Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg sad i går aftes og skimmede igennem Annoncelight, da jeg så denne her: 

https://annoncelight.dk/showad/207209

Og tænkte, hmm det lyder sku godt. Jeg skrev til hende, og efter lidt skriveri frem og tilbage fik vi en aftale på plads. Det skal siges at hun kræver et ansigts foto, samt et pik foto før en aftale kan komme på tale. 

Nå, men fik at vide jeg skulle være der kl 23.30, PRÆCIS..!!! Javel, kære frøken.

Nå, men jeg kørte til adressen. Et dejligt diskret sted ca. 5 min fra Aulum, og man kan parkere bag stuehuset så bilen ikke kan ses. Perfekt.

Jeg går ind af døren som jeg har fået instrukser på, og inde i gangen står der en pige og tar imod penge. Røv eller fisse, spørger hun mig. Øhh røven. Okay, 400 tak. Dette er veninden som styrer betalingen, og sørger for at tiden bliver overholdt. ( Alt dette var blevet forklaret over mail.) Hun lukker mig så ind i kneppe rummet, og så begynder det sjove. 

På sengen foran mig ligger den dejligste spermso man kan forestille sig. (Og nej, jeg har det ikke skidt med at kalde hende en spermso, for det er sku hvad hun er. Og hun sagde selv hun tænder på at blive kaldt det.) Hun ligger på ryggen med benene trukket så langt bagud som hendes fede mave tillader det. 

Hun havde på mail fortalt at hun vejer på den anden side af de 130 kg, og det passer bestemt. Nammenam, hvor så det frækt ud. 

Af med tøjet i en rygende fart, pikken står allerede stiv som et bræt, så det er bare om at hoppe op imellem de fede lår, og så bare køre på. 

Og modstand, det er der absolut intet af, for hele hendes underliv er totalt fedtet ind i sperm. Imens jeg fører pikken op i hende spørger jeg hende om hvor mange der har kneppet hende. Det kan hun ikke huske præcist, men omkring 10-15 stykker vil hun tro. Det tror jeg på..!!!!

Jeg får kneppet hende, og jeg kan godt sige jer, det er fuldstændi fantastisk. Til jer der aldrig har prøvet at kneppe en godt brugt kusse der er fuld af sperm, I går sku glip af noget..!!!

Efter små 5 minutter bliver det for meget for mig da hun kigger på mig og siger.: Kom så, fyld min fede luder kusse med din varme sperm. Så støder jeg et par gange mere, og til sidst helt i bund samtidig med jeg kommer. Og smilet der breder sig i hendes ansigt, det glemmer jeg aldrig. Her er virkelig en kvinde der elsker at blive fyldt op. 

Da jeg sidder og sunder mig får jeg pludselig en ide. Noget jeg altid har haft lyst til at gøre, men det har aldrig passet ind. Jeg trækker mig ud, rækker ud efter mine bukser og tar tegnedrengen frem. Hiver en 100 kroneseddel frem, og tørrer pikken af i den. Og så lige ned og tvære den engang i hendes fisse osse. Den slatne seddel kaster jeg så op så den lander på en af hendes enorme patter. "Her, den er til dig, din fede luder" siger jeg så. Hun siger bare tak søde, mens hun smiler til mig og lægger den på natbordet.

På med tøjet, og så ud igen. Næste mand står allerede udenfor og venter. Hov jeg glemte at jeg havde betalt for hendes røv. Fuck det, det var sku den bedste fisse jeg har haft de sidste mange år. 

Jeg vil KLART anbefale hende. Selvom man nødvendigvis ikke er til store piger, så er hun helt sikkert en oplevelse af de helt store. Hun nyder i den grad hvad hun laver. 

Og hvis du kigger med, Kamilla, så ses vi snart igen..!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Tak for at dele en lidt alternativ oplevelse:)

Vi må da håbe at den hjælpende veninde har styr på gæstelisten i tilfælde af graviditet;)

Imponerende hvor mange der sender et ansigtsbillede til annoncør der selv undlader.

Hendes priser øger troværdigheden :)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol: som min gamle far altid sagde " det ikke det der klør, som gør du dør" 

Meen tror sgu det er en god ide og kig forbi lægen, lyder ikke til at hun går specielt meget op i at være sygdomsfri :?::lol:

Redigeret af Doggeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Are you for real :eek: 

Jeg er klar over vi alle har hver vores lyster, men holy C... det er da for vildt ! 

Behøver vist ikke nævne ubeskyttet sex ikke er det smarteste i den slags situationer. 

 

God anmeldelse og pøj pøj 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 3 timer siden:

Behøver vist ikke nævne ubeskyttet sex ikke er det smarteste i den slags situationer. 

Det har du helt ret i..!!!!!

Spørgsmålet er så bare, hvorfor du gør det alligevel, når nu du godt ved det..!!!!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HairyLover skrev, for 15 timer siden:

Det har du helt ret i..!!!!!

Spørgsmålet er så bare, hvorfor du gør det alligevel, når nu du godt ved det..!!!!?

Fordi jeg ku ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm det sgu ik lige mig det der, ikke at hun er stor det er fair nok, nogen kan lide det ene og en anden kan lide det andet,  men at ligge og kører i 10-15 andres sperm, føj for pokker ;-) men okay du fik en på opleveren :-o 

Jeg har prøvet et sprængt kondom et par gange og kunne næsten ikke sove derefter, men der skete heldigvis intet, men jeg synes bare det der er at bede om en eller anden sygdom..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Uanset hvad man måtte syntes om oplevelsen,så syntes jeg vi skal glæde os over modet til at dele den slags som virkelig kan dele vandene:)

I ny og næ burde man måske tænke over hvad man ville gøre hvis man selv kun har haft gummi på hele livet grundet betaling?

Personligt aner jeg det ikke,men kunne godt forestille mig og være villig til at løbe div. risikoer,for en sjælden gang og få en fornemmelse af og ha fuldendt mit sexliv:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Fremragende eksempel på at smag og behag kan være meget forskellige. Det lyder absolut ikke som noget jeg vil deltage i. Men da det er to voksne mennesker som begge er med på legen, ser jeg ikke noget ondt i det. Jeg vil dog kraftigt anbefale et besøg hos lægen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen er desværre slettet, - men HairyLover - de 400,- du skrev, var det ekstra for at tage hende i røven? For det var vel ikke prisen for det hele?
Kunne du ikke sende mig hendes mailadresse? - eller hvis nogen af jer andre har kontaktoplysninger på hende?

De bedste hilsner
1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man da kalde at få pikken fedtet godt ind. Nok mere sikkert at stikke den ned i en spand vaseline. ;-)

Jeg har det med kvinder som med hakket oksefars hos slagteren. Jeg går efter det med den laveste fedt procent. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...