Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Soi Sex

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Tror du bare skal gå efter den type, du søger - og lade være med at tænke på om hun er 19 eller 39 (min favorit bliver snart 51, men ser ud som en på 35) det er min erfaring at man kan tage grueligt fejl, da de både med og uden mascare nemt kan se meget yngre ud - og starter de hjemme i landsbyen som 15 årige, finder du næppe en der er ny i faget - men du kan sagtens finde en der er ny i gaden - og yngre piger kan du finde overalt i Pattaya - selv i på barene soi Boonsampan 3 - 4 km  - fra downtown ;-)

 

Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 10 timer siden:

Så mere end 11 dagers ferie/ væk fra arbejde så skylder hun penge til baren?

Nej, tror jeg ikke - men så får hun bare ikke nogen fast løn og må leve af ladydrinks og gå med customers.

Idag kom det så frem at hun er 34 og sønnen er 12 - men hun troede, jeg godt kunne lide unge piger - men hun kunne nu stadig godt gå for at være 18 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Jernsvinet skrev, den 30.9.2019 at 22:51:

2500 bath for LongTime var sådan set OK - men 900 i barfine for LT, synes mig lidt i overkanten - men det var åbenbart prisen - og så lidt til ladydrink mv.. Nu har hun så været hos mig i 2 dage og vi har måttet være forbi baren og igen erlægge 900 bath i barfine da hun kysser godt og siger hun "love me".

 

Det var da godt nok en voldsom barfine - men kan så læse i en kommentar, hvad det skyldes.

Jeg har selv kun prøvet shortime i den gade (1000 B).....det var 2 timer før jeg skulle med en taxa til lufthavnen og hjem til DK :D. Der er virkelig et overflod af piger/kvinder i Soi 6. Det værste er den der ekstremt høje musik overalt. 

Jeg har i øvrigt også oplevet det med, at en pige meget hellere vil tilbringe tid med mig end være på arbejde; ikke kun for indtægtens skyld, men også fordi et ophold på hotel kan være en slags ferie fra det trivielle arbejdsliv i baren og at "bo i bunke" med andre piger.

Fortsat god fornøjelse.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Soi 6 er blevet til en fest gade.

Det betyder ikke at ST er væk men bare det barerne lever af i dag er mænd der fester og så er sexen bare det som får mænd ind i gaden.

Derfor den mega høje musik.

Dog er der endnu et par bare tilbage som er old school en af dem er red point. Only Short Time du kan ikke Long Time før efter kl. 23 og de gider ikke feste og drikke de vil kneppe.

Så 1 LD og op på værelset eller dig ud af baren. Ikke helt så hårdt men det er deres koncept.

 

Vedr. løn helt korrekt men de arbejder tit på kontrakter af enten 10 eller 30 dage med 2 fridage per kontrakt ca.

De kan næsten ikke komme til at skylde penge til baren andet end hvis de virkelig dummer sig ved at brække sig over hele baren og samtidig været væk i mange dag og generalt bare brudt reglerne.

En dårlig mdr. for pigerne i nightwish gruppen er ca 20.000 baht.

De får 10.000 i grundløn som de kan tabe penge fra ved ikke at møde op, komme forsent osv. så har de minimumskrav på LD og BF og når de dem og overholder reglerne er der sikre 20.000 baht per kontrakt.

Hvis du er top pige så har du gennemsnit 5 ST per dag så kan I selv lave regnestykket.

Tuktik som er en af de mest kendte Soi 6 piger tidligere Route69 idag TomCat har gennemsnitligt 8 ST per dag mener at have hørt at hun selv i low season ikke har en løn på under 80K baht og i high season på den gode side af 120K. Men det er kun hear say.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
newbee skrev, for 24 minutter siden:

 

Tak for interessant info :-). Det overrasker mig godt nok, at nogle kan have så høj en indtægt. Da jeg var der syntes jeg ikke det så ud til, at der var mange mænd/kunder ift. det enorme udbud af piger. Men som du også skriver, så er det også et spørgsmål om pigens udseende og popularitet. Jeg kender ihvertfald flere i Soi 7, som langt fra har kunder hver dag, men de er så heller ikke ligefrem 'top end piger' :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@tzatiki enig kommer an på pigen.

Min faste LT har faktisk for første gang i mange år haft en hård low season.

Hun har ikke altid BF men hun er amazing til at lokke LD ud af kunder grundet hendes smittende humør - men hun har brokket sig for første gang i de 4 år jeg har kendt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, den 27.9.2018 at 17:49:

Hej Jernsvinet, mange tak for dit fine skriv, jeg er dog lidt nysgerrig, så her kommer et spm for begynder som mig ... hvor lang tid er normalt short time og hvor lang tid er der normalt tale om ved long time?

Kvindebeundren

Shorttime er nok normalt kun 1 time - det er vist kun soaps, der opererer med lidt længere tid.

Longtime er nomalt indtil kl, 900 - eller hvornår pigen står op/skal på arbejde - men du kan sagtens hyre en pige i flere dage/uger - men så skal man se om man ikke kan forhandle prisen ned og undgå barfine hver dag - ofte kan pigerne undgå barfine ved at sige de skal på familiebesøg. Finder du en pige på Beach Road, Thai-Friendly eller Thai-Cupid, der ikke normalt arbejder i en bar, skal du heller ikke betale barfine og du kan nemt opnå rabat og andre goder ved længere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt uvidende om gaderne i Thailand. Er der ikke en venlig sjæl, der kan forklare forkortelserne.

LT, Line, BF, LD, ST. Det er bare nogle af dem.

