Hop til indhold
Kim Madsen

Wellness4you? Kan hun anbefales?

Recommended Posts

Skræmmende eller ej... jeg har fået massage af hende, hvilket var super godt og professionelt... jeg skulle også bare ligge med lukkede øjne og nyde ;)

Så længe det bare er massage stiller jeg ikke krav til kvindens udseende, dog syndes jeg bestemt ikke hun var skræmmende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wellness4you
Enzo L'uri skrev, for 16 timer siden:

Man kan sagtens stille krav uden og blive nedladende på det niveau som den afrikanske kvinde udviser:rolleyes:

If you are a gentleman,will you get good treatment, if not, are you free to find another place!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
wellness4you skrev, for 2 timer siden:

If you are a gentleman,will you get good treatment, if not, are you free to find another place!

Hvis man er glædespige med god service og stil,burde det ikke være nødvendigt og nævne mandens ulækre pik i sit forsvar af dårlig anmeldelse!

Vi er heldigvis frit stillet til at vie udenom når vi støder på 'bad attitude'

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wellness4you
Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden:

Hvis man er glædespige med god service og stil,burde det ikke være nødvendigt og nævne mandens ulækre pik i sit forsvar af dårlig anmeldelse!

Vi er heldigvis frit stillet til at vie udenom når vi støder på 'bad attitude'

Enzo

When he talk shit, he get shit back! And if you not can take it! you free to find another place!;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
wellness4you skrev, for 7 minutter siden:

When he talk shit, he get shit back! And if you not can take it! you free to find another place!;)

Jeg tror ikke, denne streng ligefrem skaffer dig flere kunder :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke, denne streng ligefrem skaffer dig flere kunder :huh:

Jeg har haft samme tanke:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
wellness4you skrev, for 2 timer siden:

When he talk shit, he get shit back! And if you not can take it! you free to find another place!;)

Nu går det særdeles fint,for nu bidrager du selv til underholdningen:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wellness4you
Enzo L'uri skrev, for 10 minutter siden:

Nu går det særdeles fint,for nu bidrager du selv til underholdningen:P

yes, it is nice baby:lol:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wellness4you
Enzo L'uri skrev, for 7 timer siden:

Hvis man er glædespige med god service og stil,burde det ikke være nødvendigt og nævne mandens ulækre pik i sit forsvar af dårlig anmeldelse!

Vi er heldigvis frit stillet til at vie udenom når vi støder på 'bad attitude'

Enzo

Is It impossible to fall into your head that the man was not a gentleman. And writes bad things because he's not was a gentleman! so no matter how many bad things you write will I cope with it! I have good customer who is gentleman and who knows I'm a nice girl and giv a good treatment! so its only you who will miss something! Not me!;) du er her med frit stillet!;)

Have a nice day

Redigeret af wellness4you

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den ‎22‎-‎09‎-‎2018 at 20:35:

Altid s på verbet i 3. person ental. Husk det nu.

Tja..... jeg undre mig over, at hun har et fint annonce materiale på dansk.  Kvinden skriver hun har boet her i 13 år, og så kan hun kun formulere sig på dårligt street/ghetto engelsk. Opførslen er vist et kapitel for sig, der på ingen måde lever op til den klasse der gives udtryk for i annonce materialet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
wellness4you skrev, for 2 timer siden:

Is It impossible to fall into your head that the man was not a gentleman. And writes bad things because he's not was a gentleman! so no matter how many bad things you write will I cope with it! I have good customer who is gentleman and who knows I'm a nice girl and giv a good treatment! so its only you who will miss something! Not me!;) du er her med frit stillet!;)

Have a nice day

Jeg har ikke gjort andet end stillet spørgsmål til din forumfremtoning ud fra dit eget indlæg. 

Nu virker det heldigvis til at du langsomt vågner op til dåd,og dermed også fatter pointen.

God vagt til jer;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Og hvis jeg havde mødt hende et hvilket som helst andet sted, havde jeg gået all in på at score. Jeg synes hun er smuk, lattermild og har god humor. Massagen tror jeg kan blive bedre med tiden. Ikke at den var dårlig, Jeg har bare fået den bedre. Hun får min varmeste anbefaling. 

Savføren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Således som hun er blevet svinet til her i tråden, så er der da ikke noget at sige til at hun svarer tilbage i samme tonelejer.. 

jeg har fra flere piger at de af og til er ude for at kunderne møder op usoigneret . En pik som lugter, tænder som ikke har været børstet i flere dage og gamle underhyler. 

