Hop til indhold
Guest Sparkster

At leve med ens partners seksuelle ”historik”

Recommended Posts

Guest Sparkster

Okay... det her har aldrig – som i aldrig nogensinde – været et issue for mig. Men finder mig selv i et ret nyt forhold, efter et noget turbulent, forvirrende og ganske dyrt eventyr med en pige. Nå men, nyt forhold, ny pige, alt er godt og fint, bor sammen og taler godt sammen, alt er som det skal være.

Dog oplever jeg noget for mig meget nyt. Hendes seksuelle fortid genere mig, nu er det ikke fordi nogen af os, går ind i forholdet som uskyldige, men hun har været noget mere... eksperimenterende end mig. Vi er jo resultatet af vores oplevelser, så derfor snakker vi ret naturligt om sex, lyster, fantasier og hvad man har prøvet før, og det er her at jeg bliver udfordret.

Jeg ser ikke mig selv som en jaloux mand, men når hun fortæller hvad hun har lavet før, og særligt om de mænd hun nu har lavet det med (ikke specielt grafiske beskrivelser) kan jeg mærke det genere mig, jeg får en uro i maven og har svært ved at kigge på hende – kan kortvarigt føle afsky ved hende og ubehag hvis hun rør mig – ikke ideelt, jeg tror den følelse jeg oplever er jalousi imod de mænd hun nu har kendt inden mig... hvilket giver hat mening, med rationelle øjne.  

Dette irritere mig voldsomt. 

Særligt fordi jeg har svært ved at sætte en finger på hvad specifikt der genere mig. Ideen om at det skal være tabu er udelukket, mener at man skal kunne snakke om alt, når man nu er sammen, det har det ikke været i tidligere forhold og det skal det heller ikke være her.

Så, hvordan har i det med jeres partners fortid og hvis det genere jer, hvad gør i så for at håndtere det?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hendes fortællinger om tidligere oplevelser med andre mænd, mere eller mindre er er sket på hendes initiativ, og uden at du er blevet spurgt om du har lyst til at høre om det.

Kan du så ikke bare sige til hende, at du ser sådan på det, at hendes og dine oplevelser før I mødte hinanden, er hver jeres, og at du i øvrigt hverken har lyst til at høre om hendes oplevelser før hun mødte dig, og at du heller ikke har lyst til at fortælle om dine oplevelser før du traf hende.

Hvis hun accepterer den præmis, og det fungerer, så opstår der måske nogle situationer, hvor hun spørger dig hvad du har lyst til, og du hende hvad hun har lyst til.

Hvis I så udlever nogle af de fantasier sammen, kan I begge måske få oplevelsen af at det er hun/han ret god til, det må hun/han nok have prøvet før.

Så er det bare at man med en sådan aftale ikke skal begynde at spørge om, hvornår, hvordan og med hvem prøvede du det her sidst, for så går jeres lille aftale ligesom fløjten, og så får I måske bare alt balladen over den andens fortid før, I mødte hinanden.

Se jer ikke tilbage, men hold blikket stift rettet mod fremtiden :(

Venlig hilsen og held og lykke

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 6 minutter siden:

Dette irritere mig voldsomt. 

Særligt fordi jeg har svært ved at sætte en finger på hvad specifikt der genere mig. Ideen om at det skal være tabu er udelukket, mener at man skal kunne snakke om alt, når man nu er sammen, det har det ikke været i tidligere forhold og det skal det heller ikke være her.

Så, hvordan har i det med jeres partners fortid og hvis det genere jer, hvad gør i så for at håndtere det?  

Nu skriver du ikke om det er de ting hun har eksperimenteret med der har en effekt på dig eller at hun har gjort dette sammen med andre partnere......

