Hop til indhold

Recommended Posts

 Agnes blev verificeret her og super mange tak for det. Agnes er en sød, kær pige med en god latina numse og dejlige store bryster. Men vigtigst er at hun er meget givende og god til at føle en velkommen. Sjældent er jeg blevet forført med så mange dejlige tungekys og hendes blowjob er helt i top for ikke at tale om det dejlige spanske. Mit besøg hos hende fik mig til at huske mine unge teenage dage.  Klasse service intet mindre.

Kær livlig og sexet  latin pige 8,5. gfe 10 . sf. 10. cof/cif 9,5. Stedet 9. Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
cumonface skrev, 1 time siden:

 Agnes blev verificeret her og super mange tak for det. Agnes er en sød, kær pige med en god latina numse og dejlige store bryster. Men vigtigst er at hun er meget givende og god til at føle en velkommen. Sjældent er jeg blevet forført med så mange dejlige tungekys og hendes blowjob er helt i top for ikke at tale om det dejlige spanske. Mit besøg hos hende fik mig til at huske mine unge teenage dage.  Klasse service intet mindre.

Kær livlig og sexet  latin pige 8,5. gfe 10 . sf. 10. cof/cif 9,5. Stedet 9. Gentagelses fare 100 %

Er det hendes rigtige ansigt på billede 3?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 3 minutter siden:

Er det hendes rigtige ansigt på billede 3?

 Ikke nemt at sige 100 % sikkert men ligner rimelig godt. Billede 7 er det billede der ligner hende mindst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger som har ÆGTE Megafransk (med slug) på menuen, burde udnævnes til at opnå en Fortjenestemedalje fra Folketingets Præsidium..

Mon ikke nogle af d'herre har drømt våde tanker under timelange kedelige møder..

Men det kan så være, at man skal vise en test på at man er et sundt og veltrænet handyr ved at have en tests af ens saft med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun besøgt Agnes så ved ikke med Lola. Synes hun er smuk med de rigtige kurver til mig. Og hun er møg sød. Fik et super blow sidst hun var der og sexen var også rigtig god. En af de få gange jeg har gjort det uden kondom. Men har intet raget til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vovse skrev, for 3 timer siden:

Øhhh .... https://www.ecenglish.com/learnenglish/using-have-and-has/

 

afsporer lidt tråden, men ret skal være ret :)

Ja, ret skal være ret og det er derfor BX korrigerer. Do er fuldstændigt hjælpeverbum her og bøjes derfor efter Agnes - hvilket bliver Does (tredje person singularis). Have er hovedverbum og skrives i infinitivform. Does Agnes have.

 

PS Måske misforstår jeg dig, men jeg forstod det som at du mente BX var ude og cyklede?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Ja, ret skal være ret og det er derfor BX korrigerer. Do er fuldstændigt hjælpeverbum her og bøjes derfor efter Agnes - hvilket bliver Does (tredje person singularis). Have er hovedverbum og skrives i infinitivform. Does Agnes have.

 

PS Måske misforstår jeg dig, men jeg forstod det som at du mente BX var ude og cyklede?

Det er lige før, jeg elsker dig, Bananas :).

Som jeg tidligere har skrevet herinde, er det patetisk at se, hvordan danskere/dansksprogede på et dansk site insisterer på at skrive på engelsk, uden at de dog helt magter det.

Jeg har aldrig forstået visdommen bag dette tiltag, men lad det nu ikke gælde som en bevidst afsporing.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgte hende i forgårs og det var fantastisk... virkelige lækker sex, masser tungekys fra den første minut man er ind i huset. Aldrig kiggede på tiden, og masser af god sex. Varmt anbefalet.. Jeg fik 20 min til 500, og skal sikkert tilbage at besøg hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også været ved hende - 30 minutter for 700, tror jeg det var - en rigtig knaldperle; super-hot, rigtig aktiv:) Lækker tøs:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...