Guest Havnebumsen Skrevet 10. Oktober, 2018 (edited) Ved Mænd har man utallige udtryk for at ornanere. Spille pik, tage en spiller, rykke i banditten, tage trykket osv osv osv Men hvad fanden siger man egentlig ved Kvinder som ornanerer? Havnebumsen har aldrig hørt udtrykket "spille Fisse" eller "tage en spillerinde" for den sags skyld. Men der må da være nogle udtryk. Eller måske pæne Kvinder ikke "spiller Fisse"? p.s Har hørt udtrykket lege med sig selv Redigeret 10. Oktober, 2018 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Oktober, 2018 Jeg onanere eller "gnider/gnubber min fisse" også selvom jeg normalt er en pæn kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 10. Oktober, 2018 Havnebumsen skrev, for 31 minutter siden: Ved Mænd har man utallige udtryk for at ornanere. Spille pik, tage en spiller, rykke i banditten, tage trykket osv osv osv Men hvad fanden siger man egentlig ved Kvinder som ornanerer? Havnebumsen har aldrig hørt udtrykket "spille Fisse" eller "tage en spillerinde" for den sags skyld. Men der må da være nogle udtryk. Eller måske pæne Kvinder ikke "spiller Fisse"? p.s Har hørt udtrykket lege med sig selv Er ikke ekspert på det område, men har hørt udtryk som trille / nulre ærten, en lille fingerspiller og lege med duen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. Oktober, 2018 Jeg har hørt udtrykket "spille fisse" og "tage trykket" Har også hjulpet med at spille fisse. .......men normalt er der ikke behov for disse manuelle operationer når hunden er i nærheden....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 10. Oktober, 2018 Spille violin Spille cello Ae missekatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 10. Oktober, 2018 At spille fisse, tage en spiller og tage trykket er helt normale beskrivelser i min verden Der findes da også flere sådan mere komiske udtryk, men det gør der jo også på mandesiden... Gnubbe fileten, tromme på dåsen, lege med kajakmanden Og så synes jeg i øvrigt at mænd (hvis de ellers kan finde ud af det) klarer den opgave bedre end jeg selv Måske pga de større hænder 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 10. Oktober, 2018 Har ikke før i dag hørt spille fisse så tror det er begrænse med piger der bruger det udtryk. Ja en del siger vi onanere og eller lege med os selv Hvis jeg nu tager min strap on på, så vil jeg gerne sige, vil du se mig spille pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 10. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 10 minutter siden: At spille fisse, tage en spiller og tage trykket er helt normale beskrivelser i min verden Jamen dog Kunne du evt lave en lille video om hvordan man spiller Fisse?? Altså bare så vi andre lige helt forstår, hvordan sådan noget foregår. En slags folkeoplysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 10. Oktober, 2018 Havnebumsen skrev, for 1 minut siden: Jamen dog Kunne du evt lave en lille video om hvordan man spiller Fisse?? Altså bare så vi andre lige helt forstår, hvordan sådan noget foregår. En slags folkeoplysning Bwahaha... En folkeoplysning om hvordan man håndterer min kajakmand? Den foretrækker jeg at tage ansigt til ansigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 10. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden: Bwahaha... En folkeoplysning om hvordan man håndterer min kajakmand? Den foretrækker jeg at tage ansigt til ansigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 22 minutter siden: Bwahaha... En folkeoplysning om hvordan man håndterer min kajakmand? Den foretrækker jeg at tage ansigt til ansigt. Man kunne måske endda håbe på ansigt til kajakmand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 10. Oktober, 2018 Butch skrev, for 4 minutter siden: Man kunne måske endda håbe på ansigt til kajakmand? Ja da! Endnu bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 10. Oktober, 2018 Det er vel ret enkelt... Jeg onanerer ell forløser mig selv. At omskrive ens handling, er vel ikke nødvendigt.. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. Oktober, 2018 (edited) FrokostUartig skrev, for 18 minutter siden: ell forløser mig selv. Når kødets lyster har besat mig, forløser jeg mig selv Redigeret 10. Oktober, 2018 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 2 timer siden: At spille fisse, tage en spiller og tage trykket er helt normale beskrivelser i min verden Der findes da også flere sådan mere komiske udtryk, men det gør der jo også på mandesiden... Gnubbe fileten, tromme på dåsen, lege med kajakmanden Og så synes jeg i øvrigt at mænd (hvis de ellers kan finde ud af det) klarer den opgave bedre end jeg selv Måske pga de større hænder Den med "lege med kajakmanden" har jeg ikke hørt før... den er altså go'. Tror jeg vil bruge den fremover. Prøvede forøvrigt noget havkajak forleden ifb. med et arrangement med arbejde. Er det når spilleriet bliver rigtig godt så der kommer bølger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 10. Oktober, 2018 Butch skrev, for 4 timer siden: .......men normalt er der ikke behov for disse manuelle operationer når hunden er i nærheden....... Er du sådan en tørvetriller, at du ligefrem har brug for hjælp fra en hund, til det hårde arbejde??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 10. Oktober, 2018 (edited) Butch skrev, for 2 timer siden: Man kunne måske endda håbe på ansigt til kajakmand? Havnebumsen hader bare den leg!!!!! Så ligger man der og hun leger "kajakmand" og hver gang man kommer nær udbryder hun " ah ah ikke røre, det er en Tysker" man trækker sig slukøret lidt tilbage. Prøver at nærme sig igen, men samme resultat " ah ah ikke røre, det er en Tysker" Man kigger op med sine små bedende hundeøjne og tænker " kan vi for helvede ikke snart komme til det er en dansker delen, så man kan springe på Fissen" alt imens hun klukker af grin og hun prøver at fremstamme..ah ah ikke røre, det er en Tysker Redigeret 10. Oktober, 2018 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. Oktober, 2018 Delphi skrev, for 28 minutter siden: Er du sådan en tørvetriller, at du ligefrem har brug for hjælp fra en hund, til det hårde arbejde??? Næh..... det var nu mere ment som når jeg først logrer med “halen”, så er det der håndarbejde ikke så interessant mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. Oktober, 2018 Havnebumsen skrev, for 22 minutter siden: Havnebumsen hader bare den leg!!!!! Så ligger man der og hun leger "kajakmand" og hver gang man kommer nær udbryder hun " ah ah ikke røre, det er en Tysker" man trækker sig slukøret lidt tilbage. Prøver at nærme sig igen, men samme resultat " ah ah ikke røre, det er en Tysker" Man kigger op med sine små bedende hundeøjne og tænker " kan vi for helvede ikke snart komme til det er en dansker delen, så man kan springe på Fissen" alt imens hun klukker af grin og hun prøver at fremstamme..ah ah ikke røre, det er en Tysker Tysk, er det ikke noget med klap i måsen og det der er værre? Måske det er den genre hun prøver at lede dig over i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 10. Oktober, 2018 FrokostUartig skrev, for 3 timer siden: Det er vel ret enkelt... Jeg onanerer ell forløser mig selv. At omskrive ens handling, er vel ikke nødvendigt.. ? Omskrive og omskrive... Vi siger vel det vi hver især synes føles rigtigt, uden det nødvendigvis udløser et fniseanfald... Hvis nogen sagde, at de skulle forløse sig selv, så ville jeg mest tænke, at de skulle skide eller føde! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 10. Oktober, 2018 Enig @Nikita Darling - jeg vil dog tilføje, at et par udtryk omtalt - bestemt også ville få mig til at fnise.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 10. Oktober, 2018 (edited) Der mangler SÅ meget illustrationer i denne tråd Redigeret 10. Oktober, 2018 af Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Oktober, 2018 Havnebumsen skrev, for 9 timer siden: Ved Mænd har man utallige udtryk for at ornanere. Spille pik, tage en spiller, rykke i banditten, tage trykket osv osv osv Men hvad fanden siger man egentlig ved Kvinder som ornanerer? Havnebumsen har aldrig hørt udtrykket "spille Fisse" eller "tage en spillerinde" for den sags skyld. Men der må da være nogle udtryk. Eller måske pæne Kvinder ikke "spiller Fisse"? p.s Har hørt udtrykket lege med sig selv Kan man ikke bare kalde det "klitvandring"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 10. Oktober, 2018 duel with the pink darth vader Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. Oktober, 2018 anon skrev, for 15 minutter siden: duel with the pink darth vader Hvis den så også pludselig begynder at lyde som ham, så er JEG den der er skredet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg