Guest Axl Rose Skrevet 31. August, 2018 (edited) Dette er naturligvis en generalisering, men synes jeg har oplevet at frodige piger er mere frigjorte i sengen? De har et større udvalg på “menukortet” end de slanke modeltyper og giver sig mere hen. Tager jeg helt fejl? Teoretisk kan det måske forklares med at nogle mennesker tager for sig af livets retter, uanset om de indeholder lidt flere kalorier eller om udvider ens seksuelle horisont. Eller måske det skyldes at de slanke modeltyper kan score fyren eller skaffe kunden ud fra sit ydre, mens den frodige kvinde skal levere mere end det. Hvad er jeres erfaringer? Er jeg helt galt på den? ( og jo, der er undtagelser, men her taler vi generelt). Redigeret 31. August, 2018 af Axl Rose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 31. August, 2018 tja lidt ret har du, nu kan jeg ikke snakke om GPére, men i det private er det sådan oplever jeg det... min ene eks lignede Pamela A. som ung og hun var nok det kedeligste jeg har oplevet i sengen... har været sammen med et par stykker som var lidt buttede ca 15-20 kg for meget og de var alle friske.. meget friske.. men hende jeg "bor" sammen med lige nu, er bare endnu mere vild, men ok hun er også ældre og de ved nok hvad det drejer sig om.. eller de tror måske det er sidste gang hver gang... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman Panda 75 Skrevet 31. August, 2018 Har kun prøvet det RL men min erfaring er ay de buttede er mere eventyrlystne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. September, 2018 Hvad er mest komfortabel, En lænestol eller en klapstol? I hvilken af disse er det lettest at finde en tabt mønt? Uden sammenligning iøvrigt tror jeg ikke det så meget kommer an på om kvinden er buttet eller ej. Jeg vil mene at det er personligheden og hendes eget engagement, der er bidragende til om hun er et godt knald eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 1. September, 2018 Tror du iiie mere det er fordi at frodige kvinder har værer sammen med flere og måske vil gøre mere for ikke at miste fyren?? Mine erfaringer siger mere at piger der måske har haft det lidt hårdt, er mere freaky i sengen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. September, 2018 Derudover, så er et "godt knald" vel noget der afhænger af sammenspillet mellem to, eller flere mennesker? Og ikke rigtig noget hverken ham eller hende alene skal præstere, eller noget der endog handler om udseende. Det minder mig om ham, der i en anmeldelse af mig, skrev at jeg kun var morsom, for at kompenserer for min tykhed. Altså, wut? Jeg tror, at de færreste tager en beslutning om at nu skal de være sjove, ekstra frække eller whatever, for som menneske stadig at være interessante, det var i hvert fald ikke en beslutning jeg traf, da jeg blev tyk.. Nej, jeg tror at nogle mennesker får det bedste, mest dyriske frem i hinanden, og derfor ender det med at være god sex man sammen har. Og så er der andre, som måske vil betragte en som et middelmådigt menneske at have sex med, fordi den der udefinerbare kemi som alle fabler om, den mangler. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 1. September, 2018 Er enig med Iscenesat V Det handler i bund og grund kun om kemi, og at turde give slip. Jeg har altid nogle billeder og forestillinger om hvem og hvad jeg tænder på. Men de tanker iog forestillinger bliver konstant udfordret, for i virkeligheden tænder jeg allermest på en dejlighed personlighed og ikke en 'skabelon'. Hellere en sjov oplevelse med et ligeværdigt og livligt menneske, end et klinisk knald med en picture perfect kvinde. Derfor forstår jeg slet ikke den nye trend med robot sex, eller for den sags skyd sex med et menneske, som man ikke kan kommunikere med. Dog ville jeg ikke sige nej til Joi fra Blade Runner 2049 https://www.youtube.com/watch?v=VqB-gGP6G9I Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. September, 2018 (edited) Og bevares, min tænding hjælpes ret godt på vej, hvis jeg mærker at han som mand tænder på min tykke, dellede krop og gerne tager fat i min mave og deslige, så falder det mig nemt, at give mig hen. Hvis jeg får en følelse af, at manden er berøringsangst eller usikker, så føler jeg mig nemt lidt... kluntet, i stedet for som en sexkilling, det er en ond spiral og jeg ender helt sikkert ikke med at være et "godt knald". Men hvilket menneske, vil ikke gerne begæres? Redigeret 1. September, 2018 af Iscenesat Virkelighed 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 1. September, 2018 Jeg tror det kommer lidt an på personen, alle er jo forskellige. De mest spændende piger og vilde piger jeg har været sammen med har dog været tynde, men det kommer an på hvad man er til? Der er mange stillinger og aktiviteter jeg godt kan lide der er udelukket når pigen er frodig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 1. September, 2018 Lige en tilføjelse, det bedste blow jeg har fået var fra en frodig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 1. September, 2018 (edited) tilmodenQ skrev, for 10 timer siden: har været sammen med et par stykker som var lidt buttede ca 15-20 kg for meget og de var alle friske.. meget friske.. Her havde jeg undladt at indlade mig med de kvinder, alene af den grund at de vejer 10 - 20 kg for meget. Havde jeg der selv er slank, nu lidt slankere end tidligere fordi jeg arbejder på at holde mig omkring de 70 kg +/-, er 176 høj og lå tidligere mellem 74 og 77 kg, mødt en slank kvinde, som i et forhold tog 10 - 20 kg på, så ville jeg give hende et ultimatum, enten taber du dig til din normalvægt, det vil sige du bliver slank igen punktum, eller også forlader jeg dig. Det samme skulle gælde for mig selv, hvis jeg ikke kunne eller ville holde den slanke linje, så ville jeg forvente at blive droppet af en kvinde. Butch skrev, for 3 timer siden: Uden sammenligning iøvrigt tror jeg ikke det så meget kommer an på om kvinden er buttet eller ej. Jeg vil mene at det er personligheden og hendes eget engagement, der er bidragende til om hun er et godt knald eller ej. Helt klart er det en kvindes personlighed og engagement, der er bidragende til om hun er et godt knald eller ej, og velsagtens samme for os selv, men når vi betaler for det, bliver det nok lidt nemmere til om det var et godt knald for manden, end om det også var det for kvinden - penge skifter hænder, og du er ude af døren igen, du fik forhåbentlig det du kom for. Personligt ville jeg end ikke indlade mig på at afprøve om det kunne blive godt med en buttet kvinde. Overvægt, kæmpe bagdel og brede lår er totalt no go for mig ! nicegent2 skrev, for 2 timer siden: Hellere en sjov oplevelse med et ligeværdigt og livligt menneske, end et klinisk knald med en picture perfect kvinde. Helt klart helst en sjov oplevelse med et ligeværdigt og livligt menneske, men for min part hellere et klinisk knald med en picture perfect kvinde, end med en sjov og top service ydende stor overvægtig kvinde. Jeg har en meget visuel og fysisk overfladisk fokus, nyder blot synet af en nøgen model smuk ung kvinde, og har haft en del gode quickies, hvor bare hun var berørings villig, hun ydede et godt håndværk, jeg fik erektion og udløsning, har jeg været udmærket tilfreds med et samvær med en skøn ung model. Ofte har jeg kun brugt 10 - 15 minutter af de 30 minutter jeg betalte for, fordi jeg var kommet i mål, og ikke rigtig kunne finde anvendelse for resten af tiden, og derfor har takket pænt af og betalt. Men det er også erfaringer fra FKK i Tyskland, hvor mine begrænsede sprogkundskaber har lagt en dæmper på smalltalken, men jeg har også gjort det i Danmark med danske kvinder, når jeg har følt at det bare var godt overstået. Anderledes er det nok hos privat diskret i Danmark når man køber halve og hele timer. Samme gælder også hvis kvinden er samme type bare 35 år + /- , hellere det end en 20 årig der vejer 10 kg +/- for meget. Men nu ved jeg ikke om denne tråd skelner mellem privat sex, uden at der er betalt for sex, eller om udgangspunktet rent er købesex? Mine udsagn beror alene på egne erfaringer med købesex, jeg har heller aldrig prøvet andet. Jeg forholder mig ret skeptisk til hele denne debat om kemi, personlighed, og det er det indre der tæller, når købe sex i udgangspunktet er at du køber en ydelse af en ukendt kvinde, på tid og til fast pris, det er ind og ud af klappen igen. Der er så dem der bruger formuer på at blive stamkunde hos udvalgte piger, for dem forholder det sig nok anderledes, for der lærer man hinanden at kende over tid. Men der skulle dumpe en pose guld ned fra himlen for at jeg ville gør det samme, og da det endnu ikke lige er sket for mig, så lader jeg stadig være med at blive stamkunde Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 1. September, 2018 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 1. September, 2018 I forbindelse med købesex har jeg faktisk kun prøvet slanke/normalvægtige piger, men i privaten når jeg tænker tilbage har der ikke været nogen sammenhæng med sexoplevelsen og størrelsen af pigen. Derimod er jeg ret overbevist om at ægte rødhårede piger er friskere og frækkere end de fleste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 1. September, 2018 Hvad er god sex?? Altså hende modelpigen på 20-25 som agerer sexmis på bedste vis så der falder flere penge i hendes retning ( og ellers har et ret distanceret forhold til en) er da ret frækt flatrate pigen som kun koster 75-120 kr men er sindsyg glad for ens selskab og hvor hun super gerne vil have noget god sex med nogle gode orgasmer til følge. Når man støder ind i dem synes jeg det er sindsyg fedt! Også selvom der måske ikke lige har været tid til at tænke på mig undervejs og hun ikke er den kønneste. Den buttede eller tykke kvinde kan være rigtig fræk.. altså alt efter hendes sind. Specielt kan en 69 være en fantastisk oplevelse med sådan en kvinde! Så kan man rigtig mærke hende. Jeg er ikke så vild med hvis pigen for meget vil yde en service og støn etc bliver for påtaget. Er tykke/buttede piger til flere ting? Det tror jeg egentlig ikke... den pige jeg har oplevet som klart var til mest og gjorde det outstanding godt, var en 19 årig flot slank pige. Dæleme et dyrt bekendskab indenfor SM verdenen var det en buttet/ tyk kvinde på vej mod de 50 som har skilt sig mest ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 1. September, 2018 smiler. Godt spørgsmål. Det mest sexede hos mig er og bliver min hjerne / min fantasi. Og den er konstant fræk uanset, om jeg har været slank eller som jeg er nu: frodig - en voksen kvinde med dejlige former. Tror bestemt, at det er glæden ved sex parret med et livs erfaring og så min sprudlende personlighed, som gør mig til "et godt knald" og ikke, om jeg er myndeslank eller, om jeg har lidt ekstra kilo på bagen, hofterne eller på mine fyldigere bryster. Hvis/når jeg af og til taber mig grundet et "træningsflip" på et halvt års tid cirka. Så bliver jeg da klart slankere og får mere muskelvæv og mindre fedtdepoter, men mine bryster går også fra DD til C, og det er sgu lidt øv. Bare man kunne specificere ret nøjagtigt hvor, man ville tabe sig. Men det holder ikke for denne milf. det ryger lidt over det hele. At mænd så er SÅ visuelle, at de tænder med øjnene først og ikke altid når til at bedømme personlighed og 'kunnen' - se det er jo en helt anden sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg