Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Overvågning, lytter med på et møde, aflytning mm

Recommended Posts

Pite skrev, 1 time siden:

Har lidt tekniske indsigt og ved, at Babyalarmer køre på de samme frekvenser, så er uheldet ude kan naboen også lytte med, og det vil ikke være så heldigt.

Det er en app, som bruger mobilt netværk... Så med mindre du mener at samtaler foretaget på en mobil, går ind over en baby alarm, så er din tekniske indsigt ikke helt nok ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 28 minutter siden:

Det er en app, som bruger mobilt netværk... Så med mindre du mener at samtaler foretaget på en mobil, går ind over en baby alarm, så er din tekniske indsigt ikke helt nok ;)

Der står bare, at det er en babyalarm. Er det via en app kræver det jo en WIFI forbindelse, med det kan selvfølgelig være via pigens smartphone.

Men uanset hvordan, syntes jeg det er total uacceptabel 

Redigeret af Pite
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 7 minutter siden:

Der står bare, at det er en babyalarm. Er det via en app kræver det jo en WIFI forbindelse, med det kan selvfølgelig være via pigens smartphone.

Men uanset hvordan, syntes jeg det er total uacceptabel 

Se nu programmet inden du udtaler dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 1 minut siden:

Se nu programmet inden du udtaler dig ;)

Har jeg, med der kan du jo bare se, at det er noget med lys i, det kunne lige så godt være en Babyalarm. Men du har åbenbart indsider viden, måske lige frem ham der sidder og lytter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 11 minutter siden:

Har jeg, med der kan du jo bare se, at det er noget med lys i, det kunne lige så godt være en Babyalarm. Men du har åbenbart indsider viden, måske lige frem ham der sidder og lytter

Hvis du havde lyttet efter i programmet, bliver der sagt 'Den app vi bruger' og ja jeg har insider viden, for jeg kender udmærket den app. 

Den virker både på wifi eller netværk (sim-kort). 

Redigeret af Sixty Niner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig i at den form for overvågning er helt uacceptabelt og et brud på tilliden mellem to parter. 

Jeg er helt enig med Trinetease at Hr. og Fru Danmark i stuerne hurtigt vil generalisere dette som værende normalt. 

For mig betyder gensidig respekt, tillid og diskretion alt i denne branche. Og det er ikke tilfældet her hvor manden er med på en lytter uden gæsten ved det. 

Kunden skal ihvertfald være 100 % viden om det. Ligesom der står i nogle annoncer at manden er tilstede under et besøg hos nogle glædespiger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Sixty Niner skrev, den 17/10/2018 at 16:03:

Undres altså over jeres tanker... :wacko:

Også mig.

Jeg kører faktisk en sag mod en som har kørt mig og optaget ude og indkald, samt meget mere. Plus meget andet. Det værste er mange ting i det her, men mit største chok i alt det her, er at kondommanden der sælger kondomer prøvede at  bilde mig ind, at det min " ven / chauffør " havde optaget var og er lovligt. Som om man er født i går, sagen er ganske ulovlig. Kondommanden har faktisk et teknisk ansvar på et bordel og har længe tænkt over dette - selvfølgelig skal det advares når folk i branchen ikke kender reglerne. 

Den her branche er så beskidt med løgne, og har længe tænkt over hvordan et bordel eller privat diskret kan tillade adgang til et kamera eller opsætning af dette af en amatør? Folk skal tænke sig om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...