Hop til indhold

Fotograf søges.

Featured Replies

Skrevet

Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf  ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere...

Noget for noget...!

Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD!  Lidt skør  og ragende lækker!!!!

kONTAKT MIG PÅ : 50389093

K Frida <3

Skrevet
  • Author
Frie Frida skrev, Lige nu:

Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf  ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere...

Noget for noget...!

Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD!  Lidt skør  og ragende lækker!!!!

K Frida <3

Ps: Hvor er "efterlysningerne"???

Skrevet
Frie Frida skrev, for 3 timer siden:

Noget for noget...!

K Frida <3

Jeg er fotograf og holder til ved Silkeborg.

Skrevet

Ved sådanne opslag plejer der at komme mange mænd som er fotografer der har et kamera i der mobil :P

Skrevet

Brug din mobiltelefon!! Mange piger tror at vi mænd tænder mest på opstillede billeder overhældt med en gang Photoshop. Men de fleste af os vil helst have et langt mere personligt og autentisk billede. Så frem med mobilen og skab dine egne billeder.

Skrevet

Det er ikke bare lige at fotografere piger ;)

Jeg laver nogle gange noget produktfoto så jeg har helt styr på teknikken – Jeg skulle så for noget tid siden lave nogle billeder til en pige jeg besøger regelmæssigt.

Jeg var skide stolt – lyset lå lige som det skulle – farverne sad lige i øjet – billederne var skarpe som et samuraisværd, man kunne se hver bums, hudorm og strækmærke

Pigen var mærkelig nok ikke særlig imponeret :(

Jeg holder mig nok til produktfoto i fremtiden :D

Skrevet
  • Author
Skilgannon skrev, den 31/8/2018 at 16:18:

Hvorhenne i landet? 

I Randers <3

Skrevet
Frie Frida skrev, den 2/9/2018 at 08:30:

I Randers <3

Havde du fundet en?

Skrevet

Jeg har både været tidligere ved fotograf og har haft min tidligere vagtdame til at tage billeder af mig med min mobil tlf og  mini iPads som er billeder der kan ses pt.

Synes de nye billeder er skønne naturlig og vi får gode billeder udendørs. Indenfor dur det kun om dagen med mangelfuld belysning.

Og min erfaring er det er godt med lidt af hver foto, nogle fra en fotograf Og nogle af en du kender privat der ved du er glædepige. God fornøjelse :)

Skrevet
Frie Frida skrev, den 31/8/2018 at 16:13:

Noget for noget...!

K Frida <3

Glæder mig til og se dine billeder :) 

Hilsen

Randers43

Skrevet

Var der nogen som fik svar på deres henvendelser over sms?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg vil også anbefale at du selv tager billeder, eller får nogen til at gøre det med en telefon. Proff billeder bliver nemt for opstillede. Jeg fortrækker 3 gode selfies, hvor man fornemmer personlighed frem for 10 glansbilleder. Men søger du en fotograf kan du prøve på forskellige fotosider. Forklar hvad du skal bruge billederne til og se om du kan lave en FTP aftale (files for time). 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.