Nikl1509 0 Skrevet 25. September, 2018 Såe er rimeligt ny i det her med ude omkring i verdenen(ikke inden for mit eller hendes 4 vægge) Nogen der kan forklare mig hvordan det generelt fungere i et solarie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. September, 2018 Jeg har mødtes med et par mænd i solarium. Vi aftaler på mail hvad der skal foregå, jeg betaler for solarium og går ind i kabinen, sender nummer til manden på kabinen og han dukker op. Hvis det er en jeg ikke har mødt før, hilser vi pænt på hinanden inden jeg går ind i solariumet. Det har fungeret fint for mig de gang jeg har mødtes på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 26. September, 2018 Det siges også at man bliver bedst brun, hvis man bevæger sig - så det er jo to fluer med et smæk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 26. September, 2018 klodshans1972 skrev, for 3 minutter siden: Det siges også at man bliver bedst brun, hvis man bevæger sig - så det er jo to fluer med et smæk Men pikken bliver zebra-stribet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 26. September, 2018 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Men pikken bliver zebra-stribet Ikke hvis den er forsvarlig pakket ind . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 27. September, 2018 klodshans1972 skrev, for 16 timer siden: Ikke hvis den er forsvarlig pakket ind . Kondom i form af "Black jack" må lige være sagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Febbe 69 Skrevet 16. Oktober, 2018 @Vendelbo773 head er SPF for sådan en fætter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 16. Oktober, 2018 Febbe skrev, for 12 minutter siden: @Vendelbo773 head er SPF for sådan en fætter? Mindst 100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 17. Oktober, 2018 Nemtøs skrev, den 26/9/2018 at 07:06: Jeg har mødtes med et par mænd i solarium. Vi aftaler på mail hvad der skal foregå, jeg betaler for solarium og går ind i kabinen, sender nummer til manden på kabinen og han dukker op. Hvis det er en jeg ikke har mødt før, hilser vi pænt på hinanden inden jeg går ind i solariumet. Det har fungeret fint for mig de gang jeg har mødtes på den måde Er det, det samme solarium hver gang? Tænker bare at der kan være andre kunder i solariet imens. Og er det så bare en quicky eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Oktober, 2018 dronde skrev, for 7 minutter siden: Er det, det samme solarium hver gang? Tænker bare at der kan være andre kunder i solariet imens. Og er det så bare en quicky eller? Har ikke brugt solarie mange gange.. Det har været en hurtig omgang på 20 minutter. Har ikke et fast solarium, men har været 4 forskellige steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 17. Oktober, 2018 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Har ikke brugt solarie mange gange.. Det har været en hurtig omgang på 20 minutter. Har ikke et fast solarium, men har været 4 forskellige steder Ok.. lyder som det er meget frækt sys jeg.. måske man skulle overveje det en dag.. hvilken del af landet er du fra? Fordi det virker som om du ved hvordan det skal forgå, og jeg er helt newbie ind i solarie sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 17. Oktober, 2018 Skal solariet være tændt for at man kan bruge kabinen? Det er ikke bare et rum man kan låse sig ind i, vel? Og låser det så op af sig selv når tiden er udløbet? Jeg har jo ikke være i et solarie i over tyve år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Oktober, 2018 dronde skrev, for 2 timer siden: Ok.. lyder som det er meget frækt sys jeg.. måske man skulle overveje det en dag.. hvilken del af landet er du fra? Fordi det virker som om du ved hvordan det skal forgå, og jeg er helt newbie ind i solarie sex Jeg er fra Østjylland, har leget i solarium i det Østjyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Oktober, 2018 Tip toe skrev, for 2 timer siden: Skal solariet være tændt for at man kan bruge kabinen? Det er ikke bare et rum man kan låse sig ind i, vel? Og låser det så op af sig selv når tiden er udløbet? Jeg har jo ikke være i et solarie i over tyve år Jeg har altid booket solariumet - altså sexet/leget mens solariumet har været tændt. Der er ingen døre som åbner af sig selv, de steder jeg har været. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Oktober, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har altid booket solariumet - altså sexet/leget mens solariumet har været tændt. Der er ingen døre som åbner af sig selv, de steder jeg har været. Bliver man så ikke solskoldet i røven, hvis man booker en time hos dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 30 minutter siden: Bliver man så ikke solskoldet i røven, hvis man booker en time hos dig? Leg i solarium er vist ikke egnet til 1 time, men jeg kan love dig for at du vil få varmen i mit selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Nikl1509 skrev, den 25/9/2018 at 23:29: Såe er rimeligt ny i det her med ude omkring i verdenen(ikke inden for mit eller hendes 4 vægge) Nogen der kan forklare mig hvordan det generelt fungere i et solarie. Jeg tror man kan opreklamere skummemælk til sødmælk. Sex i solarie.....bare ordlyden...Så heller Sex under Solen. Det opreklameret interesse i " prøv mest" det samme gælder sex oppe i luften på toilettet i flyet. Der intet frækt over " har været der " prøvet det " så usexet. Skal du dyrke sex under nogle lysrør med fare for fartstriber hos de øvede og skal spørge til råds om emnet virker du tør i min verden, mit råd vil bare være. Sprit solen af, deres sved vil lave glidebaner i fartstriberne, og det faktisk ret usexet. Også i duften eller lugten. Drop det solarie sex....intet er mere usexet og ødelæggende for indehaveren af solcenteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg