Hop til indhold
Poirot

Bytte Købmand.

Recommended Posts

Er der nogle GP der bytter ydelser. Her tænker jeg på at håndværkere bytter jo. Hvis jeg skal have lavet noget el arbejde bytter jeg med mit fag. 

Men jeg tænkte på om der er nogle GP der har fået noget lavet af enten en håndværker, revisor eller What ever for at give ham tilfredsstillese. Eller får det lavet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poirot skrev, for 2 minutter siden:

Er der nogle GP der bytter ydelser. Her tænker jeg på at håndværkere bytter jo. Hvis jeg skal have lavet noget el arbejde bytter jeg med mit fag. 

Men jeg tænkte på om der er nogle GP der har fået noget lavet af enten en håndværker, revisor eller What ever for at give ham tilfredsstillese. Eller får det lavet? 

Jeg har byttet sex for hjælp til noget edb-relateret arbejde. Bare den ene gang :)

Lidt i samme boldgade har jeg fået hjælp til noget med mit hfi-relæ af en gæst da fyret blev ved at knalde relæet. Det var dog ikke formålet med aftalen men en lille modydelse han selv tilbyde da vi efter akten kom til at tale om mit problem.

Og jeg vil da sige at hvis jeg stod i en situation hvor det kunne blive aktuelt ville jeg acceptere uden at blinke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det kunne jeg aldrig finde på.

Når man starter, er der typer, som fremsender tilbud om at bytte ydelser for sex - jeg har altid sagt nej.

Det er et skråplan.:mrgreen: - og det uartige bortfalder....

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 16 minutter siden:

Det er et skråplan.:mrgreen: - og det uartige bortfalder....

Jeg synes nu tanken om det kan være fræk nok, men jeg ville nok kun acceptere hvis jeg selv havde annonceret efter noget for noget.

Selvfølgelig skulle det ikke bare være uopfordrede henvendelser om "håndværkerhjælp"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Der er et par typer, som både tilbyder jakker/indretning mm (virker mest som om, han afvikler hælervarer - WTF) og en, som tilbyder massage.. 

Personligt er der ingen sammenhæng ml. mine behov for håndværker-ydelser og mit virke som delepige..

Skulle det komme på tale en dag - ville jeg klart foretrække en afklaret aftale omkring mit behov for håndværker-bistand og betale for det - sidestillet med mit virke som delepige.. ;-) - men heldigvis er vi forskellige... og kan gøre præcist det, som giver mening i hvert vores tilfælde... <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Leverede i gamle dage shampoo og cremer til et bordel i Randers.

Det var ren win win.

Fik et par fine blæs for et par kasser shampoo 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poirot skrev, for 50 minutter siden:

Er der nogle GP der bytter ydelser. Her tænker jeg på at håndværkere bytter jo. Hvis jeg skal have lavet noget el arbejde bytter jeg med mit fag. 

Men jeg tænkte på om der er nogle GP der har fået noget lavet af enten en håndværker, revisor eller What ever for at give ham tilfredsstillese. Eller får det lavet? 

Det er der mange eksempler på i en lidt ældre tråd:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 27 minutter siden:

Det kunne jeg aldrig finde på.

Når man starter, er der typer, som fremsender tilbud om at bytte ydelser for sex - jeg har altid sagt nej.

Det er et skråplan.:mrgreen: - og det uartige bortfalder....

Jeg kunne sagtens se det frække stridig væk i at jeg kom ud og udførte mit håndværk og slog Eks 1500kr af prisen for et frækt setup vi lavede en aftale om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poirot skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kunne sagtens se det frække stridig væk i at jeg kom ud og udførte mit håndværk og slog Eks 1500kr af prisen for et frækt setup vi lavede en aftale om. 

Eller lave en aftale om at kunne ligge hele beløbet af ;) - ikke bare et afslag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igennem tiden fået flere henvendelser om bytteaftaler, som regel håndværker-hjælp eller ting fra et byggemarked, mange gange den samme der skriver og tilbyder det samme igen og igen, er lidt træt af at blive ved med at sige nej og bede ham ikke skrive igen. 

