Hop til indhold
Nikita Darling

Det handler ikke kun om udløsning!

Recommended Posts

...Ellers kunne i jo bare gøre det selv ;)

Sexkunder søger kærlighed

Interessant artikel, hvor der er blevet forsket i baggrundene for, at mænd køber sex... Læg lige mærke til, at svarmuligheden: "Fordi jeg er liderlig, og bare har brug for et godt knald med en sød og dejlig kvinde!" sjovt nok mangler ;)

Susanne Møller har udtalt sig:

"Når vi dater, er det stadig manden, som betaler regningen på restauranten og det er ham, der forkæler kvinden med blomster, smykker, tøj, rejser og dermed viser hans hengivenhed - og selvfølgelig ligger der også deri en forventning eller forhåbning om at få noget igen. F.eks samme hengivenhed evt. udmøntet i sex.

Der er ikke så langt fra smykker og blomster til kontanter.

Forskellen er, at aftalen er klar og tydelig og meget mere sikker. Og så at oplevelsen skal betales hver gang. Man når ikke et punkt, hvor hengivenheden bliver taget for givet.

Jeg hører ofte kunder sige: 'Jeg ved godt, at det bare er forretning for dig, men jeg synes også, at vi har noget specielt sammen, der går ud over kundeforholdet.' Og det synes jeg, de fleste har ret i. Man kan godt både have et kontant forretningsforhold og samtidig også opleve varme gode følelser imellem hinanden.

Sexarbejdere er jo ikke bare sexarbejdere. Vi er også mennesker med nøjagtig de samme følelser og reaktionsmønstre som alle andre. Og ofte har vi dem med på arbejde og bruger af de følelser professionelt, som vi også bruger privat."

Så rigtigt, så rigtigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kloge ord kan kun være enige i det som er skive

Man burde sende det til fru Mette frederiksen

Selv om det DSV nok ikke siver ind hos hende

Mvh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kloge ord (som altid), Nikita! :)

Begrebet "at lade sig købe" som kvinde er for mig at se ret så flydende. Jeg færdes ind imellem erhvervsmæssigt i de bedre og pengestærke kredse, og synes ofte, jeg der støder på fysisk attraktive kvinder, der har "solgt" sig selv og egne ambitioner til fordel for et nemt og økonomisk trygt liv sammen med en ofte noget ældre og mindre fysisk attraktiv mand....

Er disse kvinder så ikke også en slags glædespiger eller ludere, om man vil?

I øvrigt udelukker det ene ikke det andet... Jeg foretrækker også en grad af intimitet, nærhed og tosomhed, når jeg går i byen og køber primært de ydelser eller den type, som jeg ikke kan få/har derhjemme. Jeg går afgjort efter GF oplevelserne, og foretrækker de piger, der formår at give udtryk for en vis grad af lyst og indlevelse, men jeg elsker da ikke min partner i livet mindre af den grund!

Når alt kommer til alt handler det vel om kemi? Det er også mit indtryk i mange af diskussionerne og anmeldelserne på dette sted - Nogle af os har forrygende oplevelser med gudinder, som andre har haft det decideret modsatte med, og i sidste ende beror succesoplevelserne nok på de menneskelige relationer og på en vis grad af gensidig, fysisk tiltrækning?

OG, som Nikita og andre gudinder så ganske rigtigt udtrykker det for deres vedkommende, retten til at blive behandlet som et ordentligt, intelligent og ligeværdigt menneske, uanset ens valg af erhverv!

Nikita: Du kommer så afgjort til at hilse på undertegnede på én af dine Randers-vagter i nær fremtid - Ikke kun pga. dine forrygende fotos og din attraktive menu, men så sandelig også pga. den personlighed, som du formår at fremstå som i skriverierne her på sitet og iflg. de mange positive anmeldelser også i virkeligheden!

Kh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kloge ord (som altid), Nikita! :)

I øvrigt udelukker det ene ikke det andet... Jeg foretrækker også en grad af intimitet, nærhed og tosomhed, når jeg går i byen og køber primært de ydelser eller den type, som jeg ikke kan få/har derhjemme. Jeg går afgjort efter GF oplevelserne, og foretrækker de piger, der formår at give udtryk for en vis grad af lyst og indlevelse, men jeg elsker da ikke min partner i livet mindre af den grund!

............... Ikke kun pga. dine forrygende fotos og din attraktive menu, men så sandelig også pga. den personlighed, som du formår at fremstå som i skriverierne her på sitet og iflg. de mange positive anmeldelser også i virkeligheden!

Jeg kunne ikke have formuleret dette bedre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Begrebet "at lade sig købe" som kvinde er for mig at se ret så flydende.
 

Faktisk er jeg slet ikke til salg... Jeg er til leje ;)

Jeg går afgjort efter GF oplevelserne, og foretrækker de piger, der formår at give udtryk for en vis grad af lyst og indlevelse, men jeg elsker da ikke min partner i livet mindre af den grund!

Nope... Bare fordi man elsker én, behøver man ikke hade alle andre ;)

Når alt kommer til alt handler det vel om kemi?

