Hop til indhold
Borende X

Konkurrencen

Recommended Posts

Tusind tak til admin.

Det er flot, at du følger successen op med en ny konkurrence. Jeg er sikker på, at den giver genlyd langt ud over sitet og dets faste brugere.

Da konkurrencen sådan set "kun" er for sjov, kunne jeg tænke mig, at der blev lagt et yderligere kriterium ind: Humoren. Eroguide er (i hvert fald for mig) et lille frirum i hverdagen, og derfor må der også gerne være lidt sjov (midt i alvoren) i at være her.

Det er nok for sent at tilføje nye kriterier nu, men det var måske en ide til næste runde. Som forhåbentlig kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej super fint konkurrence, men hvad med os jyder??

Det kan desværre være lidt svært at finde piger som er villige til at være præmier i en konkurrence, som er tilgængelig både i Jylland og på Sjælland. Men jer Jyder er bestemt ikke glemt, så den næste konkurrence vil præmien være en pige, der kan besøges i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da en del piger der gæstevisitter både i Jylland og på Sjælland.

Er problemet at det er svært finde en pige der vil være præmie, og som arbejder både i Jylland og på Sjælland?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej super fint konkurrence, men hvad med os jyder??

vi kommer jo ikke så derover...

prøvemanden

Kunne præmien ikke indløses på Sprogø?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hvis nu en jyde skulle vinde så kunne Nikita måske være jydsk Standin :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh well... Jeg er klar! :D

hvis jeg vinder ,og jeg boer på sjæland så køer jeg til jylland for at få min givinst hos nikita

mvh bager :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu en jyde skulle vinde så kunne Nikita måske være jydsk Standin :-)

Hej Knajten.

Hvis man deltager i en Konkurrence, og ved hvad præmien er, og ikke er interesseret i præmien hvorfor så deltage? Du kan jo gemme dit indlæg til næste måned!

Du ved jo heller ikke hvad du går glip af ;)

Syntes det er meget dårlig stil der er lagt ud med her.

Tror du/i at man får andre til at melde sig som Præmie?, hvis man bare kan byttes ud.

Hvordan ville du/i føle det?

Er man ikke interesseret i en præmie i en konkurrense, så deltager man bare ikke.

Her burde en af de 3 Musketerer være trådt ind :?:

Hej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære gog

Jeg tror nu mest, at det er ment for sjov ;)

Og det er jo ikke fordi, at den smukke Cecilia skal skiftes ud... Hun kommer bare ikke forbi Jydernes land, så det er kun derfor, at der bliver skrevet sådan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej GOG

Hvorfor skulle man vente med sine indlæg?? Jeg er som udgangspunkt ikke interesseret i at vinde konkurrencen. Er fra Jylland, og har ikke på nuværende tidspunkt nogle kurser eller lignende i Kbh i nærmeste fremtid. Jo der er Copenhagen maraton, men det er jo først om ca 9 mdr, der kan hun jo længe være stoppet inden.

Men derfor skriver jeg da stadig indlæg som jeg hele tiden har gjort! Hvorfor skulle jeg ikke det?

Til admin, hvis man vinder konkurrencen, skal man så bare frasige sig gevinsten? Eller har man lov at videregive den til et andet medlem, som man evt synes skriver gode indlæg? Eller prøver i så vidt mulig, at udvælge en sjællænder, da gevinsten nu er derovre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Tja Gog

Du har åbenbart ikke humor på programmet men

Hvis du ikke har noget imod det så vil jeg skrive som jeg plejer

Og jeg regner slet ikke med at vinde, sidst var en kæmpe overraskelse

Og skulle jeg vinde kan du da få lov istedet da jeg ikke skal til

Sjælland selv ikke hvis rejsen også var betalt.

Og god vind til alle må bedste mand vinde, og gog så skal jeg

nok holde kæft så du ikke får sure opstød

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Det står jo enhver frit for ikke at ville modtage præmien, hvis man ikke kan udnytte den (ligesom jeg også selv vil gøre i denne konkurrence, hvis jeg vandt). Så kan Administrator vel bare trække lod på ny. I stedet for at tude over at pigen ikke er fra min og andres landsdele, så vær dog glad for at der kommer en konkurrence igen, og at Administrator næste gang har skrevet, at det bliver med en pige, der er i Jylland. Der er da lidt barnligt tudemarie over det, ærlig talt.

Jeg synes konkurrencen er en god ting, fordi den bringer flere anmeldelser og tips om piger på banen.

Men personligt skriver jeg ikke selv anmeldelser for at deltage i en konkurrence, men for at give informationer og oplevelser videre til andre, ligesom jeg modtager samme bidrag fra andre. Her er jeg helt enig med liderligfyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men personligt skriver jeg ikke selv anmeldelser for at deltage i en konkurrence, men for at give informationer og oplevelser videre til andre, ligesom jeg modtager samme bidrag fra andre. Her er jeg helt enig med liderligfyr.

Jeg tilslutter mig helt denne melding. Konkurrencen får ikke mig til at gå helt agurk i spaltemillimetre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da godt være det er øv for jyderne at den kære gevinst ikke lige er om hjørnet for jer.

Men hvad ville i gøre hvis det var en afskyelig grim pige på 150 kg der var præmien? Ville i så også lade være med at skrive anmeldeser?

Og nu når admin har sagt at han næste gang vil finde en pige der er i Jylland som præmie så må det vel være fint nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror da alle er glade for initiativet i konkurrencen Luke :-) det vil jo altid være sådan, at nogle ikke kan bruge gevinsten, så man ikke er så interesseret i den pågældende konkurrence.

Hvis konkurrencen kun er for at få flere indlæg, skulle pigen da komme fra fyn. Der er jo fuldstændig radiotavshed fra denne landsdel!! Sidste indlæg var 7. August, fra mig, som egentlig skulle have været under efterlysninger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hvis man skriver i denne periode er man jo automatisk med i konkurrencen, dvs GOG mener at

os fra Jylland helt skal undlade at skrive mens konkurrencen løber ???

Det tror jeg da ikke er Armin's hensigt, så momn ikke den opfordring står for din egen regning

Og som der skrives så kommer der vel andre konkurrencer som er sjovere

for Fynboer og Jyder.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha da da

Det er da svært nok at vinde en sådan konkurrance, kunne man ikke venet med at brokke sig over at der er langt til gevinsten, til man faktisk har vundet den.

Ellers syntes jeg at det er et godt initiativ fra EroGuide at lave et sådant tiltag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja Gog

Du har åbenbart ikke humor på programmet men

Hvis du ikke har noget imod det så vil jeg skrive som jeg plejer

Og jeg regner slet ikke med at vinde, sidst var en kæmpe overraskelse

Og skulle jeg vinde kan du da få lov istedet da jeg ikke skal til

Sjælland selv ikke hvis rejsen også var betalt.

Og god vind til alle må bedste mand vinde, og gog så skal jeg

nok holde kæft så du ikke får sure opstød

Knajt

Jeg mener ikke at du skal holde op med at skrive anmeldelser i denne måned,

men du skrev at hvis du vandt, ville du ikke indløse din præmie!

Du skrev:

Og skulle jeg vinde kan du da få lov istedet da jeg ikke skal til

Sjælland selv ikke hvis rejsen også var betalt.

Er det ikke et surt opstød du kommer med der?

Jeg mener bare at man skal vise RESPEKT for Cecilia,

ikke sige ,kan jeg ikke få Nikita istedet, gider ikke rejse til Sjælland,

selv om rejsen var betalt, du ved jo ikke hvad du evt. går glip af ;)

Så hold op med at du nok skal holde kæft, så jeg ikke får sure opstød.

Enig/Uenig, det er vel derfor der er en side som denne, og som man gider læse,

Så hold op med dit " Jeg skal nok holde kæft" kalder det tudefjæs :cry:

Nu er det da heldigvis snart Onsdag ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

gider da ikke betale en tusse i transport for at få en gevinst

men GOG jeg undlader bare at skrive indtil konkurrencen er ovre.. Hyg dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...