Hop til indhold
hurtigkarl

Røven på kommedie hos Ninas Thai massage

Recommended Posts

Var lige forbi hos Geog igen.

Hun er altså rigtige godt til den pirrende del, og hun kan massere, hun gør det ind imellem sine små pirrende berøringer.

En ting jeg også har lagt mærke til hos hende, hun spritter hænderne af!

Efter end behandling af bagsiden, hvor hun rammer det bagerste hul, så lagde jeg mærke til, at hun sprittede af, medens jeg vendte mig - det synes jeg er rart at vide!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endelig fået taget mig sammen og bestilte en tid i dag tirsdag og tak for det, for det er svært uden bestilling!

Ninna selv var syg i dag, så det var Geor. En moden pige, ikke modeltypen, men sød ligefrem og behagelig. Hun kunne altså noget, pirrende og kælen, men ikke påtrængende og det endte da også med at det bagerste hul blev pirret. Rart, men jeg skal nok læres op for hun virkede ikke som om hun selv var tilfreds. Men dejligt var det. Om på ryggen og med masser af kælen, hun lod villigt mig kærtegnets hendes bryster. De er rigtig flotte.

Jeg måtte også gerne røre hende på kroppen.

Jeg kommer helt sikkert igen, og gerne til Geor igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at prøve NINA. Og tak skæbne, hvor hun kan det der. Aldrig har jeg fået så gennemført massage.

Først og fremmest en herlig muskellindrende massage, der langsomt men blidt bliver til en kælen af mine nosser og pikrod samt kærtegn af mit hul - alt sammen med masser af olie. Efter, at hun gentagne gange havde pirret mit hul blev jeg så tændt, at jeg automatisk skød røven i vejret. Hun fangede invitationen og lod langsomt en finger glide ind. Hun bad mig vende mig om og med en finger der pirrer min røv begynder hun at gnide pikke på den helt rigtige måde. Hun stopper og spørger om hun skal tage tøjet af, og jeg kan slet ikke lade være med at prøve med en finger i hendes fisse, som er smaskvåd! Jeg sprøjter og hun tørrer mig og masserer mig færdig og sørme om ikke lige hun spiller den af på mig til afslutning lænende ind over mig mens jeg sutter hendes brystvorter. Pyyyhhh! Da jeg kom ud stod hende den tykke og var lidt oprevet over, at mange ANDRE mænd ikke ville betale mere end 300,- efter det svenske. Jeg smed 600,- og 100,- i tips for en fantastisk oplevelse. Jeg kommer helt klart igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle

Tak for alle de dejlige fortællinger.. Vil super gerne selv prøve det hos nina, men har bare ikke pengene til det for tiden:( men det kunne da være en ung fyr som mig kunne få rabat hehe.. Er der nogen der kender hende på dette punkt.. Altså er hun til at handle med hvis hun får en ung fræk røv på 23 år:) blir så tændt ved tanken om at skulle overgive mig til hende.. Men ja skriv hvis det er og tak igen:) og dejlig søndag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle

Tak for alle de dejlige fortællinger.. Vil super gerne selv prøve det hos nina, men har bare ikke pengene til det for tiden:( men det kunne da være en ung fyr som mig kunne få rabat hehe.. Er der nogen der kender hende på dette punkt.. Altså er hun til at handle med hvis hun får en ung fræk røv på 23 år:) blir så tændt ved tanken om at skulle overgive mig til hende.. Men ja skriv hvis det er og tak igen:) og dejlig søndag til alle

Synes du skulle besøge hende når dig og din nærige røv har råd til at betale listeprisen, som i forvejen er yderst rimelig. Bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes du skulle besøge hende når dig og din nærige røv har råd til at betale listeprisen, som i forvejen er yderst rimelig. Bare min mening.

Mange tak for venligheden.. Det er dejligt at vi kan tænke på hinanden:)

Men nu synes jeg ikke at denne super gode tråd skal ødelægges af to personer der ikke er enige..

Jeg opfordrer derfor til flere anmeldelser om de gode oplevelser hos nina;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Mange tak for venligheden.. Det er dejligt at vi kan tænke på hinanden:)

Men nu synes jeg ikke at denne super gode tråd skal ødelægges af to personer der ikke er enige..

Jeg opfordrer derfor til flere anmeldelser om de gode oplevelser hos nina;)

Selv eefter mange år i DK er Nina helt sikkert thailænder aller dybest inde. :lol: Hun er IKKE dansker. Og netop derfor vil det være OK for hende, tror jeg, hvis noget forsøger at prutte om numsepriser. Men derfor kan det jo godt være at hun ikke er til at handle med. :lol::roll: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for venligheden.. Det er dejligt at vi kan tænke på hinanden:)

Men nu synes jeg ikke at denne super gode tråd skal ødelægges af to personer der ikke er enige..

Jeg opfordrer derfor til flere anmeldelser om de gode oplevelser hos nina;)

Okay, godt ord igen, Zoolander. Men det er selvfølgelig rigtigt, at der hos thaipiger oftere er mulighed for at få rabat. Det kræver bare, at man har været der nogle gange, har betalt prisen og ellers opført sig pænt. Så kan der godt være mulighed for rabat. Men om du kan få rabat bare fordi du er ung og har en stram røv, det ved jeg ikke. Tror snarere at du skal skrue op for charmen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Nina og blev betjent af hende selv (sagde hun). En moden kvinde på omkring 50 – lidt højere end gennemsnittet for en Thai, markeret ansigt, slank og rimelig pæn.

Jeg havde ondt i ryggen og det var mit primære fokus. Jeg fik så olie på – masser af olie igen og igen. Det blev til en del smøring rundt omkring med en masse intime strøg, men massage blev det aldrig til. Hvad gør man så? Tjah – jeg gad ikke gå et andet sted hen, men lod mig rive med til en udmærket svensker, hvor hun uden opfordring tog alt tøjet af og smurte olie på mine fingre, så jeg kunne pille ved hende – det var da helt i orden til 600,-

Efter 35 minutter blev jeg spurgt om jeg ville have et shower eller fortsætte massagen. Hvis jeg valgte shower ville jeg fortryde og bande over, at jeg betalte for 60 minutter, men kun fik 35 minutter og hvis jeg valgte mere massage, ville jeg også fortryde, da det jo intet havde med massage at gøre, men jeg bildte mig selv ind, at der måske kom noget mere seriøs massage.

Jeg valgte massagen og fortrød! Oliepåsmøringen fortsatte og til sidst kom hun til ansigtet. Egentlig ok, da jeg antog, at jeg fik smurt noget ikke-parfumeret creme på. Efter 50 minutter var det slut og jeg måtte selv bede om, at få et håndklæde til at tørre den værste olieforurening af.

Ude på gaden igen i vinterkulden. De første 5 skridt jeg tog blev taget i bukserne – jeg havde stadig olie overalt. Og nu gik det op for mig, at det jeg fik smurt i ansigtet også var parfumeret olie. ”Gasserne” fra olien gik i øjnene, der begyndte at klø og i løbet af kort tid fik jeg røde øjne, der først gik væk igen dagen efter. Mit tøj stank – det røg i vaskemaskinen og jeg selv måtte igennem et marathon-brusebad før jeg igen havde det rimeligt, men som sagt var de røde øjne der stadig – damn.

Stedet er jo ellers udmærket, men hvis massage er en del af ønsket, så er Nina ikke den rette for mig. Og fri mig for hektolitervis af parfumeret olie og aldrig mere i ansigtet. Måske har Nina helt andre kompetencer, hvis man ikke trænger til rigtig massage – hun var i hvert fald glat!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Goldfinger. Vil du have rigtig thai massage, hvor de specifikt massere det område du har problemer i, så er det Wat Po i lygten. 50662519. Hos Nina er Geor god til massage og hj med numsefinger. Men Wat Po massage er til topkarakter. Her kan du ikke få noget ekstra. Do not ask

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Goldfinger... Når jeg leder efter massagesteder i Århus, støder jeg meget tit på denne klinik, som jeg tror e r 100% til "ondt i ryggen", og lignende.

.......

http://www.kai-wellness-massage.dk

http://www.kai-wellness-massage.dk/Startside - http://www.kai-wellness-massage.dk. ... Der kan vælges følgende massage ... KAI-WELLNESS MASSAGE Silkeborgvej 41 8000 Århus C TLF. 52715234

............

Måske der er læsere her, som har gjort sig erfaringer med Kai, en slank thaimassøse i 50erne. Har jeg ret. Er det nul pillefingre, nul intime strejf, osv osv?

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Århuselsker og stump

Tak for jeres råd. Jeg er ikke helt uerfaren i Århusområdet og har prøvet de fleste. Jeg har tdligere fået udmærket massage hos Nina (og diverse tillægsydelser for rimelige penge), men som det nævnes (og erfares), er der jo stor afvigelse alt efter hvem der er på arbejde. Jeg burde have gjort mit hjemmearbejde bedre ved at høre, hvem der var på arbejde. Mig bekendt er stedet i udgangspunkt det bedste, hvis man både skal have seriøs massage og så lidt mere, men det er første gang, at jeg har været udsat for et så massivt olieudslip

Løgten har jeg hørt omtalt af flere som rigtig godt. Viby Centret kan jeg ligeledes anbefale, men her er der heller ingen ekstra selvom man bliver beordret at tage det hele af. Men, hvis den er helt galt med ryggen, så kører jeg til Somboon i Thorsager og betaler 400,- for 2 timer - det er dæleme godt og heller ikke her er der noget ekstra - det kommer helt af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@Goldfinger

Kryptisk.

noget ekstra - det kommer helt af sig selv.

Betyder det du ligger og automat aftrækker når du bliver masseret på ryggen

Del dette indlæg


Link til indlæg

:mrgreen:

Den rare massør har en fremtoning og et udseende, hvor man helt klart ikke er i tvivl om, at her er det kun seriøst. Et værelse i privaten med familien i nærheden og hunden gående frem og tilbage, er også med til at holde styr på begreberne. Ofte får du en kjortel over dit eget tøj. Men massagen er helt fantastisk og man svæver derfra - og så må man jo ræse et andet sted hen, hvis "rygsmerterne" er rykket mod "syd"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som "en stor dreng" er jeg nysgerrig på om jeg overhovedet kan tillade mig at få derind eller er det kun for "normalvægtige" jeg tænker her på om jeg måske ikke ville få samme behandling? Jeg er nemlig lidt større end gennemsnittet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som "en stor dreng" er jeg nysgerrig på om jeg overhovedet kan tillade mig at få derind eller er det kun for "normalvægtige" jeg tænker her på om jeg måske ikke ville få samme behandling? Jeg er nemlig lidt større end gennemsnittet

Nu ved jeg ikke hvad du mener med dreng men vægt er ikke et problem. Jeg har selv et BMI på den forkerte side af 30 og jeg har været der flere gange og været tilfreds med behandlingen. ;)

Mvh

BTB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som "en stor dreng" er jeg nysgerrig på om jeg overhovedet kan tillade mig at få derind eller er det kun for "normalvægtige" jeg tænker her på om jeg måske ikke ville få samme behandling? Jeg er nemlig lidt større end gennemsnittet

Du vil sikkert få samme behandling som alle andre og hvis du er tilfreds med prisen, pigen og behandlingen, er der sikkert ikke noget i vejen for at give lidt ekstra i drikkepenge for det ekstra besvær. Evt. først næste gang for evt. at få en endnu bedre behandling. Det er lidt smag og behag, men ved at give drikkepenge nu og her, tilfalder de ihvertfald den rigtige - så må man bare håbe hun kan huske en næste gang :D , medmindre der er kommet en ny massøse.

Husk at få navnet og husk det, så det er nemmere at spørge efter vedkommende næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu er det ikke så svært at huske navne hos Nina. Der er kun de to Nina og Geor. Har aldrig mødt andre.

Hvis du vil give drikkepenge, så giv det når du har fået massagen, eller bedre. før du får den. Sig at du ved at hun skal bruge mange ekstra kræfter for at massere gennem postringen, og ramme musklerne, og det vil du gerne give hende lidt ekstra for. Jeg er sikker på at varmen vil ud af hendes brune øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur hos Nina i går og fik en dejlig tur af Nina som er beskrevet så mangen gange :D

Jeg har dog lige en lille info.

Geor er på ferie i Thailand og er tilbage om ca 3 uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:shock: Hejsa var også en tur hos Nina Thaimassage Marselisborg alle Århus, skulle da lige

prøve klinikken efter alt det positive jeg har hørt her.

Pigen der åbnede var vel 35-40 år lille og slank hverken køn eller grim, langt hår og talte

udmærket dansk. hun gav en middel massage men heller ikke mere, og så skulle jeg have taget

trykket så det blev til en doggy op ad massagebriksen, hun havde smurt alt for meget glidecreme

op i fissen så det var en begrænset fornøjelse, men fik dog skudt kanonen af oppe i hende.

Betalte 800kr for oplevelsen som jeg har oplevet langt bedre med en mere nærværende kvinde

end hende jeg besøgte, men tror nu heller ikke det var nina selv, måske en vikar for hende der er

på ferie.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

var der for et par uger siden. Det var Nina herself. Og hun kan hendes håndværk. Ved ikke hvad hun gjorde men hun kunne det der med at stimulere begge steder. Kom igen i en afslappende sø af velvære. Der må være andre steder man kan gøre det? helst også uden for jylland. Så et sted at Alun har lukket men det var heller ikke så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Geor et par gange inden hun tog på ferie. Hun er nok 40 år og ikke supermodel. Hun ser dog ganske dejlig ud. Hun er sød og med meget fokus på god kundeservice. Der er ordentligt og rent i lokalet.

Selve massagen er over gennemsnittet. Jeg besøger kun de steder hvor man kan få afslutning så jeg kan ikke sammenligne med de andre steder der kun har massage på menuen.

600 kr. for en omgang massage hvor hun masserer både det ene og det andet :D

Den fulde pakke spurgte jeg ikke om.

Man er i hvert fald en oplevelse rigere efter et besøg hos hende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Rigtigt Oxen. Man er en fantastisk oplevelse rigere - og til en moderat pris. Geor er rigtig sød, ingen model, men hun ved hvad hun laver og hun er meget dygtig til det.

Hun er for mig første trin på trappen for prostata massage. Et trin jeg gerne stiger ned til igen, efter at have været adskillige trin højere med en anden pige - hvis jeg lige her og nu står og får lyster, og nummer et prostata massøse ikke er inden for rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...