Hop til indhold
Guest lottelust

debatforum for gp

Recommended Posts

Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

nej det skal være gratis.. Vil du noget med en gruppe, så lav den selv.. Så længe du skal have andre til at lave noget for dig, skal du stå med hatten i hånden..

Helt enig! Der er jo i øvrigt en interessekonflikt i forholdet mellem jer og "de grønne" og derfor bør jeres forum ligge uden for deres kontrol.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kunne jeg så ikke undgå at bemærke at Facebook blev anbefalet.    Jeg er helt med på at FB kan løse den opgave, men inden man begynder at tage FB i brug til at løse opgaven, skal man nok lige huske på, at fb teknisk set er som en gammel dags telefonbog, så hvis man ønsker at værne om sin private identitet, er det næppe smart at være på FB

Man skal nok også tage med i sine betragter at der findes grupper at mænd, der finder det særdeles interessant at udveksle info om pigerne.  Sådanne grupper vil uagtet hvor løsningen implementeres også føle sig specielt tiltrukket af at bryde ind i et "hemmeligt forum"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis det er en hemmelig gruppe, så kan de vel ikke bryde ind? Og igen: der skal ikke deles privat info om nogle kunder. Det var bare så vi kunne hygge os og spørge hinanden til råds. Lad nu være med at tro det er en masse det slet ikke skal være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Hvis det er en hemmelig gruppe, så kan de vel ikke bryde ind? 

Er du på FB så skal du bare være indstillet på, at det ikke kræver mange info omkring dig for at finde dig.  :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg er lige blevet røvrendt godt og grundigt. Jeg brugte 1 time og 15 minutter på at komme ud til en adresse hvor der ikke boede nogle ved det navn. Og han svarede ikke på mail. Så jeg kunne bruge 1 time og 15 minutter på at tage hjem igen. Jeg har brugt tid på at gøre mig lækker og jeg har afvist en anden der ville booke en tid senere (jeg tager kun 1 kunde de dage jeg er i humør til at lege). Plus jeg også brugte penge på transporten frem og tilbage. Så lige nu kunne jeg godt bruge et underfora hvor jeg kunne spørge pigerne hvordan I undgår det her. Det kan ikke blive skrevet herinde, for så vil mændene der gør det mod os kunne bruge det og ændre metoder. Men da det åbenbart er noget der skal tigges om og jeg virkelig ikke er i godt humør lige nu, så vil jeg smutte ind og lave en hemmelig Facebook gruppe lidt senere. Hvis nogle af jer piger vil være medlem, så send mig en pb. Og jo det vil blive tjekket, så evt mænd der er helt desperate for at komme ind i gruppen ikke kommer ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Er du på FB så skal du bare være indstillet på, at det ikke kræver mange info omkring dig for at finde dig.  :)  

Er det også hvis jeg opretter en profil til det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Nu kunne jeg så ikke undgå at bemærke at Facebook blev anbefalet.    Jeg er helt med på at FB kan løse den opgave, men inden man begynder at tage FB i brug til at løse opgaven, skal man nok lige huske på, at fb teknisk set er som en gammel dags telefonbog, så hvis man ønsker at værne om sin private identitet, er det næppe smart at være på FB

Man skal nok også tage med i sine betragter at der findes grupper at mænd, der finder det særdeles interessant at udveksle info om pigerne.  Sådanne grupper vil uagtet hvor løsningen implementeres også føle sig specielt tiltrukket af at bryde ind i et "hemmeligt forum"

 

Kære Voice

Ja det er rigtigt at der er mænd, der er parart, til næsten hvad som helst for at få fat i vores private oplysninger, det oplever vi jo hver dag, gennem vores mails, hvor de prøver at udgive sig som gæster, der vil besøge en og de liiiiiige skal have lidt oplysninger osv. og når det så kommer til stykket og man har "prøvet" alle de der små "julelege"før, så skal de slet ikke noget alligevel....jo vi kender dem godt!

Men Voice...det er derfor jeg skriver:....vores proffe facebook-profil....ikke vores private facebook-profil (de der små mærkelige krøllet sorte ting hedder bokstaver.....så du henter lige brillerne, før du blander dig, bare fordi du kan ik?:mrgreen::D:mrgreen::oops: )ihhhhhi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Er det også hvis jeg opretter en profil til det? 

