Hop til indhold
hurtigkarl

Røven på kommedie hos Ninas Thai massage

Recommended Posts

Var på besøg ved Ninas thai massage i århus inspireret af de anmeldelser der ligger i århus tråden.

hun beskrvet en moden thai pige på i hvert fald 40. Men sød.

jeg lægger mig og hun starter med at tørre en vådserviet gennem ballerne! Det var nyt.

Der masseres ryg og balder med rigelig olie og det er i den bedre slags. Der stryges en del baller og der er også en finger der strefer revnen.

Jeg vender mig om og der masseres brystkasse (mens hun låner sig ind over mig fra hoved enden så brysterne er nede ved ansigtet.

der nusses videre og da jeg har takket ja til HE bliver pung og stjerne masseret også.

Så smutter der en finger HELT ind. Vildt. :shock: Og fingeren er ikke sart. Det er en første gangs oplevelse for mig og jeg ved stadig ikke om det var fedt eller bare specielt. Men sprøjtet kom og der var en god portion (og naturligvis roste hun hvor meget sperm der var :-) ) :lol:

Er der andre steder evt sjælland hvor man kan få samme ydelse? VIl godt prøve igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter flere besøg hos nina er jeg evt blevet stamkunde, massage og svensk med finger i røven 500, fuld pakke 800, tager altid lidt over en time, incl bad, cola og lidt hygge snak. Kommer der så tit jeg kan komme afsted med det. Dog nok en måneds tid siden sidst desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter julefrokost igår i Aalborg, blev jeg lidt horny på vej hjem i bilen. Jeg tænkte jeg lige kunne prøve Ninas Thaimassage af, nu da jeg jo alligevel kørte forbi Aarhus.

Fin velkomst, og en sød pige. Jeg napper lige et bad inden, da jeg stinker langt væk af værtshus osv.

Kommer ind og op på briksen. Der bliver ikke nævnt noget om hvad jeg skal have og priser, så jeg tænker hun har styr på tiden. 1 time havde jeg jo sagt i telefonen.

Hun smører godt på med olie, og hun har gode hænder. Massage i langsomt tempo, som jeg kan lide det - super!

Hun rører også en del ved balder, røv og klunker, så det er super.

Om på ryggen, og jeg har det vildeste jern på. Hun griner lidt af det. Hun centrerer mere og mere om kuglerne og inderlår, og hun begynder nu med pikken, hun begynder også at stønne lidt, og så kommer der også en finger op i røven!!!!

hun kør på med stav og kugler, og det ender hurtigt med en gejser. Hun er glad og griner lidt :-)

så fortsætter massagen, og hun prøver også anden gang, men vi bliver enige om jeg hellere må komme igen snart end at vi laver 2. salut

Jeg hopper i bad, og kommer i tøjet. hun kommer med en kold kildevand, og vi snakker lige kort.

Jeg betaler glædeligt de 600 kr for den rigtig gode time, som nok nærmere var 5 kvarter. Badene var udover de 5 kvarter.

STOR GENTAGELSESFARE :-)

Det med fingeren i røven er nu ikke lige noget jeg tænder på, men så fik jeg jo det prøvet af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her til formiddag igen lige forbi Ninas biks :-)

Det var den samme fine behandling. Dog frabed jeg mig fingrene kom i røven. Det var helt fint sagde hun.

Ellers igen en god time og afslutningen var også fin.

Så alt i alt en fin tur (igen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg måtte også lige en tur forbi idag. Super god og behagelig massage samt svensk, og "røven på komedie", tror faktisk der var 2 oppe på et tidspunkt :) OM man er fan af det eller ej, hold da op en explosion af haletudser det blev til, og en underlig kriller i hele kroppen :).

Havde bestilt 30 min, men der gik nok nærmere 40-50 min. Super sød og smilende, mulighed for bad bagefter, hvilket jeg benyttede mig af. Pris 400 kr. Imens jeg fik tøjet på fik vi talt lidt om vind og vejr m.m. før hun lukkede mig ud. Kommer jeg der igen.

Ja...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i går forbi Ninas biks igen - det kan jo ske hehe.

Denne gang med Nina selv som den masserende.

Nappede en time, og det fortrød jeg ikke. Der var masser af pirren, og specielt kælen med bollerne mens jeg stadig lå på maven.

Havde tidligere fået finger i røven, og det var ikke noget der sådan tændte mig. Jeg var dog indstillet på at lade hende gøre sit job uden indblandinger. Kunne jo være hun gjorde det på en anderledes måde.

godt gejlet op røg jeg om på ryggen, og hun kælede fint for banditten. Igen kom der en finger op, og det var sådan set ok - ikke noget jeg lagde yderligere mærke til.

Hun begyndte på det Spanske, og samtidig med en finger omkring stjernen, og af og til inde.

