Hop til indhold
Finn1101

Cassiopeia Stars igen igen, denne gang med Cille

Recommended Posts

For et par uger siden havde jeg endnu en god oplevelse hos Cassiopeia Stars, som ud fra min personlige erfaringer er byens bedste bordel. Faktisk har jeg gennem snart 20 år endnu aldrig haft en dårlig oplevelse på stedet, og det er alene de høje priser, der gør, at jeg ikke er hyppigere gæst.

Normalt kommer jeg kun på stedet et par gange om året, men denne gang måtte jeg bare komme igen hurtigere, og fik denne gang fornøjelsen af Cille.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=541

Hold nu op en feminin kvinde! Og en oplevelse. God service. Og ingen snyd med tiden.  –

Eneste minus er stedets almindelige alderssnyd, som jeg synes at de skulle droppe. Det passer simpelthen ikke til den ellers gode service. Skriv dog +30 eller +40

At der skal lægges noget til alderen, ændrer ikke på at Cille får min uforbeholdne anbefaling, men i min bog risikerer Cassiopeia Stars at miste den 5. stjerne, hvis de ikke får styr på det med alderen, og som Københavns måske bedste bordel nytter det ikke noget at argumentere med at de andre også lyver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cille er en stjerne. Punktum. 

Ellers er jeg enig i Finn´s synspunkter omkring alder. Og i Cilles tilfælde trækker det ikke fra at hun har rundet de 30. Tværtimod. Mage til totaloplevelse skal man lede længe efter.

Men der skal to til tango og kemi spiller naturligvis ind.

Jeg kan kun tale for mig selv, men sex er lidt ligesom Armangac: det bliver kun bedre med alderen :P.

God jagt derude ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 13 timer siden:

Har hun et smukt ansigt og flot krop?

Jeg synes at hun er smuk og meget feminin, sød og varm og behagelig at være sammen med, og jeg føler at hun lægger vægt på at yde en god service. Selvom jeg ikke tror på de 28 år, som står på hjemmeside, så vil jeg stadig mene at hun er yngre end mig selv, men hvordan hun vil virke på en ung mand, ved jeg ikke - men jeg tvivler på at mænd på min egen alder (og lidt yngre) vil blive skuffede. 

Og så skal jeg igen igen opfordre Cassiopeia Stars til at være mere ærlige om pigernes alder. Skriv dog 30+ eller 40+ eller 50+ for de piger, der har passeret de 30 eller 40 og man ikke vil skrive den rigtige alder fx fordi man synes - og måske med rette - at pigen virker yngre end sin alder. Det er det eneste, jeg har at udsætte på dette sted, og det er ikke værdigt for et så godt sted med et ellers højt serviceniveau. Lad de dårlige steder om at snyde og misinformere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at Cille er noget af det prægtigste kvindekønnet kan præstere. Jeg kan simpelt hen ikke finde en eneste ting at udsætte på den kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...