Og så kan kunderne ikke forstå at de ikke får blow eller at pigen ikke kysser som der stod i annoncen.. 

jeg hentyder ikke til nogen specielt, men måske skulle man kigge sig i spejlet inden man tager hjemme fra.. ligner man en som ser indbydende ud.. 

hvis du ikke kan score i byen i den mondering som du møder op i hos glædespigen, hvordan skulle hun så kun tænde på dig.

At de tilbyder sexuelle ydelser til mænd, som tænder på købesex,( eller hvad der nu er årsagen til at de går denne vej). Det er vel ikke ensbetydende med at man kan behandle dem anderledes end en pige som man møder i byen.

mht. Omtalte pige her i tråden, så har jeg “som tidligere skrevet” haft 2 fantastiske oplevelser hos hende. Lækker Body2body med ekstra service. 

Hun er absolut pigen på billederne.. og de må være taget for nyligt.. efter min smag en utrolig smuk pige. Men det er jo tydeligvis smag og behag. Sådan er vi jo så forskellige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min fulde respekt for en kvinde - og i øvrigt alle andre - som holder fast i sin selvrespekt! At kunden altid har ret, er noget som pengegriske mænd har fundet på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står nu så meget dårligt om wellness4your at jeg bliver nød til at besøge hende igen.... jeg bliver jo helt i tvivl om hvordan det lykkes mig at gå derfra med en dejlig afslappet følelse og lyst til en tur mere :D

Jeg oplevede i øvrigt en sød pige er var hyggelig at snakke med, hvilket heller ikke passer helt med det der beskrives i denne tråd, og jeg fik dejlig b2b massage af høj kvalitet <3

Jeg har dog ikke oplevet mere end massage, da jeg aldrig ville betale for sex. Det er noget der bør ske af lyst og ikke økonomi... dette fra begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

These answers reminded me something I experienced before :) Once I wanted to visit a woman, came to the address and ringed the bell, nobody opened the door, ringed a few times more and again nothing. Then I went back to my car and started to drive back home. After 2 minutes an SMS came from the woman which says I should come to the back door. I stopped the car and replied 'Sorry, too late, going back home' and she replied 'FUCK OFF.....' I would just like to advise you guys to stay away from quick-tempered, foul-mouthed people not only from women. The things can be fine when everything is all right but you might be in trouble because of something small or because of a misunderstanding. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, den 23/9/2018 at 10:33:

Ja hun er ikke til fyre med en ulækker pik ;)

min fik en fantastisk god behandling. Både med hånd,mund og fissen :P

Hvad måtte du give for den gode behandling ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leoparden skrev, for 3 timer siden:

Hvad måtte du give for den gode behandling ? ;)

1500kr. For 1 times hygge med bad bagefter. 

For mig var det en vildt fræk oplevelse.. pirrende og fræk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været forbi igen, denne gang en onsdag morgen. Det blev lidt stressende i forhold til sidste gang, da dagen var booket godt op. Men stadig en dejlig gang massage, dog ikke så intim og pirrende som gangen før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, den 23/9/2018 at 10:33:

Ja hun er ikke til fyre med en ulækker pik ;)

min fik en fantastisk god behandling. Både med hånd,mund og fissen :P

Car set uden gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg

En opdate til wellness4you.... hun virker til at drive en meget mere seriøs klinik nu, med massage af høj kvalitet. Det er dog et stykke tid siden jeg har været der sidst, men er fristet til at komme igen... ville dog gerne have b2b men det ser ud til at være fjernet fra listen... øvøv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldguy skrev, for 5 timer siden:

En opdate til wellness4you.... hun virker til at drive en meget mere seriøs klinik nu, med massage af høj kvalitet. Det er dog et stykke tid siden jeg har været der sidst, men er fristet til at komme igen... ville dog gerne have b2b men det ser ud til at være fjernet fra listen... øvøv.

Det er da bare at ringe eller skrive til hende og spørge om hun stadigvæk tilbyder b2b.

jeg har da selv planer om at tage en tur mere med hende. Skal bare lige finde det rette tidspunkt.

seriøs massage har hun da hele tiden tilbudt og det er hun også super god til ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha uha da....skal da lige love for, at madammen blev sur der, hva'..?

Muligvis har der været et par ucharmerende typer forbi hende, og muligvis har der været stillet dumme og åbenlyse spørgsmål, men det pryder ikke butikkens omdømme, at man reagerer med den tone, som hun gør.

Lidt ala denne video fra YouTube..... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...