Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har skrevet med denne unge pige i Holstebro i lidt længere tid nu. 

https://annoncelight.dk/showad/207209

Hun har været ualmindelig svær at lave en aftale med, og hun ville heller ikke fremsende nogle billeder, som bevis på at hun er ægte, så var så småt begyndt at tro hun bare var en faker. 

Men her til aften lykkedes det så altså at få en aftale i hus med hende. 

Lad mig starte med at sige, at det bestemt ikke er pigen på billedet. Det er ikke engang vellignende, selvom hun skriver det. For det første, så er hun ikke rødhåret, hun har mellemlangt sort hår, måske farvet. Derudover er hendes bryster bestemt ikke naturlige, som man ellers får indtrykket af fra billedet. Hun har dejlige store sillicone patter. Hendes fisse er helt glat, og hun nød bestemt at blive slikket godt og grundigt, efterfulgt af en lækker omgang missionær sex, med lange, dybe tungekys, indtil jeg kom i hende. En GF oplevelse i særklasse, vil jeg sige. 

Alt i alt, en dejlig, dejlig aften...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep samme billede der blev brugt i den annonce den gang hvor der også var en masse snak om det her inde, så hvis det passer så har du lige besøgt en pige med HIV.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte selv til det, da jeg osse har set den tidligere annonce. Hun indrømmede med det samme at det var hende der havde oprettet den, men at hun altså ikke har HIV. Det var en form for eksperiment for hende, for at se hvor mange fyre der rent faktisk ville henvende sig til en smittet pige. 

Og ja, jeg så en test. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HairyLover skrev, den 16. maj 2016 at 21:58:

Jeg har skrevet med denne unge pige i Holstebro i lidt længere tid nu. 

https://annoncelight.dk/showad/207209

Hun har været ualmindelig svær at lave en aftale med, og hun ville heller ikke fremsende nogle billeder, som bevis på at hun er ægte, så var så småt begyndt at tro hun bare var en faker. 

Men her til aften lykkedes det så altså at få en aftale i hus med hende. 

Lad mig starte med at sige, at det bestemt ikke er pigen på billedet. Det er ikke engang vellignende, selvom hun skriver det. For det første, så er hun ikke rødhåret, hun har mellemlangt sort hår, måske farvet. Derudover er hendes bryster bestemt ikke naturlige, som man ellers får indtrykket af fra billedet. Hun har dejlige store sillicone patter. Hendes fisse er helt glat, og hun nød bestemt at blive slikket godt og grundigt, efterfulgt af en lækker omgang missionær sex, med lange, dybe tungekys, indtil jeg kom i hende. En GF oplevelse i særklasse, vil jeg sige. 

Alt i alt, en dejlig, dejlig aften...:-)

Syntes hun har overkommelige priser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...