Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Spille Fisse

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Ved Mænd har man utallige udtryk for at ornanere. Spille pik, tage en spiller, rykke i banditten, tage trykket osv osv osv

Men hvad fanden siger man egentlig ved Kvinder som ornanerer? Havnebumsen har aldrig hørt udtrykket "spille Fisse" eller "tage en spillerinde" for den sags skyld. Men der må da være nogle udtryk. Eller måske pæne Kvinder ikke "spiller Fisse"?

p.s Har hørt udtrykket lege med sig selv

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  onanere  eller  "gnider/gnubber  min  fisse" også  selvom  jeg  normalt  er  en  pæn  kvinde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Havnebumsen skrev, for 31 minutter siden:

Ved Mænd har man utallige udtryk for at ornanere. Spille pik, tage en spiller, rykke i banditten, tage trykket osv osv osv

Men hvad fanden siger man egentlig ved Kvinder som ornanerer? Havnebumsen har aldrig hørt udtrykket "spille Fisse" eller "tage en spillerinde" for den sags skyld. Men der må da være nogle udtryk. Eller måske pæne Kvinder ikke "spiller Fisse"?

p.s Har hørt udtrykket lege med sig selv

Er ikke ekspert på det område, men har hørt udtryk som trille / nulre ærten, en lille fingerspiller og lege med duen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt udtrykket "spille fisse" og "tage trykket" B)

Har også hjulpet med at spille fisse.

 

.......men normalt er der ikke behov for disse manuelle operationer når hunden er i nærheden.......:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

At spille fisse, tage en spiller og tage trykket er helt normale beskrivelser i min verden :D 

Der findes da også flere sådan mere komiske udtryk, men det gør der jo også på mandesiden... Gnubbe fileten, tromme på dåsen, lege med kajakmanden :D 

Og så synes jeg i øvrigt at mænd (hvis de ellers kan finde ud af det) klarer den opgave bedre end jeg selv :ph34r: Måske pga de større hænder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D Har ikke før i dag hørt spille fisse :D 

så tror det er begrænse med piger der bruger det udtryk. 

Ja en del siger vi onanere og eller lege med os selv :) 

 

Hvis jeg nu tager min strap on på, så vil jeg gerne sige, vil du se mig spille pik  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Nikita Darling skrev, for 10 minutter siden:

At spille fisse, tage en spiller og tage trykket er helt normale beskrivelser i min verden :D 

 

 

Jamen dog :)

Kunne du evt lave en lille video om hvordan man spiller Fisse?? Altså bare så vi andre lige helt forstår, hvordan sådan noget foregår. En slags folkeoplysning
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 1 minut siden:

Jamen dog :)

Kunne du evt lave en lille video om hvordan man spiller Fisse?? Altså bare så vi andre lige helt forstår, hvordan sådan noget foregår. En slags folkeoplysning
 

Bwahaha... En folkeoplysning om hvordan man håndterer min kajakmand? Den foretrækker jeg at tage ansigt til ansigt. :DB) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Bwahaha... En folkeoplysning om hvordan man håndterer min kajakmand? Den foretrækker jeg at tage ansigt til ansigt. :DB) 

 

17150D1C-60FB-410D-B917-0CB979DBAE3D.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 22 minutter siden:

Bwahaha... En folkeoplysning om hvordan man håndterer min kajakmand? Den foretrækker jeg at tage ansigt til ansigt. :DB) 

Man kunne måske endda håbe på ansigt til kajakmand? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det er vel ret enkelt... Jeg onanerer ell forløser mig selv.

At omskrive ens handling, er vel ikke nødvendigt.. ? <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 18 minutter siden:

 ell forløser mig selv.

 

Når  kødets lyster har besat mig, forløser jeg mig selv :D 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

At spille fisse, tage en spiller og tage trykket er helt normale beskrivelser i min verden :D 

Der findes da også flere sådan mere komiske udtryk, men det gør der jo også på mandesiden... Gnubbe fileten, tromme på dåsen, lege med kajakmanden :D 

Og så synes jeg i øvrigt at mænd (hvis de ellers kan finde ud af det) klarer den opgave bedre end jeg selv :ph34r: Måske pga de større hænder :) 

Den med "lege med kajakmanden" har jeg ikke hørt før... den er altså go'.
Tror jeg vil bruge den fremover.


Prøvede forøvrigt noget havkajak forleden ifb. med et arrangement med arbejde. Er det når spilleriet bliver rigtig godt så der kommer bølger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, for 4 timer siden:

 

.......men normalt er der ikke behov for disse manuelle operationer når hunden er i nærheden.......:ph34r:

Er du sådan en tørvetriller, at du ligefrem har brug for hjælp fra en hund, til det hårde arbejde??? :rolleyes::PB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Butch skrev, for 2 timer siden:

Man kunne måske endda håbe på ansigt til kajakmand? :ph34r:

Havnebumsen hader bare den leg!!!!!

Så ligger man der og hun leger "kajakmand" og hver gang man kommer nær udbryder hun " ah ah ikke røre, det er en Tysker" man trækker sig slukøret lidt tilbage. Prøver at nærme sig igen, men samme resultat " ah ah ikke røre, det er en Tysker" Man kigger op med sine små bedende hundeøjne og tænker " kan vi for helvede ikke snart komme til det er en dansker delen, så man kan springe på Fissen" alt imens hun klukker af grin :? og hun  prøver at fremstamme..ah ah ikke røre, det er en Tysker

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 28 minutter siden:

Er du sådan en tørvetriller, at du ligefrem har brug for hjælp fra en hund, til det hårde arbejde??? :rolleyes::PB)

Næh..... det var nu mere ment som når jeg først logrer med “halen”, så er det der håndarbejde ikke så interessant mere ;)B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 22 minutter siden:

Havnebumsen hader bare den leg!!!!!

Så ligger man der og hun leger "kajakmand" og hver gang man kommer nær udbryder hun " ah ah ikke røre, det er en Tysker" man trækker sig slukøret lidt tilbage. Prøver at nærme sig igen, men samme resultat " ah ah ikke røre, det er en Tysker" Man kigger op med sine små bedende hundeøjne og tænker " kan vi for helvede ikke snart komme til det er en dansker delen, så man kan springe på Fissen" alt imens hun klukker af grin :? og hun  prøver at fremstamme..ah ah ikke røre, det er en Tysker

Tysk, er det ikke noget med klap i måsen og det der er værre?

Måske det er den genre hun prøver at lede dig over i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

Det er vel ret enkelt... Jeg onanerer ell forløser mig selv.

At omskrive ens handling, er vel ikke nødvendigt.. ? <3<3

Omskrive og omskrive...

Vi siger vel det vi hver især synes føles rigtigt, uden det nødvendigvis udløser et fniseanfald... Hvis nogen sagde, at de skulle forløse sig selv, så ville jeg mest tænke, at de skulle skide eller føde! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der mangler SÅ meget illustrationer i denne tråd ;)

Billedresultat for kvinde onani gif

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 9 timer siden:

Ved Mænd har man utallige udtryk for at ornanere. Spille pik, tage en spiller, rykke i banditten, tage trykket osv osv osv

Men hvad fanden siger man egentlig ved Kvinder som ornanerer? Havnebumsen har aldrig hørt udtrykket "spille Fisse" eller "tage en spillerinde" for den sags skyld. Men der må da være nogle udtryk. Eller måske pæne Kvinder ikke "spiller Fisse"?

p.s Har hørt udtrykket lege med sig selv

Kan man ikke bare kalde det "klitvandring"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 15 minutter siden:

duel with the pink darth vader

Hvis den så også pludselig begynder at lyde som ham, så er JEG den der er skredet :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...