Hop til indhold
Guest TheFirstOne

Emma i Hampen, WOW

Recommended Posts

Guest TheFirstOne

Halløj i stuen :)

Jeg var lige et smut forbi Hampen i dag, og havde et lille møde med den utroligt smukke Emma.

https://annoncelight.dk/showad/240772

det er ikke første gang jeg har besøgt hende, for som flere andre her inde, er jeg blevet helt vild med hende :wub: hun er godt nok bare noget for sig selv.

det er absolut hende på billederne, altså en super smuk pige, og så er hun et vidunderligt menneske når man lærer hende at kende;) Og så er der jo lige sexen... wuhu ... dybe kys, lækre blowjobs og en mis der smager så englene synger :D

ja ja, jeg ved godt det lyder som en salgstale, men jeg er altså også solgt.

Skal jeg sætte karakter på, så bliver det således:

- stedet 8 ud af 10 rimeligt diskret og ude på landet, ok pænt og rent.

- pigen 10 ud af 10 jeg har ikke prøvet bedre på trods af mange års erfaring :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
31hans07 skrev, for 11 timer siden:

Enig - sammen med et par dejlige piger i Bording er hun også med på min top 3 !

Jeg kan kun være helt enig, der er også et par fantastiske piger i Bording så min top 3 af aktive piger er også samlet i det område :)

Men på min all time top 3 ligger Emma også i top, der er dog lige skiftet lidt ud på de næste pladser.
Ja, så sidder men jo og bliver helt nostalgisk, for så var der jo Louise i Randers, som boede på 3. eller 4. sal, jeg kan sku ikke helt huske det, men efter en omgang hos hende, var turen ned ad trappen en udfordring... Fuck hun lagde ikke på den lade side, i en doggy med hende var det ikke bare fyren der bevægede sig, hun stødte virkeligt også igennem.. husker tydeligt hvordan benene rystede under mig når jeg gik derfra, fordi hun havde tømt en for energi, bogstaveligt talt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige give mit besyv med ang. Emma. Hun er utrolig dejlig, ser godt ud og gør hvad du gerne vil, inden for hendes grænser selvfølgelig. En rigtig glædespige.

Jeg giver hende 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
stigolsen62 skrev, den 29/8/2018 at 17:30:

Kan i give et præg om hvem i hentyder til ? Jeg kan næsten ikke tro det kan passe. 

Jo, det kan jeg da... toppen af poppen i Bording er efter min mening Julie, hun er sgu også sød, smuk og helt igennem dejlig, hun er godt nok ude at rejse det næste stykke tid :sad: 

men hun hamler slet ikke op med Emma (ja gæt selv hvor jeg lige kommer fra :mrgreen:) det er helt sikkert også fordi vores kemi passer rigtigt godt sammen, og stjernetegnene står rigtigt og alt det der, men fy for pokker hun er skøn :x:x:x

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, den 28/8/2018 at 22:00:

Halløj i stuen :)

Jeg var lige et smut forbi Hampen i dag, og havde et lille møde med den utroligt smukke Emma.

https://annoncelight.dk/showad/240772

det er ikke første gang jeg har besøgt hende, for som flere andre her inde, er jeg blevet helt vild med hende :wub: hun er godt nok bare noget for sig selv.

det er absolut hende på billederne, altså en super smuk pige, og så er hun et vidunderligt menneske når man lærer hende at kende;) Og så er der jo lige sexen... wuhu ... dybe kys, lækre blowjobs og en mis der smager så englene synger :D

ja ja, jeg ved godt det lyder som en salgstale, men jeg er altså også solgt.

Skal jeg sætte karakter på, så bliver det således:

- stedet 8 ud af 10 rimeligt diskret og ude på landet, ok pænt og rent.

- pigen 10 ud af 10 jeg har ikke prøvet bedre på trods af mange års erfaring :shock:

 

Hvor meget måtte du punge ud med for sådan en oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Jep, hun er fra Letland, eller noget over i den retning :) men selv om det lyder utroligt, så er servicen helt på højde med de bedste danske piger jeg har mødt ;)

En halv time koster 1000,- en time koster 2000,- osv. Og så er der alt det ekstra som også koster, så ikke billig, men jeg kommer igen og igen, så alle pengene værd i min bog :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede hende for første gang i går aftes lige inden lukketid. Hun holdt faktisk åbent en halv time længere for min skyld. Jeg har kun godt at sige om hende, flot fræk og charmerende ung kvinde fra Letland. Jeg har lovet hende at jeg snart kommer igen. Klart en af de bedste Jeg har mødt. Jeg mindes kun Nicole og Monica fra Estland på Sdr Ringgade i Århus der huserede i starten af nullerne der gjorde det ligeså godt.. 

Redigeret af Tinas mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså på billederne ser hun smuk ud, og hendes hår er rigtige flot, hvor gammel er hun?

 

 

Redigeret af letsgo

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 5 timer siden:

bor hun alene eller er der en masse rocker der bor der?

Hun bor i en lejlighed der ligger for sig selv dejligt diskret og man kan holde i en næsten flikket gård have hun bor der selv hendes udlejer bor i et hus ved siden af men ham ser man ikke meget til har været der 11 gange ialt nu og det er ski et dejligt sted og dejlige piger især Emma 

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 6 timer siden:

altså på billederne ser hun smuk ud, og hendes hår er rigtige flot, hvor gammel er hun?

 

 

Hun er så smuk og dejlig hun er 28 år 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 11 timer siden:

Nogen der ved hvad hun tager for en time inkl. superfransk?

2000 kr hun sutter kun med kondom men stade mega dejligt for hun er GO til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Jeg har anmeldt Emma før, og kan kun være enig i de positive anmeldelser :wub: hun er en fantastisk pige....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Åhhh ja, så kom hun endeligt tilbage...

så det skulle da lige fejres med en ordentlig ruske tur i kanen hos den fantastiske tøs :biggrin: 

utroligt så god, en trist og lidt grå mandag pludseligt kan blive he he

Så skal sparegrisen bare lige vendes på hovedet, og så må jeg jo se om det kan give til en tur mere inden hun smutter igen, men mon ikke.. der er vist 14 dage til at få sparret sammen i, denne gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...