It's all about the chemestry! :) Og den der berømte kemi er jo i virkeligheden svær at definére. Enten er den der bare, eller osse... Ja, er den der ikke... (no shit Sherlock :lol: ) Jeg har da osse prøvet at sende folk ud af døren, hvor jeg tænkte... Hmmm, det kunne da bestemt være gået bedre, for nogen gange kan det være sådan, at selvom om begge parter vil det godt... Så ender det bare skævt alligevel, uden at man kan sætte en finger på, hvad der egentlig går galt.

OG, som Nikita og andre gudinder så ganske rigtigt udtrykker det for deres vedkommende, retten til at blive behandlet som et ordentligt, intelligent og ligeværdigt menneske, uanset ens valg af erhverv!

Ja, egentlig bliver der ikke krævet særlig meget af de kære gæster ;) En lille smule taktfuldhed og dannelse... Vær' lidt frisk, gavmild med de søde smil og komplimenterne, let popo'en fra sofaen, når der skal hilses på, og så får man bare helt vildt lyst til at give igen og være ekstra sød ;)

Nikita: Du kommer så afgjort til at hilse på undertegnede på én af dine Randers-vagter i nær fremtid - Ikke kun pga. dine forrygende fotos og din attraktive menu, men så sandelig også pga. den personlighed, som du formår at fremstå som i skriverierne her på sitet og iflg. de mange positive anmeldelser også i virkeligheden!

Og du er jo allerede godt igang med komplimenterne (slubre, slubre ;)) så det glæder jeg mig til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Faktisk er jeg slet ikke til salg... Jeg er til leje ;)
 

Øhhh, kunne man eventuelt forestille sig salg på anparter??? 8-)

Jeg ville i givet fald aldeles pr. omgående investere i et par stykker. :oops::oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo også bare nøgternt forvente et professionelt engagement, og tilfredsstillende håndværksmæssig udførelse af akten. Blot håbe at man selv er velkommen igen, uden dog at forvente at hun specielt gerne lige netop vil se en selv igen.

Jeg har svært ved at forestille mig kemi på et grundlag af en aldersforskel på 20 år +, og at man har kendt hinanden i 60 sekunder i venteværelset, efterfulgt af 30 minutter sammen på lagnet, hvor gæsten er ude af døren efterfølgende efter et hurtigt bad, eller uden.

Men derfra og så til at pigen skulle hade hvert minut hun er sammen med hver kunde, den er også ude på overdrevet.

Bare hun har gjort op med sig selv, at det her vil hun gerne for den sum hun får for det, og hun på sin måde trives med det, er det vel bare helt i sin orden.

Jeg for min part, hvis jeg vælger at købe kan så få sex med en 20 år + yngre pige end mig selv, der aldrig nogen sinde havde gjort det gratis, havde jeg mødt hende under enhver anden omstændighed.

Kommer man hyppigt og lægger 1000 eller 2000 kr, ja så kommer man også naturligt til at kende hinanden bedre, hvilket måske nok kan gøre en forskel efterhånden på kemi fronten, men gør man ikke har jeg svært ved at forestille mig det som ret meget andet end en køb og salgs situation.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg for min part, hvis jeg vælger at købe kan så få sex med en 20 år + yngre pige end mig selv, der aldrig nogen sinde havde gjort det gratis, havde jeg mødt hende under enhver anden omstændighed.

Hmm RN. Vi mennesker lever i den samme verden, men vi oplever godt nok tingene meget forskelligt, og vi oplever meget forskelligt.

Det er faktisk ikke usædvanligt at have sex med en person man ikke betaler, og som er væsentlig yngre/ældre end en selv. Når først man nogenlunde kender mennesket bag facaden ( og det tager ikke mange minutter) så er udseendet ret ligegyldigt. Du tændes de første 30 sekunder gennem dine øjne, resten af tiden sker det gennem hjernen. Det gælder både for kvinder og mænd.

Derfor er der sex til mænd med maver og grå hår, og piger med deller og lange bryster - som er dejligt bløde :)

Det man kan håbe på når man køber elskov er at sælgeren har en positiv tilgang til mødet, og har en oprigtig interesse for sex og i mennesker. At sælgeren finder det spændende at møde et andet menneske og udforske det. Så vil mødet blive en succes. Hvis køber og sælger derimod går til mødet med attituden: Nu skal vi bare have fyret banditten af, og så videre, ja så er det dømt til at blive fiasko. Det gælder alt vi mennesker laver i livet: Hvis vi engagerer os i jobbet, giver noget af os selv og finder glæden i noget der lykkes, ja så vil det lykkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam ofte fået en god oplevelse, selvom jeg ikke forventer at pigen har en dybere interesse hverken for mig eller hendes øvrige gæster, men hvor hun har udvist en faglighed der viser overskud til og interesse for at håndtere mange forskellige typer mænd i hendes job - man kan vel oftest mærke hvis det modsatte skulle være tilfældet?

Men gid et bordel kunne/ville indrette sig med et fritvalg mellem at vente i en vente boks, eller sammen med piger og kaffedame i en hyggelig stue. Jeg elsker bare det at være på bordel, fra start til slut, og kunne man få noget af den oplevelse med som det er at gå på cafe for at opleve unge piger, under dække af en kop kaffe og kage + den sex man ikke får med når man går på cafe, ja så kunne det blive en helt anden helhedsoplevelse.

Måske end da give tid til at fornemme en anelse kemi før akten :)

Stedet har jo sit kamera ved døren, og kan lade pigerne kigge først før der gives adgang til fællesstuen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Det man kan håbe på når man køber elskov er at sælgeren har en positiv tilgang til mødet, og har en oprigtig interesse for sex og i mennesker. At sælgeren finder det spændende at møde et andet menneske og udforske det. Så vil mødet blive en succes".

Jeg lægger ikke selv så meget i forskellen købe/leje. Det sidste lyder måske nok bedre for den anden part, og jeg forstår godt, at man rent integritetsmæssigt ikke er "til salg". Fred være nu med det.

Nikita har ret i, at kemien betyder alt. Jeg har været hos piger, som har været næsten overjordiske i udseende og fysik, men hvor personen bag har været hul og ikke har sagt mig en skid. Selvom samværet med dem måske har levet op til de fysiske forventninger, kan det alligevel have været en ringere oplevelse end hos de piger, der har et mindre fordelagtigt udseende, men til gengæld en betydeligt bedre karisma og kommunikationsevne.

Jeg skal selv på et tidspunkt møde Nikita, og hun forener efter min bedste overbevisning det fordelagtigt visuelle med et eftertænksomt og åbent væsen. Der er noget at se frem til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lægger ikke selv så meget i forskellen købe/leje. Det sidste lyder måske nok bedre for den anden part, og jeg forstår godt, at man rent integritetsmæssigt ikke er "til salg". Fred være nu med det.

Jeg holder nu mest af "leje" At sælge sig selv lyder også i mine øre helt forkert. Men det er jo heller ikke det pigerne gør. De sælger en ydelse og lejer sig selv ud samtidig.

Er helt enig mid dig Borende X vedr. pigens attitude. At en flot krop så af og til forenens med en positiv attitude, er jo bare a lucky shot!

Nikita - og andre debattører på dette forum - tænder mig mest ved det vidunderlige vid som kommer til udtryk i deres indlæg. Fint de så ser godt ud, men jeg "Lejer" ikke af pga udseendet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Når vi dater, er det stadig manden, som betaler regningen på restauranten og det er ham, der forkæler kvinden med blomster, smykker, tøj, rejser og dermed viser hans hengivenhed - og selvfølgelig ligger der også deri en forventning eller forhåbning om at få noget igen. F.eks samme hengivenhed evt. udmøntet i sex.

Der er ikke så langt fra smykker og blomster til kontanter.

Forskellen er, at aftalen er klar og tydelig og meget mere sikker. Og så at oplevelsen skal betales hver gang. Man når ikke et punkt, hvor hengivenheden bliver taget for givet."

Jeg er egentlig meget enig med Nikita i hendes betragtninger. Ovenstående Citat fra Susanne Møller falde mig dog lidt for brystet...

Hvis jeg inviterer min kone på restaurant eller køber blomster og gaver til hende, så gør jeg det altså ikke for at opnå noget. Jeg gør det af den simple grund, at jeg elsker hende over alt på jorden - og ved at det vil glæde hende.

Omvendt accepterer min kone fuldt ud at jeg med mellemrum køber sex. Hun har, siden vores datters fødsel for 3 år siden, lidt af kroniske underlivssmerter, der gør det umuligt for os at have (penetrativ) sex. Hun foreslog derfor selv, at jeg, når trangen blev "for stor", købte sex. Hendes eneste krav er at jeg dyrker sikker sex, at det ikke foregår i vores hjem og at hun ikke ved hvornår, hvor eller hvordan det foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

;)

 

Øhhh, kunne man eventuelt forestille sig salg på anparter??? 8-)

Jeg ville i givet fald aldeles pr. omgående investere i et par stykker. :oops::oops::oops:

Hvordan kan du spørge så dumt? ;)

Når Frk. Darling skriver ikke til salg, ja så mener hun det. :(

Tænk hvis Frk. Darling sagde ja til det? Hvad ville det ende med?

Hvordan skulle inversteringen af en´s anpart udbetales?

Du med dine (et par) 2, i forehold til dem der ville købe mange flere ;)

Dem er er der jo nok mange af, tror at det ville ende i et Ragnarok :o

Ideen er god, men så skulle det nok kun have været os to ;)

God Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt mit svar til indledningsartiklen.

Jeg har måske lidt et forkvaklet syn på nogle ting, men een ting ligger dog fast, at er jeg hamrende liderlig og ikke lige kan støve en kvinde op, vil jeg hellere gå til en sexarbejder og få valuta for pengene med det samme, frem for at bruge flere timer og nogle gange flere tusinde kroner på tøser i byen og så alligevel ende med at få narrefisse.

For mig at se, er der ikke den store forskel på om man betaler drinks, taxa og mad for at få jernet smurt og fedtet eller om man betaler en sexarbejder kontant for samme ting og med den vished at arbejdet bliver gjort som man ønsker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...