Wyzzum 17 Skrevet 6. Oktober, 2018 Jeg er stadig ny i den her verden, så der er en chance for at der er en helt simpel forklaring, som jeg bare ikke har hørt endnu Men.. Har herinde efterhånden set en del anmeldelser/efterlysninger af SB's, på præcis samme måde som anmeldelser/efterlysninger af GP'er. .. Hvad er forskellen? Er det bare hvad de vælger at kalde sig selv? Eller har jeg overset noget andet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Oktober, 2018 Wyzzum skrev, for 8 minutter siden: Jeg er stadig ny i den her verden, så der er en chance for at der er en helt simpel forklaring, som jeg bare ikke har hørt endnu Men.. Har herinde efterhånden set en del anmeldelser/efterlysninger af SB's, på præcis samme måde som anmeldelser/efterlysninger af GP'er. .. Hvad er forskellen? Er det bare hvad de vælger at kalde sig selv? Eller har jeg overset noget andet? Du har intet overset, de vil dog ikke selv anse sig som GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tapetklister 4 Skrevet 6. Oktober, 2018 Wyzzum skrev, for 13 minutter siden: Jeg er stadig ny i den her verden, så der er en chance for at der er en helt simpel forklaring, som jeg bare ikke har hørt endnu Men.. Har herinde efterhånden set en del anmeldelser/efterlysninger af SB's, på præcis samme måde som anmeldelser/efterlysninger af GP'er. .. Hvad er forskellen? Er det bare hvad de vælger at kalde sig selv? Eller har jeg overset noget andet? De fornægter sig at være prostitueret ved at gemme sig bag ordet sugarbabe. Sugarbabe= Prostitueret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 518 Skrevet 6. Oktober, 2018 Hele forvirringen opstår fordi der er en lang række "sugar babies" der ikke dyrker sugardating, men bare er prostituerede. Problemet med en side som sugardaters.dk er, at en stor gruppe af kvinderne reelt bare tager en timepris for sex, og det har derfor intet med sugardating at gøre. I traditionel forstand er sugardating et fænomen hvor en kvinde har et uforpligtende forhold til en velhavende mand. Kvinden vil typisk modtage penge, gaver, restaurantbesøg, rejser m.m. Manden modtager samvær med en attraktiv kvinde. Det vil typisk være et kærestelignede forhold der er bygget på sex og penge. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Oktober, 2018 Der er ingen forskel. Det er sex, der udveksles for goder. Det er i den forbindelse ligegyldigt, om goderne er kontante eller varer. Sukkerpiger føler sig bare bedre end "almindelige" glædespiger, og bliver derved ofre for et gigantisk selvbedrag. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 7. Oktober, 2018 (edited) Hvad er så forskellen mellem sugar dating og ægteskab med en gold digger? Heller ingen? Mindes den gamle talemåde: "alle kvinder er ......, det er kun et spørgsmål om prisen" som altså kan være andet end penge og varer, også ydelser, følelser, tryghed osv. Nu må jeg hellere dukke mig Redigeret 7. Oktober, 2018 af Dane Rettet et ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nihil 435 Skrevet 7. Oktober, 2018 @Dane Jeg kan ikke udtale mig om ægteskabet, eftersom jeg aldrig har været gift. Dog har jeg haft relationer hvor det givende gik begge veje....heldigvis. Vi må ikke underkende, at kvinder også selvfølgelig besidder lyst, og ikke for at få noget til gengæld. Alt andet er jo degraderende. Mænd er ligeså meget til salg. Bare i andre henseender ofte. Ellers er jeg fuldt ud på linje med mange af kommentarerne her i tråden. Der er ingen forskel på SD og GP. Andet end forfængelighed i definitionen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. Oktober, 2018 Arhh Dane ægteskab er en gensidig “kontrakt “ om at dele, og i de første (unge) år er der en eufori af forelskelse, når den første siden flere børn kommer er det vildsomt meget et arbejdsfællesskab med bennefit og der plejer karierre, når ungerne er flyttet og inde de flytter er store og lever deres eget liv kommer (forhåbentligt) den gensidige fordybelse i hinanden og “ældre erotikken” får en ny dimension...eller man skilles og nye eventyr kommer, og ja ind i mellem napper vi da en lækker GP som en afkobling af arbejdsfællesskabet eller konens tørhed.. Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 7. Oktober, 2018 Den enda skillnaden är at GP inte hycklar med det dom gör. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Oktober, 2018 Wyzzum skrev, for 17 timer siden: .. Hvad er forskellen? Er det bare hvad de vælger at kalde sig selv? Eller har jeg overset noget andet? Der er selvfølgelig tale om prostitution når man betaler for sex, men bortset fra det er der forskelle. Forskellene ligger i konceptet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 7. Oktober, 2018 (edited) Tapetklister skrev, for 20 timer siden: De fornægter sig at være prostitueret ved at gemme sig bag ordet sugarbabe. Sugarbabe= Prostitueret Jeg synes måske nok, at hvis der findes det "rene eksempel" hvor en 18-årig gymnasiepige boller med forskellige ældre mænd og får en gave eller et restaurantbesøg ud af det i ny og næ, så ville jeg være lidt varsom med at kalde det for prostitution. Den slags har kvikke gymnasiepiger eller lidt ældre studerende garanteret gjort i mange flere år end sugarbabe-begrebet har eksisteret. Og det findes i masser af andre variationer, det behøver ikke kun at være gymnasiepiger, der gør det. At det så for mange ældre sikkert betragtes som ganske grænseoverskridende, at unge piger på den måde drager fordel af deres ungdommelige skønhed og sprødhed, hører så også med til billedet. Ligeledes synes jeg også, at der en lille smule forskel på, om pigen stadig bor hjemme hos sine forældre og besøger forskellige elskere, eller om hun har sit eget PD-sted eller eventuelt arbejder på klinik. I øvrigt elsker jeg at betragte folk, hvis jeg sidder på en udendørs café i Svendborg hvor jeg bor, og flere gange har jeg spottet en ældre mand, der spiser lidt mad sammen ,med en ung pige. I princippet kan det jo bare være far og datter, men det andet kan jo også være tilfældet. Det kan godt give anledning til nogle frække fantasier. Redigeret 7. Oktober, 2018 af TommyHansen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Oktober, 2018 TommyHansen skrev, for 45 minutter siden: Jeg synes måske nok, at hvis der findes det "rene eksempel" hvor en 18-årig gymnasiepige boller med forskellige ældre mænd og får en gave eller et restaurantbesøg ud af det i ny og næ, så ville jeg være lidt varsom med at kalde det for prostitution. Omvendt hvis hovedparten i SD miljøet tilbyder sex mod betaling, ville det vel også lyde hul, at man pga få undtagelser fornægter at der er tale om prostitution. Der er jo ingen der forbyder den gruppe du taler om, at finde deres ældre mænd på anden vis (Altså uden at oprette sig på et sukker-site" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 7. Oktober, 2018 Sugarbabe er et pænt ord opfundet til når pigen ikke bryder sig om at kalde sig prostitueret. Glædespige er pænt ord opfundet til når manden ikke bryder sig om at sig at gå til prostitueret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. Oktober, 2018 For 20 år siden var jeg censor på et CVU, mange af de unge kvindelige studerende havde et “skaffedyr” til bil, bøger, tilskud til husleje,og ferie i udlandet. Det var offentligt kendt de kaldte det en god ven. Jeg fik selv en veninde på CVU et, og var lektiehjælper og eksamentræner, vi var bare gode venner, idag ville det hedde sugar babe og sugardaddy, og den egnsteater modydelse hun kunne levere var sex og i forhold til mig, en del ungdommelighed i sengen, på køkkenbordet, i badet, i skoven, på hotellet, .....sex for noget, i bund og grund protitution, og det er helt ok jeg hykler ikke om det, men gjorde, gør de der kalder sig veninde, sugarbabes. De bedrager sig selv, jeg mødte i mit senere arbejdsliv min veninde der i var nystartet som mellemleder i en institution, og hun levede og havde det fint med mand og børn, vi lod som om vi ikke kendte hinanden...så sugardating er køb og salg af sex.noget for noget andet kan man ikke bilde sig selv ind. Noget for noget. Er overbevist, nej sikker på at hun og jeg havde ike haft al den sex og samvær, hvis ikke jeg havde noget at bytte med. Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 8. Oktober, 2018 Citat Sugarbabes eller glædespiger? Hvad er forskellen? Selvopfattelsen. Hvordan den enkelte kvinde ser sig selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 8. Oktober, 2018 Hold da op der er mange her, der ikke har succes på sugardaters.dk..... "så kan vi da bare kalde dem ludere alle sammen" Til Trådstarter: Du ser ingen anmeldelser af "rigtige" sugarbabes, fordi de finder en eller ganske få sugardaddies, som selvfølgelig ikke vil udstille pigen offentligt. Hvis du søger en prostitueret der inde, finder du nok også sådan en af slagsen. Hvis du søger en sugarbabe, bliver det lidt vanskeligere, men det kan blive en fantastisk relation mellem hende og dig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 8. Oktober, 2018 (edited) ommeren skrev, for 33 minutter siden: Hold da op der er mange her, der ikke har succes på sugardaters.dk..... "så kan vi da bare kalde dem ludere alle sammen" Til Trådstarter: Du ser ingen anmeldelser af "rigtige" sugarbabes, fordi de finder en eller ganske få sugardaddies, som selvfølgelig ikke vil udstille pigen offentligt. Hvis du søger en prostitueret der inde, finder du nok også sådan en af slagsen. Hvis du søger en sugarbabe, bliver det lidt vanskeligere, men det kan blive en fantastisk relation mellem hende og dig. Det er vel okay med en holdning til sugardaters.dk selvom man aldrig har sat sine ben der. Det er da svært og omtale pigerne fra SD anderledes end deres kollegaer,når ingen mand endnu har formået og fortælle om den forskel der gør at de fortjener en anden betegnelse end luder eller glædespige jeg er lutter øre. Enzo. Redigeret 8. Oktober, 2018 af Enzo L'uri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 8. Oktober, 2018 Enzo L'uri skrev, for 23 minutter siden: Det er da svært og omtale pigerne fra SD anderledes end deres kollegaer,når ingen mand endnu har formået og fortælle om den forskel der gør at de fortjener en anden betegnelse end luder eller glædespige jeg er lutter øre. Enzo. Well, jeg synes så, at jeg i det mindste prøvede at redegøre for den forskel som jeg kunne se, i mit tidligere indlæg i denne tråd. Men om jeg formåede det er nok tvivlsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 8. Oktober, 2018 (edited) Alkoholikeren skrev, for 16 timer siden: For 20 år siden var jeg censor på et CVU, mange af de unge kvindelige studerende havde et “skaffedyr” til bil, bøger, tilskud til husleje,og ferie i udlandet. Det var offentligt kendt de kaldte det en god ven. Jeg fik selv en veninde på CVU et, og var lektiehjælper og eksamentræner, vi var bare gode venner, idag ville det hedde sugar babe og sugardaddy, og den egnsteater modydelse hun kunne levere var sex og i forhold til mig, en del ungdommelighed i sengen, på køkkenbordet, i badet, i skoven, på hotellet, .....sex for noget, i bund og grund protitution, og det er helt ok jeg hykler ikke om det, men gjorde, gør de der kalder sig veninde, sugarbabes. De bedrager sig selv, jeg mødte i mit senere arbejdsliv min veninde der i var nystartet som mellemleder i en institution, og hun levede og havde det fint med mand og børn, vi lod som om vi ikke kendte hinanden...så sugardating er køb og salg af sex.noget for noget andet kan man ikke bilde sig selv ind. Noget for noget. Er overbevist, nej sikker på at hun og jeg havde ike haft al den sex og samvær, hvis ikke jeg havde noget at bytte med. Alko Som jeg forstår dit indlæg, så beskriver du netop det som jeg omtalte i mit eget tidligere indlæg, nemlig at studiner bytter sex og intimitet med gaver eller tjenester. Redigeret 8. Oktober, 2018 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 9. Oktober, 2018 TommyHansen skrev, for 7 timer siden: Well, jeg synes så, at jeg i det mindste prøvede at redegøre for den forskel som jeg kunne se, i mit tidligere indlæg i denne tråd. Men om jeg formåede det er nok tvivlsomt. Jeg gav dit indlæg en ny chance Hvorfor er det så vigtigt og lede efter mikroskopiske forskelle? Hvorfor må pigerne ikke kaldes glædespiger eller luder? Det må handle om skam tænker jeg. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 518 Skrevet 9. Oktober, 2018 Enzo L'uri skrev, for 9 timer siden: Det er da svært og omtale pigerne fra SD anderledes end deres kollegaer,når ingen mand endnu har formået og fortælle om den forskel der gør at de fortjener en anden betegnelse end luder eller glædespige Forestil dig følgende: Du møder en ung pige der er studerende og derfor ikke har mange penge. Du betaler for restaurantbesøg, giver gaver og hjælper hende med betale hendes husleje i ny og næ. Du får sex samt samvær med en ung attraktiv kvinde. I har ingen faste aftaler om betaling eller om hvornår I skal mødes, men gør det kun når I begge har lyst. Er hun også en "luder eller glædespige"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 9. Oktober, 2018 plasticlove skrev, for 7 minutter siden: Forestil dig følgende: Du møder en ung pige der er studerende og derfor ikke har mange penge. Du betaler for restaurantbesøg, giver gaver og hjælper hende med betale hendes husleje i ny og næ. Du får sex samt samvær med en ung attraktiv kvinde. I har ingen faste aftaler om betaling eller om hvornår I skal mødes, men gør det kun når I begge har lyst. Er hun også en "luder eller glædespige"? Ja, eller eventuelt er hun en kæreste. Det er vel ikke betalingens størrelse eller frekvensen der er afgørende, men at den finder sted. Ville forholdet finde sted uden at den ene part betalte den anden direkte eller indirekte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 9. Oktober, 2018 plasticlove skrev, for 4 minutter siden: Forestil dig følgende: Du møder en ung pige der er studerende og derfor ikke har mange penge. Du betaler for restaurantbesøg, giver gaver og hjælper hende med betale hendes husleje i ny og næ. Du får sex samt samvær med en ung attraktiv kvinde. I har ingen faste aftaler om betaling eller om hvornår I skal mødes, men gør det kun når I begge har lyst. Er hun også en "luder eller glædespige"? Nu svare jeg lige, selvom det er @Enzo L'uri du spørge. Ja, naturligvis er hun det. - Det er ikke graden af lyst til hinanden eller et fastsat beløb, der afgører om man er luder eller ej. Intet af det ville bestå, hvis ikke du fik sex og samvær med en ung kvinde, og hvis hun ikke fik betalt sin husleje og gaver, ergo er hun luder. Hvis I er sammen, uden at der foregår en form for byttehandel, så er relationen naturligvis en anden, ellers er det bare prostitution, pakket mere spiseligt ind. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 9. Oktober, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 minutter siden: Nu svare jeg lige, selvom det er @Enzo L'uri du spørge. Ja, naturligvis er hun det. - Det er ikke graden af lyst til hinanden eller et fastsat beløb, der afgører om man er luder eller ej. Intet af det ville bestå, hvis ikke du fik sex og samvær med en ung kvinde, og hvis hun ikke fik betalt sin husleje og gaver, ergo er hun luder. Hvis I er sammen, uden at der foregår en form for byttehandel, så er relationen naturligvis en anden, ellers er det bare prostitution, pakket mere spiseligt ind. Tak smukke Som taget ud af min holdning Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 518 Skrevet 9. Oktober, 2018 OP spørger om der er en forskel på de to begreber. Det vil jeg klart mene der er. Når det er sagt, så kan vi godt blive enige om, at sugar dating er en afart af prostitution. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg