Hop til indhold
Rejsenetværk

Pigerne og trafikudviklingen

Recommended Posts

Det er synligt for sexsælgere såvel som for sexkøbere, at Eroguide.dk har en støt stigende fremgang i antallet af medlemmer, samt en endnu kraftigere stigning i online trafikken.

Det er et åbent spørgsmål om det hidtidige dominerende medie indenfor nichen Venuslogen, pt har en afgørende bedre online stilling end Eroguide?

Imidlertid er det tilfældet at VL tager sig betalt for at piger/branche annoncerer, og der er brugerbetaling på sitet, mens Eroguide hverken tager penge for annoncering, eller har brugerbetaling.

Spørgsmålet er om der er en så afgørende forskel for branchen i værdien af trafikken på henholdsvis Eroguide, henholdsvis VL, at penge der forbruges i branchen i det væsentlige findes hos trafikken på VL til branchens betalte annoncering på VL, det samme i langt mindre grad måske gælder for trafikken på Eroguide?

Jeg ser at den nye ejer af VL har fokus på at udvikle brugervenligheden på nye platforme for at øge værdien som annoncør, så der er nok en betydelig fokus på at udvikle en indtægstdækket drift fremadrettet af VL.

Eksempelvis dagbladene har store udfordringer i at opretholde en rentabel drift af deres printmedier. En abonnent generere en omsætning på salg af avisen og annonceindtægter på 8000 kr årligt, mens en gratist på nettet kun har en værdi på 200 kr årligt - samtidig falder forbruget af print, mens forbruget på nettet stiger.

Det er virkelig en ond cirkel, samtidig med at Google og Facebook, samt gratis aviser vinder flere og flere af de annonceindtægter som dagbladene hidtil fik.

Men VL og Eroguide er begge blot netmedier, der ikke udkommer på print, og jeg synes at branchen og pigerne sover i timen.

Samtidig med at både teamet bag Eroguide.dk og dets mandlige brugere rykker, sammen bærer en bemærkelsesværdig fremgang for sitet, ser vi en branche, der med få entreprenante undtagelser forholder sig passivt overfor de muligheder Eroguide, udgør, og det tilbud om gratis markedsføring sitet udgør til branchen.

Kan det virkelig passe at det skyldes en bevidst formodning om at der ingen omsætning er til gratis annoncering på Eroguide, en overbevisning om at alt omsætningen ligger i den betalte annoncering på VL?

Eller skyldes det i virkeligheden at branchen med få undtagelser er totalt blottet for evnen til at se nye muligheder i nye tendenser på nye platforme på internettet, hvis det ikke er tilfældet, branchen ikke har blot den mindste tålmodighed med at score kassen, den ikke har den mindste vilje til at bakke sitets gratis muligheder op i egen interesse, i påvente af at det giver et afkast at gøre det.

Desværre tror jeg det sidste - det er en skam, ikke mindst for branchen selv.

Vær innovativ, tænk i nye koncepter og forretningsmodeller, som I kan skille jer ud på, som I kan markedsføre gratis på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I takt med at eroguide vokser, tror du så ikke også der kommer en form for betaling? I det mindste for annoncering?

Der er jo udgifter forbundet med sitet, og efterhånden som det vokser, bliver der jo også større krav til servere, administration m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Senest skrev admin:

Stastistik kurve/graf

viewtopic.php?f=5&t=1041&p=5310#p5310

Administrator

10. aug 2012, 18:53

"Men hensyn til om disse røster, så kan jeg afvide at jeg har nogen som helst planer om at EroGuide.dk til et betalingssted, hverken på kort eller lang sigt. Så for at gøre det helt klar, vil EroGuide.dk forblive gratis at bruge."

Liderligfyr skrev

"I takt med at eroguide vokser, tror du så ikke også der kommer en form for betaling? I det mindste for annoncering?

Der er jo udgifter forbundet med sitet, og efterhånden som det vokser, bliver der jo også større krav til servere, administration m.m."

Det er muligt, og forhåbentlig vil jeg mene, for hvis ikke betyder det på længere sigt, som jeg ser det at sitet ikke bliver stor og tung nok til at kunne tage betaling, hvis ikke som brugerbetaling, så eksempelvis betaling for annoncering.

Google, Facebook og krak havde ikke udgjort skyggen af sig selv, hvis ikke væksten på et eller andet tidspunkt var blevet omsat til indtægter på et gundlag af et enorm publikum af gratister.

VL har haft mere end 10 år til at bevise at det har værdi at betale for at annoncere, hvilket ikke er ensbetydende med at det har det til evig tid.

Alene det at et gratis medie som Eroguide.dk kiler sig ind mellem Venuslogen.dk og Side6.dk, med vækstkurver, såvel kvalitativt som kvantitativt af et omfang som tilfældet, over så kort tid som tilfældet, gør at sitet i min optik allerede udgør en lillebror til de 2, der mindst giver det værdi for branchen og pigerne aktivt at bakke op som gratis annoncører.

Ikke kun for at se om det kaster omsætning af sig, men også for at sende et signal til meget få markedsledende annoncører, der tilsyneladende opererer med en opfattelse af at de alene fastsætter pris og vilkår for annoncering, et signal om at vi kan gå andre steder hen - ikke endnu i stedet for dem, men andre også foruden dem.

Og vokser denne nye lillebor sig stor nok, tager den måske en dag penge for annoncering fordi det nu har massiv værdi at betale for det, men måske til en både billigere pris og på bedre vilkår end foreksempel VL og Side6.dk?

Det handler om at branchen og pigerne ved at disponere deres annoncering og aktive medvirken i forum, skal bidrage til at der bliver flere communities til at bejle om deres gunst, sådan at de bedre selv kan stille betingelser og forhandle vilkår for annoncering og markedsføring.

Det er muligt at det tager 2 - 3 år med den nuværende vækst for Eroguide.dk, men nu til nu er det kun gået fremad, og gør det det fortsat, kan branchen og pigerne kun potentielt få mere og mere ud af at annoncere gratis på Eroguide.dk

Gerne også med nichetilbud til et niche publikum, der kan eksponere sitet som et samlingssted for kunder til en art klub, der kan samle både piger, drenge og klinikker om så meget andet end det de tilbyder til daglig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

I takt med at eroguide vokser, tror du så ikke også der kommer en form for betaling? I det mindste for annoncering?

Der er jo udgifter forbundet med sitet, og efterhånden som det vokser, bliver der jo også større krav til servere, administration m.m.

Jeg udtrykte for et par uger siden samme tanke, men admin rammede straks en tyk pæl igennem min frygt.

Derfor tror jeg ikke på brugerbetaling her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Borende X

Trekløveret formår at opnå synlig, hurtig og markant vækst, på et grundlag af at sitet, dels er gratis at bruge, dels bliver professionelt modereret og overvåget, hvilket piger og branche burde se nogle muligheder i som de tilsyneladende enten ikke ser, eller ikke er opmærksom på?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejsenetværk...

De fleste piger er sådan set velvidende om, at sider som Eroguide eksisterer.

For det første... Det ikke alle, der har mulighed for at entrére sider som denne qva deres familie.

For det andet... Folk er jo vanemennesker. Det er ikke bare sådan liiiige, at lave tingene om. De fleste er vant til disse faste måder at promovere sig selv på, og synes egentlig, at så må det være fint.

For det tredje... Det er langt fra alle der overhovedet gider. Nogle piger er lidt ligeglade, og det er de samme, som ikke engang ved, hvad der står i deres beskrivelser på nettet.

For det fjerde... Det kræver en vis portion nosser, at stikke næsen frem på sider som denne, når det kommer til andet end annonceringen. Det lærte jeg på den hårde måde i sin tid på VL. Og forståeligt nok, kan ikke alle overskue dette.

Og bare så du ved det, og derfor måske kan bruge din tid på andre ting, som der rent faktisk kunne komme noget ud af, så er det egentlig lige meget hvor mange af disse analyserende indlæg med øje for at råbe nogen op, du skriver... Det kommer der ikke flere piger af...

Kan du ikke lade det være ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok jeg bøjer mig i støvet :-) har åbenbart ikke fuldt godt nok med! Kan se andre kunne se logikken i det blev en betalingssite på den ene. Og den anden måde.

Synes nu ikke det udelukkende er positivt, hvis der kommer alt for mange glædespiger herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...