Hop til indhold
Gulfeber

NÅR EN HALV TIME BLIVER TIL 7 MIN

Recommended Posts

Det, som du beskriver, lyder ikke rimeligt. Jeg selv besøgt hende for et års tid siden på en adresse i Københavner-bydelen Islev, så vidt jeg husker, og for et par måneder siden mødte jeg - uden at kunne genkende hende fra annoncen - op i en kontorejendom i udkanten af Frederiksberg. 

Første gang jeg besøgte hende annoncerede hun med en ydelse, som jeg var interesseret i, og blev ved fremmøde bekræftet i at hun tilbød dette, og det gjorde hun også, dog i meget begrænset omfang og kort tid. 

Jeg synes desværre at snyd med tiden er et problem, og jo højere timeprisen er, jo værre er det. Hvis prisen er på hendes niveau, plejer jeg ikke at brokke mig, hvis jeg får halvdelen af tiden og servicen har været rimelig, jeg kommer bare ikke igen, men 7 minutter af en halv time er ikke i orden, medmindre du fik penge tilbage ved udgangen.

Det er en ubehagelig situation, men i det konkrete tilfælde havde jeg påtalt det, også selvom mine erfaringer med dette ikke er gode.

Eneste forbehold er, hvis du har benyttet dig af hendes tilbud om en halv time til kr. 500 - i så fald synes jeg, og til denne pris, at man er nødt til at acceptere at det er en halv time og indtil man kommer, men spørgsmålet er så selvfølgelig, om 1 time til kr. 1.200 også kun er, indtil man kommer? Måske man fremover skal være særlig opmærksom, før man besøger "sexy girl på Frederiksberg."

Priserne var lidt anderledes, da jeg besøgte hende, men det foretrækker jeg personligt fremfor at blive smidt ud efter 7 minutter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårlig stil.....30 min er 30 min ellers burde der jo stå diverse stillinger 1 udløsning og max 30 min.

så i mine øjne er det svindel og så vil jeg håbe at folk holder snude væk derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men var det hende på billederne?

Jeg kunne godt være tilbøjelig til at besøge hende, selv om jeg må være på vagt over for snyd, hvis hun i det mindste er lige så smuk som på billedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt afhænger af øjet, der ser. Men ligefrem smuk ?  Naboen velformede datter, der yder en OK, men rutinepræget præstation uden voldsom indlevelse.  Prisen er i bund, men for bare en hund mere kan man være heldig at finde langt bedre oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er anmeldt et hav af gange, med blandede anmeldelser fra middel til dårligt. Har selv forsøgt mig een gang og beskrevet det her - Fik ondt af hende og kommer ikke igen og anbefalede iøvrigt andre til at undlade at besøge hende. Virkede træt og slidt og som een der ikke skulle være længere i det game.

Jeg kom en sen aften ved et tilfælde, var liderlig og blev lokket af mega og græsk og fik bekræftet at dette var inkluderet et par gange via sms. Under akten ville hun ikke græsk, jeg var for stor og afslutningen blev vist med hånden, måske lidt SF, men Mega ville hun ihvertfald ikke - så snydt som ofte før ifht ydelser. Tiden snød hun ikke med, men igen virkede i trist forfatning.

Har set hende flere gange og kan kun sige at billederne som også tiltalte mig, ikke viser den fulde sandhed - egentligt et meget kønt ansigt, men hun har noget mere mave end jeg tænder på.

Hvis i husker Mila i sydhavnen så ville jeg til enhver tid rate hende dobbelt så højt som hende her og Mila fik jo ikke altid de mest rosende ord med på vejen ;-)... men i min optik havde hun en pæn krop og leverede altid det hun tilbød uden snyd på vægtskålen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Piger, der sælger sig selv så billigt over længere tid, kan man aldrig forvente at opleve god service hos. 

Markedsmekanismerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange og har altid fået en behandling som rakte ud over de billige priser. Har også besøgt Milla i Sydhavnen, men synes det er at sammenligne pærer og bananer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være rimeligt, hvis trådstarter uddybede sin (manglende) oplevelse. Eneste fingerpeg er overskriften, og den vækker mere mystik end afklaring. Så: Hvad skete der egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roden skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende flere gange og har altid fået en behandling som rakte ud over de billige priser. Har også besøgt Milla i Sydhavnen, men synes det er at sammenligne pærer og bananer.

Som sådan enig, blot tog jeg en pige, der tilbød samme ydelser til samme pris - en pige som også fik meget blandede anmeldelser. og gav min personlige vurdering, dem der så har besøgt Mila eller har læst nogle af mine andre opslag, kan så træffe deres eget valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...