Hop til indhold
Dr.klam

Hvorfor ikke handicappede ???

Recommended Posts

Det har altid undret mig, hvorfor nogle gpere ikke vil tage imod handicappede, de er jo ligeså liderlige som alle os andre,her må pigerne gerne komme med et udspil,kender en del handicappede i forbindelse med mit arbejde og der er en udbredt seksuel frustration som sikkert kunne afhjælpes af gpere men lidt svært hvis de konstant bliver afvist ?????Desuden undrer det mig i det hele taget at handicappede er en kategori for sig selv,man skriver jo heller ikke nej tak til rødhårede eller folk med lange negle,handicappede er jo individer kvinde/mand som alle andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Seksuel præference måske ? 

Hvorfor skal man som GP vælge alle til som gæster ? 

Jeg må være ærlig og sige at nogle former for handicappede vælger jeg fra... andre er jeg helt ok med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel ikke anderledes end GPer der kun modtager skandinaviske udseende mænd, nogle er til dem over 35, andre til dem under 50, nogen vil ikke være sammen med tykke mennesker, andre er ligeglade osv. Vi har alle forskellige præferencer, og det må man respektere. Og så er det jo ikke fordi der er mangel på GPer der modtager handicappede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja alle der driver en business har ret til atvsige nej tak til et kundeforhold uden at skulle begrunde det, ligesom vi, kunderne har lov til at fravælge en serviceleverandør, GP, at handle i Irma eller Lidl uden at skulle begrunde det...Det hedder fri nærings ret..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr.klam skrev, for 10 minutter siden:

Det har altid undret mig, hvorfor nogle gpere ikke vil tage imod handicappede

Velsagtens fordi man ikke har lyst? Er det ikke grund nok? 

Ligesom debatten om ikke-skandinaviske mænd, overvægtige, for unge, for gamle, find selv på flere... 

Pigerne har ligeså meget ret til at vælge fra og til som mændene. :) 

Redigeret af Nikita Darling
Ja, okay for langsom... Gentager bare alle de andre :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror vi har det forskellig ligesom vi er nogle der ikke vil have besøg af en muslim mænd, nogle gerne vil det, andre piger ser på mænd aldre ikke undrer antal år, ikke over Max X år. 

Og med hensyn til handicap, er det tit tidskrævende med at hjælpe med påklædning, kan han selv hjælpe med eller ej. Har han en hjælper med på besøg. Og nogle af de steder vi arbejder er umuligt med kørestol. 

Vi ved godt de også har samme sex lyst som andre mænd. Og jeg tror vi er mange der gerne vil have dem, der hvor det er mulig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er alternativet? Skal piger, der af en eller anden grund ikke ønsker at være sammen med handicappede, gøre det alligevel? Det er da ikke fedt for den handicappede gæst og da heller ikke for pigen selv. Synes nu man ser rigtig mange piger, der er ok med handicappede gæster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 32 minutter siden:

Ja alle der driver en business har ret til atvsige nej tak til et kundeforhold uden at skulle begrunde det, ligesom vi, kunderne har lov til at fravælge en serviceleverandør, GP, at handle i Irma eller Lidl uden at skulle begrunde det...Det hedder fri nærings ret..

Nej, det er ikke rigtigt.  En glarmester har ikke ret til at sige nej til en kunde, fordi vedkommende sidder i kørestol, men det har en gp. og det er ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager f.eks. imod hjemme privat og diskret og der er trappe. Både op til selve huset og indendøre op til soveværelset på 1. sal. Derfor er det ikke optimalt med handicap hos mig. Sidst jeg var i Hadsten (hvor forholdene er lidt mere i niveau) havde jeg da besøg af en lette handicappet fyr og det kommer altså helt an på forholdene som det også bliver nævnt af @Coco Darling længere oppe.

Redigeret af DK fyr 34
glemte noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nicolai97 skrev, for 23 minutter siden:

Nej, det er ikke rigtigt.  En glarmester har ikke ret til at sige nej til en kunde, fordi vedkommende sidder i kørestol, men det har en gp. og det er ok. 

Også en glarmester kan sige nej til en kunde, med eller uden kørestol...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr.klam skrev, for 2 timer siden:

Det har altid undret mig, hvorfor nogle gpere ikke vil tage imod handicappede, de er jo ligeså liderlige som alle os andre,her må pigerne gerne komme med et udspil,kender en del handicappede i forbindelse med mit arbejde og der er en udbredt seksuel frustration som sikkert kunne afhjælpes af gpere men lidt svært hvis de konstant bliver afvist ?????Desuden undrer det mig i det hele taget at handicappede er en kategori for sig selv,man skriver jo heller ikke nej tak til rødhårede eller folk med lange negle,handicappede er jo individer kvinde/mand som alle andre.

Der findes jo GP´er der skilter med, at handicappede er velkomne, så.... hvad er problemet ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 7 timer siden:

Det kan på ingen måde sammenlignes. Underlig dobbeltmoral man ofte ser på EG. Brugerne skriver frit om diverse GP'eres kvaliteter, til tider uden respekt. Men stakkels den GP der ikke tar imod alt og alle. 

Købesex er en meget intim forretning. At sammenligne det med en glarmester er helt i skoven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 3 timer siden:

Det kan på ingen måde sammenlignes. Underlig dobbeltmoral man ofte ser på EG. Brugerne skriver frit om diverse GP'eres kvaliteter, til tider uden respekt. Men stakkels den GP der ikke tar imod alt og alle. 

Købesex er en meget intim forretning. At sammenligne det med en glarmester er helt i skoven. 

Jeg er enig, men det var ikke det, diskussionen gik på.

Der var tilsyneladende en der mente, at en glarmester har ret til at afvise en kunde med den begrundelse, at vedkommende er handicappet.  Det er jeg ikke enig i, men den diskussion er der ingen grund til at fortsætte her.

En gp har selvfølgelig ret til at afvise en kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var såmænd ikke noget anklagende eller fordømmende ment med mit indlæg,jeg var bare nysgerrig hvorfor nogle afviser og andre ikke gør,det var det jeg gerne ville have belyst,om der i de tilfælde hvor den handicappede blev afvist var tale om berøringsangst fra gperen eller andre årsager og det tror jeg jeg har fået svar på nu.Tak !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr.klam skrev, 1 time siden:

Der var såmænd ikke noget anklagende eller fordømmende ment med mit indlæg,jeg var bare nysgerrig hvorfor nogle afviser og andre ikke gør....

Personlige præferencer, nogle er til moderen andre til datteren ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Personlige præferencer, nogle er til moderen andre til datteren ;-) 

Jeg kunne ikke drømme  om at afvise hverken den ene eller den anden, i dette tilfælde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lottelust

Der findes jo uendeligt mange former for handicap, så jeg kan ikke sige om jeg er til handicappede eller ej. Fysisk handicap ser jeg ikke som et problem. Hvis det er noget der går ud over det mentale og vores muligheder for at kommunikere, ville jeg nok takke nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som nævnt er der mange forskellige former for handicap, men i bund og grund er det nok her ekstra vigtigt at man som handicappet vælger en pige, der tilbyder at servicere handicappede, for at undgå skuffelser.

En god veninde er personlig plejer for en person med ALS (som Steven Hawkins) og han får typisk en gang om måneden besøg af en GP. Han er totalt immobil og tilsluttet respirator 24 timer i døgnet, kan kun kommunikere via staveplade, men hans kønsdrift er ikke ramt. De GP der besøger ham ved det på forhånd og det er næsten et fast korps der vælges imellem, så han får en god oplevelse. Men undskyld mine fordomme, så tror jeg ikke en ung østeuropæisk prostitueret ville kunne gøre meget her.

Jeg er selv i en kategori, som nogen vil kalde handicappet (har gigt i ryg og hofter) og nævner gerne ved aftale, at jeg har lidt udfordringer med ryggen - det er aldrig et problem, for udadtil ligner jeg alle andre.

Mvh
Tja66

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
James B skrev, for 23 timer siden:

Det er vel ikke anderledes end GPer der kun modtager skandinaviske udseende mænd, nogle er til dem over 35, andre til dem under 50, nogen vil ikke være sammen med tykke mennesker, andre er ligeglade osv. Vi har alle forskellige præferencer, og det må man respektere. Og så er det jo ikke fordi der er mangel på GPer der modtager handicappede.

Hør her, jeg har de smukkeste drenge, jeg er single men ved bare mine smukke sønner hæver sig med stort og nyder det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 9 timer siden:

Hør her, jeg har de smukkeste drenge, jeg er single men ved bare mine smukke sønner hæver sig med stort og nyder det her. 

Beklager Agetha, men jeg forstår ikke det du prøver at fortælle mig :huh:

Jeg er faktisk så langt fra at jeg er i tvivl om du er enig med min udtalelse eller om du giver mig en sviner :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 13 timer siden:

undskyld jeg spørger, men er du udlænding der bruger Google translate? En virkelig person eller bot? Tygger du mange forbudte svampe? Noget helt andet?

Jeg må indrømme jeg fatter nul og niks af dine indlæg? Og sidder som et stort spørgsmålstegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
James B skrev, for 10 timer siden:

Beklager Agetha, men jeg forstår ikke det du prøver at fortælle mig :huh:

Jeg er faktisk så langt fra at jeg er i tvivl om du er enig med min udtalelse eller om du giver mig en sviner :D

You are NOT alone. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, 1 time siden:

You are NOT alone. :D

Kan da kun håbe at hun deler min holdning om at pigerne fuldt ud selv skal bestemme hvem de tager imod ud fra deres egne lyster og præferencer. 

Men når hun citere mig for netop dette og så starter sin sætning med "hør her" så kan man da blive lidt i tvivl hvor hun står, især når resten giver absolut ingen mening :lol:

Men der kan jo have været tilbud på Asti eller Bacardi Breezer i den lokale brugs, og så er det forhåbentlig bare et spørgsmål om tid og tømmermænd før vi for en redegørelse :P

Redigeret af James B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...