Hop til indhold
Guest Liderligfyr

1000 medlemmer jubilæum

Recommended Posts

Gæst

Hej

Inden for få dage, runder Eroguide den magiske grænse på 1000 medlemmer!!! Hurra

Det burde jo næsten fejres

Mit forslag er, at glædespigerne herinde, gav fri sex den dag :idea: Lidt ligesom, hvis man vandt verdensmesterskabet i fodbold ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Inden for få dage, runder Eroguide den magiske grænse på 1000 medlemmer!!! Hurra

Det burde jo næsten fejres

Mit forslag er, at glædespigerne herinde, gav fri sex den dag :idea: Lidt ligesom, hvis man vandt verdensmesterskabet i fodbold ;)

Der er jo nogen, der tänder på det, så du kan evt. give gratis blowjobs til de 10 förste, der sender dig en PM :P

Take one (ten) for the team!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahhh brystlover den må du tage ;)

Så udlover jeg sex, til de første 10 glædespiger, der sender en PM, vil sågar lægge en god massage oveni til dem, som en starter ;) skulle efter sigende være god til det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe I skal måske gøre det to gange for der er allerede tvivl om hvornår bruger nummer 1000 kommer.

Nederst på siden står dre i skrivende stund at der er 966 medlemmer.

Men trykker i på "brugerkontrolpanel" lidt oppe til venstre og derefter på bruger grupper vil i se der faktisk kun er 947.

Jeg er sikker på at med jeres fantastiske præmie vil være to profiler der kræver belønning. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi kunne jo også skillinge sammen, så den hårdtarbejdende admin gruppe kan få sig et lille privat arrangement - væk fra tatsaturet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foreslog forleden Admin at markere dagen. Han ved dog ikke endnu hvordan.

Men jeg er ikke sikker på, at forslaget om gratis glædespiger den dag er så godt. Tænk hvis glædespigerne på deres side syntes, at bruger nr. 1000 skulle fejres med dobbelte priser :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis medlem nummer 1000 skal fejres, så må der også skulle falde et eller andet af til mig, for at finde på navnet eroguide.dk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis medlem nummer 1000 skal fejres, så må der også skulle falde et eller andet af til mig, for at finde på navnet eroguide.dk :D

Sanne vi er en større flok her på forum som gerne vil give dig en helt time gratis - hver :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Vi kunne jo også skillinge sammen, så den hårdtarbejdende admin gruppe kan få sig et lille privat arrangement - væk fra tatsaturet :P

Den er jeg så, mærkværdigvis, heeelt med på... Altså, hvis det har noget med øl at gøre! :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Hvis medlem nummer 1000 skal fejres, så må der også skulle falde et eller andet af til mig, for at finde på navnet eroguide.dk :D

Sanne, må jeg ikke, i al ydmyghed, tilbyde dig 1 års gratis medlemsskab hos EroGuide??? 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Århuselsker skrev

Sanne vi er en større flok her på forum som gerne vil give dig en helt time gratis - hver

Jeg melder mig under fanerne for en god sag 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis medlem nummer 1000 skal fejres, så må der også skulle falde et eller andet af til mig, for at finde på navnet eroguide.dk :D

Sanne: Og så sørger du for, at der falder ½ times go' sex af i præmie til medlem nr. 1000? ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan mam melde sig ud :( , og så ind igen :D

Uanset hvad præmien ville være, så er det jo altid rart at vinde ;)

Og så bare modtage den med glæde :D :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær nu lidt seriøse, det sgu da ikke en sentsation, man rammer 1000 medlemmer

på et tidspunkt, hvad så når de når 1500 eller 2000 hvad skal der så ske? blev

nr. 1 fejret eller nr. 100 fejret, nej vel ?

hilsen

skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er en glimrende ide med at fejre nr 1500 og 2000 også skjold :D

Personligt kan jeg bedst lide ideen med der er fri sex i klinikkerne den dag, så vi ALLE får noget ud af det, og ikke bare nr 1500 ;)

Du har helt ret Sanne, nogengange vi er rigtig gode til at blive enige, når vi har fælles mål, der er værd at gå efter ;) Jeg har bare en fæl mistanke om, du ikke er med på ideen hehe ellers må du endelig sige til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hilsen

skjold

Tjah, det kan for så vidt være rigtigt nok. Men jeg synes, at der har været en så utrolig tilstrømning, at det kunne være værd at markere. Og 1000 er jo et rundt tal, man hæfter sig ved. Lars Larsen proklamerede jo også i sin tid, at butik nr. 1000 var hans succeskriterium (og egentlig arbejder vi i vor branche vel også med dyner).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vær nu lidt seriøse, det sgu da ikke en sentsation, man rammer 1000 medlemmer

på et tidspunkt, hvad så når de når 1500 eller 2000 hvad skal der så ske? blev

nr. 1 fejret eller nr. 100 fejret, nej vel ?

hilsen

skjold

Den som kun tager sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, har forstået begge dele dårligt.

Piet Hein ( Kumbel)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sanne skrev

"Hvis medlem nummer 1000 skal fejres, så må der også skulle falde et eller andet af til mig, for at finde på navnet Rroguide.dk "

Helt seriøst, så mener jeg at Admin skylder Sanne en form for håndgribelig goodwill for at være kommet med den helt rigtige ide til hvad sitet skulle hedde.

Den slags koster en bondegård at købe sig til ude i byen, sådan noget som logo udvikling, design og skrift linjer etc.

Og så er det ikke en gang sikkert at de professionelle ville være kommet med et bedre bud end Sanne kom med.

Vi kan ihvert fald konstatere at Eroguide har succes og stadig fremgang - en del af denne succes er utvivlsomt at sitet fik et godt navn at basere fremgangen på.

Nu blev vi ganske vist blot spurgt, og det var helt frivilligt at bidrage med navneforslag, men Sannes forslag til nyt navn var så håndgribeligt brugbart, at jeg synes at hun skal kunne mærke at det altså var hende der fik ideen til navnet.

Hvis ellers Sanne selv er interesseret, kunne Admin tilbyde hende et gratis banner 12 måneder frem der kan linke til hendes annonce på sitet, som hun selv kan oprette og vedligeholde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit forslag om en goodwill skulle på ingen måde tages seriøst Rejse !!!

Havde admin syntes der skulle være en præmie til den der var kommet med et passende navn, så var det nok istedet blevet udskrevet som en konkurrence. Det stod jo os selv frit for at komme med forslag uanset om der var en gulerod eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det stod jo os selv frit for at komme med forslag uanset om der var en gulerod eller ej.

Og hvis det endelig sku være, skulle det da ha' været en agurk. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh så pyt da, en agurk kan man vel altid bruge :D Men jeg hopper ikke med på trenden med de der små "skole agurker". Nej gi mig da en ordentlig mand, øhhhhhhhh agurk :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke for en uges tid siden, at der manglede et halvt hundrede i at nå op på 1.000 tilmeldte brugere?

I skrivende stund er der 1.060.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

I skrivende stund er der 1.060

Din observationsevne, kære X, er second-to-none :lol:

Men som du nok har observeret, så fylder damerne efterhånden temmelig godt op herinde, og hér tales ikke om vægt men om antal... :oops:

MVH :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...