Hop til indhold
Skanken

Bella i Århus

Recommended Posts

En hurtig og ellers kedelig tur til Jylland udviklede sig til en dejlig oplevelse da jeg kom i tanke om en annonce jeg havde set fra Bella i Århus.

Tiden var knap og jeg havde ikke stedet, men korrespondencen startede og vi fik aftalt at mødes i et solcenter. Jeg kender ikke ret meget til Århus, så det lykkedes mig naturligvis at fare vild, og til min store skræk nåede jeg det kun akkurat lige til tiden, men naturligvis havde jeg ikke nået at hæve penge. Jeg ringede til Bella og det viste sig heldigvis at hun også var lidt sent på den. Jeg bevægede mig derfor ned til en bank, hævede 1000 kroner for en halv time, og gik derefter tilbage imod solcentret (i øsende regnvejr, men jeg tænkte at der jo nok venter en våd pige 8-) .

En hurtig opringning til Bella og hun bekræftede hvilket rum hvor hun ventede på mig. Jeg gik forventningsfuld ind i solcentret og forsøgte at virke så diskret som muligt. Det gør man jo, og heldigvis havde hun valgt et center med god plads og masser af sole. Døren stod på klem, og jeg mht. forventninger så blev jeg bestemt ikke skuffet. Bella stod derinde (fuldt påklædt), men et enkelt kig på hende, og jeg var bestemt ikke i tvivl om at billederne ikke lyver. En dejlig høj pige som smilte og heldigvis så helt komfortabel ud med situationen, så jeg skyndte mig naturligvis at få transaktionen overstået så det var ude af verden.

Efter lidt småsludren om vejret mødtes vi på midten, og det var tydeligt at det ikke blot drejede sig om tjubang sex. Der var masser af kyssen og kælen alt imens vi fik pillet det meste af tøjet af hinanden. Da hendes dejlige og ægte bryster var blevet kysset og slikket, og trusserne behændigt blevet fjernet så hele hendes stramme krop (og jeg mener stram) var synlig, fik jeg hende placeret stående med fronten imod væggen så jeg kunne sætte mig ned og begrave min tunge imellem hendes ben. Hun har en rigtig honningmis, og jeg fik lov til at bruge fingrene en lille smule så jeg kunne mærke at hun blev våd. Efter endt slikken rejste jeg mig op, og Bella satte mig ned igen :D Nogle piger kan, og andre piger kan ikke. Bella er god til oral sex, og så er flere ord vist overflødige :P Så var tiden kommet til at putte kondomet på og besøge hendes hule. Dejlig stram og vi blev nødt til at tage det stille og roligt i starten for at hun også skulle hygge sig. Forskellige stillinger blev det til inden jeg kunne rive kondomet af og aflevere hvad der skulle afleveres ud over hendes bryster.

Konklusionen er at det helt sikkert er en pige som jeg vil besøge/have besøg af igen, og der skal lyde en klar anbefaling om at behandle hende ordentligt da hun er en af de piger der helt sikkert gør det hele værd.

https://annoncelight.dk/annonce/10058/fr ... r-hornbaek

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tænkte jeg egentlig også på, men bestemte mig imod det af to årsager.Første grund er at den anden tråd er blevet til at man enten er for eller imod at overtale hende til GB, og den anden grund er at hun fortjente en særskilt anmeldelse for den gode behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse Skank.

Hvordan er det egentlig med sex med en pige som Bella i et solcenter. Altså det lyder frækt i mine ører, men hvordan fungerer det når der er andre gæster i nogle af de andre sole?

Var der ingen andre gæster eller var i meget stille?

Hvis det var andre gæster blev det så frækkere af den grund som du ser det?

Oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Hvordan kommer man i kontakt med denne skønhed ?

Hey Chandler...

Nu gider jeg så ikke lige gå alle indlæg igennem, men jeg mener så ganske bestemt at jeg har set brugeren "Liderligfyr" omtale hende i en anden tråd.

Prøv at søge på ham, så håber jeg at du finder svar på dit spørgsmål... ;)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

øhhhh hvis det er Bella du hentyder til, så kan du ikke tørre den af i mig :-) kender ikke pigen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nummeret får du ved at skrive til hende først. Jeg forestiller mig at det også er hendes privatnummer (måske tager jeg fejl), og så må det være op til hende at dele det med andre.

At dyrke sex i et solcenter er ikke noget problem mht. støjniveauet. Bella havde som skrevet valgt et stort solcenter, og sammen med larmen fra solene gjorde det at vi ikke at risikoen ikke var så stor. Det som jeg har imod solcentre er naturligvis at der ikke er nogle bløde kanter, og det kommer stillingerne til at lide under. Det er jo altid frækt at gøre det offentligt, men det er nu mere praktisk i en seng :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig mødt Bella, sød, fræk og sikke da en krop :) Der skal bestemt et gensyn til med længere tid at lege i.

Hun var virkelig værd at vente på :shock::):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil videregive denne ADVARSEL fra den RIGTIGE "Århusbaben" Bella :!:

https://annoncelight.dk/annonce/20775/advarsel-angaaende-falsk-annonce

ADVARSEL angående falsk annonce! [email protected]

Oprettet idag kl. 13:42

Hej alle!

Mit navn er Bella, "Århusbaben". Jeg skriver for at advare om, at mit navn og mine billeder (og annoncetekst) er blevet kopieret og stjålet her indenfor de sidste dage. Jeg har kun en emailadresse, og det er [email protected]. Mit nr. giver jeg kun ud til mine faste. Jeg har ikke en telefonpige, og jeg anvender ikke nummeret 27997728. Det er muligvis en ung pige, der sidder bag den falske annonce, men det hele virker en smule suspekt, og jeg føler, at jeg i hvert fald bør advare jer, inden I ringer til ovenstående nummer. Til personen der har skrevet annoncen: Lad være med at anvende mit navn, billeder eller annoncetekst igen. Der kan ikke komme noget godt ud af det!

/Bella

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indtil der er en som har set hende, tvivler jeg stadig.... hvorfor har hun skiftet mail!!!

Den mail hade hun faktisk, også sidst hun arbejdede, det var bare den anden hun brugte mest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den mail hade hun faktisk, også sidst hun arbejdede, det var bare den anden hun brugte mest.

tager mine ord i mig igen..

Mødtes med hende idag, og er du vild en dejlig pige! :)

Hende vil jeg bestemt mødes med igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...