Hop til indhold
Finn1101

Nadia Cassiopeiastars – god, men lidt for hurtig oplevelse

Recommended Posts

På grund af noget vejarbejde var jeg pludselig havnet på Strandvejen mod København, og da jeg nærmere mig Østerbro fik jeg pludselig, på dette sene tidspunkt af døgnet, lyst… så da jeg så en pengeautomat holdt jeg ind og hævede 2.000 kr.

Jeg kom til at tænke på Cassiopeia, der lå nærmest rundt om hjørnet. Her er man så tæt på en slags garanti for en god oplevelse som man kan komme, jeg er aldrig gået skuffet fra stedet før, og det kom jeg heller ikke til denne gang. Den eneste ulempe er, at man ikke kommer langt for 2.000 kr. i Ringstedgade.

Jeg havde muligheden for at få fornøjelsen af Nadia, som ikke var en pige som jeg kendte eller havde set eller hørt om

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=867 

På hjemmesiden oplyses det at hun er 24 år og spansk – jeg må sige at hun er en moden 24-årig, men en varm og dejlig kvinde, som levede op til det høje kvalitetsniveau som jeg altid har oplevet på Cassiopeia.

Nadia er en varm kvinde og virker afklaret og parat til at tage sig godt af os.

Jeg måtte slippe 1.200 kr. for en hurtig, men absolut veludført behandling.

Jeg mente at jeg havde betalt for en halv time, men Nadias sødme og ”faglige” teknikker kræver ikke så meget tid, og der blev sluttet af med en behagelig massage, og samlet var det en god oplevelse, også selvom jeg principielt mener at hvert minut tæller, når man betaler 40 kr. i minuttet.

Var gerne blevet i lidt længere tid, og besøger jeg igen Nadia satser jeg på en 2. omgang. Det kræver dog mere end 2.000 kr. i tegnebogen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 1 time siden:

De sidste par dage, har der været en del snak om @Eron's meget velvillige bankrådgiver, men du må have en endnu mere Laissez-faire een af slagsen Finn ;)

Hi hi - jeg prøver at undgå den snak med min bankrådgiver ;) 

P.S. Mener du at jeg er en meget hyppig gæst? Tja, måske. Tror dog at ikke at jeg med mine 1-2 (sjældent 3) besøg pr. måned fortjener en særlig hæder, men hvis jeg kan få loyalitetsrabat, så tager jeg gerne mod denne..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 17 timer siden:

Hi hi - jeg prøver at undgå den snak med min bankrådgiver ;) 

P.S. Mener du at jeg er en meget hyppig gæst? Tja, måske. Tror dog at ikke at jeg med mine 1-2 (sjældent 3) besøg pr. måned fortjener en særlig hæder, men hvis jeg kan få loyalitetsrabat, så tager jeg gerne mod denne..

Nej, nej, hvad hyppigheden angår, tror jeg ingen når Eron til sokkeholderne i disse tider! Velvilligheden fra hans bank synes ikke at kende grænser, men måske det hænger sammen med alle de ekstra midler der er kommet fra østfra(Rusland) de sidste par år!

Mente skam bare, at til de priser du betaler, der sidder pengene løst i bæltet, har aldrig og kommer aldrig til at betale 2K for en time med en tøs...med mindre det var een eller anden helt særlig jeg altid havde drømt om, men der snakker vi superliga som JLopez, Hberry, Barret Moore...og de kommer nok ikke lige forbi nabolaget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...