Hop til indhold
Guest Eron

Tina fantastisk - del 1

Recommended Posts

Guest Eron

Tina er en skøn Thai pige, men fordi første akt var ren sex tænker jeg at smide del 1 her og del 2 under thaimassage.

Efter lidt pause (alt er relativt) måtte jeg se til at bruge det sidste af budgettet for september, der var mig bevilget af min bankmand. Syntes på en måde det var lidt slapt med udvalget med GP'er ift resten af september måned, som har være så overvældende, så hoppede om til Thaianmeldelserne. Her stødte jeg på Tina og snakken om fantastiske bryster, gode massage skills og et meget sødt væsen - og mulighed for fuld cocktail for 1000 for en time. Fik pludselig panik i min krop på den liderlige måde, og kastede alle rationaler overbord og sms'ede til hende. Gjorde det på dansk da review afslørede en dansk talende pige. Spurgte om tungekys og superfransk var muligt - og da der kom et 'ja skat' spurgte jeg om muligheder for at ses 20 min efter... 'Ja skat'

Kom til en kendt thaimassage klinik i Hvidovre - meget ok sted - og blev modtaget af en dejlig thai pige i døren. Vi kommunikerede fint på dansk og jeg havde lange øjne på indpakningen af hedes meget skønne bryster. I bad med mig og tilbage på rummet bad hun mig lægge mig til massage. Spurgte om jeg måtte kærtegne hendes bryster først og vi grinte lidt og det blev også til nogle tungekys - 'Vil du ha sex først? det kan vi godt skat!' meget gerne fik jeg sagt og så kom der gang i udpakningen af hende og dejlige tungekys stående - wow WOW nogle helt fantastiske store og bløde bryster - helt klart sili, men hvor meget jeg end krammede og kælede, kunne jeg ikke mærke at det var sili - De er vel D-E bryster og sidder super smukt. Meget dejlige tungekys, og hun faldet på knæ og gav et langt over middel blow - elsker når de presser ens røv mod sig, så den lige kommer ekstra dybt - wow - mere kys, mere blow - og så red hun mig meget dejligt, med fri adgang til edenshave, med to kæmpe bløde meloner der bouncede og som jeg holdt om inderligt .... Spurgte om vi ikke kunne gå til massage delene efter ca 20 min, og ha sex senere igen - 'jov skat' hun er virkelig sød ....

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 15 timer siden:

Spurgte om tungekys og superfransk var muligt - og da der kom et 'ja skat' .......

Gav du ekstra for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Jesse skrev, for 4 timer siden:

Gav du ekstra for det?

Niks all inclusive for 1000 for en time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pris - 1000 kr for 1 time med 2 x sex og massage? Jeg troede umiddelbart det ville have kostet mere; men det er korrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Loveyouladies skrev, for 5 timer siden:

Pris - 1000 kr for 1 time med 2 x sex og massage? Jeg troede umiddelbart det ville have kostet mere; men det er korrekt?

Korekt. Jeg tænker det sådan at man eks kan få en hel time med sex på Valby bollefabrik og i andre udbud, så det er vel mere “afslappet” med massage og sex for pige . Det var fantastisk. 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Iceman skrev, for 5 timer siden:

Er billederne af Tina retvisende ? 

Det vil jeg absolut mene - hendes bryster er så fantastiske IRL at det næsten ikke kan afbilledes korrekt - og hun er en MEGET køn thai pige. Brug klart billederne i din algoritme for at vælge din næste strike - hun er det værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Iceman skrev, for 5 timer siden:

Tilbyder hun superfansk,mega fransk og evt anal. 

Har i info om dette ?

Super fræk super superfransk. Jeg lavede en halv mega, men tror ikke hun rigtig byder på det. Du må spørge om Analis men tvivler også stramt her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende, spændende!

Hvordan er det med bademuligheder, og er stedet/faciliteterne generelt i orden og nogenlunde diskrete? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så tog jeg også forbi Tina inden hun smutter på ferie til Thailand på fredag og retur start november.

Tilslutter mig alt hvad der er skrevet vil dog stille spørgsmålstegn ved om det er silikonebryster - tror egentlig de er ægte nok og herligt store og dejlig bløde. God massage til start med lidt drillerier omkring baller, boller og ham det hele handler om. Reaktionen udeblev heller ikke og der var hurtigt “fuld flagstang” efter fræk body-to-body, hvor brysterne kom godt omkring. Superfransk, der vil noget, inklusiv deep-throat mens Tina kigger mig i øjnene for at se min reaktion. Pludselig var der gået 1 time uden jag eller noget der skulle overstås, derimod afslappet med en småsludrende dejlig pige med perfekt dansk.

Helt klart gentagelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Mash skrev, for 5 timer siden:

Jamen så tog jeg også forbi Tina inden hun smutter på ferie til Thailand på fredag og retur start november.

Tilslutter mig alt hvad der er skrevet vil dog stille spørgsmålstegn ved om det er silikonebryster - tror egentlig de er ægte nok og herligt store og dejlig bløde. God massage til start med lidt drillerier omkring baller, boller og ham det hele handler om. Reaktionen udeblev heller ikke og der var hurtigt “fuld flagstang” efter fræk body-to-body, hvor brysterne kom godt omkring. Superfransk, der vil noget, inklusiv deep-throat mens Tina kigger mig i øjnene for at se min reaktion. Pludselig var der gået 1 time uden jag eller noget der skulle overstås, derimod afslappet med en småsludrende dejlig pige med perfekt dansk.

Helt klart gentagelse!

hun er en stjerne - Som jeg skrev er det ikke til at mærke det er silikone, men jeg er sikker på at vor herre ikke har været så rundhåndet at uddele så smukke bryster der sidder så godt og er så store at de på den måde trodser tyngdeloven, men hey .... Maria fik Jesus uden sex, så forstår godt din tvivl !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Eron. Jeg skal lige forstå det 100%. Betalte du 1000 kr. som de reklamerer med for en 1 times full service,  hvor du fik sf og tungekys, massage mellem 2 gange sex?

Hvis det er korrekt, så er Tina helt klart et besøg værd:wink:

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
asianman skrev, for 11 timer siden:

Hey Eron. Jeg skal lige forstå det 100%. Betalte du 1000 kr. som de reklamerer med for en 1 times full service,  hvor du fik sf og tungekys, massage mellem 2 gange sex?

Hvis det er korrekt, så er Tina helt klart et besøg værd:wink:

Tina er helt klart et besøg værd og hun lover at komme tilbage 2 nov - 20 dage, nedtælling starter.

Var forbi hende i dag, da jeg så at hendes annonce stadig var oppe, selvom visse havde sagt hun var taget på ferie. Wow med stort W - det blev bare endnu bedre denne gang, og det var vi begge enige om. Jeps superfransk, tunge kys og vil nærmest betegne det som deepthroat, igen med fare for at jer med eifeltårnslem ikke når helt i bund.

Vi gik igen lige på og sex, og de skønneste kys der bare var blevet bedre siden sidst. Og ikke en eneste sporing af metaltræthed, selvom hun havde haft en del kunder, også sat lidt i gang af mit indlæg syntes hun at spore - altid dejligt. Masser af blow, massere af kys og jerk - og i dag var det virkelig skønt at hun red mig med kondom - kunne holde spillet oppe i lang tid idag - tror det er fordi jeg kender hende lidt nu. Indbød til en pause inden jeg skulle have massage, hun havde jo arbejdet hårdt og var jo endnu ikke kommet. Kan li at holde den til det sidste - jeg er ikke en to-timer - hun var ellers frisk på det.

Nå ... kunne jeg holde mig i ro i pausen, næppe - så måtte kysse hendes skønne krop mens jeg spillede den af, og kærtegne hendes perfekte bryster - og hun er bare cute og sød at snakke med. Så begyndte hun at røre ved sig selv - pille som hun sagde. Og det blev hot - jeg lagde mig ned og vi kyssde lidenskabligt - wow - igen med stort W - så var jeg bare tæt på at komme, med de kys - spurgte om jeg skulle vente på hende - ikke noget klart svar, men ventede lidt og så kom jeg i et brag ud over hende, og hun kom også, virkede det som, og sagde hun da jeg spurgte hende efterfølgende, og hun sagde så sødt  'jeg kan jo li sex'. Man ved aldrig, men hun blev godt smurt ind og vi snakkede skønt videre, og spurgte om jeg måtte få nogle kys til sidst - ja skat - og så kom der liv i Person igen, det grinede vi lidt af.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
asianman skrev, for 2 minutter siden:

Det kunne jo være, at hun tog ekstra for sf og tungekys. Det er set før:wink:

All inclusive

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Peto skrev, den 2/10/2018 at 09:59:

Spændende, spændende!

Hvordan er det med bademuligheder, og er stedet/faciliteterne generelt i orden og nogenlunde diskrete? 

Syntes faktisk det er ok - det er ikke 5 stjernet med 3 stjernet thai standard sted - med sin egen charme ;-) Hvad siger i andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...