Hop til indhold
Skanken

Bella i Århus

Recommended Posts

gog:

Jeg var ikke klar over, at begrebet troskab var et parameter i denne købesexverden? :o

(Jeg spiser heller ikke på den samme gourmetretsaurant, hver gang jeg vil have en ekstraordinær oplevelse af DEN karakter... :) )

Jeg står ved hvert et ord, jeg har skrevet, både her og der, og at du har én eller anden forkvaklet beskyttertrang i forhold til en bestemt gudinde, er vist alene dit (og forhåbentlig da ikke hendes!) problem.

Hun er stadig i den absolutte top to af MIN hitliste, og har i øvrigt selv givet udtryk for ikke at have nogle problemer med mine udtalelser, såååeeehhh.... :)

Vh. Sidespringeren

Det er da flot gjort af Nikita, sådan at sende dig en PB med "syndsforladelse" 8-) .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hun er stadig i den absolutte top to af MIN hitliste, og har i øvrigt selv givet udtryk for ikke at have nogle problemer med mine udtalelser, såååeeehhh.... :)
Og derfor mener du åbenbart (stadig), at det var helt OK med den nedladende tone over for Nikita?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og derfor mener du åbenbart (stadig), at det var helt OK med den nedladende tone over for Nikita?

Sorry, nu må du ikke opfatte det, som om jeg er efter dig, men hvor ser du lige den nedladende tone?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser det som humor og god kemi mellem Sidespringeren og Nikita. Og noget positivt drilleri som de så senere kan grine af ved næste besøg hos Nikita.

Btw, Nikita og Bella vil jeg gerne selv besøge i år. Troskab lover jeg ingen af dem hverken før eller efter :)

Tilbage til emnet. God anmeldelse Sidespringer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, Onslow – og eventuelt andre.

Vi er vel enige om, at Sidespringeren skrev:

PS: Og sorry, dejlige Nikita, men din naturlige skønhed, din livserfaring, din glade humor og dit vid og dit bid til trods, er jeg ikke længere sikker på, at du helt ubestridt indtager førstepladsen som min husmoderafløser numero uno i det østjyske?

PPS: I øvrigt har jeg lige brugt aaalle pengene, så jeg kommer ikke til Randers på tirsdag i næste uge alligevel...

I klartekst kan jeg altså kun læse dette sådan: "Sorry Nikita, du er skam en dejlig pige, men jeg har altså bare fundet noget, der er langt bedre. Hende har jeg så brugt pengene på, og derfor kan du rende mig på tirsdag, ha, ha. Det synes jeg lige, alle I andre skal vide"

Jeg ville da føle mig dybt såret ved at blive hængt ud på den måde.

Rigtigt kedeligt bliver det da, når Sidespringeren udviser en sådan mangel på situationsfornemmelse, at han nu vil til Randers igen.

Jeg kender ganske vist ikke tonen imellem Nikita og Springeren, og jeg ved heller ikke, hvor godt de kender hinanden, men væsentligt er her, hvordan vi andre i en større offentlighed opfatter den afsendte bredside.

Jeg opfatter den nedladende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej nej Borende....... i mine øjne lægger du alt for meget i det, og også tillægger det et motiv, som i hvert fald, i mine øjne er helt forkert - måske er det mig der er galt på den.....men som jeg opfatter det, så er det jo skrevet med et glimt i øjet.....og der er slet ikke noget nedladende overfor Nikita.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

gad vide hvad amin laver, de nye regler bliver jo ikke håndhævet, måske fordi det handler om nogle fra "eliten"?

viewtopic.php?f=4&t=4340

Da der nu helt officielt ønskes indblanding fra teamet, så lad mig svare, da jeg er den eneste af os, der er på i øjeblikket.

I min optik er der her, som Oxen nævner, tale om lidt godmodigt drilleri Clinton og Nikita imellem og absolut ingen nedladenhed, snarere flirteri.

Vi skal også passe på ikke at se spøgelser allevegne, og ud fra mit kendskab til skønheden, er hun så rigeligt i stand til på det bestemteste at sige fra, hvis noget andet havde været tilfældet.

In nomine Patri, Filii et piritu sancti!

Lad fred sænke sig over land

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der lå i hvert fald ikke andet i det end lidt jysk ironi og positivt drilleri fra min side..

Nikita kender godt min holdning til hendes værd, både i denne sammenhæng og som menneske i det hele taget - Og den holdning er entydigt positiv, hvis nogle stadig skulle være det mindste i tvivl! :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX, normalt har vi jo et godt forhold, og det håber jeg også er tilfældet efter dette indlæg!

Du har i langt de fleste tilfælde min respekt, ligesom mange andre her på sitet. Bananas, Starson45 og andre har jeg også været i disputs med, uden at jeg har mistet respekten for dem, hvilket jeg er rimeligt sikker på, beror på gensidighed, og som skrevet håber jeg på, at det også gælder dig.

Men lige her må jeg simpelthen melde fra, fordi du i min øjne ikke bare sparker forbi målet, men helt ud af stadion.

Når du som den eneste kan se noget nedladende i Clintons indlæg, bør du så helt seriøst ikke søge hjælp for din Nikitamania?

Når du nu i den grad tilbeder hende, tillægger du hende ikke så meget røv i bukserne, at hun selv ville sige fra, hvis hun følte sig angrebet? Har du set nogen beklagelse fra hende, eller får du oplysninger, som er os andre forundt?

Jeg har ikke i denne tråd eller andre oplevet, at hun er hverken bundlam eller konfliktsky, så jeg tror heller ikke, det er tilfældet her!

Og mens proppen nu er af, tror du og resten af husbukke-segmentet i alvor, at I gør hende en tjeneste med jeres "knights in shining armor" og "prins Valiant på hvid damecykel" attituder?

Hvis I tror det, så kan det godt være, at I har ret, men da kun hvis bjørnetjenester i den oprindelige betydning tæller med.

Jeg er ked af at skrive det, men i de flestes øjne er jeres holdning direkte latterlig og ikke mindst skadelig for dejlighedens image, og det har hun helt ærligt ikke fortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow.

Du behøver såmænd ikke være bange. Vi er skam stadig de bedste venner, og jeg har bestemt ikke tabt respekten for dig, fordi du åler mig lidt. Det kan jeg sagtens tage.

Men når jeg skrev, som jeg gjorde, er det fordi, jeg professionelt arbejder med sprog og tekster, og jeg kan sagtens "høre" en anden tone i Sidespringerens bemærkning end I andre. Navnlig oven på det begejstrede indlæg, hvor Sidespringeren befinder sig i en sand Bellarus.

Jeg kender ikke til jysk humor, så fred være med det, og lad da endelig strengen vende tilbage til det, den handlede om. Ellers kommer Organizer vel efter os?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BX, normalt har vi jo et godt forhold, og det håber jeg også er tilfældet efter dette indlæg!

Du har i langt de fleste tilfælde min respekt, ligesom mange andre her på sitet. Bananas, Starson45 og andre har jeg også været i disputs med, uden at jeg har mistet respekten for dem, hvilket jeg er rimeligt sikker på, beror på gensidighed, og som skrevet håber jeg på, at det også gælder dig.

Men lige her må jeg simpelthen melde fra, fordi du i min øjne ikke bare sparker forbi målet, men helt ud af stadion.

Når du som den eneste kan se noget nedladende i Clintons indlæg, bør du så helt seriøst ikke søge hjælp for din Nikitamania?

Når du nu i den grad tilbeder hende, tillægger du hende ikke så meget røv i bukserne, at hun selv ville sige fra, hvis hun følte sig angrebet? Har du set nogen beklagelse fra hende, eller får du oplysninger, som er os andre forundt?

Jeg har ikke i denne tråd eller andre oplevet, at hun er hverken bundlam eller konfliktsky, så jeg tror heller ikke, det er tilfældet her!

Og mens proppen nu er af, tror du og resten af husbukke-segmentet i alvor, at I gør hende en tjeneste med jeres "knights in shining armor" og "prins Valiant på hvid damecykel" attituder?

Hvis I tror det, så kan det godt være, at I har ret, men da kun hvis bjørnetjenester i den oprindelige betydning tæller med.

Jeg er ked af at skrive det, men i de flestes øjne er jeres holdning direkte latterlig og ikke mindst skadelig for dejlighedens image, og det har hun helt ærligt ikke fortjent.

Hej Borende X.

Jeg må desværre tilstå at jeg er helt enig med Onslow. Det er helt fint at skrive mange gode anmeldelser af Nikita, men når din betagelse gør, at du ofte leger ridder for hende i diverse debatter, hvor der enten skal fedtes for hende eller hun skal forsvares, så bliver det altså lidt for meget. Det er det her et eksempel på blandt flere. Borende X, du behøver ikke konstant forsøge at gøre dig sådan til overfor Nikita, hun kan da forhåbentlig li dig lige godt uanset hvad. Du vil helt sikkert gerne være så sød for hende, men du er det stik modsatte med alt din fedten og forsvar af hende, hvor det slet ikke er nødvendigt som i denne debat og andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er faktisk størrere end D.. Gav hende et sæt undertøj, da jeg mødte hende sidste forår..Havde købt D i top..og hun grinede sødt og sagde at den måske var for lille..fik lov til at filme hende strippe...har stadig filmen, men vil nu en gang hellere mødes med hende igen...men hun svarer mig ikke... :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Må vi se den film :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...