Hop til indhold
Guest BadGuy

Opfordring til danske GP piger !

Recommended Posts

Tyrkeren82 skrev, for 3 timer siden:

Altså hva gør man ikke for at overleve, eller tiltrække kunder. Vil da hellere gi 1500kr for en time, istedet for 2000kr

Altså - det vil vi jo alle sammen... Men længere oppe i tråden blev der refereret til autobranchen. Den blev jeg lige hængende lidt ved. 

Du kan næsten uden at blinke få 10-15% rabat, hvis du går til forhandleren og vil købe en ny Ford Mondeo eller Renault Megane. Men prøv så med samme taktik hos BMW, hvor du (og måske din p*k?) står og savler over en spritny 320'er. Han vil i bedste fald smile lidt, men i hans tanker kan du læse nøjagtig det samme som det, en meget kendt dansk racerkører kom til at udbryde sidste år under et interview på livetv. 

Hvorfor er det den her slags indlæg altid kommer sidst på måneden? Det var også galt sidste måned...

Kig nu lidt fremad i stedet for! Det er snart lønningsdag og den dag skinner solen sikkert. :) Så ville det da se DUMT ud at stå der med røde øjne og løbende næse, fordi man har tudet løs herinde over ikke at kunne disponere sin indkomst og derfor har været nødt til at købe fra nederste hylde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
weber skrev, for 1 time siden:

Det er jo netop der hele tråden starter. 

Hende der tager den lave pris har ikke samme niveau. Hun går ud og handler når hun har en aftale med en kunde. 

Husk du bestemmer selv om du vil handle i den flotte butik eller i bazaren.

Du jo total blank !

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, for 1 time siden:

Det er jo netop der hele tråden starter. 

Hende der tager den lave pris har ikke samme niveau. Hun går ud og handler når hun har en aftale med en kunde. 

Husk du bestemmer selv om du vil handle i den flotte butik eller i bazaren.

Læs nu hva jeg skriver, og forstå hva jeg skriver, og det gør du åbenbart ikke.

jeg siger den ene tager 1500 for en time, den anden tager 2000kr, og de giver samme service og er lige gode, hvorfor i alverden blander du det sammen. Hva har en flot butik med det at gøre eller en bazar når begge piger giver samme service og er lige gode

Del dette indlæg

Link til indlæg
lovingboobs skrev, 1 time siden:

..... Hvorfor er det den her slags indlæg altid kommer sidst på måneden? Det var også galt sidste måned...

:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare der ville komme flere mellemøstlig piger i branchen.. Hvis de er ligeså prisbillige og i ok kvalitet som alle vores små kioskejers produkter, er det glimrende. 

Gad godt at de har tørklæde på under  akten, men kun lidt.. Vil så gerne se deres smukke mørke hår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Tyrkeren82 skrev, for 3 timer siden:

Troede det var kameler:D 

hvorfor skal du komme med sådan et provokerende kommentar:angry:

selvfølgelig bestemmer hun da selv. Men hvis nu hun tager 2000kr for en time, og den anden tager 1500kr i timen, og de giver den samme service og er lige gode, hva for en af dem vil du vælge.

nu skal du altså ikke komme med et provokerende svar.

det er da normalt at man sætter priserne ned for at konkurrere med konkurrenter

Jo det er sådan konkurrence virker....

men det fortsætter jo ikke i det uendelige. På et tidspunkt kommer man ned på en pris hvor man ikke har lyst til at være med længere. 

Det er faktisk kun  mændene herinde, der har disse pris/ konkurrence debatter. Pigerne deltager ikke alverden. Tror det skyldes hun tager den pris hun ønsker. Vil folk ikke betale den pris virker det til, hun vælger at stoppe fremfor at fortsætte med uendelige prisnedsættelser for at matche de billigste østpiger.

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ofte spekuleret på, om der mon findes en eller anden form for særlig rabatordning med procenter og bonusknald til folk, der forsvarer de danske gp'ere her på EG :roll:  Synes noget kunne tyde på det. 

I så fald er din strategi helt forfejlet, BadGuy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Virgula skrev, for 13 minutter siden:

Har ofte spekuleret på, om der mon findes en eller anden form for særlig rabatordning med procenter og bonusknald til folk, der forsvarer de danske gp'ere her på EG :roll:  Synes noget kunne tyde på det. 

Ja hold nu kæft det giver bonus!!!

Man bliver bundet til sengen og så voldtager pigerne en på skift indtil man tigger og ber om de ikke nok vil stoppe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Virgula skrev, for 11 minutter siden:

I så fald føler jeg med godt nok  snydt. :lol:

Men bortset fra det, så vil jeg da mene at hvis en GP synes godt om en gæst (personen og samværet), så er han da nok en bedre kandidat til en vennepris, end ham der priger om prisen herinde og ude i det virkelige liv.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Liderlig-fyr skrev, for 1 minut siden:

Man bliver bundet til sengen og så voldtager pigerne en på skift indtil man tigger og ber om de ikke nok vil stoppe

Ja ok, så GØR jeg faktisk noget forkert. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 52 minutter siden:

Men bortset fra det, så vil jeg da mene at hvis en GP synes godt om en gæst (personen og samværet), så er han da nok en bedre kandidat til en vennepris, end ham der priger om prisen herinde og ude i det virkelige liv.;)

Er sådan set enig.

Jeg har bare lidt ondt af de stakkels syndere, som ind imellem formaster sig til at skrive noget kritisk og straks får et større tæskehold på nakken :wacko:.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 56 minutter siden:

Går ud fra, at du også havde givet godt med likes :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
ppd skrev, for 2 timer siden:

Bare der ville komme flere mellemøstlig piger i branchen.. Hvis de er ligeså prisbillige og i ok kvalitet som alle vores små kioskejers produkter, er det glimrende. 

Gad godt at de har tørklæde på under  akten, men kun lidt.. Vil så gerne se deres smukke mørke hår. 

Min lokale kiosk sælger makrel på dåse, for gammelt slik og hjemmelavede samosa....plus naturligvis sprut osv. Alt sammen lidt for gammelt. Så det er ihvertfald ikke den slags kvalitet af sex man normalt ønsker sig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Min lokale kiosk sælger makrel på dåse, for gammelt slik og hjemmelavede samosa....plus naturligvis sprut osv. Alt sammen lidt for gammelt. Så det er ihvertfald ikke den slags kvalitet af sex man normalt ønsker sig :D

Hov!.... nu kom jeg til at give dig en like Trine. 

Kan vi ikke straks i fællesskab understrege at jeg ikke får noget som helst ud af det i form af rabat, goodwill, først i køen og des lige? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Butch skrev, for 29 minutter siden:

Hov!.... nu kom jeg til at give dig en like Trine. 

Kan vi ikke straks i fællesskab understrege at jeg ikke får noget som helst ud af det i form af rabat, goodwill, først i køen og des lige? :D

Jeg Trine Tease skriver hermed under på at @Butch ingen goodwill får i min knalderi-biks :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Virgula skrev, 1 time siden:

Går ud fra, at du også havde givet godt med likes :D

Nej jeg er super dårlig til at give likes :unsure: 

Måske man skulle ansætte en lille lækker sekretær i en interessant kort nederdel og en skjorte som er nedringet til navlen til at håndtere det for mig :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Trinetease skrev, for 58 minutter siden:

Hey vi har jo alle ret til at have vores feticher :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
LastResort skrev, for 2 timer siden:

I så fald føler jeg med godt nok  snydt. :lol:

Nå så bryder Pigerne sig ikke om min personlighed og samværet med mig :unsure: har til dato aldrig prøvet at få det til vennepris :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Liderlig-fyr skrev, Lige nu:

Nå så bryder Pigerne sig ikke om min personlighed og samværet med mig :unsure: har til dato aldrig prøvet at få det til vennepris :oops:

Skrev kun at man nok var en bedre kandidat, hvilket jo ikke automatisk betyder at man får en vennepris. Og jeg kan jo også tage fejl, det sker trods alt engang imellem. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Virgula skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke en pleeser som mange af de vat pikke herinde, iøvrigt, rigtig opfanget  :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Liderlig-fyr skrev, for 26 minutter siden:

skrup nu af med dig, du får alligevel ik rabat lille pleaser....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
BadGuy skrev, for 6 minutter siden:

skrup nu af med dig, du får alligevel ik rabat lille pleaser....

:D:D:D

Beklager jeg ikke kan lade være med at tage lidt pis på den 27. Prisdebat i år :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...