Hop til indhold
Guest lottelust

debatforum for gp

Recommended Posts

Guest lottelust

findes der ikke et debatforum kun for GPer?

Redigeret af lottelust

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som betalende GP annoncør har du adgang til pigernes interne forum på EG.

Men om der findes lukkede eller åbne grupper for GP på facebook, eller et debatforum som det du søger ved jeg ikke.

Er aldrig stødt på det, så forhåbentlig kan nogle af dine kolleger hjælpe med dit spørgsmål.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Som betalende GP annoncør har du adgang til pigernes interne forum på EG.

Sådan et findes ganske rigtigt herinde......og her kan vendes stort som småt

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
lottelust skrev, for 9 minutter siden:

findes der ikke et debatforum kun for GPer?

Hvis du søger noget personfølsomt sparring, ville jeg nok nøjedes med at kontakte personer man kan stole på.   Det er fint nok med lukkede foraer - De er bare lette at få adgang til, og du har ej heller styr på, hvem der kunne finde på at røbe dine oplysninger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

Det giver fint mening at man skal være betalende annoncør for at få adgang til den debat. Jeg er ikke annoncør herinde så håbede der var andre muligheder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er møg irriterende at man ikke kan læse på EG, hvad det koster GP at annoncere.

Men jeg ved at der skelnes skarpt mellem GP annoncer, og alle andre interesserede annoncører.

Det skulle som jeg har forstået det være meget billigt at annoncere på EG, i sammenligning med alle andre store annonce portaler, bortset fra søster portalen Annoncelight.dk

EG vil simpelthen ikke have andre annoncører til GP pris, og hvis andre end GP ønsker at annoncere koster det kassen.

Jeg forstår simpelthen ikke at alle de GP gratis brugere herinde, er så tilbageholdende med at blive betalende annoncør, med alle de fordele det giver.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
lottelust skrev, 1 time siden:

findes der ikke et debatforum kun for GPer?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 31 minutter siden:

Det er møg irriterende at man ikke kan læse på EG, hvad det koster GP at annoncere.

Men jeg ved at der skelnes skarpt mellem GP annoncer, og alle andre interesserede annoncører.

Det skulle som jeg har forstået det være meget billigt at annoncere på EG .....

.... ja, det er endda helt gratis, hvis du er finurlig nok til at oprette og vedligeholde en selfie-streng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

.... ja, det er endda helt gratis, hvis du er finurlig nok til at oprette og vedligeholde en selfie-streng

Nu er en selfie streng med Rejsenetværket måske ikke liiiige dét jeg går og drømmer om :PB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Rejsenetværk skrev, for 34 minutter siden:

 

Jeg forstår simpelthen ikke at alle de GP gratis brugere herinde, er så tilbageholdende med at blive betalende annoncør, med alle de fordele det giver.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det har vel sine årsager. Måske er man uden CVR nr og ikke ønsker sine personlige oplysninger forbundet med Eroguide.

For andre handler det om og smide et par selfies for de nødvendige aftaler.

Og så måske en stor skare der ikke ønsker mere kontakt med branchen og dens aktører end højest nødvendig. 

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

tænker lidt det er en ok ide.men så kunne vi brugere vel også få et lukket forum hvor der ikke er nogen glædespiger der har adgang,kunne være fedt.der går jo tit lidt mudder i debatterne,hvis nogen får knap så pæne ord med på vejen.bare en tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 3 minutter siden:

Nu er en selfie streng med Rejsenetværket måske ikke liiiige dét jeg går og drømmer om :PB)

Den misforstod du nok, tror dog at at X  mente at pigerne kan spare annoncerne, ved at oprette en selfie tråd :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 9 minutter siden:

Nu er en selfie streng med Rejsenetværket måske ikke liiiige dét jeg går og drømmer om :PB)

Der skulle nok have stået "man" i stedet for "du". Men ellers er jeg ikke bekendt med dine præferencer :D:P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Den misforstod du nok

Det hedder vidst nærmere bevidst misforståelse, kære Rejse... Ved udmærket hvad BX mener :rolleyes::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Borende X skrev, for 35 minutter siden:

.... ja, det er endda helt gratis, hvis du er finurlig nok til at oprette og vedligeholde en selfie-streng

Jeg er enig.

Dog findes der et eksempel hvor afhængighed har erstattet finurlighed:)

Hvor man mætter sig i daglige komplimenter.

Redigeret af Enzo L'uri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er enig.

Dog findes der et eksempel hvor afhængighed har erstattet finurlighed:)

Hvor man mætter sig i daglige komplimenter.