Selvom du ikke selv føler at det er tabu-relateret kan du godt ubevidst reagere på ting hun har beskrevet selvom I umiddelbart godt kan tale om det.  Særligt hvis de ting har stukket lidt af fra normen og har været lidt specielle. Lad mig give et eksempel: Spyt, urin og andet først bliver ulækkert (og for nogen et tabu) når det forlader egen krop. Denne følelse forstærkes i de flestes tilfælde hvis det er noget, der forlader en andens krop. Dette gælder faktisk for alt der på den ene eller anden måde forlader kroppen. Spædbørn dog udtaget som nok det eneste. Men hvorfor dette og om det hænger sammen med Freud og psykoanalyse er et emne for sig......:)

F.eks. er det ikke unormalt at, af to partnere, der har udforsket de samme ting, kan den ene føle afsky ved tanken om at modparten har gjort præcis det samme bare på egen hånd.

Siger selvfølgelig ikke at hun har været ude i sådanne sager, men forstå mig ret.

Men super interessant emne du bringer på banen........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Sådan har jeg også haft det med kæreste en gang. Det var ødelæggende for vores forhold. Jeg gad ikke høre på hvem og hvor mange og hvordan - jeg mistede lysten til at have sex med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roxy skrev, for 8 minutter siden:

Det er nu meget normalt. Ingen normal mand gider have en forsuttet bolsje.

Drop hende siden hendes fortid generer dig.

For det gider kvinder at ha :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Rejsenetværk skrev, for 28 minutter siden:

Kan du så ikke bare sige til hende, at du ser sådan på det, at hendes og dine oplevelser før I mødte hinanden, er hver jeres, og at du i øvrigt hverken har lyst til at høre om hendes oplevelser før hun mødte dig, og at du heller ikke har lyst til at fortælle om dine oplevelser før du traf hende.

Jeg kan godt se hvordan det ville være en løsning, men det ville jeg syntes var en skam og lidt en fallit-erklæring for mig, da jeg jo netop gerne vil kunne tale om det med hende, måske ikke kun om det ;) men bryder mig ikke om ideen, med at der er emner der er "farlige" i et forhold. Så jeg vil gerne kunne tåle det :) 

Så vil jeg forøvrigt give dig 100% ret i at det er fremad man skal se, men fortiden skal ikke forties heller :) 

DK fyr 34 skrev, for 30 minutter siden:

Nu skriver du ikke om det er de ting hun har eksperimenteret med der har en effekt på dig eller at hun har gjort dette sammen med andre partnere......

...

Siger selvfølgelig ikke at hun har været ude i sådanne sager, men forstå mig ret.

Jeg ved faktisk ikke så meget om det er de ting hun har gjort, nok mere dem hun har gjort det med, måske en 40/60 fordeling... det er der jalousi-tanken kommer ind i billedet. Men ellers giver det rigtigt god mening for mig, det du skriver.

Isex skrev, for 29 minutter siden:

Jeg gad ikke høre på hvem og hvor mange og hvordan - jeg mistede lysten til at have sex med hende. 

Nu er det ikke fordi hun annoncere det dagligt, men det kommer op når snakken falder på sex, hvilket den jo gør i ny og næ i et forhold (håber jeg inderligt)

Roxy skrev, for 14 minutter siden:

Det er nu meget normalt. Ingen normal mand gider have en forsuttet bolsje.

Drop hende siden hendes fortid generer dig.

Men hvis nu jeg emotionelt er over 4 år... og gerne vil kunne fungere med det... så er det ikke just en løsning ;) Jeg tror (og håber) en normal mand vil være selvsikker nok til at være skide ligeglad, det er lidt det jeg går efter her :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, 1 time siden:

Okay... det her har aldrig – som i aldrig nogensinde – været et issue for mig. Men finder mig selv i et ret nyt forhold, efter et noget turbulent, forvirrende og ganske dyrt eventyr med en pige. Nå men, nyt forhold, ny pige, alt er godt og fint, bor sammen og taler godt sammen, alt er som det skal være.

Dog oplever jeg noget for mig meget nyt. Hendes seksuelle fortid genere mig, nu er det ikke fordi nogen af os, går ind i forholdet som uskyldige, men hun har været noget mere... eksperimenterende end mig. Vi er jo resultatet af vores oplevelser, så derfor snakker vi ret naturligt om sex, lyster, fantasier og hvad man har prøvet før, og det er her at jeg bliver udfordret.

Jeg ser ikke mig selv som en jaloux mand, men når hun fortæller hvad hun har lavet før, og særligt om de mænd hun nu har lavet det med (ikke specielt grafiske beskrivelser) kan jeg mærke det genere mig, jeg får en uro i maven og har svært ved at kigge på hende – kan kortvarigt føle afsky ved hende og ubehag hvis hun rør mig – ikke ideelt, jeg tror den følelse jeg oplever er jalousi imod de mænd hun nu har kendt inden mig... hvilket giver hat mening, med rationelle øjne.  

Dette irritere mig voldsomt. 

Særligt fordi jeg har svært ved at sætte en finger på hvad specifikt der genere mig. Ideen om at det skal være tabu er udelukket, mener at man skal kunne snakke om alt, når man nu er sammen, det har det ikke været i tidligere forhold og det skal det heller ikke være her.

Så, hvordan har i det med jeres partners fortid og hvis det genere jer, hvad gør i så for at håndtere det?  

Min partners fortid i den henseende har jeg egentlig aldrig bekymret mig over. Den, synes jeg, hun må have lov til at beholde for sig selv. Du skriver, at hun har været ret "eksperimenterende". Hvorfor ikke vende hendes erfaringer til noget positivt? Du kunne måske lære noget her?

At du føler "kortvarigt føle afsky ved hende og ubehag hvis hun rør mig", er et problem, som du bliver nødt til at arbejde med på den ene eller anden måde.

Redigeret af Borende X
Kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dét som drager os og vi finder spændende er oftest dét vi finder afsky i

Spørg mig ikke hvorfor ?

Kender dette Engelske ordsprog

Be carefull what You are wishing for

it might come through one day

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Roxy skrev, for 9 minutter siden:

Var det mig ville jeg droppe hende og finde en dame der kunne holde benene samlet.

Det er sjovt, når jeg ser det formuleret sådan... så føler jeg mig faktisk som en kæmpe klovn, udelukkende fordi jeg lader det genere mig, det er meget motiverende for lysten til at kunne "acceptere" hendes fortid :) 

Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor ikke vende hendes erfaringer til noget positivt? Du kunne måske lære noget her?

At du føler "kortvarigt føle afsky ved hende og ubehag hvis hun rør mig", er et problem, som du bliver nødt til at arbejde med på den ene eller anden måde.

Der er helt sikkert en masse godt at hente i erfaringer, det er en af grundene til at jeg finder der så irriterende ikke at kunne sætte mig ud over min afsky. Hvordan jeg så skal angribe det for at kunne arbejde med det, det er der hvor jeg trækker blankt lige nu :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Se jer ikke tilbage, men hold blikket stift rettet mod fremtiden :(

Øv forkert smiley, det skulle have været et stort smil, men nu kan jeg ikke rette det.

øv øv øv

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det sådan noget ego-halløj? For det kender jeg nemlig fra mig selv... :rolleyes: 

Jeg skal jo helst være den bedste i alle henseender over for manden, jeg elsker. Lidt barnligt måske, men vi er jo alle kun mennesker, så kan det være dét, du føler? 

Jo mere fortid, jo mere er der at konkurrere med... :D:rolleyes:

Ikke særlig mange af vores følelser er rationelle, og på de områder er vi ofte alle ens. Det er hvordan vi tackler dem, der gør forskellen. Jeg prøver selv at fokusere på, at det er mig, han har valgt, og så ellers sparke mig selv i numsen, klappe mig selv på skulderen og overbevise mig selv om, at jeg altså er god nok, og at jeg skal pakke det dér usikkerhed-fis væk. :) 

Men om det er dét, der niver hos dig, ved jeg selvfølgelig ikke. 

PS: For jeg er helt med dig med hensyn til, at du ikke ønsker tabuer. Sådan har jeg det også. I hvert fald så få som muligt. 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Den præcise årsag til, at jeg skal forblive uden en fast monteret mand i mit liv resten af livet - det magter jeg ikke, at nogen mand skal mene noget som helst om - hvem og hvad og hvor mange mænd, der har defileret forbi mit underliv... 

