Hop til indhold

Recommended Posts

Havde sådan set besluttet at sommerens forlystelsesbudget var brugt op.

Men faldt alligevel for Kathys billeder.

Kathy

Og selvfølgelig også for navnet: Simon and Garfunkels Kathys song er ubegribeligt smuk både som tekst og musik, og netop den sang var indbegrebet af alt, hvad den unge Cobham længtes efter.

Så Kathy måtte besøges.

Virkeligheden med Kathy viste sig noget anderledes, men måske alligevel tættere på Cobham senior. 

Den virkelige Kathy er rundere ikke blot end drømmene men også end billederne. En del endda.

Men omvendt. Virkelighedens Kathy er fra Polen, er ultra nem at være sammen med og taler fremragende engelsk. Hun har åbenbart arbejdet en del i England, så det er ikke så mærkeligt.

Samtidig er det tydeligt, at hun undervejs har erhvervet sig en del af den begsorte og ufortyndede Nordsø-humor, der rammer så genkendeligt ind lige der, hvor Brexit gør rigtigt ondt på en dansker.

Og så leverer hun bestemt god sex. "What can I do for you?", var hendes første sætning. 

Og det gjorde hun så: altså det, hun kunne gøre for mig.

Regnen haglede vitterligt ned udenfor, da jeg ankom:

"And from the shelter of my mind

Through the window of my eyes

I gaze beyond the rain-drenched streets""

Virkelighedens Kathy var bestemt ok. Meget sød og også køn - omend ej så så slank og ej heller helt så ung, som Cobham forestillede sig. Men det er jeg jo langt fra selv mere.

"I hear the drizzle of the rain

Like a memory it falls

Soft and warm continuing

Tapping on my roof and walls."

Kathy var et dejligt varmt bekendtskab på en blygrå, halvkølig og yderst regnfuld dag, der ellers mindede alt for meget om, hvor stærkt lyset svinder, og hvor hurtigt alting forgår.

Cobham

 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvad eller hvem du skriver om, er det en fornøjelse at læse. Nogle gange tror jeg at dine anmeldelser faktiskt overtræffer de omstændigheder der inspireret dem:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
Vim skrev, for 23 minutter siden:

ren poesi - tak

Næsten så god som "Imogen".

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, Lige nu:

Næsten så god som "Imogen".

hahahaha...Ja, han sidder og hamrer i det plastikpiano og råber "Imogen"...Så sjovt :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Var dog bare lidt træls at besøge "Joanna" på Tantra Studio og ikke at kunne få en fucking Toto sang ud af hovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ellers fin ud COB!

Hhvor langt fra virkligheden er de billeder - va skyder du på hun er i alder og er hun bare dejlig kvindelig eller er det for meget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @riberhus

Dit spørgsmål er relevant.

Du skal regne med add-ons både på alder og sideben i forhold til billederne. Vel godt og vel  5 for såvel år som kilo, vil jeg tro.

Billederne er tilstrækkeligt langt fra virkeligheden til, at jeg under normale omstændigheder selv ville blive irriteret.

Men jeg blev øjeblikkeligt indfanget af Kathys varme og imødekommende personlighed, da jeg ankom. Og af hendes fede humor.

Jeg er dårlig til at bedømme alder, men vi må være i den tungere halvdel af tyverne.

Med hensyn til figur afhænger det jo nok i sidste instans af øjnene, der ser.

For mit eget vedkommende kan det nemt blive for petit. Ret beset er myndeslanke Megan og dejlige Diana (ej i DK lige nu) nok i virkeligheden for spinkle efter min smag, men jeg kan alligevel bare konstatere, at jeg har besøgt dem, så ofte jeg overhovedet har haft muligheden for det

Omvendt får jeg angst, hvis mine hænder forsvinder i hudfolder og hofter i metermål. Jeg er selv i underkanten af de 2 meter, så det er dybt uretfærdigt, men jeg får decideret klaustrofobi af kæmpekvinder.

Her er vi ikke med Kathy. Overhovedet og aldeles ikke.

Men hun er mere plump, hvis man sammenligner med gudinder som Graziela og Vicky B (heller ikke i landet pt. men jeg er sikker på, at du er med). Og som begge stadig giver mig åndenød, længe før den sidste trævl er faldet, selv om jeg har besøgt dem flere gange end jeg selv har tal på og min bankrådgiver har godt af at vide.

Så det korte af det lange: Med hensyn til figur er min egen erfaring, at den ender med at være ret ligegyldig, når man først er fanget ind. Jeg prøver at møde spinkle Megan og petit Diana så ofte, som tingene kan hænge sammen til det. Og jeg ville til enhver tid blive dybt skuffet, hvis så meget som et gram var flyttet hos nogen af dem.

Kathy kan nemt ende på samme måde for mig.

Det var vitterligt trøsteløst i går - blygråt regnvejr - så jeg var muligvis billigt til salg. Men jeg tror alligevel, at det var mere end det. Jeg tror, at Kathy har noget. Hun skal i alle tilfælde besøges igen for mit vedkommende.

Håber mit svar giver mening og kan bruges til noget, Riber. Det var ikke tanken at ende i namedropping, men meget lidt er vel så svært at beskrive objektivt som kvinder og deres skikkelse. Her er det nemmere at tage udgangspunkt i gode eksempler.

Jeg ved godt, at der i dag findes programmer og hjemmesider, hvor man  kan sammensætte sin helt egen idealkvinde. Og det både i 2 og 3d. Her skulle man angiveligt kunne vælge stort set alt til eller fra efter eget ønske.

Jeg har ikke forsøgt mig. Men de eksempler, som de viser som resultatet af alle anstrengelserne, er alligevel (og alle valgmuligheder til trods) altid små læbeløse, japansk udseende skolepiger med kæmpenødder og afsindigt irriterende stemmer.

Det er sgu ikke os, Riber.  

Hundrede gange hellere virkelighedens lettere spinkle Diana og lettere frodige Kathy.

Din

Cobham

 PS. Du skal være opmærksom på denne tråd i efterlysninger, som også omhandler Kathy og, så vidt jeg forstår, navnlig, at hun ikke svarer eller overholder aftaler. Sådan oplevede jeg det ikke i går, men det er selvfølgelig ikke i orden, hvis det er rigtigt:

 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt :) jeg kan ikke sige noget om hvordan hun er, hun er sikkert sød nok, men nu hvor jeg ikke fik chancen at besøge hende, så kan jeg kun råde folk til at lade være med at kommunikere gennem sms med hende, ring og få lavet en ordentlig aftale, fordi det kunne hun ikke overholde på sms.

Redigeret af WaterColour

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @WaterColour

Dit budskab omkring Kathy, som du aldrig har mødt, er kommet frem, og vi er alle med, er jeg sikker på.

Linket til din tråd under efterlysninger var sat ind af samme grund, men kun som et PS, for det var sådan set hverken pointen eller det, som Riber spurgte til.

Cobham 

 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svaret Cob - gav fin mening og lyst til at besøge hende!!

Jeg foretrækker selv 5 kg+ frem for5 kg- ihvertfald hvis de mangler på røven og nogen gange må man så acceptere der følger lidt med andre steder. Men ja der er da intet som en tøs med total smal talje,lidt sixpack og samtidig en svulmende fast røv med 1cm babyfedt udenpå....der går bare ikke så mange på meteren ;)

og så er det jo som du selv siger, næsten ligegyldig hvis tøsen er iskold og fraværende...

Så tak for tippet, hun lyder som en Riberpige ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...