I udgangspunktet ja.  Selvfølgelig kan du gøre en del for ikke at blive fundet, men mere vigtigt at man ikke kan finde dine venner, familie m.v.   Jeg kender piger der er blevet fundet og chikaneret på trods af, at de egentligt havde tænkt sig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Christina

Hemmelig mail adresse....

husk profilindstillinger osv i gruppen, sådan at det kun er gruppen der kan læse med. ikke venners venner osv

Når det er en hemmelig gruppe, så er det kun medlemmer der kan læse med. Ingen andre kan finde den uanset hvad de gør. Vi skal være venner på Facebook med vores profiler for at jeg kan invitere jer ind i den. Jeg skal lige se om jeg finder en anden at lege med nu, og ellers så opretter jeg den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

I udgangspunktet ja.  Selvfølgelig kan du gøre en del for ikke at blive fundet, men mere vigtigt at man ikke kan finde dine venner, familie m.v.   Jeg kender piger der er blevet fundet og chikaneret på trods af, at de egentligt havde tænkt sig om. 

Må jeg sende dig en pb? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

Kære Voice

Ja det er rigtigt at der er mænd, der er parart, til næsten hvad som helst for at få fat i vores private oplysninger, det oplever vi jo hver dag, gennem vores mails, hvor de prøver at udgive sig som gæster, der vil besøge en og de liiiiiige skal have lidt oplysninger osv. og når det så kommer til stykket og man har "prøvet" alle de der små "julelege"før, så skal de slet ikke noget alligevel....jo vi kender dem godt!

Men Voice...det er derfor jeg skriver:....vores proffe facebook-profil....ikke vores private facebook-profil (de der små mærkelige krøllet sorte ting hedder bokstaver.....så du henter lige brillerne, før du blander dig, bare fordi du kan ik?:mrgreen::D:mrgreen::oops: )ihhhhhi

Jeg er med på af fake profiler er mere sikre.  Grunden til jeg blander er såmænd blot at jeg kender piger der har ægte profiler og som  deres venner har både privatpersoner og GP´er, altså en rigtig skidt ide.  Der er nok ingen der tager skade af at høre at man bør tænke sig op før man opretter sig på FB.  

Jeg er enig med dig i, at der findes mænd der vil gøre hvad som helst (næsten) for at finde private info omkring pigerne.  Nogle gør det nok mest af nysgerrighed, men andre gør det i ond hensigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du får nogen til at hjælpe dig....så vær sikker på det er nogen du kender og stoler 100% på, ikke nogen som du tror, du kan stole på, eller som evt. henvender sig til dig gennem dette forum, om at give dig hjælp.

Der er nogen drenge der er parart til hvad som helst for at komme tæt på dig....:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du får nogen til at hjælpe dig....så vær sikker på det er nogen du kender og stoler 100% på, ikke nogen som du tror, du kan stole på, eller som evt. henvender sig til dig gennem dette forum, om at give dig hjælp.

Der er nogen drenge der er parart til hvad som helst for at komme tæt på dig....:wacko:

Nogle mennesker... :wacko:

Jeg laver den selv og har tænkt på en måde hvor vi kun får os gp'ere derind. Men det vil jeg selvfølgelig ikke skrive her. :mrgreen: Vil du være medlem, så send mig en pb herinde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg laver en hemmelig Facebook gruppe for os gp'ere. Ingen af dine venner vil kunne se du er medlem men jeg vil anbefale at du bruger en proff profil til det for en sikkerheds skyld. Vil du være medlem, så send mig en pb her på forummet. Kun piger med aktive annoncer vil blive godkendt. Og jeg vil tjekke at det rent faktisk er jer så vi ikke får mænd derind. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Vedrørende FB.

Sørg for at du bruger en telefon, hvor dine private telefon nr ikke findes på.

Sørg for, at du ikke har din private fb-profil på samme mobil.

Ligeledes at du ikke har noget som helst privat på den mobil, idet fb og ig tracker og anbefaler og krydser og alt muligt.

Uanset om du har en proff profil - om det er en hemmelig gruppe ell lign. - så tracker de via mail-adresser, mobil nr og andre online fora.

Adskil dit privatliv 100 % fra dit virke her.

Mere logisk er nok at gøre brug af en fælles mail-tråd, såfremt det er muligt herinde ;-) ….

Facebook er verdens største sladderhank.. siger det bare... !!!!

De har ligeledes robotter, som læser mails igennem for forskellige ord, som kan vække mistanke om alt muligt. De har leaks på menneskers mailadresse - masser af mindre virksomheder, som deler data med fb mm..... 

Redigeret af FrokostUartig
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
FrokostUartig skrev, for 34 minutter siden:

Vedrørende FB.

Sørg for at du bruger en telefon, hvor dine private telefon nr ikke findes på.

Sørg for, at du ikke har din private fb-profil på samme mobil.

