Hop til indhold
Guest Eron

Tina fantastisk - del 1

Recommended Posts

Guest Eron

Og så er hun tilbage fra ferie - wahuuuu hun holder bare for vildt. Tror hun er det bedste bud til den pris i disse dage - og man kan få hva man vil ha i den time - B2B - ren sex - ren massage - ren tántra med negle der pirrer kradsende - GFE i top klasse - fræk fræk sex .... Eller et mix af det hele.

Jeg måtte bare kaste mig ind i GFE kampen med hende og er helt vild med hendes tunge kys og hendes MEGET dybe blow. At stå der i starten og hun holder rundt om ens baller hun presser mod sig selv så pikken forsvinder, er en guddommelig oplevelse. Så alt ellers som sidst, super energi og kærlig sjov - holdte den balancerende i 45 min - 5 min til hvile og så gav hun sku 10 mege kompetente min. massage til slut - det må i altså ikke gå glip af 1.5 timer ville faktisk være perfekt sammen med den skønne pige. Og hendes BRYSTER - (næsten) bedre end den sagnomspundne Alexandra fra Vanløse. Og hendes røv, for buttomaner, den er virkelig hot.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der igen tilbud på 1000 kr for en time.

Er der nogen der kan uddybe hvordan hendes krop er udover de meget omtalte bryster? ^_^ Er hun slank? Det er lidt svært at se det på billederne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke slank, men lidt erotisk buttet. Overhovedet ikke fed. Flotte, store og dejlige bryster.

Fik for 1000 kr blandet slik i dag. Det er 200% value for money.

Sød og dejlig. 

Synes dog at hun ser smukkere ud på billedet i annoncen og troede at hun var slankere.

Dejligt økoblow og lidt tungekys

Alt i alt fantastisk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Tina igen her til morgen hvor jeg nuppede 30 min FP. Vi nåede dog slet ikke massagen denne gang men fik alt tiden til at gå med lækker hed sex.  Hun startede ud med de hedeste kys og et lækkert blow hvorefter vi hyggede os i en 69’er. Efter lidt tid satte hun sig ovenpå mig og red mig i lang tid og da jeg sagde jeg ville komme i munden på hende sagde hun ja men hun ville først lige ride mig 5 minutter fordi hun var så liderlig. 

Tina er fantastisk og total nærværende under hele seancen og så virker det faktisk som om hun kan lide det. Da jeg endelig kom var hele hendes krop svedig efter 30 minutter lækker sex - totalt fræk med en svedig kvindekrop. 

 

Tina er helt bestemt helt i top blandt de piger jeg har besøgt. Hun har som andre har nævnt en god krop med nogle total lækre bryster og så giver hun sig 100% under hele seancen. 

 

Bade fasciliteterne er helt OK. 

 

Kommer jeg igen - Ja selvfølgelig, hun er min favorit lige nu. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv til Tina omkring prisen for 30 min. Da det er ikke mig der sætter hendes priser vil  jeg helst at andre selv spørger hende.

Hun reklamerer dog med 1000 kr for en time med FP og hun har helt sikkert også en god pris for 30 min. En pris der vil være alle pengene værd.

 

Jeg  håber for hendes egen skyld at hun kun tilbyder sikker sex men jeg har ikke spurgt hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Themagicstick skrev, for 6 minutter siden:

Skriv til Tina omkring prisen for 30 min. Da det er ikke mig der sætter hendes priser vil  jeg helst at andre selv spørger hende.

Hun reklamerer dog med 1000 kr for en time med FP og hun har helt sikkert også en god pris for 30 min. En pris der vil være alle pengene værd.

 

Jeg  håber for hendes egen skyld at hun kun tilbyder sikker sex men jeg har ikke spurgt hende. 

Håber jeg også, men der var en af de andre brugere som nævnte det i en kontekst som godt kunne pege på at hun ikke gjorde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.
Themagicstick skrev, for 36 minutter siden:

Skriv til Tina omkring prisen for 30 min. Da det er ikke mig der sætter hendes priser vil  jeg helst at andre selv spørger hende.

Hun reklamerer dog med 1000 kr for en time med FP og hun har helt sikkert også en god pris for 30 min. En pris der vil være alle pengene værd.

 

Jeg  håber for hendes egen skyld at hun kun tilbyder sikker sex men jeg har ikke spurgt hende. 

Hun tilbyder udelukkende sikker sex, inkl. “Komme i munden på hende” :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende med stor fornøjelse. Har dog også oplevet hende jappende og uengageret, fordi hun - efter eget udsagn - var træt efter mange timer på job, og maaaaaaaange kunder, sagde hun selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af hjertet tak @Eron

Hun er da HELT fantastisk :-)

Efter din opfordring statede vi med sex, det har jeg ikke prøvet før med en Thai.

Sex i særklasse når man som jeg tænder på at kvinden også nyder det.

Dejlig hård massage efterfølgende.

Ser bedre ud IRL og så er hun så sød

Kommer jeg igen?

Helt sikkert :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nillerik47 Hun er der stadig, men adressen må du selv spørge hende om.
Min erfaring er, at hun velvilligt svarer sms'er, så snart hun har tid til det, og tilmed på fint dansk. Det går typisk bedst om morgenen eller formiddagen. 

/Peto

Redigeret af Peto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...