Hop til indhold

Recommended Posts

Kom til fældigt forbi denne klinik i Dybbølsgade, gik ind og blev modtaget af en meget høj slank pige der blev spurgt om jeg ville havde boy eller ladyboy, det havde jeg dog ikke lyst til, så hun spurgte om jeg ville ha body to body massage af en slank ung pige, jeg fik oplyst 400 for en halv time.

Jeg blev afklædt og hun tog sin kjole af, jeg spurgre om hun ikke skulle smide BH og trusser, hun smed modvilligt BHen, jeg tænkte det bliver da en mærkelig gang bodytobody med hendes trusser på. Men jeg blev også klogere , jeg kunne ikke få btb men en halv time olie massage. Jeg protesterede, men hun gav sig ikke. massagen var elendig. og jeg har aldrig betalt så meget for en halv times oliemassage

Hold jer væk. Jeg klagede til drengen da jeg gik, men han var totalt ligeglad, og hende jeg talte med ved ankomsten ville ikke tale med mig

Jeg gik derfra med en flov smag i munden, de havde virkelig taget fusen på mig

Jeg gik over til sofia på vesterbro og fik en virkelig god behandling 30 min for dansk/gensidig fransk og græsk til kun 600. hende kan jeg vikelig anbefale. Hun er fra venesuela og taler dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til fældigt forbi denne klinik i Dybbølsgade, gik ind og blev modtaget af en meget høj slank pige der blev spurgt om jeg ville havde boy eller ladyboy, det havde jeg dog ikke lyst til, så hun spurgte om jeg ville ha body to body massage af en slank ung pige, jeg fik oplyst 400 for en halv time.

Jeg blev afklædt og hun tog sin kjole af, jeg spurgre om hun ikke skulle smide BH og trusser, hun smed modvilligt BHen, jeg tænkte det bliver da en mærkelig gang bodytobody med hendes trusser på. Men jeg blev også klogere , jeg kunne ikke få btb men en halv time olie massage. Jeg protesterede, men hun gav sig ikke. massagen var elendig. og jeg har aldrig betalt så meget for en halv times oliemassage

Hold jer væk. Jeg klagede til drengen da jeg gik, men han var totalt ligeglad, og hende jeg talte med ved ankomsten ville ikke tale med mig

Jeg gik derfra med en flov smag i munden, de havde virkelig taget fusen på mig

Jeg gik over til sofia på vesterbro og fik en virkelig god behandling 30 min for dansk/gensidig fransk og græsk til kun 600. hende kan jeg vikelig anbefale. Hun er fra venesuela og taler dansk.

Jeg kan nikke genkendende til den behandling du har fået. Jeg bestilte en gang dansk og da jeg havde betalt, fandt jeg pludseligt ud af, at jeg havde bestilt svensk? Dafaq!? Say what??

Jeg fik da overbevist pigen om, at jeg skulle have det, jeg havde betalt for, men det var da lidt modvilligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til fældigt forbi denne klinik i Dybbølsgade, gik ind og blev modtaget af en meget høj slank pige der blev spurgt om jeg ville havde boy eller ladyboy, det havde jeg dog ikke lyst til, så hun spurgte om jeg ville ha body to body massage af en slank ung pige, jeg fik oplyst 400 for en halv time.

Jeg blev afklædt og hun tog sin kjole af, jeg spurgre om hun ikke skulle smide BH og trusser, hun smed modvilligt BHen, jeg tænkte det bliver da en mærkelig gang bodytobody med hendes trusser på. Men jeg blev også klogere , jeg kunne ikke få btb men en halv time olie massage. Jeg protesterede, men hun gav sig ikke. massagen var elendig. og jeg har aldrig betalt så meget for en halv times oliemassage

Hold jer væk. Jeg klagede til drengen da jeg gik, men han var totalt ligeglad, og hende jeg talte med ved ankomsten ville ikke tale med mig

Jeg gik derfra med en flov smag i munden, de havde virkelig taget fusen på mig

Jeg gik over til sofia på vesterbro og fik en virkelig god behandling 30 min for dansk/gensidig fransk og græsk til kun 600. hende kan jeg vikelig anbefale. Hun er fra venesuela og taler dansk.

Har du et link til Sofia?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sofia har nr 20595331 Du kan hilse fra Leif. Hun er super,her bliver man ikke snydt

ok, kan du fortælle yderligere? Måske i en privat besked. Jeg er interesseret i at vide hvordan hun er og ser ud; bryster osv. også om det er privat eller klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...