Ligeledes at du ikke har noget som helst privat på den mobil, idet fb og ig tracker og anbefaler og krydser og alt muligt.

Uanset om du har en proff profil - om det er en hemmelig gruppe ell lign. - så tracker de via mail-adresser, mobil nr og andre online fora.

Adskil dit privatliv 100 % fra dit virke her.

Mere logisk er nok at gøre brug af en fælles mail-tråd, såfremt det er muligt herinde ;-) ….

Facebook er verdens største sladderhank.. siger det bare... !!!!

De har ligeledes robotter, som læser mails igennem for forskellige ord, som kan vække mistanke om alt muligt. De har leaks på menneskers mailadresse - masser af mindre virksomheder, som deler data med fb mm..... 

Og pludselig fik jeg trang til at oprette en fælles privat besked herinde i stedet. Tak. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 8/11/2018 at 17:07:

Jeg er lige blevet røvrendt godt og grundigt. Jeg brugte 1 time og 15 minutter på at komme ud til en adresse hvor der ikke boede nogle ved det navn. Og han svarede ikke på mail. Så jeg kunne bruge 1 time og 15 minutter på at tage hjem igen. Jeg har brugt tid på at gøre mig lækker og jeg har afvist en anden der ville booke en tid senere (jeg tager kun 1 kunde de dage jeg er i humør til at lege). Plus jeg også brugte penge på transporten frem og tilbage. Så lige nu kunne jeg godt bruge et underfora hvor jeg kunne spørge pigerne hvordan I undgår det her. Det kan ikke blive skrevet herinde, for så vil mændene der gør det mod os kunne bruge det og ændre metoder. Men da det åbenbart er noget der skal tigges om og jeg virkelig ikke er i godt humør lige nu, så vil jeg smutte ind og lave en hemmelig Facebook gruppe lidt senere. Hvis nogle af jer piger vil være medlem, så send mig en pb. Og jo det vil blive tjekket, så evt mænd der er helt desperate for at komme ind i gruppen ikke kommer ind. 

Jeg prøvede en variant af det samme sidste år da jeg stod foran et villa hus i Herlev sidste år og så fik en sms om at de synes jeg var for grim og bare skulle gå igen.. Jeg kunne ikke se nogen inde i lejligheden og der var ingen der åbnede op. Det var en pænt ubehagelig situation men jeg tror desværre ikke der er så meget andet at gøre end at ryste det af sig og så prøve at fintune sin 'intuition' om nye kunder er fake eller ej.

Jeg fik dog min 'hævn'. Jeg var ny på det tidspunkt, og da jeg kiggede lidt nærmere i vores sms udveksling føltes det meget som at skrive med nogle teenagere. Så jeg fandt tlf nr til dem der boede på den adresse de havde inviteret mig til (deres forældre hus sikkert), og skrev og spurgte om det var dem der havde bestilt en gigolo. Kort efter fik jeg nogle meget vrede sms'r fra det oprindelige nummer så jeg havde vist fået fat i et eller andet godt der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
VictorBBC skrev, for 15 minutter siden:

Jeg prøvede en variant af det samme sidste år da jeg stod foran et villa hus i Herlev sidste år og så fik en sms om at de synes jeg var for grim og bare skulle gå igen.. Jeg kunne ikke se nogen inde i lejligheden og der var ingen der åbnede op. Det var en pænt ubehagelig situation men jeg tror desværre ikke der er så meget andet at gøre end at ryste det af sig og så prøve at fintune sin 'intuition' om nye kunder er fake eller ej.

Jeg fik dog min 'hævn'. Jeg var ny på det tidspunkt, og da jeg kiggede lidt nærmere i vores sms udveksling føltes det meget som at skrive med nogle teenagere. Så jeg fandt tlf nr til dem der boede på den adresse de havde inviteret mig til (deres forældre hus sikkert), og skrev og spurgte om det var dem der havde bestilt en gigolo. Kort efter fik jeg nogle meget vrede sms'r fra det oprindelige nummer så jeg havde vist fået fat i et eller andet godt der.

Jeg er ked af at du også blev udsat for sådan noget. Men du har ret i at det bare skal rystes af, og så må jeg finde ud af om fremtidige kunder er seriøse eller ej. 

Godt du fik hævn. Så lærte de forhåbentlig at det ikke er ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad går det ud på med fælles privatbesked?

Jeg bruger ikke fb til dette og kommer heller ikke til det.

Men jeg fortæller da gerne at jeg giver mine nye kunder to valgmuligheder. Enten kan de hente og bringe mig på aftalt sted eller hvis de ønsker besøg må de forudbetale transporten(bruger DSB-takster) over mobilepay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...