Hvilken betydning kan fortiden have i nu´et ?

Hvis hun kan lide dig og favner dine mangfoldigheder ? - så er du heldig !

Hvorfor ikke begejstres for, at hun er modig og tør stå ved sin seksualitet ? - måske kan du lære noget - både om dig selv og hende.

 

God fornøjelse - tal med en prof - der er en bagomliggende årsag til dine følelser...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

Okay... det her har aldrig – som i aldrig nogensinde – været et issue for mig. Men finder mig selv i et ret nyt forhold, efter et noget turbulent, forvirrende og ganske dyrt eventyr med en pige. Nå men, nyt forhold, ny pige, alt er godt og fint, bor sammen og taler godt sammen, alt er som det skal være.

Dog oplever jeg noget for mig meget nyt. Hendes seksuelle fortid genere mig, nu er det ikke fordi nogen af os, går ind i forholdet som uskyldige, men hun har været noget mere... eksperimenterende end mig. Vi er jo resultatet af vores oplevelser, så derfor snakker vi ret naturligt om sex, lyster, fantasier og hvad man har prøvet før, og det er her at jeg bliver udfordret.

Jeg ser ikke mig selv som en jaloux mand, men når hun fortæller hvad hun har lavet før, og særligt om de mænd hun nu har lavet det med (ikke specielt grafiske beskrivelser) kan jeg mærke det genere mig, jeg får en uro i maven og har svært ved at kigge på hende – kan kortvarigt føle afsky ved hende og ubehag hvis hun rør mig – ikke ideelt, jeg tror den følelse jeg oplever er jalousi imod de mænd hun nu har kendt inden mig... hvilket giver hat mening, med rationelle øjne.  

Dette irritere mig voldsomt. 

Særligt fordi jeg har svært ved at sætte en finger på hvad specifikt der genere mig. Ideen om at det skal være tabu er udelukket, mener at man skal kunne snakke om alt, når man nu er sammen, det har det ikke været i tidligere forhold og det skal det heller ikke være her.

Så, hvordan har i det med jeres partners fortid og hvis det genere jer, hvad gør i så for at håndtere det?  

Det er som om at du forventer af dig selv, at du reagerer rationelt. Men følelser er ikke rationelle.

Du kan lige så godt indse, at du ikke kan snakke naturligt om jeres (hendes) seksuelle fortid, så lad være med det. Det er ikke noget man skal snakke om, hvis ikke man har det godt med det, og det har du tydeligtvis ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nikita Darling skrev, for 55 minutter siden:

Er det sådan noget ego-halløj? For det kender jeg nemlig fra mig selv... :rolleyes: 

Jeg skal jo helst være den bedste i alle henseender over for manden, jeg elsker. Lidt barnligt måske, men vi er jo alle kun mennesker, så kan det være dét, du føler? 

Jo mere fortid, jo mere er der at konkurrere med... :D:rolleyes:

Ikke særlig mange af vores følelser er rationelle, og på de områder er vi ofte alle ens. Det er hvordan vi tackler dem, der gør forskellen. Jeg prøver selv at fokusere på, at det er mig, han har valgt, og så ellers sparke mig selv i numsen, klappe mig selv på skulderen og overbevise mig selv om, at jeg altså er god nok, og at jeg skal pakke det dér usikkerhed-fis væk. :) 

Men om det er dét, der niver hos dig, ved jeg selvfølgelig ikke. 

PS: For jeg er helt med dig med hensyn til, at du ikke ønsker tabuer. Sådan har jeg det også. I hvert fald så få som muligt. 

Her er du vist inde på noget vi nok alle kender lidt til i forskellige omfang. Du rammer i hvert fald plet hos ego'et her:)

Selvom jeg ikke sådan lige forelsker mig,så minder de symptomer mig om de få gange hvor hjertet for alvor har været indblandet:wub:

Så trådstarter,min diagnose må være "snot forelsket"

Bid det i dig,og vis lyttende interesse når hendes manglende tankelæserevne ikke slår til og stadig fortsætter med at berige dig med hendes lagenkarriere :rolleyes:

Det burde jo være logik,at man træder hårdt på en mands stolthed ved at dele sine tidligere eskapader. Specielt hvis man samtidig har erklæret hende sin store kærlighed:(

Ellers kunne du jo være hudløst ærlig,og fortælle at det faktisk gør ondt i din sjæl når du har måtte være den lyttende.

Enzo 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden:

Det burde jo være logik,at man træder hårdt på en mands stolthed ved at dele sine tidligere eskapader. Specielt hvis man samtidig har erklæret hende sin store kærlighed 

Det gælder ikke nødvendigvis for alle mænd. Altså at det burde være logik. Det er altid en god idé at mærke efter og gå forsigtigt frem, inden man plaprer ud om ens tidligere oplevelser (hvis man altså ønsker at tage hensyn) når et forhold er nyt og skrøbeligt, men nogle mænd (og kvinder) foretrækker faktisk den totale åbenhed. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener faktisk ikk at man bør sige navne, adr ell andet på tidligere mænd/kvinder... Synes det er ok man fortælle at man har prøvet lidt af hvert men det bør måske begrænses hva der skal siges til en ny mand/kvinde. For mig er erfaring dejligt og jeg ville aldrig selv spørger for meget ind til fortiden... Men der er vi nok meget forskellige alle sammen.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
KnudSan skrev, for 1 time siden:

Hvad med at fortælle alt det du skriver her til din kæreste.

Det er helt sikkert vejen frem, men jeg er den type der gerne vil være helt sikker på hvad jeg mener, eller i dette tilfælde føler, og meget gerne hvorfor - inden jeg begynder at snakke om det. Særligt i sådan en situation som denne, hvor jeg har så negative følelser overfor noget, jeg mener burde være positivt - men jo dialog er helt sikkert vejen frem, det skal bare være den rigtige dialog.

Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Jeg skal jo helst være den bedste i alle henseender over for manden, jeg elsker. Lidt barnligt måske, men vi er jo alle kun mennesker, så kan det være dét, du føler? 

Det vil jeg ikke udelukke, det lyder som noget jeg har mærket når der er blevet fortalt om oplevelser :) det kombineret med:

Enzo L'uri skrev, for 26 minutter siden:

Så trådstarter,min diagnose må være "snot forelsket"

Og

Thaiuser skrev, 1 time siden:

Det er som om at du forventer af dig selv, at du reagerer rationelt. Men følelser er ikke rationelle.

Så forelskelse og måske liiiidt lavt selvværd i forhold til om jeg er god nok, og om jeg kan tilbyde noget der er "lige så godt" som tidl. penisser :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Hmm, lyder lidt som om du føler dig underlegen i forhold til din kærestes sexualitet. Men en mand på EG må formodes at have masser af sexuel erfaring:). For mange mænd er omgang med “delepiger” tabubelagt, så jeg ved ikke om du har fortalt/kan fortælle din kæreste det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gode gamle råd "Lad være med at spekulere dig grøn i hovedet over ting du ikke kan ændre, Brug krudtet på noget du kan ændre" gælder vist også for dine reaktioner for hendes fortid.  Hvis din nye kæreste er lidt snu, vil hun hurtigt opdage at du har svært ved følelsesmæssigt at håndtere "sandheden", og skrue lidt ned for den slags samtaler.  I øvrigt er det vist meget normalt at to vild forelskede sludre lidt om ens seksuelle fortid, i starten af et forhold, hvorefter det stille og roligt går over. 

Der er ingen mennesker der er perfekte, og det gør dig ikke til et dårlige menneske, at du har svært ved at tale om det.  Hun er nok ikke faldet for dig, fordi hun troede at i kunne sludre om alt. Du er som du er, og man kan rationelt ikke bare sige "Sikke noget pis, nu beslutter jeg mig for, at jeg ikke lader mig påvirke".    Omdrejningspunktet i et kæreste forhold er gensidig kærlighed.  Man skal dælme være ekstrem dårlig i sengen, hvis man skulle blive droppet pga af sex.  

Det var måske bedre at i snakkede lidt om, hvad i kan lide ved hinanden, derved kan du jo så også få et indtryk af dine særlige kvaliteter.  Her indeholder du jo noget som alle hendes tidligere sexpartner nok har manglet, og så op i røven med at andre mænd sikkert også har kunne tilfredsstille hende seksuelt - Det ville da være underligt hvis det slags kun kan ske hvis der tilsættes forelskelse eller kærlighed.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som uden tvivl rammer dig, er det ukendte. 

Hvis du vil hende, bliver du nødt til at acceptere at hun (alle) har en fortid. En fortid hvor valg er truffet, ud fra givende omstændigheder eller ønsker/nysgerrighed. 

Det som er vigtigt, er om hun stadig ønsker at gøre de ting, som du føler afsky ved?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Jolly Roger skrev, for 14 timer siden:

For mange mænd er omgang med “delepiger” tabubelagt, så jeg ved ikke om du har fortalt/kan fortælle din kæreste det? 

Hun ved godt at jeg er herinde, og at jeg har sugardated i et overdrevent omfang - at jeg har set en GP eller to også, er heller ikke hemmeligt, hun syntes det er fedt at jeg har været så “praktisk” :) jeg har ikke følt at det er noget at skjule, venner og familie ved det (nogen mere end andre).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Det gode gamle råd "Lad være med at spekulere dig grøn i hovedet over ting du ikke kan ændre, Brug krudtet på noget du kan ændre" gælder vist også for dine reaktioner for hendes fortid.  Hvis din nye kæreste er lidt snu, vil hun hurtigt opdage at du har svært ved følelsesmæssigt at håndtere "sandheden", og skrue lidt ned for den slags samtaler.  I øvrigt er det vist meget normalt at to vild forelskede sludre lidt om ens seksuelle fortid, i starten af et forhold, hvorefter det stille og roligt går over. 

Der er ingen mennesker der er perfekte, og det gør dig ikke til et dårlige menneske, at du har svært ved at tale om det.  Hun er nok ikke faldet for dig, fordi hun troede at i kunne sludre om alt. Du er som du er, og man kan rationelt ikke bare sige "Sikke noget pis, nu beslutter jeg mig for, at jeg ikke lader mig påvirke".    Omdrejningspunktet i et kæreste forhold er gensidig kærlighed.  Man skal dælme være ekstrem dårlig i sengen, hvis man skulle blive droppet pga af sex.  

Det var måske bedre at i snakkede lidt om, hvad i kan lide ved hinanden, derved kan du jo så også få et indtryk af dine særlige kvaliteter.  Her indeholder du jo noget som alle hendes tidligere sexpartner nok har manglet, og så op i røven med at andre mænd sikkert også har kunne tilfredsstille hende seksuelt - Det ville da være underligt hvis det slags kun kan ske hvis der tilsættes forelskelse eller kærlighed.  

 

 

 

Tusind tak for dit bidrag! Der ligger rigtigt mange gode tanker der.

Det er netop sådan jeg inderligt gerne vil se det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hvis hun favner og accepterer din glæde ved GPere mm @Sparkster - så er du i sandheden en usædvanlig privilegeret mand.

Du MÅ og SKAL favne hendes fortid - for den danner fundament for den skønne kvinde, der står foran dig... 

Alle oplevelser, mænd og sex inden dig - er den samlet sum af hende + handling = NUtid.

Og hun favner dig og vil dig..

Damn !!!:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg føler mig også som en heldig mand :)

Det er vist en meget god regel at nyde det man har, og ikke stå i vejen for sig selv (noget jeg nærmest er ekspert i) - konklussion må blive at jeg fortæller hende hvordan jeg går og har det, det er jeg ret sikker på kan give en rigtig god snak. Jeg skal selvfølgeligt arbejde med de tanker der flyver rundt inde i skallen på mig... eller som et minimum de negative af dem.

Jeg vil gerne takke alle for jeres bidrag, der er en masse jeg kan bruge og gode tanker at arbejde udfra. Så rigtigt mange gange tak til alle der har bidraget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...