Hop til indhold

Recommended Posts

Suzy er stadig en af favoritterne. Og hun ved efterhånden hvad jeg gerne vil have. Massagen er i top med masser af indfølingsevne og god teknik. Og det der gennemføres mellem massageaktiviteterne er ABSOLUT også i særklasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suzy er altid .... Suzy. Og det har hun væet længe. Vil aldrig glemme når vi faldt i søvn sammen i Buddinge. Er lige præcis vågnet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
asianman skrev, for 34 minutter siden:

Hvem af pigerne er Suzy?

Hende med de lange nipples...

Og krøllerne...

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman

Jeg vil godt give et mere afbalanceret opfattelse af Suzy. Grundet de varme anbefalinger herinde lavede jeg en aftale med hende for ca. 2-3 år siden. Mine forventninger var skruet op til at møde noget i stil med en sexgudinde eller der henad. Stor var skuffelsen, da jeg fandt ud af, at hun var +50 (og også så sådan ud), samt lignede at have gået igennem 4-5 børnefødsler. Hun prøvede at presse mig til B2B, men det ville jeg ikke betale for. En meget skuffende oplevelse. Der er åbenbart stor forskel herinde på hvad man anser for at være lækkert, måtte jeg konstatere.
Nu skal det ikke forstås sådan, at jeg er imod at kvinder får børn - slet ikke. Og hvis jeg havde en kone, ville jeg prioritere sammenhold, trofasthed og kammeratskab over hendes udseende. Tilmed virkede Suzy også som en sød dame, så det var ikke det. Men når jeg betaler for sex /erotik, foretrækker jeg en smækker tøs med en indbydende krop, om så hun er 40+ gør ikke så meget (jeg har mødt adskellige thai kvinder omkring de 50, som lignede nogen på 30, intet problem for mig).
Jeg har også frekventeret Lena og Bibi derinde - intet at beklage sig over, og de er allesammen søde og venlige må jeg sige.
Synes bare jeg ville give en lidt anden vinkel med min oplevelse af Suzy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
handyman skrev, for 20 timer siden:

Jeg vil godt give et mere afbalanceret opfattelse af Suzy. Grundet de varme anbefalinger herinde lavede jeg en aftale med hende for ca. 2-3 år siden. Mine forventninger var skruet op til at møde noget i stil med en sexgudinde eller der henad. Stor var skuffelsen, da jeg fandt ud af, at hun var +50 (og også så sådan ud), samt lignede at have gået igennem 4-5 børnefødsler. Hun prøvede at presse mig til B2B, men det ville jeg ikke betale for. En meget skuffende oplevelse. Der er åbenbart stor forskel herinde på hvad man anser for at være lækkert, måtte jeg konstatere.
Nu skal det ikke forstås sådan, at jeg er imod at kvinder får børn - slet ikke. Og hvis jeg havde en kone, ville jeg prioritere sammenhold, trofasthed og kammeratskab over hendes udseende. Tilmed virkede Suzy også som en sød dame, så det var ikke det. Men når jeg betaler for sex /erotik, foretrækker jeg en smækker tøs med en indbydende krop, om så hun er 40+ gør ikke så meget (jeg har mødt adskellige thai kvinder omkring de 50, som lignede nogen på 30, intet problem for mig).
Jeg har også frekventeret Lena og Bibi derinde - intet at beklage sig over, og de er allesammen søde og venlige må jeg sige.
Synes bare jeg ville give en lidt anden vinkel med min oplevelse af Suzy.

Smag og behag er som bekendt forskellig. Fred være med det. 

Men hvis vi lige skal holde os til fakta så er hun IKKE +50 :-). Og korrekt - de megastore strittende brystvorter kom helt klart ikke som en konfirmationsgave til hende :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det hende fra Buddinge, der for år tilbage fik ry for at være så sulten, at hun i lokalet jagtede mændene over seng og sofa, så de nærmest bad om nåde? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Er det hende fra Buddinge, der for år tilbage fik ry for at være så sulten, at hun i lokalet jagtede mændene over seng og sofa, så de nærmest bad om nåde? :D

Ja, den samme. Men lige det ry, var nok lidt af en legende, præsteret af en der gerne ville fremstille sig selv som en eller anden George Clooney.B)

Men liderlig var hun. Og varm og våd og dejlig. Og alt andet end nærig med tid og ydelser. Jeg var der mange gange, ofte flere timer. Og nogen gang hele natten.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 2 timer siden:

Men hvis vi lige skal holde os til fakta så er hun IKKE +50 :-)

Det må da være tæt på? Af en i 40’erne (hvis hun er det) ser hun da gammel ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med til hendes .... 34'e fødselsdag tror jeg det var. Og det er altså ikke 16 år siden. Måske 6-7 år siden men ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har måske haft nogle hårde år? Eller dovne....? Har ikke set hende siden Buddinge, men den gang var hun altså en dejlig kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Ja Bananas, jeg mener at du har ret mht. hendes alder. 

Og jeg synes lissom TS at hun stadig er en dejlig kvinde.  Besøgte hende forleden, og det var igen en stor fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.
Hunter skrev, for 20 timer siden:

Ja Bananas, jeg mener at du har ret mht. hendes alder. 

Og jeg synes lissom TS at hun stadig er en dejlig kvinde.  Besøgte hende forleden, og det var igen en stor fornøjelse.

Ja Hunter, ligesom Ya Ya er det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
Kiwimoney skrev, 1 time siden:

Vad heter hon i orange tshirt?? Vet nån ifall hon erbjuder fp?  Tack :)

Hun hedder Bibi. Ja, hun er med på FP, og jeg er næsten sikker på at de alle er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
handyman skrev, 1 time siden:

Hun hedder Bibi. Ja, hun er med på FP, og jeg er næsten sikker på at de alle er det.

Undskyld, men må lige korrigere her, hende i den orange t-shirt hedder Lena. Det har hun kaldt sig alle de gange, jeg har besøgt hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
Diskusprolaps skrev, for 9 minutter siden:

Undskyld, men må lige korrigere her, hende i den orange t-shirt hedder Lena. Det har hun kaldt sig alle de gange, jeg har besøgt hende :)

Lena og Bibi har meget ens ansigter. Mig bekendt er Lena startet for sig selv for lang tid siden. Jeg forvekslede dem selv engang, men ingen tvivl: Bibi har de største kasser, og det kan man også ane på billedet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 9/10/2018 at 00:38:

Suzy er altid .... Suzy. Og det har hun væet længe. Vil aldrig glemme når vi faldt i søvn sammen i Buddinge. Er lige præcis vågnet...

Så er det altså dig, der er Tornerose? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...