Hop til indhold
OnkelReje

Pattaya vs Angeles

Recommended Posts

Har nu et stykke tid fulgt med og læst om mange af jeres oplevelser i Pattaya. Men undre mig over der ikke er noget fra Angeles. Har hørt det skulle være billigere og nemmere at snakke med pigerne i Angeles. 

Er det pga den forøgede rejsetid at folk vælger Pattaya kontra Angeles? Eller er der andet man skal være OBS på som jeg ikke har bemærket? Har læst en del om begge steder men syntes at de fleste giver bedst karakter til Angeles? 

Der er sikkert stadig en kultur til forskel. Men da jeg er ved at planlægge min første tur som jeg forventer bliver omkring Januar ville det være rart at have lidt at sammenligne med. Men herinde er det meget ensidigt Pattaya og Bangkok man læser om.

Nogle der evt kan henvise til tråde ang Angeles også eller har erfaringer de vil dele?

Og ikke mindst hvorfor i foretrækker det ene frem for det andet. 

Skal være en ren fornøjelsestur for mit eget vedkommende. En blanding af ST, LT og evt en trekant eller 2 så hvor vil i anbefale en nybegynder i Østen at starte og hvor længe. 2 uger vs 3 uger. Budget er sat til ca 25-30K når hotel og rejse er betalt. Er det forventeligt nok til gennemsnits tur? Da flere af trådene er op til et par år gamle så ved ikke om prisniveauet stadig er på samme leje.  

Og er januar en fin mdr at rejse i kontra December/Februar? 

Forventer at tage ca 2 ture i året af 2-3 ugers varighed. 

Ser frem til gode svar og anbefalinger og gerne flere Update fra folk der har været afsted for nyligt. :smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vaeret begge steder (godt nok for mange aar siden). Begge steder var gode, men mit valg er helt klart Thailand - kan bare bedre li Thailand stemningen.

Mvh

G

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber at vi i dig får den fremtidige anmelder, som vil kunne fylde forum med beretninger om dine oplevelser, og muligheder i Philippinerne.

Jeg har bemærket at andre har skrevet at nok er sex billigere på Philippinerne, men maden er meget bedre i Thailand, men pigerne på Philippinerne skulle være meget bedre til engelsk, end de generelt er i Thailand.

Venlig hilsen og held og lykke

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan sådan sige , at engelsk er deres andet sporg , pga US har flåde baser der gennem mange år, Ja før 2 verdenskrig 

Også derfor der er mange au-papir piger i Europa fra Pilipinerne og ikke fra LOS :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af de ting som der bliver sagt er korrekt.

 

Største forskel som jeg har forstået det er størrelsen på mongeriet.

 

Pattaya er verdens største bordel hvor Angelses kun er ca 20% med piger, steder osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal da komme an på en prøve.

Jeg har planlagt at tilbringe det meste af november i Thailand, men tager et afbræk med en uge i Manila/Angels. Jeg har også læst en del om nattelivet i Angeles og det skal nok blive sjovt B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 24/9/2018 at 15:35:

pigerne på Philippinerne skulle være meget bedre til engelsk, end de generelt er i Thailand.

Med google oversæt, er det nu ikke det store problem at kommunikere med pigerne i thailand - man skal bare lige vende sig til at de ikke kan rulle på "R" eller udtale "S" - f.eks. bliver problem til "Påbeem", one drink til "One Dink", drink a drink til "Dink Dink", house til "Howe", raining come til "Laining come" og loose til "Loue" osv.  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg der til at kriminalitet i Filippinerne er meget meget mere udbredt end i Thailand. Det er ualmindeligt at der står sværtbevæbnede vagter foran 7-11 i Filippinerne, det ser man ikke i Thailand. Infrastrukturen er 50 gange bedre i Thailand. Thaimad hører til blandt de 10 bedste køkkener i verden, hvorimod det filippinske hører til blandt de 10 værste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er åbentlyst store forskelle på landene. Men er der nogle der har noget erfaring med Angeles de vil dele ud af? Har læst en del om Angeles og mange siger hoteller er lidt dyrere men pigerne billigere. Men er da lidt splittet jo mere jeg læser om Pattaya kontra Angeles. Om jeg skal vælge det ene eller det andet. Flybilletter koster næsten det samme. Nogle der har været i Pattaya op til jul og nytår og som kan fortælle om det er som normalt i den periode? Da jeg har overvejet evt at rykke min tur ca en mdr frem og tage afsted ca midt december til start Januar. Og ikke mindst om det er anderledes i juledagene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været begge steder mange gange.