Jeg har tidligere benyttet folk jeg kender fra briksen, men så har de fået de penge de skulle have for det de nu har lavet for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i tidens løb, lavet både SM-Møbler, senge, forstærket en dør, dørklokke, overvågning og lavet smart lys.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par gange lavet en byttehandel, men det har været på opfordring fra piger som jeg havde besøgt en del gange inden det kom på tale. Jeg tænker at når man har besøgt den samme pige flere gange, og derved kender hinanden bedre, og pigen har fået kendskab til ens erhverv. Hvis hun så står med et problem/opgave, så er det jo lidt som at spørge i sit øvrige netværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har byttet mig til at få pudset vinduer og til at få hængt alt muligt gøgl op i min lejlighed, egentlig en virkelig dårlig forretning for mig, men det var ikke noget jeg kunne finde ud af/gad bruge tid på, så på den måde var det helt perfekt! :D Det er sket med mænd jeg har set over tid og derfor følt tillid til, jeg ville ryste på hovedet hvis deres første henvendelse havde omhandlet bytte-bytte-købmand.

Jeg ønsker det ikke længere, både fordi at det er enormt intimt for mig, at inviterer mennesker ind i mit private hjem og jeg kan ikke komme i tanke om en byttehandel jeg ville finde tilpas interessant..

Mén det sker jævnligt, at mænd ønsker at bytte maling, IT, håndværkerhjælp og lign. for sex. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg sælger mine produkter og ydelser, som ho så ikke er eroguide relaterede, får jeg aldrig tilbuddet om en modydelse i stedet for betaling. Hverken i form af appelsiner eller sex. Hvis jeg fik det, ville jeg ikke engang overveje det. Det er simpelt hen useriøst. Hvis prisen for noget er fastsat i penge, er det uforskammet at tro andet kan udgøre betaling. Hvis der står i en annonce at varen sælges for håndværkerhjælp, er det dét der er valutaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, jeg må nu indrømme jeg ikke vil være for fin til at give en pige en ordentlig tur med min drømmekæp som tak, hvis hun eksempelvis ville vaske og polere min bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

Jeg er blevet tilbudt teaterbilletter og andre billetter, men ikke noget jeg har haft brug for, så ellers tak. Mine kunder kommer ikke hjem til mig, så håndværkerarbejde er ikke en mulighed, selvom det kunne være rart at bytte bytte med noget praktisk arbejde.

En gang fik jeg fyldt min bil op med benzin, så betalte han det mindre. Det kunne han bedre trække ud af budgettet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja som ung mand kom jeg på et bordel i Hvidovre et hus med en forsømt have, da jeg ha de været der et par gange fik jeg tilbud om sex for at være havemand, så en time for en time, det var godt, jeg var forbi forleden nu er er ikke bordel, men jeg kan da se de nuværende ejere har holdt havestilen fint.

 

så jeg har også byttet ydelser og senere vare og tjenesteydelser,  noget med bilreperation <3 senere da jeg fik firma penge, kassen kro ophold der blev skrevet som dagsmøde for ledelsen..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden:

så jeg har også byttet ydelser og senere vare og tjenesteydelser,  noget med bilreperation <3 senere da jeg fik firma penge, kassen kro ophold der blev skrevet som dagsmøde for ledelsen..:D

Så du har ladet skatteyderne betale dele af dine GP besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Så du har ladet skatteyderne betale dele af dine GP besøg?

Ja 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Ja 

OK, interessant. I andre tråde har du meget imod at de danske skatteydere skal hjælpe muslimer og nogen muslimer vil du oven i købet smide ud for kriminalitet de måske ikke engang har begået, men det er rimeligt at selvsamme skatteydere skal betale dine bordel-besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

Ja 

tvr skrev, for 13 minutter siden:

 

Selvfølgelig fakturaerne orden er ligegyldig. Lærte i ikke det i skolen. Jeg har et par gange udfærdiget momsregnskab, for et par GP'ere, så sparkede vi begge momsen. Whats black is beatyful. BR

 

tvr skrev, for 13 minutter siden:

Så du har ladet skatteyderne betale dele af dine GP besøg?

 

Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

Ja 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

OK, interessant. I andre tråde har du meget imod at de danske skatteydere skal hjælpe muslimer og nogen muslimer vil du oven i købet smide ud for kriminalitet de måske ikke engang har begået, men det er rimeligt at selvsamme skatteydere skal betale dine bordel-besøg?

Det hænger da fint sammen -  Denne adfærd er da meget Dansk.  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 13 minutter siden:

Ja 

Har du så også besøgt KF's kontor? :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Det hænger da fint sammen -  Denne adfærd er da meget Dansk.  :D 

Øh, OK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...