Hop til indhold
Spunsen

Nick's

Recommended Posts

Admin annoncerede for en tid siden efter et par moderatorer der kunne assistere med at styre Eroguide.

Disse moderatorer er nu installeret - den ene med titel Co Admin - en titel vi tidligere har kendt fra den - i øjeblikket hensygnende - VL.

Jeg har ikke så meget forstand på hvordan denne slags site's er bygget op og hvordan de administreres, derfor har jeg et par spørgsmål.

I andre fora er jeg af og til stødt på oplysninger om at samme bruger kan have flere identiteter - nick's - på et forum - dette er vist ikke så velset, da det kan forstyrre debatten i væsentlig grad og faktisk medføre at en og samme person kan debattere med sig selv.

Mit spørgsmål er derfor - kan man have mere end et nick på Eroguide ?

Kan Admin, Co Admin og moderatorer have mere end et nick ?

Hvis man kan have mere end et nick, er det så kun med Admin's, Co Admin's og/eller moderator's viden og accept noget sådant finder sted ?

Hvis man kan have -/eller hvis det er nødvendigt eller bare bekvemt at have mere end et nick, kan vi så få oplyst grundene hertil ?

Kan Admin, Co Admin og moderatorer læse alle brugeres PM'er uden brugernes vidende og uden at efterlade sig spor ?

Kan Admin, Co Admin og moderatorer logge på med en anden brugers nick og skrive indlæg i dennes identitet ?

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Spunsen,

Mit spørgsmål er derfor - kan man have mere end et nick på Eroguide ?
En bruger kan godt have flere handles på EroGuide.dk, hvilket er helt fint med mig, hvilket enkelte brugere også har. Dog holder vi godt øje med brugere der har mere end et handle, om de misbruger dette, ved f.eks. deltage i de samme debatter med flere handles. Der kan være mange grunde til at nogle brugere vælger at have mere end et handle, f.eks. brugere der kender andre brugere privat, og som gerne vil prøve at udleve en skjult fetish, han ikke ønsker at dele med folk der kender ham.

Kan Admin, Co Admin og moderatorer have mere end et nick ?
Ja, ligesom med alle andre brugere, kan vi også have andre handles, til at deltage privat i debatter, samt dele beretninger.

Hvis man kan have mere end et nick, er det så kun med Admin's, Co Admin's og/eller moderator's viden og accept noget sådant finder sted ?
Alle brugere kan have flere handles, men misbruger man at man har mere end et handle, falder hammeren også.

Hvis man kan have -/eller hvis det er nødvendigt eller bare bekvemt at have mere end et nick, kan vi så få oplyst grundene hertil ?
Nej, ligesom du er anonym herinde, og kun optræder med de oplysninger du selv vil. Ligeledes er det for alle andre brugere.

Kan Admin, Co Admin og moderatorer læse alle brugeres PM'er uden brugernes vidende og uden at efterlade sig spor ?
Hverken mig selv som Admin, eller de to moderatorer har mulighed for at læse nogen brugeres private beskeder.

Kan Admin, Co Admin og moderatorer logge på med en anden brugers nick og skrive indlæg i dennes identitet ?
Nej, ingen af os kan logge på med en anden brugers handle, og skrive fra dennes identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig med Administrator i det han skriver, og vil bare lige tilføje, at som Administrator skriver, så holder vi godt øje med om folk skriver i flere navne med misbrug for øje, f.eks. at man sidder i debatter og bakker sig selv op, eller bruger flere navne på boardet for at bakke sin "dagsorden" op. Så det er noget vi er meget opmærksomme på.

Jeg har fornylig undersøgt 150 brugere, om de skrev i flere navne, og i givet fald om der var sket et misbrug. Det medførte flere advarsler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene.

Det er jo gode oplysninger at have i baghovedet når man kommunikerer på et sådant site :? .

Det åbner jo mulighed for at kunne manipulere med / blive manipuleret med :| .

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Det åbner jo mulighed for at kunne manipulere med / blive manipuleret med :|

Se, dér tabte jeg lige tråden. Hvordan vil du bære dig ad med at manipulere, og hvordan forestiller du dig, at du kan manipulere med noget som helst herinde? Som både Admin og Moderator har skrevet, så er vi meget OBS på dobbelt handles, og hvis de misbruges til nogen former for manipulation, falder der brænde ned.

Nej, ingen af os kan logge på med en anden brugers handle, og skrive fra dennes identitet.

Dette er for så vidt rigtigt. Dog har vi mulighed for at redigere i de enkelte brugeres indlæg, hvis de ikke overholder regler og retningslinier, skrevet af Administrator. Det er dog, så vidt jeg erindrer, kun sket en enkelt gang, da brugeren kom med personfølsomme oplysninger. It's a no go...

Venlig hilsen

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kontrollere i flere handles? ved IP-adresse eller mail?

Man har jo mulighed for at bruge flere computere, fra forskellige IP eller mail-adresser.

Så det kan jo lade sig gøre, hvis man ikke har så meget andet at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ville være lidt dumt at fortælle alt om hvordan vi kan kontrollere om der skrives fra samme computer, men vi har visse værktøjer.

Men jo, der kan snydes. Vi kan ikke på nogen måde garantere, at der ikke vil forekomme snyd, det kan intet board, men vi kan være opmærksomme på det og sætte ind overfor det, så godt vi kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er for så vidt rigtigt. Dog har vi mulighed for at redigere i de enkelte brugeres indlæg, hvis de ikke overholder regler og retningslinier, skrevet af Administrator. Det er dog, så vidt jeg erindrer, kun sket en enkelt gang, da brugeren kom med personfølsomme oplysninger. It's a no go...
Det er korrekt at vi kan redigere brugerens indlæg, men hvis vi gør dette, vil der altid stå "Senest rettet af Admin" nede i bunden af indlægget, dette er noget systemet automatisk sørger for.

Vi kan ligesom andre online medier ikke gardere os 100% mod snyd, for at sikre os bedst muligt, skulle vi jo kræve validering på CPR-numre. Hvilket hverken vi har interesse i, og helt sikkert heller ikke jer brugere.

Hvordan kontrollere i flere handles? ved IP-adresse eller mail?
Man kan kun oprette en bruger pr. e-mail adresse, så af den vej vil vi ikke kunne opklare noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...