Angeles er meget lille sammenlignet med Pattaya. Derudover er der mange gode argumenter i tidligere svar. Sikkerhed, mad, infrastruktur osv. Du kan sagtens besøge Angeles hvis du tager til Thailand. Der er ikke længere direkte fly til Clark (lufthavnen i Angeles) fra Bangkok, men du kan flyve til Manilla og så køre taxi eller tage helikopter (ABC Hotel service) til Angeles.

Hvis jeg er 3-4 uger i Thailand så tager jeg og vennerne ofte en tur til Angeles i 2-3 dage. Vi tager også ture til Phnom Penh i 2-3 dage. 

Jeg vil dog sige at hvis du er ny i at rejse til Asien så er Pattaya 100 pct. det bedste valg.

Omkring december - januar så er det højsæson i Thailand og resten af sydøst asien for turister. Hotellerne er dyrere end i lavsæsonen. Der er flere mennesker osv. Har holdt jul og nytår i Pattaya 5 gange. Det er en kæmpe fest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Vil være min første tur til Asien. Prisen er ikke så vigtig på hotel for mig. Selvfølgelig er det rart at det er billigt men om det koster lidt mere end normalt vælter forhåbenligt ikke min oplevelse. Er indstillet på at det koster mere end i lavsæson. Er bare den tid der kan passe mig bedst det næste stykke tid. 

Men lyder da til at det bliver Pattaya jeg skal satse på så i første omgang. Tænker et ophold på 2-3 uger. Men tanken er jo altid at man tror man kan mere end man orker når virkeligheden rammer. Så er spændt på om jeg kommer til at kede mig når det er blevet “hverdag” efter den første uge. Så skal man vælge hotel for en uge ca og derefter evt finde et nyt( her med tanke på om man evt vil rejse lidt videre til evt Angeles en uge inden man vender tilbage) eller om man er tilbøjelig til at tænke at der sker rigeligt til man ikke gider forlade Pattaya. Nu vil jeg ihvertfald lige bruge en uge eller to mere på at læse med herinde og andre steder og så bestille fly. Og så vil jeg bare tælle dage ned. Haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øen Cebu på Philippinerne skulle også være en rejse værd:

Cebu Man's Guide - Cebu Nightlife - Cebu Girls - Cebuana Singles
http://dreamholidayasia.com/destination/philippines-guide/cebu-travel-guide-for-single-men/ 

Finding Girls For Sex In Cebu City
BY GUYSNIGHTLIFE · PUBLISHED AUGUST 25, 2016 · UPDATED SEPTEMBER 7, 2018
Read more https://guysnightlife.com/finding-girls-sex-cebu-city/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg hjemme efter godt 4 uger i Thailand med et lille afbræk på en uge i Manila/Angeles og kan godt komme med lidt frisk update på Angeles og lidt Thailand.


Thailand vil jeg ikke gå så meget op i, da det er mere en velbeskrevet i andre tråde. kort kan dog siges, at jeg besøgte Bangkok, Pattaya og Chiang Mai. Da jeg rejste sammen med 3 venner i Thailand som jeg ikke deler min GP lidenskab med, havde jeg ikke piger på hotellet i Thailand. Det gør mig ingen ting, da jeg er mere til ST end LT - når jeg har fået det jeg kom for kan de godt holde fri.

I Pattaya var det mest en del ture i Soi6 krydret med nogle Soapie besøg. I Bangkok var det Bamboo og Tulip massage der fik min opmærksomhed - begge steder er tidligere beskrevet her - intet nyt under solen. Chiang Mai er mere nyt for mig hvad GP angår. Jeg har tidligere haft barpiger med på hotel og det er over gennemsnit i forhold til Pattaya og ca samme pris... På grund af rejsefæller var det ikke en mulighed så jeg lod det blive ved nogle besøg hos Sayuri hvor jeg prøvekørte de forskellige kategorier af piger. God service til priser på 2000-4500 bath. Bedste knald var helt klart den der også var billigst - M29, en flot pige fra Isaan med en nydelig dusk på fissen som ikke gav massage, kun sex - sut og knald i alle stillinger efter mit valg. blev dog fristet af anal mod tillæg på 500 bath med et meget stort forbehold da det var en af de største hun havde forsøgt med - med løfte om at jeg kun skulle betale hvis det kunne gennemføres. Hun var stram men det gik godt uden antydningen af problemer, men kort før jeg kom stoppede hun og meldte fra. Nyt kondom og jeg startede forfra i fissen som var næsten lige så stram. Kanon oplevelse, faktisk min første GP med en så stram men samtidigt så dyb røv/fisse  at begge huller kunne knaldes igennem uden at være bange for at støde for dybt. Hun insisterede på at give mig de 500 tilbage fordi hun ikke fuldførte anal - dem fik hun nu lov til at beholde for den fine præstation. Desværre var det sidste dag i CM ellers skulle hun have haft en ekstra tur :-)


Nok om Thailand, det er jo Fillippinerne det handler om…
Ankom til hotellet som lå meget tæt på P. Burgos Street og gik ud for at se på den meget omtalte gade. Sexlysten var til at overse, da jeg var kommet for tidligt til lufthavnen i Bangkok og derfor havde fordrevet ventetiden med at tage toget ind til Bamboo og knalde et par timer med Bee. Der er utroligt mange lækre piger i div. barer i gaden  prisen er dog relativ høj – flere mamasan sagde omkring 3000 barfine og 3000 til pigen og så meget trængte jeg heller ikke.


Freelance piger er der også mange af som presser på ude på gaden – dem undgår jeg så høfligt som muligt. En af dem fulgte dog efter mig indtil jeg gik ind på en kaffebar hvor jeg sad ud mod vinduet. Lidt efter stod hun uden for vinduet og blinkede og lirede. Hun så pisse godt ud og da hun diskret skubbede de små jeansshorts så langt ned at jeg kunne se en fin lille mørk dusk stikke op var jeg solgt. Jeg vinkede hende ind og fik opgraderet ordren til 2 latte. Hun var skide sød og utrolig flot – ikke det her typiske kinesiske udtryk i ansigtet, men med fine træk og en lille spids næse. Hun så ung og lille ud, men hendes ID kort og helbredsattest sagde 19 år og det skal nok passe. Hotellet bekræftede ID var ægte og beholdt det mens hun gik med på værelset. Hun virkede som en novice indtil vi kom op, men på lagnet, i sofaen, på skrivebordet, sofabordet, i badet og hvor hun ellers mente man kunne knalde – fuck hun var fræk… efter over en times knalderi kørte hun træt. Jeg kunne ikke afslutte med kondom efter en hektisk uge i Thailand og slog til da hun foreslog ”My Special Blow” uden. Hun suttede som en gudinde og pressede den flere gange helt ned halsen så man kunne mærke tænderne på skambenet. Da hun kunne mærke at jeg kom lavede hun samme manøvre og hele ladningen blev skudt direkte langt ned i halsen på hende. Jeg kikkede måske lidt mærkeligt på hende efter det stunt, så hun sagde ”I hate to swallow and this way i don’t have to” med et skævt smil på læben. Hun bad om 2500 peso men jeg sendte hende af sted med 3000.


Turen til Angeles gik med Genesis bus fra NAIA3 direkte til SM City i Angeles. Fin bus og koster kun 350 peso (ca. 45kr). Trafikken er hæslig i Manila og det tog 2,5 time at komme frem. Jeg boede på Royal Amsterdam som ligger lige midt på Fields Avenue som er gaden hvor det sker. Udmærket hotel men dog noget præget af at man ikke er lige så langt med røgfrit som vi er vandt til – lidt ligesom et ældre tysk hotel med røgrester i tæpper og gardiner. 


Angeles er totalt invaderet af koreanere. Adskillige restauranter, barer, hoteller osv er helt lagt om til koreansk med karaoke og sære døde fisk. Jeg mødte en anden dansker og vi blev enige om at de mindede om nåsårer – de drikker sprut, har runde hoveder med briller og synger til alt i TV, selv shamporeklamer… så vi døbte dem Stillehavsnåsårer… Største problem er at de er Aircon gale – alle steder de kommer er alt kølet ned til 16-18-20 grader med isvind lige ned i hovedet og det er for koldt til mig…


Barfine ST i Angeles er 1500-3500 peso afhængig af stedet men her inkluderer det betaling til pigen. Det er så velset at give dem et lille tip afhængig af hvor tilfreds man er med servicen, jeg gav 500-1000 peso hver gang. Pigerne er søde og lækre og giver for langt størsteparten en meget god service. De er lidt glade når der kommer europærer for de er lidt trætte af koreanerne. De har en overlegen adfærd og så drikker de alt for meget. Pigerne kalder dem 3-3-3, som betyder 3 inch, 3 minute and 300peso – hurtige lette småpenge…


Barerne åbner ved middagstid og man kan købe mad i flere af dem. Jeg fik min frokost, udvalgte en pige efter dagens smag, og tilbage til hotellet til hurtigt knald og middagslur.  Ved 18-19 tiden er der vagtskifte på flere barer og så kan man passende gentage successen, blot med aftensmad. Sidst på aftenen er der som regel gang i de lidt større steder som er lidt go-go agtige med fin underholdning. Barfine er lidt højere og pigerne superflotte. Tager man dem med ved 1 tiden har de ikke travlt med at komme tilbage, så de bliver gerne 2-3 timer på ST på hotellet.

Sex 3 gange om dagen kan godt være lidt overvældende for en mand som mig der har rundet de 50, men jeg fandt en fin rytme hvor jeg sparede lidt på resurserne. Afslutning er ikke mit primære mål, så en lille blå til frokost kan jeg sagtens holde liv i jernet til en times knald til frokost og en times knald igen til aften uden at komme. Jeg har på sådan en ferie normalt kun 1-2 skud om dagen så ladningen blev gemt til natpigen som kronen på værket. 

Pattaya Vs Angeles
Begge har sine plus og minus. Udvalget er uendeligt meget større i Pattaya, men de er utroligt søde og lette at snakke med i Angeles. Kvaliteten af sex er stort set den samme, måske lidt højere, end man kan forvente af ST barpige i Pattaya til stort set samme pris. Jeg savnede lidt muligheden fra Soi6 hvor man kan gå ind, finde en pige og aflevere – det er lidt mere omstændigt at skal ind på hotellet hver gang, og dørvagten begyndte da også at smile lidt som ugen gik og det var mit værelsesnummer der stod på en stor del af registreringer af ”gæster” på hotellet.

Et stort minus ved Angeles er maden som ikke findes ringere. Jeg holder meget af mad men i Fillippinerne kan de ødelægge alt. Det eneste gode mad jeg fandt var på indiske restauranter hvor det var ægte indere der lavede maden, alt andet var total skod.

Jeg kunne godt blive fristet til at vene tilbage til Angeles til alle de søde piger, men jeg trækker mig lidt igen når jeg tænkere på alle koreanerne - det er meget meget værre end russerne i Pattaya/Jomtien, som ellers godt kan være lidt belastende…
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en lille med ikke ligegyldig tilføjelse - Pas på taxi chaufførerne, de vil tage røven på dig.

Da jeg ankom til Manila gik jeg til den første taxi jeg så og spurgte hvad han skulle have for at køre mig til mit hotel. 2800 peso!! Vanvittigt, jeg havde på forhånd regnet ud at turen ikke kunne koste over 400 peso så han blev meget kontant afvist – så tilbød han ”Speial price for you 2100 peso” Jeg gad ikke engang svare ham men gik direkte til en anden taxi der var ved at læsse en kunde af, han ville gøre det for 800 og det gik jeg med til. På hotellet fik jeg så at vide, at det også var meget dyrt.

Eneste fornuftige og sikre måde at køre rundt i fillippinerne, og også andre asiatiske lande, er at bruge GRAB. Det fungerer lidt som UBER og det virker bare.

Gå til den nærmeste 7eleven og få et telefonkort med internet, hent GRAB appen og du er i gang. Telefonen ved hvor du er så du finder din destination. Herefter får du prisen på turen og et udvalg af biler du kan vælge og hvornår de kan være hos dig. Du får oplysning om hvilken bil der kommer, registreringsnummer, navn på chauffør osv. du kan på kortet følge ham og se hvornår han kommer – den håbløse trafik gør at det let kan tage 10-20 minutter ekstra hvis han ryger i en af de utallige køer.

Er der mulighed for at køre på super highway er det med at slå til. Du skal betale afgiften ud over den aftalte pris, typisk 50-100 peso men så kan du også let spare en halv time på fx turen til lufthavnen.

 

Ved lufthavnen er der GRAB stande hvor du kan bestille en GRAB, brug det – glem alt om gule og hvide taxier

Del dette indlæg


Link til indlæg

@FKK4Ever

Tak for at du har taget en for holdet, og givet nyttig information til gavn for alle, der måtte være interesseret i at følge i dit fodspor.

Særligt så synes jeg at du har rigtig god stil, i relation til short og long time, samt drikkepenge for god service.

Hvis jeg nogensinde kommer derud, vil jeg agere på samme måde, og jeg har heller ingen interesse i at knytte mig til bestemte piger, og være sammen med dem ud over selve optakten i baren til en short time, og et kort efterspil for at slutte af på en god måde.

Og når short time er 1 - 1,5 time, som jeg har forstået at det er derude, og til priser der for os er meget attraktive, så forekommer det mig at være alt rigeligt til lige netop det, som vi er nogle der kun kommer for,  det at købe og betale for sex.

Nu savner jeg kun en øjenvidne beretning fra øen Cebu, hvor jeg er i tvivl om købesex udbuddet, er mere omfattende og alsidigt end i Angeles City, eller ikke?

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk

Jeg kiggede også selv lidt på Cebu da jeg lagde planer. 

Jeg kom frem til, at nok er der mange muligheder for at finde piger, men det er lidt mere "besværligt" end at vade ind på en bar og pege en pige ud der ser interessant ud. Det lyder overfladisk, men nu er det ikke GFE jeg kommer for. Jeg vil knalde nogle lækre piger og så vil jeg tøffe rundt og se på omgivelserne og seværdighederne i de områder hvor jeg er. Jeg har haft en pige med på bådtur, men hun mødte op i høje hæle og var hele tiden bange for at knække negle... ikke noget for mig.

I Angeles knaldede jeg alt hvad jeg kunne og tog ind i mellem på nogle ture sammen med nogle tilfældige turister der ville se det samme som mig, det virker bare lidt bedre for mig. JEg mødte en englænder som jeg tog på vulkantur med og bagefter fik vi en øl i baren og tog hver sit lækre hug med på værelset - og kunne bagefter udveksle erfaringer og lege drengerøve - det syntes jeg er sjovt.

Skulle jeg tage til en ø som fx Cebu ville jeg nok tage en pige med fra Manila eller Angeles og så hygge ved stranden og slappe lidt af i knaldetøjet et par dage.

 

Men jeg vil også MEGET gerne høre erfaringer fra Cebu for måske kunne det passes ind i mit knalde koncept  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været begge steder og op til flere gange.

Jeg vil altid vælge Pattaya. Der er 10.000000 gange flere piger, der er fede diskoteker,  jeg er i den alder som gerne vil i byen. Og jeg gider ikke de samme steder hele tiden.

Piger kan fås fra 500 til 2000thb og har du fundet dig en god kan du hav hende i flere dage til billig penge.

Angeles er meget lille. Der er kun en rigtig disko "high society " pigerne tager ca 1500 til 2400 for short time.
Ulemper er det er meget lille de samme piger og gå gaden er fyldt med korianer kina japan og de betaler gerne op til 10.000 pesos.
Fordel er de er god til engelsk og sprut er billigere forhold til Pattaya.

Hvis du tager til Cebu så skal du omkring mango cross. Der kan du sagtens vælge piger, men de er lidt dyre forhold til Angeles.

Dog skal du passe på dine ting i Angeles og være meget forsigtig med hensyn til værdier. Det er slet ikke ligesom 
Pattaya.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...