Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg
godset skrev, for 54 minutter siden:

Nogen der ved hvor man finder hendes nummer/annonce? Vil gerne være sikker på det er ejeren jeg får til ved.

Ja. I det allerførste der er skrevet i denne tråd. Mutter er hende i hvis bluse og utrolig flot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, den 13/11/2018 at 14:19:

Jeg havde lørdag fornøjelsen af en parmassage hos Patcharapa sammen med min kæreste. (Det er den eneste form for thaimassage jeg får, mens jeg betræder dydens smalle sti...).

Stedet ligger bestemt ikke diskret; men selve lokalerne er fine nok. Vi (min kæreste) havde bestilt tid, og blev ført op af et par trin og ind til højre, hvor der er et værelse med to pænt store massagebrikse/senge, og adgang til et badeværelse, der størrelsesmæssigt hører hjemme på stenbroen, man skal nærmest stå på/i toilettet for at bruge bruseren.:biggrin:

Massagen var absolut forglemmelig, min kæreste fik en hård omgang Thaimassage af medhjælperen, mens jeg fik body2body af Patcharapa (hun kalder sig Mei eller Pei - der var en konstant pludren på thai fra de to massører og min kæreste, så kunne ærlig talt ikke høre, om det var det ene elle andet kælenavn hun bruger...). Det var som sådan en ok body2body; men kunne ikke helt abstrahere fra hendes  meget løse maveskind, det er virkeligt synd, at så køn og "velholdt" en kvinde skal være udstyret med sådan en erektionsdræber.

Efter en lille time forlod medhjælperen os, og min kæreste sluttede sig til os andre til en afslutning, der til gengæld var uforglemmelig.

Pei/Mei er - efter hvad jeg oplevede - med på den værste og hun havde ingen problemer med at rimme hverken kæresten eller mig, og hun er frisk på anal, så jeg havde en skøn opbygning til crescendoet, hvor jeg tog hende analt bagfra; mens jeg havde øjenkontakt med min kæreste, der vred sig under Meis/Peis tunges slubren.:P

Da jeg med et brøl, som må have forstyrret de forbipasserende og duerne ovre foran Sankt Budolfi var kommet i munden på min kæreste, fandt jeg så ud af, at Mei/Pei ikke er meget for sperm, da hun så væmmet ud i ansigtet, da min kæreste tungekyssede hende og delte ladningen med hende. Det var hun rent ud sagt ikke glad for. (Hun tog dog oplevelsen pænt efter omstændighederne).

Pei/Mei er virkeligt lækker, hvis man kan se bort fra den vansirede mave; men da jeg kun sjældent frekventerer thaimassører nu til dags, og når jeg gør altid er i selskab med min kæreste, vil jeg nok lade denne oplevelse være en enkeltstående begivenhed. Men var jeg single og boede jeg i nærheden af Aalborg, ville jeg være stamkunde i biksen, for Mei/Pei er smuk, og med på det meste (Prøv hendes anale færdigheder, hun kan noget med den lille røv).

 

Morten

 

Ja det lyder næsten for godt til at være sandt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 2/1/2019 at 19:52:

Ok, det var så nok den korteste Thailandstur jeg har hørt, men omvendt, velkommen :P 

Og undskyld afsporring :rolleyes:

Hvis pengene er brugt er hun jo nødt til at vende hjem for at lave nogle flere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kommer du i bil, så vær opmærksom på at det er Ålborg C og her er de samme P problemer som i andre større byer.

sidst jeg var der ville jeg parkere ved Budolfi, (er lige overfor klinikken), men her var man i gang med en større ombygning, så jeg fandt en plads ca 500m fra klinikken. Kom 15 min for sent, men blev mødt med et stort smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er lige kommet tilbage fra ferie. Og hun har fået en kæreste,  så hun leder efter en som kan overtage hendes massage butik.. så tror det er slut med at se Pat i butikken.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Gimbel skrev, for 7 minutter siden:

Der er kommet en ny i butikken. Har lige skrevet med Patcharapa.

På Patcharapa FB (aller første indlæg om butikken) skriver hun d. 13/3 kl. 0328  at butikken hermed et lukket....

- - -

Ved du så noget om den nye i butikken er den nye forpagter/indehaver?

Hvis du kan give yderligere info om hende, ydelsen m.m.m. er det sikkert et spørgsmål, som mange gerne vil have belyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel

Den nye pige har overtaget butikken. Jeg har endnu ikke været forbi, men håber det bliver muligt i denne weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...