Jeg skal love for det gav en eksplotion af sæd - tror sgu ikke jeg før har fyret så meget af på en gang!. Så der må være et eller andet med prostata at gøre. Hun komplimenterede også smilende :-)

Hun forsøgte sågar at tømme mig igen mod slutningen af timen, men jeg var max tømt allerede :-)

600 spir for en rigtig god time, bad før og efter incl kildevand, og det tog over 1,5 time fra jeg kom til jeg gik.

Kommer jeg igen - jeps!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ser nina ud og er det muligt at få hele julepakken:-)

De 2 der er hos Nina er ikk for kønne 40+ men de er rigtige søde og kan deres kram .... Og ja du kan få hele pakken ved hende den kraftige der er der... Kan ikke huske hendes navn .... Jeg kommer der i ny og næ ... Dejligt sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er kvaliteteten i selve massagen hvis man skal ha løsenet muskel smerter?

De oplevelser jeg har derfra gennem snart 2 år fra stedet er, at de faktisk godt kan give en dejlig dybdegående massage, du skal bare bede om det, tror faktisk der ligger en ordenlig uddannelse bag. jeg er der mest på grund af den sensuelle massage, og masser af olie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er kvaliteteten i selve massagen hvis man skal ha løsenet muskel smerter?

Ja gir Volvo manden ret... Man får en rigtig god massage hos dem selvom de er glade for at bruge the finger ;) .... Så alt i alt kan det kun anbefales :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej-- nem at finde på Eniro:. Har ikke prøvet hende,

men ku' godt ha lyst efter de gode anmeldelser ::

Nina Thaimassage

61 70 19 52

Marselisborg Alle 24, kld. sal.

8000 Aarhus C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endelig fået taget mig sammen og bestilte en tid i dag tirsdag og tak for det, for det er svært uden bestilling!

Ninna selv var syg i dag, så det var Geor. En moden pige, ikke modeltypen, men sød ligefrem og behagelig. Hun kunne altså noget, pirrende og kælen, men ikke påtrængende og det endte da også med at det bagerste hul blev pirret. Rart, men jeg skal nok læres op for hun virkede ikke som om hun selv var tilfreds. Men dejligt var det. Om på ryggen og med masser af kælen, hun lod villigt mig kærtegnets hendes bryster. De er rigtig flotte.

Jeg måtte også gerne røre hende på kroppen.

Jeg kommer helt sikkert igen, og gerne til Geor igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Første gang jeg besøgte Nina er en del lår siden. Der fik jeg massage af en noget sur Nina.

Der gad jeg ikke komme igen.

Har så læst denne streng, og da jeg er ret vild med prostata massage prøvede jeg Nina igen. Så mange mænd kan da ikke tage fejl.

Det var Geog der var der. Moden, sød og glad pige, model rund.

Fik er virklelig god massage, som kurrerede nogle muskel problemer i den ene overarm. Hele kroppen blev trykket hård og gentagne gange. Dernæst massage med varm olie. Hård og dernæst meget blidt/kælent. Min lille ven blev behørigt og delikat pirret, både da jeg lå på maven og naturligvis da jeg vendte mig om. Igen tryk massage, og så den varme olie. Der var intet hastværk. Lillefyren var temmelig glad, og Geog fik den blidt og frækt til at lægge sig, incl en prostata massage. Så god som den man får hos Sanne er den ikke, men acceptabel.

Så blev resten af kroppen masseret, og da Geog nåede til lårene fik hun forbløffende nok liv i kammeraten igen. Hun mente ikke jeg kunne gå derfra i den tilstand, så hun "bekæmpede! den igen.

Det var en rigtig god oplevelse. En god time, incl bad, en flaske vand, massage og 2 nedkæmpninger af min begejstring for 600 kr. Jep, der kommer jeg nok igen, hvis jeg ikke er ude efter hele pakken.

Tror man kan få hele pakken. Der stod i alt fald en madras op ad væggen, og der var plads til den på gulvet. Jeg blev betjent på en magelig briks. Men hele pakken vil jeg ikke have der. Der kender jeg et sted med en yderst dejlig dejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror man kan få hele pakken. Der stod i alt fald en madras op ad væggen, og der var plads til den på gulvet. Jeg blev betjent på en magelig briks. Men hele pakken vil jeg ikke have der. Der kender jeg et sted med en yderst dejlig dejlighed.

Spurgte Geog ang body to body for et par år siden. Hun fortalte,at madrassen blev brugt til det. Jeg kan ikke præcis huske prisen men jeg kan huske den var relativ høj. Jeg har aldrig spurgt om hele pakken hos Ninas.

Jeg har aldrig prøvet body to body hos Ninas , da jeg mere går efter en behandling som du har beskrevet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Århus Elsker: Hvor og hvem er hende Sanne du nævner?

http://mermaidhouse.dk/e107_plugins/sga ... view.8.1.1

Hun har også vagt et par andre steder

Ved ikke om hendes mail virker, den har været ude af drift. Ring på anførte nummer eller skriv via dette forum. Det er den Sanne som du af og til læser kommentarer fra herinde.

God fornøjelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...