Hop til indhold

Wellness4you? Kan hun anbefales?

Featured Replies

Skrevet

Jeg finder det helt fint at massage piger selv vælger hvilke ydelser de vil give hvilke kunder.

Hvad jeg ikke finder okay er derimod at hun åbenbart gerne vil beholde pengene for en ydelse som hun altså ikke vil give.

• Svar 54
  • Visninger 17k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Således som hun er blevet svinet til her i tråden, så er der da ikke noget at sige til at hun svarer tilbage i samme tonelejer..  jeg har fra flere piger at de af og til er ude for at kunderne mø

• Min fulde respekt for en kvinde - og i øvrigt alle andre - som holder fast i sin selvrespekt! At kunden altid har ret, er noget som pengegriske mænd har fundet på!

• Hold jer langt væk. Hun er absolut ikke berøringsvenlig.  1000 kr. for 40 minutters elendig massage og endnu mere elendigt HJ  måtte selv gøre mig færdig, da hun blev træt i hånden efter 2 -3 minutter

Skrevet

NEJ NEJ og atter NEJ

• 3 weeks later...
Skrevet
Sammy skrev, den ‎17‎-‎05‎-‎2019 at 19:14:

Jeg finder det helt fint at massage piger selv vælger hvilke ydelser de vil give hvilke kunder.

Hvad jeg ikke finder okay er derimod at hun åbenbart gerne vil beholde pengene for en ydelse som hun altså ikke vil give.

hmm, troe du at du mon  vil uddybe det lidt, er du blevet snydt

Skrevet

Hun er kun ude efter dine penge, giver ikke det der aftales

• 6 months later...
Skrevet
Guest Livsnyder80 skrev, den ‎02‎-‎06‎-‎2019 at 21:06:

Hun er kun ude efter dine penge, giver ikke det der aftales

du har ret m nu har hun skiftet navn til Anita Black Beauty, driver ikke længere wellness med almindelig  sex, hun snyder stadig væk sine kunder, hold jer langt væk, hun vil bare have dine penge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.