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er helt uvidende om gaderne i Thailand. Er der ikke en venlig sjæl, der kan forklare forkortelserne.

LT, Line, BF, LD, ST. Det er bare nogle af dem.

 

På forhånd tak

Line svarer til messenger, men bruges i østen mm. og du finder det her:

https://line.me/en/download

LT = long time - længere end bare et par timer og normalt til næste formiddag og inkluderer normalt min. 2 gange sex - men det kan variere meget og 2. omgang kan trække lidt ud - men du kan også være heldig at kemien er der - og så .....

ST = short time - typisk 1 time og inkluderer normalt kun 1 shot

BF og LD ved jeg heller ikke hvad står for, men personligt skriver jeg altid ikke almindelige forkortelser helt ud og bruger først forkortelsen 2. gang, jeg bruger det i et indlæg - det synes jeg hører til alm. kutyme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er helt uvidende om gaderne i Thailand. Er der ikke en venlig sjæl, der kan forklare forkortelserne.

LT, Line, BF, LD, ST. Det er bare nogle af dem.

 

På forhånd tak

 

Måske er BF = Boyfriend og LD = Ladydrink  ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 4.10.2019 at 12:36:

Line svarer til messenger, men bruges i østen mm. og du finder det her:

https://line.me/en/download

LT = long time - længere end bare et par timer og normalt til næste formiddag og inkluderer normalt min. 2 gange sex - men det kan variere meget og 2. omgang kan trække lidt ud - men du kan også være heldig at kemien er der - og så .....

ST = short time - typisk 1 time og inkluderer normalt kun 1 shot

BF og LD ved jeg heller ikke hvad står for, men personligt skriver jeg altid ikke almindelige forkortelser helt ud og bruger først forkortelsen 2. gang, jeg bruger det i et indlæg - det synes jeg hører til alm. kutyme.

I skal have tusind tak. Nu forventer jeg slet ikke at komme til Thailand, men det er underligt at læse noget man ikke forstår.

 

Handy

Redigeret af Handy66

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, den 7.10.2019 at 10:23:

Niks. Jeg er ikke til temperaturer over 25 grader.

Det er nu ikke så slemt - ellers er det bare at holde sig indendøre og kun gå ud om aftenen - og nu har vi lige fået en skylle til at friske det hele lidt op - det giver også lidt lavere temperatur - og fra den 15. okt. forventes der endnu mere regn ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 7 minutter siden:

Og Soi Potthole ligner sig selv igen :D det var en kort fornøjelse :P

Gad vide hvor meget de betalte for ingenting B)

Jeg ville netop have været til at poste det samme - men den er gal i flere andre gader i Pattaya og jeg tror at det dels kan være arbejdets udførelse og dels den asfalt de anvender - pga. varmen er de nok nødt til at anvende en meget sejtflydende asfalt uden ret meget bitumen til at binde stenene sammen - og så sammen med meget regn, der pga. den sparsomme brug af bindemiddel nemt kan trænge ned igennem de ofte også alt for tynde lag og nærmest løfte asfalten op - og så har vi balladen - nok ikke uden grund at de mange andre steder har taget konsekvensen og simpelthen støber beton ud over det hele - det er nok dyrere i første omgang men billigere i længden - ihvertfald, hvor der er megen og tung trafik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en trist up-date på Soi 6:

https://www.pattayamail.com/news/the-pattaya-street-where-angels-feared-to-tread-340885

 

Men han har nok ret i at Soi 6 allerede var på decline før Coronaen - nu kom jeg måske ikke til Pattaya i højtiden, men det var generelt mit indtryk at Pattayas storhedstid som sex-turist mekka var ved at være ovre. Nok mest afspejlet i at pigerne var rykket længere og længere ud på gaden, så man nu var nødt til at gå midt på vejen, mens der længere inde i barerne faktisk var mennesketomt - at de på den måde faktisk begrænsede trafikken på gaden og ødelagde deres egen business endnu mere - det er nok uafvindeligt og noget bystyret må regulere - og de kunne nemt gøre det nu, da der kun er få barejere til at protestere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

åhhh jeg bliver nok nødt til at sige at Soi 6 var fuldt flyvende sidst jeg fik lov til at rejse til Thailand i 2019.

Det er sådan at 25 barer i gaden er ejet af Nightwish Group og 4-6 barer er ejet af liquid group og de barer er flyvende med kæmpe omsætninger.

Hvis de 2 grupper har nok likviditet til at overlever nedlukningen af Thailands militær styrer så bliver de en kæmpe succes igen ved genåbningen.

Gaden er ikke længere det den var engang i dag er gaden mere en fest gade end der hvor du finder alt det beskidte.

Det er stadigvæk en Short time gade men det barerne tjener penge på er drinks.

 

Du kan se det ved at alle barer i dag, 99% af dem, er åbne og ikke længere har de aflukket lokaler. Der spilles vestlig fest musik.

Barer som Sexy in the City eller Toy Box lå inden nedlukningen og lavede omsætninger på mellem 100.000-300.000 Baht per dag (high season).

 

Jeg kender omsætningerne da jeg var i dialog med ejeren af nightwish om at investere hos ham da han ønskede at købe flere barer på Soi 6.

Så er man nødt til at se regnskaber og lave lidt analyse - Corona stoppede dog alt dialog.

 

Jeg forventer at Pattaya kommer fuldt tilbage ligeså snart at verden åbner igen dog forventer jeg desværre ikke det sker får i 2022 - mit hjerte håber på efteråret 2021 men min hjerne siger mig at det er en løgn jeg fortæller mig selv efter mit savn til Thailand og de skønne små søde gyldne piger og den dejlige varme sol.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...