Ha ha, så er det jo fint at man kan få dækket sine daglig behov helt gratis.  Men hvis man søger et lukket forrum kun for glædespiger er det nok ikke bekræftelse man søger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Rejsenetværk skrev, den 1/10/2018 at 15:35:

Jeg forstår simpelthen ikke at alle de GP gratis brugere herinde, er så tilbageholdende med at blive betalende annoncør, med alle de fordele det giver.

Det kommer vel an på om man som GP bruger dette forum som tidsfordriv og ren hygge , og for at deltage i diverse  debatter mm  - eller til , også at få kunder ? 

Hvis man har annoncer andre steder samtidigt , ser jeg ingen grund til at annoncere i et væk og betale for en masse annoncer som man måske  ikke har behov for ? 

Jeg kan naturligvis kun tale for for mig selv, men det  er i hvert fald en af grundene til, at jeg ikke har annonce herinde . 

 

og i øvrigt ...så er det eneste man skal forstå her i livet  ,

at det ikke er alting man forstår :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

Som Camilla har jeg ikke brug for at finde kunder herinde, så det ville ikke give mening at være betalende. Så jeg håbede der var andre steder :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Rejsenetværk skrev, den 1/10/2018 at 16:19:

Den misforstod du nok, tror dog at at X  mente at pigerne kan spare annoncerne, ved at oprette en selfie tråd :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

jeg vil da gerne se en selfietråd med dig @Rejsenetværk:wub::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
lottelust skrev, for 7 minutter siden:

Som Camilla har jeg ikke brug for at finde kunder herinde, så det ville ikke give mening at være betalende. Så jeg håbede der var andre steder :)  

Men... hvad er det mere præcist  du vil med sådan et forum ? 

For der er jo masser af andre muligheder  end et chat forum , alt efter  hvad dine behov og ønsker er  ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

som jeg ser det er dette forum mest til mændene. Der kan være ting jeg gerne ville debatere kun med kvinder, gper :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
lottelust skrev, for 9 minutter siden:

som jeg ser det er dette forum mest til mændene. Der kan være ting jeg gerne ville debatere kun med kvinder, gper :)

Hvorfor prøver du så ikke at skrive en PM til de forskellige GP er ? Alt efter hvad du ønsker at debattere :) 

Ellers så ja, så må jeg nok give @rejsenetværk ret i , det måske kunne være en fordel for dig at oprette en annonce herinde og måske kun bruge din adgang til omtalte forum , uden at have din annonce "spot on " ,

hvis man altså kan det ? 

Redigeret af Kamilla K
ssstavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
costner skrev, den 1/10/2018 at 16:16:

tænker lidt det er en ok ide.men så kunne vi brugere vel også få et lukket forum hvor der ikke er nogen glædespiger der har adgang,kunne være fedt.der går jo tit lidt mudder i debatterne,hvis nogen får knap så pæne ord med på vejen.bare en tanke.

men der er jo mange andre sider med lukkede forums for jer mænd , uden GP er. 

 

 Det var et lukkede forum for GPèr,  som trådstarter eftersøgte 

netop fordi de ikke findes i så stort omfang,  som lukkede forums for jer mænd  :) 

 

Men jeg tænker da,  at @administrator  bukker og takker for din kommentar , hvis du anser dette sted  (eroguide ) som værende det eneste debatforum  der findes   :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Hvis jeg lige må afspore tråden en smule. Jeg ved godt der er delte meninger om dette forums bestanddele. F.eks om hvorvidt det er ønskværdigt om dette forum kun skulle bestå af mænd der deler deres oplevelser og anmelder jer piger. Hertil vil jeg svare at jeg finder det temmelig værdifuldt at i piger bidrager med jeres tanker og ønsker. Er der noget i piger ønsker at debattere indbyrdes så må i jo gøre det. Men jeg håber at det så ikke betyder at i ikke deltager her, selv om jeg indrømmer at tonen ind imellem kan være temmelig rå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Kamilla K skrev, 1 time siden:

men der er jo mange andre sider med lukkede forums for jer mænd , uden GP er. 

 

 Det var et lukkede forum for GPèr,  som trådstarter eftersøgte 

netop fordi de ikke findes i så stort omfang,  som lukkede forums for jer mænd  :) 

 

Men jeg tænker da,  at @administrator  bukker og takker for din kommentar , hvis du anser dette sted  (eroguide ) som værende det eneste debatforum  der findes   :) 

kender nu kun det her men vil da gerne vide hvilke andre der er.så oplys mig meget gerne om hvad der findes.på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...