Frække Freja 72 Skrevet 31. August, 2018 Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere... Noget for noget...! Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD! Lidt skør og ragende lækker!!!! kONTAKT MIG PÅ : 50389093 K Frida <3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Freja 72 Skrevet 31. August, 2018 Frie Frida skrev, Lige nu: Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere... Noget for noget...! Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD! Lidt skør og ragende lækker!!!! kONTAKT MIG PÅ : 50389093 K Frida Ps: Hvor er "efterlysningerne"??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 31. August, 2018 Hvorhenne i landet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 68 Skrevet 31. August, 2018 Der står Randers i hendes profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bomer 1 Skrevet 31. August, 2018 Frie Frida skrev, for 3 timer siden: Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere... Noget for noget...! Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD! Lidt skør og ragende lækker!!!! kONTAKT MIG PÅ : 50389093 K Frida Jeg er fotograf og holder til ved Silkeborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 31. August, 2018 Ved sådanne opslag plejer der at komme mange mænd som er fotografer der har et kamera i der mobil 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 31. August, 2018 Brug din mobiltelefon!! Mange piger tror at vi mænd tænder mest på opstillede billeder overhældt med en gang Photoshop. Men de fleste af os vil helst have et langt mere personligt og autentisk billede. Så frem med mobilen og skab dine egne billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 1. September, 2018 Det er ikke bare lige at fotografere piger Jeg laver nogle gange noget produktfoto så jeg har helt styr på teknikken – Jeg skulle så for noget tid siden lave nogle billeder til en pige jeg besøger regelmæssigt. Jeg var skide stolt – lyset lå lige som det skulle – farverne sad lige i øjet – billederne var skarpe som et samuraisværd, man kunne se hver bums, hudorm og strækmærke Pigen var mærkelig nok ikke særlig imponeret Jeg holder mig nok til produktfoto i fremtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Freja 72 Skrevet 2. September, 2018 Skilgannon skrev, den 31/8/2018 at 16:18: Hvorhenne i landet? I Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bomer 1 Skrevet 3. September, 2018 Frie Frida skrev, den 2/9/2018 at 08:30: I Randers Havde du fundet en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 4. September, 2018 Jeg har både været tidligere ved fotograf og har haft min tidligere vagtdame til at tage billeder af mig med min mobil tlf og mini iPads som er billeder der kan ses pt. Synes de nye billeder er skønne naturlig og vi får gode billeder udendørs. Indenfor dur det kun om dagen med mangelfuld belysning. Og min erfaring er det er godt med lidt af hver foto, nogle fra en fotograf Og nogle af en du kender privat der ved du er glædepige. God fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 10. September, 2018 Frie Frida skrev, den 31/8/2018 at 16:13: Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere... Noget for noget...! Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD! Lidt skør og ragende lækker!!!! kONTAKT MIG PÅ : 50389093 K Frida <3 Glæder mig til og se dine billeder :) Hilsen Randers43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bomer 1 Skrevet 13. September, 2018 Var der nogen som fik svar på deres henvendelser over sms? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1980kkt 12 Skrevet 1. Oktober, 2018 Stadig ingen fotograf der har været forbi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 1. Oktober, 2018 Jeg vil også anbefale at du selv tager billeder, eller får nogen til at gøre det med en telefon. Proff billeder bliver nemt for opstillede. Jeg fortrækker 3 gode selfies, hvor man fornemmer personlighed frem for 10 glansbilleder. Men søger du en fotograf kan du prøve på forskellige fotosider. Forklar hvad du skal bruge billederne til og se om du kan lave en FTP aftale (files for time). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg