Guest BadGuy Skrevet 29. August, 2018 Kære danske GP Hvor ville jeg ønske jeres ydelser var lidt billigere, så ville jeg til en hver tid vælge jer frem for de øst piger som snart har overtaget markedet i kbh området. Jeg har læst adskillige tråde nu hvor de brænder folk af som de har lavet en aftale med, mange er useriøse og kun ude efter pengene og en del har en bagmand som udnytter pigerne. Jeg oplevede selv at blive brændt af i går af en øst pige på Amager, havde en aftale med hende og skulle ringe når jeg var på adresse som aftalt 16.30, da jeg kom, var hun på vej ud af døren med en veninde og skulle ud at købe mad.... Hvor er respekten henne fra deres side, det er kold busnis og ikke andet, siger ikke alle øst piger er sådan, men bare jer dejlige danske piger ville satte prisen lidt ned, så jeres kunder ville foretrække jer i stedet for øst pigerne.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. August, 2018 (edited) Jeg synes, jeg har læst om samme emne før, og det endda for ganske kort tid siden. Jeg er ikke engang sikker på, at tråden er løbet ud endnu, så hvorfor starte en ny om det samme? Redigeret 29. August, 2018 af Borende X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 29. August, 2018 Borende X skrev, for 9 minutter siden: Jeg synes, jeg har læst om samme emne før, og det endda for ganske kort tid siden. Jeg er ikke engang sikker på, at tråden er løbet ud endnu, så hvorfor starte en ny om det samme? Har du ikke andet at byde ind med, så lad venligst være med at kommentere, du kan bare springe denne tråd over, hvis den genere dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 29. August, 2018 BadGuy skrev, for 9 minutter siden: Kære danske GP Hvor ville jeg ønske jeres ydelser var lidt billigere, så ville jeg til en hver tid vælge jer frem for de øst piger som snart har overtaget markedet i kbh området....... ........men bare jer dejlige danske piger ville satte prisen lidt ned, så jeres kunder ville foretrække jer i stedet for øst pigerne.... Vores kunder foretrækker faktisk os og betaler den pris vi beder om. Hvis andre ønsker at blive vores kunder, men føler de ikke har råd, må de spare op eller vælge mindre ydelser / færre besøg. Uden sammenligning iøvrigt, så skriver vi heller ikke til Porsche, at de skal sætte priserne ned, så vi skifte Clioen ud, vel? 19 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 29. August, 2018 Liv skrev, for 7 minutter siden: Vores kunder foretrækker faktisk os og betaler den pris vi beder om. Hvis andre ønsker at blive vores kunder, men føler de ikke har råd, må de spare op eller vælge mindre ydelser / færre besøg. Uden sammenligning iøvrigt, så skriver vi heller ikke til Porsche, at de skal sætte priserne ned, så vi skifte Clioen ud, vel? oplever desværre det modsatte, at mange vælger øst piger pga økonomi, men dejligt for dig at du har kunder nog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 29. August, 2018 BadGuy skrev, for 17 minutter siden: oplever desværre det modsatte, at mange vælger øst piger pga økonomi, men dejligt for dig at du har kunder nog Du har nok til dels ret. Men mange vælger nok også de udenlandske piger da der blandt disse er en næsten konstant udskiftning. Thi mange er hele tiden på jagt efter det "nye guld" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 29. August, 2018 BadGuy skrev, for 28 minutter siden: Har du ikke andet at byde ind med, så lad venligst være med at kommentere, du kan bare springe denne tråd over, hvis den genere dig. Jeg må desværre give Borende X ret. Det er et værre tuderi, der af og til kører herinde. Hvis du vil betragte dig selv som tilhørende kategorien MAND, så stop venligst med at tude over pigernes priser! Dit tuderi får dig i stedet ovre i kategorierne TØS / PATTEBARN. Du bestemmer oven i købet selv hvilken... Jeg er helt med på irritationen over at blive brændt af. Men din begrundelse for at prisen, på grund af din oplevelse, skal ned, er da helt ude i skoven. Hvis markedet er (som du skriver) overtaget af østpiger og de alle sammen tager ud at handle med veninder, når de har lavet aftaler, tror jeg nok du skal regne med at markedet regulerer sig selv! 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 29. August, 2018 Hvorfor sætter syersken ikke sin løn ned så vi kan få produceret tøj i Danmark igen? Hvorfor sætter produktionsarbejderen ikke sin løn ned, så vi kan få mere produktion i Danmark? Pigerne har en forretning kørende og skal/vil tjene penge. Nøjagtig ligesom når du er på arbejde... Hvis det var rent hobby, så tror jeg gerne, hun selv ville vælge mændene, fremfor kun at afvise dem hun slet ikke gider. Men jo, det er da dyrt!!!! men mig bekendt bor alle Pigerne ikke ude på strandvejen og kører i Ferrari. Så den høje pris skyldes nok også udgifter, moms, skat osv Og egentlig er prisen jo ikke så høj endda, når du tænker på mekanikeren koster typisk 700-1000 kr i timen (inklusiv fortjeneste på resevedele, olie etc) og ikke har en masse spildtid når han går fra bil til bil. (og man kan vel heller ikke knalde 8 timer om dagen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brainfred 43 Skrevet 29. August, 2018 Dejligt forfriskende, at der er en mand som tør stå ved, at de udenlandske er præcis lige så gode som de danske, og at han pga. prisen derfor går til de udenlandske. Jeg kan oplyse, at der er flere danske prostituerede der af denne grund har sat deres priser ned. F.eks. kender jeg en meget ung dansk prostitueret, som tilbyder stort set alt så som superfransk, mega med slug, slave, græsk, urin, fist, samt til de heldige stamkunder sex uden kondom. Alt dette er inkluderet i hendes faste pris på 1.800 pr. time. Det gør hende væsentligt billigere end selv den billigste østerupæiske prostitueret! Jeg er helt enig i at markedet regulerer sig selv. Og reguleringen er allerede igang, og med tiden vil det betyde at en "standard" dansk prostitueret kommer til at sætte prisen ned og tilbyde diverse usikre ydelser. Om det er en god/dårlig udvikling kan diskuteres... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 29. August, 2018 Man får det man betaler for. Hvis ikke man vil betale det varen koster finder man bare en anden udbyder. Hvis så kvaliteten og leverings sikkerheden ikke er i top må man bare leve med det. Hellere EN god Dansk oplevelse end to dårlige udenlandske. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. August, 2018 brainfred skrev, for 38 minutter siden: Dejligt forfriskende, at der er en mand som tør stå ved, at de udenlandske er præcis lige så gode som de danske, og at han pga. prisen derfor går til de udenlandske. Jeg kan oplyse, at der er flere danske prostituerede der af denne grund har sat deres priser ned. F.eks. kender jeg en meget ung dansk prostitueret, som tilbyder stort set alt så som superfransk, mega med slug, slave, græsk, urin, fist, samt til de heldige stamkunder sex uden kondom. Alt dette er inkluderet i hendes faste pris på 1.800 pr. time. Det gør hende væsentligt billigere end selv den billigste østerupæiske prostitueret! Jeg er helt enig i at markedet regulerer sig selv. Og reguleringen er allerede igang, og med tiden vil det betyde at en "standard" dansk prostitueret kommer til at sætte prisen ned og tilbyde diverse usikre ydelser. Om det er en god/dårlig udvikling kan diskuteres... Hvor er det trist at en pige føler at hun er nød til at gå på kompromis med sit eget helbred for at kunne tjene penge. Og ja....det er lige så trist når det er en udenlandsk pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 29. August, 2018 Brainfred ! Jeg synes det er en skidt udvikling. Men markedet regulerer jo (desværre så ) sig selv, sådan vil det jo være. Men ingen tvivl om, at priserne IKKE bør ned ved de danske piger. Hvor ender vi, hvis det bliver billigere? Alle mulige tvivlsomme personer, uden ret mange penge på lommen, kommer rendende ved alle de gode piger.. Sikke et hyr det bliver for pigerne at sortere - og håndtere. Uden de omsætter for flere kroner ! Hold priserne oppe - det skal værdsættes økonomisk, at besøge en fantastisk pige og nyde de privilegier det medfører ! Der bør være en vis standard hos mænd, en ydmyghed og gentleman-agtig tilgang, fremfor at presse priser ! Det er da nedværdigende både overfor pigen - og sig selv, hvis man gør det. For pigerne er det da også bedst, hvis de holder priserne (eller sætter dem op), så der er et vist niveau ved gæsterne. - og ja jeg ved godt der kan komme en ildelugtende bonderøv med tegnedrengen fyldt med de store sedler og gerne vil besøge “smukke X” ... men generelt. Mit indlæg er ikke ment som provokation, men prisreduceringer fører bare intet godt med sig ! Hvis du ikke har så mange penge, - så spar op og glæd dig, og lad være med at forvente, at et GP besøg er alle mands ret. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. August, 2018 BadGuy skrev, for 4 timer siden: Kære danske GP Hvor ville jeg ønske jeres ydelser var lidt billigere, så ville jeg til en hver tid vælge jer frem for de øst piger som snart har overtaget markedet i kbh området. Jeg har læst adskillige tråde nu hvor de brænder folk af som de har lavet en aftale med, mange er useriøse og kun ude efter pengene og en del har en bagmand som udnytter pigerne. Jeg oplevede selv at blive brændt af i går af en øst pige på Amager, havde en aftale med hende og skulle ringe når jeg var på adresse som aftalt 16.30, da jeg kom, var hun på vej ud af døren med en veninde og skulle ud at købe mad.... Hvor er respekten henne fra deres side, det er kold busnis og ikke andet, siger ikke alle øst piger er sådan, men bare jer dejlige danske piger ville satte prisen lidt ned, så jeres kunder ville foretrække jer i stedet for øst pigerne.... Hmmmm. Du køber typisk i segmentet øst piger. Du er ikke specielt tilfreds med dette segment. Du kigger nu mod det dyrere økonomiske segment, vil sagtens fordi du vil undgå episoder som dem du har beskrevet. Det er jo fint nok, her er priserne bare anderledes. Selvfølgelig sætter dette segment ikke priserne ned for din skyld. Du kan jo prøve at besvare eller tænke lidt over nedenstående spørgsmål. Tror at de danske piger sukker efter at tiltrække gæster fra et segment, der er mere fokuseret på prisen end på pigen ? 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 29. August, 2018 Angående østpiger... tilstrømningen af østeuropæere er aftagende grundet forbedrede muligheder for job og skabe sig et godt liv i hjemlandene. Har medført at landbrug, hotel og restaurationsbranchen nu begynder at mangle folk Man kunne jo godt forestille sig det også galt østpigerne... så fald er det jo næppe prisfald vi kommer til at se. TheVoice skrev, for 15 minutter siden: sorry TheVoice dit indlæg skulle ikke have været citeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 29. August, 2018 BadGuy skrev, for 5 timer siden: Kære danske GP Hvor ville jeg ønske jeres ydelser var lidt billigere, så ville jeg til en hver tid vælge jer frem for de øst piger som snart har overtaget markedet i kbh området. Jeg har læst adskillige tråde nu hvor de brænder folk af som de har lavet en aftale med, mange er useriøse og kun ude efter pengene og en del har en bagmand som udnytter pigerne. Jeg oplevede selv at blive brændt af i går af en øst pige på Amager, havde en aftale med hende og skulle ringe når jeg var på adresse som aftalt 16.30, da jeg kom, var hun på vej ud af døren med en veninde og skulle ud at købe mad.... Hvor er respekten henne fra deres side, det er kold busnis og ikke andet, siger ikke alle øst piger er sådan, men bare jer dejlige danske piger ville satte prisen lidt ned, så jeres kunder ville foretrække jer i stedet for øst pigerne.... Det mener jeg også ja. Jeg har da mødt mange udenlandske gp’er som yder en fantastisk service. Men syntes da det er rimeligt for branchen at nogen sætter priserne ned for at overleve. Det da meget normalt. Altså hva gør man ikke for at overleve, eller tiltrække kunder. Vil da hellere gi 1500kr for en time, istedet for 2000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 29. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 12 minutter siden: Det mener jeg også ja. Jeg har da mødt mange udenlandske gp’er som yder en fantastisk service. Men syntes da det er rimeligt for branchen at nogen sætter priserne ned for at overleve. Det da meget normalt. Altså hva gør man ikke for at overleve, eller tiltrække kunder. Vil da hellere gi 1500kr for en time, istedet for 2000kr Nu er det sådan at hende der ligger krop til også sætter prisen. Hvis ikke du vil betale så find et andet sted. Det er mennesker og ikke kameler der handles om. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. August, 2018 weber skrev, for 9 minutter siden: Det er mennesker og ikke kameler der handles om. Ahhh der findes vel også et publikum Camel Toe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. August, 2018 Jeg vil gerne opfordre de danske piger til at sætte priserne ned. Jeg kan ikke se hvorfor de skal være dyrere end de udenlandske piger, der oven i købet har rejseudgifter forbundet med arbejdet. Det har de danske piger slet ikke i samme målestok.Så jeg mener de danske pigers priser skulle være billigere. Der er også en del udenlandske piger der tilbyder fransk uden. Nogen gange også dansk uden. Hvis de nu bliver syge, hvem tror I så betaler ?? De har meget mere bruger betaling, så deres omkostninger er altså meget højere end de danske piger. Så jeg synes de danske pigers priser skal ned Og jeg gider altså ikke udsætte maj sæl for kønssygdomme, så det må være både ret og rimeligt at de danske piger sætter deres priser ned til et godt stykke under de udenlandske. De skal være meget billigere. For ellers har jeg ikke råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. August, 2018 Ah... Måske glædes piger af en vis standard ikke er forbeholdt alle husholdnings økonomier? Det lyder som oftest som om, at det ikke kan blive for billigt, og ikke kan få for mange ydelser i pakken... Måske det er de danske piger hvis pris er den "rigtige" og de udenlandske sætter prisen lavere, og så hustler m.m.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 29. August, 2018 tvr skrev, for 29 minutter siden: Jeg vil gerne opfordre de danske piger til at sætte priserne ned. Jeg kan ikke se hvorfor de skal være dyrere end de udenlandske piger, der oven i købet har rejseudgifter forbundet med arbejdet. Det har de danske piger slet ikke i samme målestok.Så jeg mener de danske pigers priser skulle være billigere. Der er også en del udenlandske piger der tilbyder fransk uden. Nogen gange også dansk uden. Hvis de nu bliver syge, hvem tror I så betaler ?? De har meget mere bruger betaling, så deres omkostninger er altså meget højere end de danske piger. Så jeg synes de danske pigers priser skal ned Og jeg gider altså ikke udsætte maj sæl for kønssygdomme, så det må være både ret og rimeligt at de danske piger sætter deres priser ned til et godt stykke under de udenlandske. De skal være meget billigere. For ellers har jeg ikke råd. Alternativt gøre det gratis Vise lidt empati og forståelse for os stakkels Mænd der døjer med højtryk hele tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. August, 2018 Liderlig-fyr skrev, for 4 minutter siden: Alternativt gøre det gratis Vise lidt empati og forståelse for os stakkels Mænd der døjer med højtryk hele tiden De gør det jo fordi de kan lide det. Så kan de selvfølgelig gøre det gratis. Men vis de VIRKELIG kan lide det, kan de vel betale gæsterne for at komme. Det er jo trods alt os, der har ulejligheden med at besøge pigerne og ikke omvendt. Værden er igge rætfærdi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 29. August, 2018 Burde hele sammenligningen ikke holdes op imod hvor mange vagter man påtager sig,og hvor timer man eventuelt afsætter til sin vagt? Jeg forstår godt de danske priser er lidt højere når man fortrækker 2 vagter pr.uge frem for 7 a' 12-14 timer ad gangen. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 29. August, 2018 weber skrev, for 1 time siden: Nu er det sådan at hende der ligger krop til også sætter prisen. Hvis ikke du vil betale så find et andet sted. Det er mennesker og ikke kameler der handles om. Troede det var kameler hvorfor skal du komme med sådan et provokerende kommentar selvfølgelig bestemmer hun da selv. Men hvis nu hun tager 2000kr for en time, og den anden tager 1500kr i timen, og de giver den samme service og er lige gode, hva for en af dem vil du vælge. nu skal du altså ikke komme med et provokerende svar. det er da normalt at man sætter priserne ned for at konkurrere med konkurrenter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 29. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 19 minutter siden: Troede det var kameler hvorfor skal du komme med sådan et provokerende kommentar selvfølgelig bestemmer hun da selv. Men hvis nu hun tager 2000kr for en time, og den anden tager 1500kr i timen, og de giver den samme service og er lige gode, hva for en af dem vil du vælge. nu skal du altså ikke komme med et provokerende svar. det er da normalt at man sætter priserne ned for at konkurrere med konkurrenter Det er jo netop der hele tråden starter. Hende der tager den lave pris har ikke samme niveau. Hun går ud og handler når hun har en aftale med en kunde. Husk du bestemmer selv om du vil handle i den flotte butik eller i bazaren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 31 minutter siden: Men hvis nu hun tager 2000kr for en time, og den anden tager 1500kr i timen, og de giver den samme service og er lige gode, hva for en af dem vil du vælge. Den pige som jeg finder mest interessant og tiltrækkende. Jeg skal jo være intim sammen med hende. Sagen var nok anderledes, hvis vi talte et smut forbi en kiropraktor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg