Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Soi Sex

Recommended Posts

Troede ellers lige, jeg havde set det meste - men så mange helt unge piger på en gang - måske 4 -500 ialt, der fra om eftermiddagen letpåklædt hang, stod eller sad i flere rækker ved de utallige beer bars langs den ca. 400 lange Soi 6 - det var bare for overvældende. Noget som er karakteristisk - og også specielt - er at pigerne ved de enkelte beer-bars - nogle steder 5, 10 eller 20, ofte er klædt i samme outfit - så man hurtigt kan se, om de hører til den ene eller anden Beer-bar. Nogle tror måske at det er her Walking Street ender - nej, det er her den begynder ;-)

Jeg gik ind et sted, hvor jeg syntes lydniveauet var rimeligt (NB. kommer man tidligt på eftermiddagen er lydniveaut mere moderat) - men det var det ikke og det var virkelig svært at høre og forstå det den unge smukke dame, som jeg kort havde haft øjenkontakt med, da jeg ankom - og som hurtigt kom og spurgte, hvad jeg ville have at drikke og tilbød mig en god udsigtspost - hvorpå jeg selvfølgelig tilbød hende en ladydrink. 95 bath for øllet, selvom jeg kunne se at på modsatte side havde de øl på tilbud til kun 55 bath hele natten - og 140 bath for ladydrinken = 250 bath ialt incl. drikkepenge til pigen, trods jeg ikke fik så mange og præcise infos ud af hende som ønsket - hendes engelske stod også meget tilbage at ønske. Men de havde rooms ovenpå - man skulle bare betale 300 bath i barfine for shorttime + 1000 bath til pigen og 500 for longtime + så vidt jeg hørte 3000 til pigen. Hun fortalte at en af pigerne - en lidt kraftig sag, som burde tabe sig lidt, men ikke fed som sådan - ikke havde haft en customer endnu, siden hun begyndte for 3 uger siden - der var nu heller ikke mange mænd i gaden til alle de piger - og mange af de mænd, som passerede en eller flere gange - eller der som mig havde sat sig til rette - kunne umuligt være int. i andet end et vue. Enkelte mænd havde dog fået en pige eller 2 på skødet - men ellers virkede det som købers marked - bortset fra at pigerne - eller beerbar-ejerne bestemmer prisen  ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bør tage forbi SITC = Sexy in the City i morgen Onsdag. Kl. 17-19 er der newbee night med bar manager AJ.

Der er musikken normalt et rimeligt niv. og han hjælper dig gerne med alle de spørgsmål du har.

Hans bar er no hassel = du skal spørge efter AJ og du skal bede en pige komme over de må ikke antaste dig som det sker i andre barer.

Redigeret af newbee
taste fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Troede ellers lige, jeg havde set det meste - men så mange helt unge piger på en gang - måske 4 -500 ialt, der fra om eftermiddagen letpåklædt hang, stod eller sad i flere rækker ved de utallige beer bars langs den ca. 400 lange Soi 6 - det var bare for overvældende. Noget som er karakteristisk - og også specielt - er at pigerne ved de enkelte beer-bars - nogle steder 5, 10 eller 20, ofte er klædt i samme outfit - så man hurtigt kan se, om de hører til den ene eller anden Beer-bar. Nogle tror måske at det er her Walking Street ender - nej, det er her den begynder ;-)

Jeg gik ind et sted, hvor jeg syntes lydniveauet var rimeligt (NB. kommer man tidligt på eftermiddagen er lydniveaut mere moderat) - men det var det ikke og det var virkelig svært at høre og forstå det den unge smukke dame, som jeg kort havde haft øjenkontakt med, da jeg ankom - og som hurtigt kom og spurgte, hvad jeg ville have at drikke og tilbød mig en god udsigtspost - hvorpå jeg selvfølgelig tilbød hende en ladydrink. 95 bath for øllet, selvom jeg kunne se at på modsatte side havde de øl på tilbud til kun 55 bath hele natten - og 140 bath for ladydrinken = 250 bath ialt incl. drikkepenge til pigen, trods jeg ikke fik så mange og præcise infos ud af hende som ønsket - hendes engelske stod også meget tilbage at ønske. Men de havde rooms ovenpå - man skulle bare betale 300 bath i barfine for shorttime + 1000 bath til pigen og 500 for longtime + så vidt jeg hørte 3000 til pigen. Hun fortalte at en af pigerne - en lidt kraftig sag, som burde tabe sig lidt, men ikke fed som sådan - ikke havde haft en customer endnu, siden hun begyndte for 3 uger siden - der var nu heller ikke mange mænd i gaden til alle de piger - og mange af de mænd, som passerede en eller flere gange - eller der som mig havde sat sig til rette - kunne umuligt være int. i andet end et vue. Enkelte mænd havde dog fået en pige eller 2 på skødet - men ellers virkede det som købers marked - bortset fra at pigerne - eller beerbar-ejerne bestemmer prisen  ;-)

 

Ja, det er ret overvældende....og jeg har altså også en udfordring med den høje musik, som buldrer derud af. Jeg tror dog alligevel at 400-500 piger er i overkanten, men der er mange! Der er også piger, der ser uhyre unge ud i den gade - og heller ikke specielt glade. Selvom jeg senest var der i en slags højsæson, så var det stadig 'købers marked' - og jeg tror gerne, at der kan være piger, som ikke har kunder i dagevis og måske flere uger. Jeg bryder mig egentlig ikke rigtig om at gå op og ned ad soi 6 og kigge på disse piger, som var det en udstilling, selvom det vel nærmest er en del af konceptet. Men altså, det er ihvertfald nemt og billigt at få sig et short-time-knald uden så mange dikkedarer.

Jeg kan anbefale den lille 'open air' bar der ligger forenden af soi 6, altså mod beachroad og så lidt hen mod McD. Her er hyggeligt for bare at få sig nogle drinks, der er som regel en super god stemning og selvom enkelte af de ansatte går med kunder, så er det ikke dét, der er hovedkonceptet i den bar. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror dog alligevel at 400-500 piger er i overkanten,

Nu talte jeg så alle med - dvs. også dem så var på room, på toilet eller arbejdede på en massageklinik i gaden - og så omkring kl. 1600, hvor der nok er allerflest piger tilstede.

tzatiki skrev, for 11 timer siden:

Jeg bryder mig egentlig ikke rigtig om at gå op og ned ad soi 6 og kigge på disse piger,

Nej, jeg valgte også at gå ind og få lidt oliemassage af en lidt mere moden kvinde i gaden. Det blev så til 2 timer og jeg fik hendes Line og vi kyssede lidt  ;-)

Desværre havde hendes arbejdsgiver, som må have haft stram røv igennem flere år, åbenbart hørt noget af vores snak/hvisken bag forhænget og forlangte højlydt, så hele butikken kunne høre det 500 bath ekstra i betaling, hvis jeg næste dag ville have besøg af damen.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 11 timer siden:

og heller ikke specielt glade.

Et par steder, havde et par overvægtige fyre sat sig på de forreste rækker og pigerne måtte så sidde bagved igen - det så de ikke ud til at være helt tilfredse med - en fyr sad der ihvertfald i min. 2 timer uden kvindeligt selskab, såvidt jeg bemærkede - ellers så mange af pigerne nu til at have en fest og hygge sig  med hinanden - og uanset, om de har kunder, scorer ladydrinks eller ej, så har de jo grundbetalingen (typisk 150 bath) i hus for bare at møde op, inden et bestemt tidspunkt.

tzatiki skrev, for 11 timer siden:

Men altså, det er ihvertfald nemt og billigt at få sig et short-time-knald uden så mange dikkedarer.

Ellers går man bare op i den næste gade/baggyden - der kan man næsten ikke få lov at gå/køre forbi de ladyboys, der hænger ud der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 11 timer siden:

ofte er klædt i samme outfit -

Uniformerne skal vel illudere at være skolepigeuniformer - og det er jo lidt usmageligt - men en pige på 35 i Thailand kan sagtes, når det er lidt mørkt og musikken spiller - se ud som en på 22 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og man selv har fået lidt for meget indenbords :P

Sorry ku ikke la være :D

Ellers nogle gode beretninger fra Pattaya, kommer til at savne dem,  når du vender hjem til det kolde DK.

Mvh Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Visti-Vistisen skrev, for 41 minutter siden:

Kort over Soi 6

soi6.jpg

Hej Visti---.

Tak for dit kort, men det er for mig, der pt. er i Thailand næsten ulæseligt.

Hvor har du sakset/fundet det, så kan jeg jo selv finde det?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 25 minutter siden:

Hej Visti---.

Tak for dit kort, men det er for mig, der pt. er i Thailand næsten ulæseligt.

Hvor har du sakset/fundet det, så kan jeg jo selv finde det?

 

 

Det var et jeg havde liggende på en harddisk. Click på det 2 eller 3 gange så får du det ud i fuld størrelse. 1. gang åbner billedet op. 2 gang åbnes det i en ny fane som evt er skaleret ned. 3. gange i fuld størrelse - men kun hvis billedet er skaleret ned. Det er det samme med alle billeder i forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 25/9/2018 at 21:23:

Jeg tror dog alligevel at 400-500 piger er i overkanten,

Nu har jeg igen været gaden igennem et par gange og løseligt talt op - men det er lidt svært, da de nogen steder sidder tæt i 2 rækker - men begge gange er jeg nået til omkring 400 - og det er kun dem, du umiddelbart kan se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Nu har jeg igen været gaden igennem et par gange og løseligt talt op - men det er lidt svært, da de nogen steder sidder tæt i 2 rækker - men begge gange er jeg nået til omkring 400 - og det er kun dem, du umiddelbart kan se.

Jeg tror på dig, Jernsvinet :D. Har du været ovenpå også - eller nøjes du med at kigge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg igen været gaden igennem et par gange og løseligt talt op - men det er lidt svært, da de nogen steder sidder tæt i 2 rækker - men begge gange er jeg nået til omkring 400 - og det er kun dem, du umiddelbart kan se.

Hvis jeg nogen sinde skulle komme til at lide af OCD og en ubændig trang til at tælle håber jeg at kunne gøre som Jernsvinet og tælle skønne thaipiger - hellere det end huller i loftsplader!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 25/9/2018 at 15:51:

Troede ellers lige, jeg havde set det meste - men så mange helt unge piger på en gang - måske 4 -500 ialt, der fra om eftermiddagen letpåklædt hang, stod eller sad i flere rækker ved de utallige beer bars langs den ca. 400 lange Soi 6 - det var bare for overvældende. Noget som er karakteristisk - og også specielt - er at pigerne ved de enkelte beer-bars - nogle steder 5, 10 eller 20, ofte er klædt i samme outfit - så man hurtigt kan se, om de hører til den ene eller anden Beer-bar. Nogle tror måske at det er her Walking Street ender - nej, det er her den begynder ;-)

Jeg gik ind et sted, hvor jeg syntes lydniveauet var rimeligt (NB. kommer man tidligt på eftermiddagen er lydniveaut mere moderat) - men det var det ikke og det var virkelig svært at høre og forstå det den unge smukke dame, som jeg kort havde haft øjenkontakt med, da jeg ankom - og som hurtigt kom og spurgte, hvad jeg ville have at drikke og tilbød mig en god udsigtspost - hvorpå jeg selvfølgelig tilbød hende en ladydrink. 95 bath for øllet, selvom jeg kunne se at på modsatte side havde de øl på tilbud til kun 55 bath hele natten - og 140 bath for ladydrinken = 250 bath ialt incl. drikkepenge til pigen, trods jeg ikke fik så mange og præcise infos ud af hende som ønsket - hendes engelske stod også meget tilbage at ønske. Men de havde rooms ovenpå - man skulle bare betale 300 bath i barfine for shorttime + 1000 bath til pigen og 500 for longtime + så vidt jeg hørte 3000 til pigen. Hun fortalte at en af pigerne - en lidt kraftig sag, som burde tabe sig lidt, men ikke fed som sådan - ikke havde haft en customer endnu, siden hun begyndte for 3 uger siden - der var nu heller ikke mange mænd i gaden til alle de piger - og mange af de mænd, som passerede en eller flere gange - eller der som mig havde sat sig til rette - kunne umuligt være int. i andet end et vue. Enkelte mænd havde dog fået en pige eller 2 på skødet - men ellers virkede det som købers marked - bortset fra at pigerne - eller beerbar-ejerne bestemmer prisen  ;-)

 

Hej Jernsvinet, mange tak for dit fine skriv, jeg er dog lidt nysgerrig, så her kommer et spm for begynder som mig ... hvor lang tid er normalt short time og hvor lang tid er der normalt tale om ved long time?

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 1 time siden:

Hej Jernsvinet, mange tak for dit fine skriv, jeg er dog lidt nysgerrig, så her kommer et spm for begynder som mig ... hvor lang tid er normalt short time og hvor lang tid er der normalt tale om ved long time?

Kvindebeundren

 

Short time burde retteligt nok kaldes for "shot time". Et skyd og hun går. Typisk under 2 timer, dog i soi 6 og på massageshops, soapies næppe over 1 time - alt (bad, på- og afklædning mv.) inklusiv. Long time er indtil efter kl. 6.00 om morgenen, alt afhængig af hvor når du barfinede hende og om hun oprigtigt kan lide dig eller ej. 

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 13 timer siden:

Jeg tror på dig, Jernsvinet :D. Har du været ovenpå også - eller nøjes du med at kigge? 

Ja, et sted som jeg tror hed "Honny Lounge" på sydsiden stod der en tynd slank, lidt mere moden pige helt for sig selv og dansede - og vinkede til mig - det kunne jeg ikke stå for, selvom hun snakkede og snakkede, indtil hun fik min pik i munden - men først efter jeg havde givet hende en dejlig slikketur, som hun virkelig lød til at nyde ;-)

Værelset ovenpå var sådan set OK - men  man skulle ud på gang og ind på et ikke specielt lækkert toilet for at tage brusebad - og hvor vaskekonen lige var ved at fylde en stor spand med vand - hun måtte så lige fortrække, mens vi tog et bad sammen.

Og så var jeg også inde et sted og få 2 timers massage og massagepigens Line ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså aldrig oplevet at der bliver banket på døren i Soi 6 men jeg er dog heller aldrig kommet over 2 timer men jeg er normalt ovenpå 1,5 time inklusiv alt.

LT er hvad I bliver enige om i dag skal man forhandle/aftale denne del hvis du tager en gogo pige.

Beer Bar piger er det sjældent nødvendigt dog skal du selv tage temperaturen på pigen for nogen af dem vil forsøge at smutte tideligt om morgen.

Soi 6 piger skal oftest møde ind igen ved 13/14 tiden så der giver det sig selv at de smutter inden kl. 12 normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange været igennem Soi 6 og luret lidt på de helt unge piger - og det er ikke dem alle, der er lige kønne eller har de bedste attituder, men idag tænkte jeg at det skulle være - og der var da også et par emner, men ikke noget der helt fangede før jeg 2. gang kom forbi Sexy in the City. Her var den en naturlig ung og sød pige, med et kønt ansigt, smukke læber, et dejligt smil og en flot figur på et par lange og flotte stænger, der lige fangede mig ved at spørge om jeg ville have en drink.

Vi gik indenfor - og hun skulle selvfølgelig også have en - ialt 265 bath. En tur ovenpå kostede 400 i barfine og 1000 til pigen - og da alt var optaget måtte vi ind til naboen - det kostede så lige 20 bath ekstra i drikkepenge til dem.

Vi startede med at tage brusebad sammen, hvorefter jeg fik lov at slikke hende -  og hun var rigtig god til at bevæge hofterne imens - men om hun kom eller det var fake, det kan jeg ikke afgøre - hun var bare lidt for hurtig til at gå videre med at ville slikke mig stille og roligt - og man forstår, hvorfor thai-pigerne er så glade for at vaske kunderne først - ja, egentlig skulle kunderne være endnu gladere - for mange de elsker nemlig at slikke både nosser og kugler og komme godt rundt om det hele ;-)

Bagefter fortalte hun at hun selv havde en motobike og kunne køre ud til kunderne - det kostede også kun 400 i barfine og 1000 til hende for shorttime - hun havde vist een kunde, der ikke ønskede at sidde at drikke (eller betale ladydrinks ;-)  ) . 2 timer 1500 - og ville jeg have hende i f.eks. 6 timer 2000 - og 600 i barfine - så jeg skyndte mig at få hendes Line  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde besluttet mig for at denne gang ville jeg altså have en pige fra Soi 6 med hjem på hotellet. Gik en tur igennem og fik også kigget en virkelig smuk ung slank pige ud, som ikke virkede alt for frembrusende - men i første omgang gik jeg bare en tur igennem i håbet om hun stadig sad der på tilbagevejen - sørme jo - og jeg fik hende med i i baren, hvor musikken ikke var så høj - det viste sig desværre at hele hendes ene arm var overtatoveret - og hun fortalte hun også havde en på ryggen. Hendes engelske var også ret dårligt og mamasan holdt sig hele tiden i nærheden - men da pigen, så spurgte om mamasan ikke også skulle have en ladydrink - ramte hun bunden. Lidt skuffende, da hun ellers var virkelig smuk - men hvorfor får smukke piger grimme tatoveringer for at komme til at se billige ud?

Nå, men jeg gik lidt videre i min søgen, da der pludselig uden for Ruby Bar stod en sød lille ung pige (på 29 år viste det sig senere) og lyste hele gaden op med sit charmerende smil - hende kunne jeg bare spise som marcipanbrød - og ingen tatooveringer eller grimme pircinger - men med små naturlige bryster og store sutteklare brystvorter  ;-)

2500 bath for LongTime var sådan set OK - men 900 i barfine for LT, synes mig lidt i overkanten - men det var åbenbart prisen - og så lidt til ladydrink mv.. Nu har hun så været hos mig i 2 dage og vi har måttet være forbi baren og igen erlægge 900 bath i barfine da hun kysser godt og siger hun "love me".

Hun fortæller at hun har drevet egen engrosvirksomhed med flere ansatte til at pakke forsendelser mv. og stået på marked - men pga. flodding blev markedet og afgrøderne hun solgte ødelagt og hun havde måttet søge andre indtægtskilder. Hun ville gerne have entrepreneret med mig en dag til, da hun så ikke behøvede gå på arbejde og sove i samme rum, som 15 andre piger, før hun i sin egen bil skal køre i 5 timer for at komme tilbage at holde ferie en uges tid i sin egen landsby sammen med sin søn på 9 år. Ialt arbejder der ialt ca. 40 piger i baren, men udvalget kan være meget forskelligt fra den ene dag til den anden, da ikke alle er på arbejde hver dag eller hele dagen - og nogle kan være væk i flere dage med customers.

Når hun kommer tilbage vil hun dog gerne have sin egen lejlighed eller værelse - det mente hun kunne fås til omkring 3500 bath/måned - ja, jeg giver 8000 for en condolejlihghed i en hel måned - så det lyder ikke usandsynligt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

LT BF priser er steget en del på soi 6 grundet Asiater specielt fra Korea.

De går en tur igennem gaden hver gang de ser en pige de kan lide går de direkte over bliver på gaden kalder pigen over og siger LT BF.

Dvs. baren tjener nul og nix så de er begyndt at hæve LT BF samt hvis du laver ovenstående nummer får du at vide du skal betale x antal lady drinks til baren for tabte indtjening.

De betaler også pigen langt mere en Farangs fra 3K baht og opefter og mange gange tager de 10-20 piger til ca 5 mænd og alle får samme betaling men kun 1 pige per mand tilbage til hotellet så det er virkelig fedt for pigerne med en aften med mad, drikke og feste og lille chance for at de skal kneppe på hotellet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der enebestemmende gade/område hvis man søger piger i alderen 18-19år. Må gerne være nye i faget.

 

er ikke specielt meget til de rutinerede, selvom de unge nok også har set en del

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 56 minutter siden:

Er der enebestemmende gade/område hvis man søger piger i alderen 18-19år. Må gerne være nye i faget.

er ikke specielt meget til de rutinerede, selvom de unge nok også har set en del

Tror du bare skal gå efter den type, du søger - og lade være med at tænke på om hun er 19 eller 39 (min favorit bliver snart 51, men ser ud som en på 35) det er min erfaring at man kan tage grueligt fejl, da de både med og uden mascare nemt kan se meget yngre ud - og starter de hjemme i landsbyen som 15 årige, finder du næppe en der er ny i faget - men du kan sagtens finde en der er ny i gaden - og yngre piger kan du finde overalt i Pattaya - selv i på barene soi Boonsampan 3 - 4 km  - fra downtown ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

Hun ville gerne have entrepreneret med mig en dag til,

Idag fik hun mig så overtalt til at hyre hende en nat til, mod ikke at skulle betale 900 bar barfine - men kom hun ikke på arbejde, ville hun blive trukket 900 bath af sin løn på 10000 bath/måned - dem bliver man også trukket, hvis man er syg eller tager på ferie og da hun skulle på ferie i 9 dage, ville hun have 9000 bath tilbage for denne måned - derfor sidder jeg nu og venter på hun skal komme tilbage fra arbejde kl. 0100 og tage sin bil med, så hun kan køre direkte hjem på ferie imorgen  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Idag fik hun mig så overtalt til at hyre hende en nat til, mod ikke at skulle betale 900 bar barfine - men kom hun ikke på arbejde, ville hun blive trukket 900 bath af sin løn på 10000 bath/måned - dem bliver man også trukket, hvis man er syg eller tager på ferie og da hun skulle på ferie i 9 dage, ville hun have 9000 bath tilbage for denne måned - derfor sidder jeg nu og venter på hun skal komme tilbage fra arbejde kl. 0100 og tage sin bil med, så hun kan køre direkte hjem på ferie imorgen  ;-)

Så mere end 11 dagers ferie/ væk fra arbejde så skylder hun penge til baren?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...