Hop til indhold
Nikl1509

Sex i solarie

Recommended Posts

Såe er rimeligt ny i det her med ude omkring i verdenen(ikke inden for mit eller hendes 4 vægge) 

Nogen der kan forklare mig hvordan det generelt fungere i et solarie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  mødtes  med  et  par  mænd  i solarium. 

Vi aftaler  på  mail  hvad  der  skal  foregå,  jeg  betaler  for  solarium  og  går  ind  i  kabinen,  sender  nummer  til  manden  på  kabinen  og  han  dukker  op. 

Hvis  det  er  en  jeg  ikke  har  mødt  før,  hilser  vi  pænt på  hinanden inden  jeg  går  ind  i  solariumet.

Det  har  fungeret  fint  for  mig  de  gang  jeg  har  mødtes  på  den  måde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Det siges også at man bliver bedst brun, hvis man bevæger sig - så det er jo to fluer med et smæk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 3 minutter siden:

Det siges også at man bliver bedst brun, hvis man bevæger sig - så det er jo to fluer med et smæk :D

Men pikken bliver zebra-stribet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Men pikken bliver zebra-stribet

Ikke hvis den er forsvarlig pakket ind .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
klodshans1972 skrev, for 16 timer siden:

Ikke hvis den er forsvarlig pakket ind .

Kondom i form af "Black jack" må lige være sagen:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 26/9/2018 at 07:06:

Jeg  har  mødtes  med  et  par  mænd  i solarium. 

Vi aftaler  på  mail  hvad  der  skal  foregå,  jeg  betaler  for  solarium  og  går  ind  i  kabinen,  sender  nummer  til  manden  på  kabinen  og  han  dukker  op. 

Hvis  det  er  en  jeg  ikke  har  mødt  før,  hilser  vi  pænt på  hinanden inden  jeg  går  ind  i  solariumet.

Det  har  fungeret  fint  for  mig  de  gang  jeg  har  mødtes  på  den  måde 

Er det, det samme solarium hver gang? Tænker bare at der kan være andre kunder i solariet imens. Og er det så bare en quicky eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
dronde skrev, for 7 minutter siden:

Er det, det samme solarium hver gang? Tænker bare at der kan være andre kunder i solariet imens. Og er det så bare en quicky eller?

Har ikke  brugt  solarie  mange  gange.. Det  har  været  en  hurtig  omgang  på 20 minutter. 

Har  ikke  et  fast  solarium,  men  har  været  4 forskellige  steder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Har ikke  brugt  solarie  mange  gange.. Det  har  været  en  hurtig  omgang  på 20 minutter. 

Har  ikke  et  fast  solarium,  men  har  været  4 forskellige  steder 

Ok.. lyder som det er meget frækt sys jeg.. måske man skulle overveje det en dag.. hvilken del af landet er du fra? Fordi det virker som om du ved hvordan det skal forgå:D, og jeg er helt newbie ind i solarie sex :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal solariet være tændt for at man kan bruge kabinen? Det er ikke bare et rum man kan låse sig ind i, vel? Og låser det så op af sig selv når tiden er udløbet?

Jeg har jo ikke være i et solarie i over tyve år :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
dronde skrev, for 2 timer siden:

Ok.. lyder som det er meget frækt sys jeg.. måske man skulle overveje det en dag.. hvilken del af landet er du fra? Fordi det virker som om du ved hvordan det skal forgå:D, og jeg er helt newbie ind i solarie sex :rolleyes:

Jeg  er  fra  Østjylland, har leget  i solarium  i det  Østjyske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tip toe skrev, for 2 timer siden:

Skal solariet være tændt for at man kan bruge kabinen? Det er ikke bare et rum man kan låse sig ind i, vel? Og låser det så op af sig selv når tiden er udløbet?

Jeg har jo ikke være i et solarie i over tyve år :D 

Jeg  har  altid  booket  solariumet - altså  sexet/leget  mens solariumet  har  været  tændt. 

Der  er  ingen døre  som  åbner  af  sig  selv,  de  steder  jeg  har  været. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  har  altid  booket  solariumet - altså  sexet/leget  mens solariumet  har  været  tændt. 

Der  er  ingen døre  som  åbner  af  sig  selv,  de  steder  jeg  har  været. 

Bliver man så ikke solskoldet i røven, hvis man booker en time hos dig? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 30 minutter siden:

Bliver man så ikke solskoldet i røven, hvis man booker en time hos dig? :D

Leg  i  solarium  er  vist  ikke  egnet  til  1 time,  men  jeg  kan  love  dig  for  at  du  vil  få  varmen  i  mit  selskab <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Nikl1509 skrev, den 25/9/2018 at 23:29:

Såe er rimeligt ny i det her med ude omkring i verdenen(ikke inden for mit eller hendes 4 vægge) 

Nogen der kan forklare mig hvordan det generelt fungere i et solarie. 

Jeg tror man kan opreklamere skummemælk til sødmælk. 

Sex i solarie.....bare ordlyden...Så heller Sex under Solen. Det opreklameret interesse i " prøv mest" det samme gælder sex oppe i luften på toilettet i flyet. Der intet frækt over " har været der " prøvet det " så usexet.

Skal du dyrke sex under nogle lysrør med fare for fartstriber hos de øvede og skal spørge til råds om emnet virker du tør i min verden, mit råd vil bare være. Sprit solen af, deres sved vil lave glidebaner i fartstriberne, og det faktisk ret usexet. Også i duften eller lugten. Drop det solarie sex....intet er mere usexet og ødelæggende for indehaveren af solcenteret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...