Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Thaimassør og klinikker. Hvormange herinde er blevet smittet med kønssygdomme. Hvis nogle har kønssygdomme, (f.eks thaimassør, bliver de så testet og tager medicin i dk)? Og HIV? Jeg er bare nysgerrig og tænker lidt på om de bliver testet når de kommer fra Asien osv? Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 20. September, 2018 Aldrig...……...men jeg passer også på. Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Bruger du kondom til blowjob? Og slikker du ikke kvinden? Del dette indlæg Link til indlæg
Jimbo 721 Skrevet 20. September, 2018 Jeg har fået nok 50 blæs u gummi hos diverse gp'ere, overvejende af latinamerikansk og østeuropæisk herkomst, og jeg har aldrig pådraget mig nogle kønssygdomme. Risikoen er der men den er lille. Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. September, 2018 Der er til gengæld klamydiagaranti hvis du knalder en dansk pige du har scoret i byen.....har jeg hørt 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Honda Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, for 4 timer siden: Thaimassør og klinikker. Hvormange herinde er blevet smittet med kønssygdomme. Hvis nogle har kønssygdomme, (f.eks thaimassør, bliver de så testet og tager medicin i dk)? Og HIV? Jeg er bare nysgerrig og tænker lidt på om de bliver testet når de kommer fra Asien osv? Langt de fleste thai massører udfører deres arbejde uden arbejdstilladelse. De er oftest i Danmark som turister. Derfor kan jeg ikke forestille mig, at de bliver testet. Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Jeg tænker bare hvor vi kan advare andre mod at gå til den pågældende thaimassør hvis personen har en kønssygdom? Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, for 6 timer siden: Thaimassør og klinikker. Hvormange herinde er blevet smittet med kønssygdomme. Hvis nogle har kønssygdomme, (f.eks thaimassør, bliver de så testet og tager medicin i dk)? Og HIV? Jeg er bare nysgerrig og tænker lidt på om de bliver testet når de kommer fra Asien osv? Nej der er aldrig nogen kvinder i prostitutionsbranchen der bliver testet. Der ej heller nogen der får en eventuel kønssygdom behandlet - Det fungere nu engang bedst sådan, og det øger jo også spændingen og oplevelsen. Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Er det ikke lidt mærkeligt? Hvorfor ikke få den behandlet og så ikke være i fare for at smitte andre? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Honda Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, for 4 minutter siden: Er det ikke lidt mærkeligt? Hvorfor ikke få den behandlet og så ikke være i fare for at smitte andre? Jacob, har du nogensinde været ulovligt i et fremmed land? Pigerne fra Thailand har måske lånt til flybiletten, eller har en fast aftale med den som har formidlet arbejdsturen, og det er en katastrofe vist kvinden stoppes midt i opholdet. Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Så hun skal have lov til at sprede med kønssygdomme som hun har lyst til fordi personen har lånt til flybiletten? Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, for 10 minutter siden: Er det ikke lidt mærkeligt? Hvorfor ikke få den behandlet og så ikke være i fare for at smitte andre? Det ville jo ødelægge alle de fordomme der er omkring glædespiger. Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 TheVoice skrev, Lige nu: Det ville jo ødelægge alle de fordomme der er omkring glædespiger. Hvis de bare beskyttede sig selv lidt mere, så ville der ikke være nogle problemer? Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, for 1 minut siden: Hvis de bare beskyttede sig selv lidt mere, så ville der ikke være nogle problemer? Er der nogen problemer da ? Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Ja det mener jeg. Vil ikke hænge vedkommende ud, men at nogle ikke vil testes gratis er et stort problem, da de så nok går rundt med nogle uhelbredeligt og smitsomt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, for 1 minut siden: Ja det mener jeg. Vil ikke hænge vedkommende ud, men at nogle ikke vil testes gratis er et stort problem, da de så nok går rundt med nogle uhelbredeligt og smitsomt. Nu er sikker sex jo ikke kun pigens ansvar. Heller ikke piger der sælger sex. Man(d) må også gerne gøre sit til det. Bortset fra det, så er det da vild dårlig stil at sælge/købe sex hvis man ved at man har en smitsom sygdom. Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, for 1 minut siden: Ja det mener jeg. Vil ikke hænge vedkommende ud, men at nogle ikke vil testes gratis er et stort problem, da de så nok går rundt med nogle uhelbredeligt og smitsomt. Det kan jeg godt forstå. Jeg vil heller ikke hænge nogen ud, og her tænker jeg lidt på de kvinder der efter år i branchen stadig ikke har fået raget en kønssygdom til sig - Det er jo lidt synd for dem, at de ikke rigtig kan leve op til branchen ry. Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Ja det ved jeg. Men hvorfor ikke tage en test og rage en god anmeldelse til sig, hvis man ikke har noget som man hævder? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 20. September, 2018 TheVoice skrev, Lige nu: Det kan jeg godt forstå. Jeg vil heller ikke hænge nogen ud, og her tænker jeg lidt på de kvinder der efter år i branchen stadig ikke har fået raget en kønssygdom til sig - Det er jo lidt synd for dem, at de ikke rigtig kan leve op til branchen ry. Nu stopper du altså. You are killing me. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 20. September, 2018 (edited) Jacob2221 skrev, for 1 minut siden: Ja det ved jeg. Men hvorfor ikke tage en test og rage en god anmeldelse til sig, hvis man ikke har noget som man hævder? Rage en god anmeldelse til sig? Er det det det handler om? Ja 3xdet. Redigeret 20. September, 2018 af LastResort Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 20. September, 2018 (edited) Jacob2221 skrev, for 6 timer siden: Thaimassør og klinikker. Hvormange herinde er blevet smittet med kønssygdomme. Hvis nogle har kønssygdomme, (f.eks thaimassør, bliver de så testet og tager medicin i dk)? Og HIV? Jeg er bare nysgerrig og tænker lidt på om de bliver testet når de kommer fra Asien osv? Ikke mig. Hvis nogen har kønssygdomme (f.eks. thaimassører), så går nogen jo nok til lægen og andre gør ikke. Der er ikke særlige regler for mennesker fra Asien. Man bliver ikke taget ud til kønsssygdomsskontrol i lufthavnen når man kommer med et fly fra Asien. Redigeret 20. September, 2018 af Thaiuser 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 En god anmeldelse = Flere kunder. Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob2221 0 Skrevet 20. September, 2018 Hvis jeg har fået noget af et besøg hos en thaimassør, så vil jeg have personen testet ligeledes og hvis hun ikke vil teste sig og stoppe med at sælge sikker sex. Så hænges personen ud Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 20. September, 2018 Jacob2221 skrev, Lige nu: Hvis jeg har fået noget af et besøg hos en thaimassør, så vil jeg have personen testet ligeledes og hvis hun ikke vil teste sig og stoppe med at sælge sikker sex. Så hænges personen ud Man må ikke hænge personer ud. Del dette indlæg Link til indlæg