Hop til indhold

Recommended Posts

Tror ikke hun tilbyder andet end alm massage, kaffe og kage. 

Men hører da gerne hvis hun tilbyder andre ydelser. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
paafuglen skrev, for 7 timer siden:

Ser ud til at være Aalborgs flotteste thai massør

Hej Fugl.

JA - jeg giver dig fuldstændig ret i din af pigen, hvis hun desværre ikke er fake, altså billedet.

Så er det lige før jeg gerne hurtigt igen vil hjem fra min ferie i Thailand.

Håber på mange gode hints, om det er hende på billederne og om hendes ydelser, når nogen af jer fætre og lidelsesfæller har aflagt nogle besøg hos hende. (også gerne i PM).

Tror nu nok alligevel at jeg tager de sidste 2 ugers ferie med nu rejsen og hotel er betalt.... Her er nu heller ikke så træls endda....

hyg jer derhjemme..

 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fy for pokker ja de ser da godt nok stjerne godt ud, men det ser umiddelbart ikke ud til der er noget ud over massage og skønhedspleje, og det tror jeg der er for mange butikker til at den overlever i ret lang tid, der er jo snart en thai massage butik på hvert hjørne, men vi må se, jeg håber da det bedste for dem alle :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Knud - jeg foreslår at du booker en tid til at få lavet negle og øjenvipper, og så en anmeldelse her bagefter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så hende Idag , da hun åbnede butikken ...  Billederne passer . jeg bor tæt på , og kunne se at de har gået og renoveret i sidste 14 dage ... 

Jeg har dog ikke været der endnu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har spurgt, der kom et par ikke smilende smileyer tilbage, jeg spurgte pænt og undskyldte bagefter... men om det er anderledes hvis man dukker op ved jeg ikke men jeg tvivler, men fye ha de ser godt nok lækre ud... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 3 timer siden:

Jeg har spurgt, der kom et par ikke smilende smileyer tilbage, jeg spurgte pænt og undskyldte bagefter... men om det er anderledes hvis man dukker op ved jeg ikke men jeg tvivler, men fye ha de ser godt nok lækre ud... :-) 

Hvad har du spurgt om ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet lidt research.

Pigen er gift med en dansk mand og har en lille dreng sammen. 

De mangler ikke noget, så tænker hun åbner en alm massage klinik for at være normal selvstændig. 

De har en normal vennekreds med både thai’er og danskere. 

Så tænker vi skal kigge langt efter de spændende ydelser hos hende. 

Ærgeligt, for hun er sku lækker, og dejlige tilpas store bryster. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt om research...

Gå ind på hendes facebook side med klinikken. 

Hendes thai veninder har lagt tillykke ønskninger på hendes kommentar. Hvis i klikker på en af veninderne, kan i se hendes venteliste. Her finder i så hendes private facebook profil og ikke thai klinikkens profil. 

Her har hun ikke lukket for hendes billed album for offentligt. 

Nu har i hele hendes liv i billeder. 

Hendes mand, stort hus, barn inkl gravid billeder, Mercedes, billed af midlertidigt kørekort, strandbilleder med bikini (lækre bryster), deres turer til Thailand med familie billeder osv osv...

kort sagt, så bliv ikke skuffet hvis i får et nej i klinikken. 

PS. Hun ligger ikke skjul på hun har nogen fantastiske bryster på hendes privat profil. Nedringede kjoler, hvor man virkeligt får følelsen af dejlige faste bryster. 

Ved ikke om jeg går over stregen, men det hele er jo offentligt tilgængligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Ålleren skrev, for 19 timer siden:

Jeg har spurgt, der kom et par ikke smilende smileyer tilbage, jeg spurgte pænt og undskyldte bagefter... men om det er anderledes hvis man dukker op ved jeg ikke men jeg tvivler, men fye ha de ser godt nok lækre ud... :-) 

Du vil altid få nej, hvis du skriver eller ringer og hun ikke kender dig. Chancen er langt større hvis du kommer der nogle gange og hun anser dig som stamkunde. Just saying.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 3 timer siden:

Du vil altid få nej, hvis du skriver eller ringer og hun ikke kender dig. Chancen er langt større hvis du kommer der nogle gange og hun anser dig som stamkunde. Just saying.:)

Så ser jeg frem til en siger det kan lade sig gøre ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Ålleren skrev, for 11 minutter siden:

Så ser jeg frem til en siger det kan lade sig gøre ;-) 

 

Måske:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke hende som tidligere havde klinik på Vesterbro 26, og senere var i Dronninglund med jævnlige Deal eller Downtown tilbud. Hun ligner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været derinde, blev desværre ikke serviceret af hende den smukke, men en ældre model.

Jævn alm massage, og udemærket hj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været en tur derinde, Ejeren var desværre optaget af en anden kunde, så jeg fik en omgang af den lidt ældre person der tilsyneladende hjælper ejeren.

massagen vil jeg betegne som overfladisk, fik tilbudt fuld pakke til en tusse. Endte i et blow og HJ, (blow med gummi)

Har en meget meget kraftig mistanke om at den ældre dame er en ombygget tidligere ladyboy.

Fake boobs, og missen føltes bare meget forkert i forhold til andre kvinder.

 

kommer jeg derind igen, så vil jeg se om jeg kan få en omgang af den nydelige ejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Jeg prøvede med en lille visit ved den nye unge dame og hun er jo bedårende og taler ikke meget dansk.

jeg blev masseret af ejeren selv og massagen var behagelig og afslappende og ikke så lang, men det var min skyld, og lidt hendes for hun gjorde en overordentlig god indsats for at tænde mig, hvilket lykkedes. Hun tilbyder pakken, hele pakken. Hun starter lidt højt i prisniveau, men ender på aalborgstandarden.

Den unge kvinde er smuk og slank, med et flot frontparti, som har fået lidt forbedringer - men skønne brystvorter.

Man kan se hun har fået et par børn, men ingen af os er jo perfekte!

Selve akten var ok, hun smager dejligt, blow er blidt.... og selve akten, ja jeg er vel lige lidt større end gennemsnittet, men ingen John H., men alligevel ikke helt hvad hun brød sig om, så hun sagde hurtigt og ofte; coming?

Kommer jeg igen? Ja det gør jeg sgu nok, hun er Aalborgs kønneste af slagsen i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bikgon skrev, for 29 minutter siden:

Hej folkens

Jeg prøvede med en lille visit ved den nye unge dame og hun er jo bedårende og taler ikke meget dansk.

jeg blev masseret af ejeren selv og massagen var behagelig og afslappende og ikke så lang, men det var min skyld, og lidt hendes for hun gjorde en overordentlig god indsats for at tænde mig, hvilket lykkedes. Hun tilbyder pakken, hele pakken. Hun starter lidt højt i prisniveau, men ender på aalborgstandarden.

Den unge kvinde er smuk og slank, med et flot frontparti, som har fået lidt forbedringer - men skønne brystvorter.

Man kan se hun har fået et par børn, men ingen af os er jo perfekte!

Selve akten var ok, hun smager dejligt, blow er blidt.... og selve akten, ja jeg er vel lige lidt større end gennemsnittet, men ingen John H., men alligevel ikke helt hvad hun brød sig om, så hun sagde hurtigt og ofte; coming?

Kommer jeg igen? Ja det gør jeg sgu nok, hun er Aalborgs kønneste af slagsen i min optik.

Og hvad er Aalborgstandarden så mht. priser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...