Hop til indhold

Opfordring til danske GP piger !

Featured Replies

Skrevet
brainfred skrev, den 3/9/2018 at 08:38:

Ja, det er trist!

Og tro det eller lade være. Jeg har netop fået en forespørgsel på PM om hvem den pågældende prostituerede er!. Vedkommende der spørger, vil åbenbart gerne besøge hende, og udnytte hendes grænseløshed.

Så til trods for de fine opfordringer her i denne tråd, så er efterspørgslen tydeligevis stor efter prostituerede der ikke kan styre sine personlige grænser.

Det går kun en vej for de prostituerede... og det er i mod bunden...

Ja og mange danske piger i “amatørsegmentet” følger med ned.... 

• 3 months later...
  • Svar 76
  • Visninger 8.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vores kunder foretrækker faktisk os og betaler den pris vi beder om. Hvis andre ønsker at blive vores kunder, men føler de ikke har råd, må de spare op eller vælge mindre ydelser / færre besøg. 

• Jeg må desværre give Borende X ret. Det er et værre tuderi, der af og til kører herinde.  Hvis du vil betragte dig selv som tilhørende kategorien MAND, så stop venligst med at tude over pigernes

• Hmmmm.   Du køber typisk i segmentet øst piger.  Du er ikke specielt tilfreds med dette segment.  Du kigger nu mod det dyrere økonomiske segment, vil sagtens fordi du vil undgå episoder som dem du har

Postede billeder

Skrevet

Måske er det koldt business fordi hun bliver underbetalt for sit arbejde. Hvis jeg fik "øst pigernes" løn ville jeg os miste respekten for mine kunder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.