Libido 2 Skrevet 28. August, 2012 Allerførst bør man slå fast, at vi anmelder ligeså tosset som vi vil, både gode og dårlige oplevelser ! Det gør vi lige som det passer os, uanset om kvinden kan lide det eller ej ! Dixi ! Så skal jeg gøre opmærksom på at jeg "kender" Cherie fra VL ! Sød/sjov/tosset/dejlig ! smiler ! Jeg har dog aldrig besøgt hende, så jeg har absolut ingen forudsætninger for at bedømme noget der foregår i hendes hule ! Jeg hilser det velkomment når kvinder tager til genmæle på en anmeldelse, eller i det hele taget skriver med på alle strengene. Det giver noget kolorit efter min mening ! Jeg er enig med "liderligfyr" i at kommunikation og kemi er utrolig vigtig for hele oplevelsen, og kan betyde alt fra en jubeloplevelse til en hovedet i rattet oplevelse på helt det samme sted ! Her fornemmer jeg dog at Cherie klart betvivler anmelderen ! Jeg synes hun kommer med et par gode spørgsmål til anmelderen, som han bør replicere på, hvis han vil undgå at betvivles i mine øjne ! Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2012 Libido skriver Jeg hilser det velkomment når kvinder tager til genmæle på en anmeldelse, eller i det hele taget skriver med på alle strengene. Det giver noget kolorit efter min mening ! skal lige siges, at mit sidste indlæg, ikke skal forståes som jeg er imod at glædespigerne debatterer!!!!!!!!!!!!! Tværtimod synes jeg det er super hyggelig, og til tider også meget informativt Men at kæde en anmelder sammen med Gimel/Anja, og antyde at han kun er oprettet her for at genere hende (selvom det er tydeligt når man klikker på hans navn, at dette ikke er tilfældet) Vil have slettet indlægget, fordi man ikke vil have negativ anmeldelse. Ja det synes jeg ikke er god stil. Om Martin eller Cherie har ret skal jeg ikke udtale mig om, hælder mest til de begge har, at det er kommunikationsmåden og kemien der har fået det ud på et sidespor. Hvis det er noget tid siden, besøget har foregået, kan man jo godt have glemt om der var bad eller ej, man har bare bidt mærke i den dårlige oplevelse Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25045 Skrevet 28. August, 2012 hej, cheri fint du svare, men for det første så det ikke mig men borende x som gør obs på anmeldelse, på gimel, hvis du skal føle at mennesker rotter sig mod dig, så havde lige styr på det... Det er rigtigt, at det var mig, der bragte faklen herover fra Gimel. Jeg bryder skam gerne sammen og tilstår , så det skal Prøvemanden i hvert fald ikke lastes for Når jeg gjorde det, var det slet ikke for at genere Cherie, som jeg aldrig har været hos eller kender, men det var udelukkende ment som lidt smådrilleri af Anja på Gimel . Jeg har fået slettet et par indlæg på Gimel, fordi jeg nævnte Eroguide i dem, og det mås man skam ikke dér, for Ero'en er jo – uha da! – en fæl konkurrent. Jeg har af samme grund ført et par pennefejder med hende grundet den begrænsede ytringsfrihed på hendes site, idet jeg selv ser de to sites som supplementer til hinanden. I går, da jeg havde læst Martins anmeldelse af Cherie, fór en djævel i mig Ved på Gimel at henvise til Martins anmeldelse her på Eroguide kunne jeg riste Anjas stramtandede politik lidt over sagte ild: Enten ville Anja slette mit indlæg, fordi jeg nævnte Eroguide og endda linkede, men herved ville hun jo selv begrænse udbredelsen af kritikken af Cherie. Eller også ville hun – helt imod sin egen hidtidige politik – lade indlægget og linket til Eroguide blive stående på Gimel bøjet i neon, da hun jo ikke just ynder Cherie. Jeg var spændt på at se, hvordan hun ville løse dette dilemma på sit eget site! Det er alene i denne skælmske sammenhæng, min henvisning på Gimel skal ses. Jeg havde regnet med, at bolden blev derovre :!: Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 28. August, 2012 En troll eller en stalker er vel det sammen i bund og grund. Det eneste som som er forskellen er at på nettet at man kan kalde sig hvad som helst og være hvad som helst og slippe godt fra det. Ude i verden kan man i det mindste sætte et ansigt på sin stalker. Jeg synes ikke at negeativ omtale på noget board har noget med virkligheden at gøre, man skulle heller forsøge at rette sin kirtik til pigen i stede for. som gode gamle Jens-jørgen Thorsen sage "set i bagklogskabens ulide klare lys" så sender man sin lorte mail eller sviner annmeldese til sig selv næste morgen læser man den så igen efter at ha sovet på den. der efter kan man så overveje om den nu i virklighede er så velbegrundet. Jeg synes at det er skummelt at man på et board kan side og opfordre til "skriv-dårlige-om-cherie" også man man ikke fra ADMIN side gør noget ved det. for uanset hvor proff vi så end er og uanset hvor hårdhudet i end synes og uanset hvor meget i end vil have "sagt på jysk, ha noget for pengene" så kan vi ikke udrette mirakler eller læse tanker hvis den vi skal lave oplevelsen sammen med ikke vil arbejde med så bliver det aldrig andet en ...... MH Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6270 Skrevet 28. August, 2012 Hvis du mener at jeg herinde opfordre til at skrive dårligt om Cherie, så tager du altså fejl. Jeg opfordre mine brugere til at fortælle om deres oplevelser med glædespiger, både de gode og de dårlige. Ligesom med alt andet i kritik i verden, kan man vælge at se positivt eller negativt på det. Hvis man vælger at se det positive i kritikken, kan det jo være man kan lære lidt, som giver gladere kunder i den anden ende. Del dette indlæg Link til indlæg
Martin 1 Skrevet 28. August, 2012 Hej Cherie, Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at deltage yderligere i debatten, men vil alligevel besvare dine spørgsmål. Dels fordu du et eller andet sted har ret til at få dine spørgsmål besvaret, uanset hvor oprigtige de måtte være. Samtidig er dit indlæg af en sådan karakter, at jeg ikke vil lade det stå uimodsagt. Hej Martin For det må virkeligt have været noget der battede, siden det først kommer frem i dine tanker klokken 02.00 en Søndag nat . Din hukommelse vil jeg ikke betvivle, men på den anden side set må det jo have været lang tid siden, idet du skriver at din kæreste har opfordret dig til at købe sex, men du andetsteds skriver, min kone og min datter var taget til Jylland Så jeg går ud fra at dit besøg er foregået inden du blev gift, og blev far til en datter på nu tre år. Jeg påstår ikke, at jeg husker alle detaljer fra mit besøg. Mit besøg fandt sted for knapt et halvt år siden. Af den ene eller anden har jeg endnu ikke vænnet mig til at bruge udtrykket "min kone". Derfor bruger jeg, både på skrift og i tale, kone og kæreste lidt i flæng. Det håber jeg, at du kan leve med. På tidspunktet for mit fulgte jeg ikke med her på sitet (eller andre købesexrelaterede forums), hvorfor jeg ikke har skrevet anmeldelsen på et tidligere tidspunkt. Hvis jeg skal være helt ærlig, er den aktuelle konkurrence på eroguide en af årsagerne til, at jeg nu har valgt at beskrive mit besøg hos dig. Jeg erindrer ikke dit besøg, men det står jo åbenbart helt tydeligt i din hukommelse, men her kan du hjælpe mig lidt, når vi laver italiensk, er dit ansigt meget i nærkontakt med håndklædet, jeg har et system, hvad var farven på håndklædet ? Jeg kan ærlig talt ikke huske om jeg var i nærkontakt med et håndklæde eller farven på omtalte håndklæde. Vi mennesker er så smart indrettede, at vi ikke går og bruger krudt på at huske irrelevante detaljer, hvilket farven på håndklædet vel falder ind under Du skriver også at du har lavet en aftale med mig, men skriver samtidigt, at jeg småsurt har spurgt dig: "hva' vil du ha ?" Hvorfor skulle jeg spørge dig om det, når vi har en aftale? Aftale betyder jo, at vi ikke skal tale om hvad der skal foregå, for det er jo aftalt. De det der blev sagt var: "Vil du være sød at sætte skoene", det gør du jo også derhjemme, ikke sandt ? Havde vi ikke en aftale/ haft en aftale, ja så havde jeg sat mig på hug (det er sådant noget jeg kan) og spurgt: Hvad kunne du tænke dig ? Det er helt korrekt, at jeg blev bedt om tage skoene af - igen en irrelevant detalje i min optik. Som jeg erindrer besøget, fik jeg først et fur for at være kommet for sent, hvorefter du bad mig tage skoene af. Jeg havde lavet en aftale med dig over telefonen tidligere på dagen, hvor jeg havde forklaret, at jeg ikke havde prøvet købesex før, og at jeg gerne ville prøve din italienske massage. Hvorvidt du spurgte "hvad vil du ha'" eller "hvad kunne du tænke dig" kan jeg ikke huske. Som jeg husker det, faldt spørgsmålet i et tonefald, jeg tolkede derhen, at du var irriteret/sur. Du skriver også, at du på det nærmeste bliver beordret til at smide tøjet, se det kan du sagtens blive, hvis du har bestilt: slaveopdragelse/slaveitaliensk, men uanset hvilken en af formerne, er forretningsgangen i den indledende fase jo faktisk den samme, du bliver sendt/tilbudt et bad, og det specielt når vi snakker italiensk. Du glemte jo også i din nattetime erindring, at du også fik tilbudt et bad bagefter, for det kan ikke være rart bare at tage underbukserne på efter italiensk uden bad, med mindre du er cykelrytter. På ovenstående spørgsmål havde jeg svaret, at jeg gerne ville prøve italiensk massage, men har ikke givet udtryk for, at jeg var interesseret i hverken slave-dit eller slave-dat. Min seksuelle nysgerrighed går slet ikke i den retning. Jeg husker ikke din præcise formulering, men du har sagt "smid tøjet" eller noget i den stil, men igen var det tonefaldet, der gjorde forskellen. Måske har jeg mistolket situationen....det kan jeg ikke vide. Jeg husker ikke om jeg blev tilbudt et bad til at starte med. Under alle omstændigheder var jeg kommet direkte fra badet - og har formentlig takket pænt nej, hvis jeg fik et tilbudt. Efterfølgende blev jeg ganske rigtigt tilbudt et bad, som jeg naturligvis tog imod. Du skriver, det får mig næsten til at lyde som en Napoleon: ingen forlader mig uden at få en orgasme, hvorefter jeg hiver dine kønsdele til blods/hævelser. Hvad skulle min interesse egentlig være i det ? Hvis det nu var sådan, at jeg var så underlig, og du blev så nervøs, og du på det tidspunkt, ja du skriver du er 32 nu, så du må vel have været sidst i tyverne, tror du så ikke at du ville have sagt: Stop for satan ? Hvorfor du ikke ville acceptere, at jeg ikke kunne komme, ved jeg af gode grunde ikke.....men måske var det et forsøg på at gøre oplevelsen så god som mulig for mig? Jeg tror ikke at ud bevidst spillede min pik så hårdt, at det medførte en hævelse af forhuden. Ser jeg tilbage på situationen, var jeg helt sikkert for dårlig til at få fortalt, at dit handjob var for hårdt.... og direkte ubehageligt. Det at købe sex og oplevelsen med dig var ret grænseoverskridende, hvilket var en medvirkende årsag til min manglende kommunikation. Uanset om vi har været i den hårde, eller blide afdeling, slutter tingene altid med en hyggesnak, og det uanset om det ønskede resultat, blev nået eller ej, over en forfriskning, efter du har været i bad. Hvad drak vi to, hvad gav jeg dig ? Du spurgte om jeg ville ha' noget at drikke, hvilket jeg pænt takkede nej tak til. Du spurgte ganske rigtigt ind til min oplevelse. . På det tidspunkt havde oplevelsen ikke helt bundfældet sig, hvorfor jeg sagde noget i stil med, at det havde været ok, men at købesex nok ikke lige var noget for mig. Men skal jeg nu synes at noget er underligt, mærkværdigt, påfaldende, så er det egentligt ikke det du skriver, for det læste jeg på gimel, at man gerne ville have, en møganmeldelse af mig, og dit skriv blev indrapporteret af Prøvemanden til Anja med det samme (inden for 12 minutter), så var hun glad, jeg er ligeglad, det sjove ord, der kildrer mig lidt, er ordet :sober. Hvor ofte bruger vi som mennesker ordet: Sober ? Sjældent ikke sandt, det er et StormP agtigt ord, men jeres gimel veninde, anvender det jo ofte. Hvor ofte ordet sober bliver brugt, skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men specielt særegent synes jeg nu ikke det er. Jeg er relativt ny i den her verden. Følgeligt kendte, indtil denne tråd eksploderede, ikke rigtigt noget til gimel.... og jeg aner ikke hvem "gimmel-veninden" er. En ting er i hvert fald sikkert: min anmeldelse er på ingen måde en bestillingsvare. Det er ganske simpelt min subjektive beskrivelse af et møde mellem os. Min anmeldelse skal følgeligt ikke tolkes derhen, at andre ikke kan have gode oplevelser med dig, blot at vores møde ikke var videre vellykket. Det er svagheden (og styrken) ved anmeldelsers subjektivite natur. De fleste af os har vel prøvet at være uenige med en mad-, film-, musik- eller boganmeldelse. Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6270 Skrevet 28. August, 2012 Nu tror jeg vist denne tråd er uddebatteret, så jeg har hermed låst tråden :) Del dette indlæg Link til indlæg