Hop til indhold

En sej kvinde!

Featured Replies

Skrevet
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Men old chap en sælger uden salgsannonce (salg af sex) tyder i min optik ikke på at der smedes medens jernet er varmt, og det giver jo udsendelsen og kronik et andet skær, at en aktiv stripper o.s.v der oplyser hun er GP, og sælger sex ikke har en annonce eller en eneste anmeldelse under det navn her inde, efter hvad jegvmed mine små talenter har kunnet grave frem...u cee

NU HAR EN BEHJERTET BRODER HENVIST TIL EN ANNONCE SÅ JEG SKAL TIl JYLLAND :)

Uden at kende hendes priser før hun blev “a celebrity “, synes jeg nu nok hun smeder mens jernet er Sofie “brandvarmt”. Det må da vist være kendis tillæg:D. Misforstå mig ikke, så meget hun giver af sig selv, er det fuldt fortjent:)

• Svar 52
  • Visninger 8.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Om hun er speciel sej, cool, har stærkere personlighed end andre GP´er vil jeg nødig vurdere på baggrund at den verserende medie dækning.  Jeg er sikker på, at hun truffet det for hende,  rigtige valg

• Susanne Møller tidligere talskvinde i SIO.

• People Pleaseren
    People Pleaseren

Sofie gør alle i branchen en kæmpe tjeneste og så bliver hun kaldt egoistisk. Med den holdning kan man jo aldrig gøre noget kontroversielt, hvis man har en familie. Hvis der er nogen der ikke kan find

Postede billeder

Skrevet

Anmeldelse for Sofie Brandvarm her på EG:

Skrevet
Yara skrev, den 18/10/2018 at 12:05:

Fantastisk!! :)

Hejsa Yara....har sendt dig en PB.....kig i din indbakke ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.