Hop til indhold
Guest Nemtøs

Vred og skuffet

Recommended Posts

Guest trille8700
Slemme Line skrev, for 3 timer siden:

JEG VENDER LIGE BØTTEN :ph34r:

Hvorfor er det altid kvinden der risikerer at blive offer ?

Vil våge den påstand at vi friske kvinder til tider er det "slemme sexmonster" der både får vores fantasier opfyldt + får cash for det......

Hvem siger NEMTØS ik kan forsvare sig selv ?

Nemtøs er fræk og rapkæftet.....hun er sig selv- og i min optik nyder hun det. 

Der skal være plads til os alle og vores forskelligheder- ellers bliver det hele da for meget leverposteg. LEVERPOSTEG ER DA GODT- MEN HØJT BELAGT PATÉ ER BARE MERE DELIKAT.

God søndag kære eroguidere:D

Screenshot_20181021-112719_Google.jpg

Screenshot_20181021-112917_Google.jpg

Kvinden bliver et offer 

fordi manden har kontaktet hende med ønske om en aftale hvor hun skal møde op et sted, og det er dermed ham der ikke overholder sin del af aftalen..plus det siger man evt nej til andre kunder, pga man nu tror man er booket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
trille8700 skrev, 1 time siden:

Kvinden bliver et offer 

fordi manden har kontaktet hende med ønske om en aftale hvor hun skal møde op et sted, og det er dermed ham der ikke overholder sin del af aftalen..plus det siger man evt nej til andre kunder, pga man nu tror man er booket.

Med offer mente jeg "udsat for slemme ting"

Jeg er helt med på "trælsheden" i at blive brændt af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Slemme Line skrev, for 5 timer siden:

JEG VENDER LIGE BØTTEN :ph34r:

Hvorfor er det altid kvinden der risikerer at blive offer ?

Vil våge den påstand at vi friske kvinder til tider er det "slemme sexmonster" der både får vores fantasier opfyldt + får cash for det......

Hvem siger NEMTØS ik kan forsvare sig selv ?

Nemtøs er fræk og rapkæftet.....hun er sig selv- og i min optik nyder hun det. 

Der skal være plads til os alle og vores forskelligheder- ellers bliver det hele da for meget leverposteg. LEVERPOSTEG ER DA GODT- MEN HØJT BELAGT PATÉ ER BARE MERE DELIKAT.

God søndag kære eroguidere:D

Screenshot_20181021-112719_Google.jpg

Screenshot_20181021-112917_Google.jpg

Stort  tak til @Slemme Line før  dine  ord  - du  rammer  fuldstændig plet med  dine  iagttagelser af  mig. 

Jeg  drives  af  min  lyst, måske  til  tider  naiv  da  en  aftale  i min  optik  er  en  aftale  som  vi  som  voksne  mennesker  holder  eller  i det  mindste  aflyser i rimelig  tid. 

Offer??? Nope  bliver  aldrig  så  svag  at  jeg  vil  betegne mig  selv som offer. 

Søger  jeg  lidt  anderledes  oplevelser  - ja  selvfølgelig  gør  jeg også det. 

En  leverpostejmad med  overskredet udløbsdato kan  jeg  altid  få  - men  ønsker mig  meget mere. 

Rigtig dejlig  søndag til dig også <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Stort  tak til @Slemme Line før  dine  ord  - du  rammer  fuldstændig plet med  dine  iagttagelser af  mig. 

Jeg  drives  af  min  lyst, måske  til  tider  naiv  da  en  aftale  i min  optik  er  en  aftale  som  vi  som  voksne  mennesker  holder  eller  i det  mindste  aflyser i rimelig  tid. 

Offer??? Nope  bliver  aldrig  så  svag  at  jeg  vil  betegne mig  selv som offer. 

Søger  jeg  lidt  anderledes  oplevelser  - ja  selvfølgelig  gør  jeg også det. 

En  leverpostejmad med  overskredet udløbsdato kan  jeg  altid  få  - men  ønsker mig  meget mere. 

Rigtig dejlig  søndag til dig også <3

VI FORSTÅR I DEN GRAD HINANDEN.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...