Hop til indhold
Guest Vendelbo773

Pirrings bondage. Min oolevelse.

Recommended Posts

Guest Vendelbo773

Hej

Igår blev der åbnet endnu et kapitel i "mit sexlivs bog".

Min faste GP mente jeg trængte til noget pirrings bondage. Den var jeg selvfølgelig med på.

Jeg blev lagt på sengen og hænder og fødder blev bundet, så jeg kun i meget begrænset omfang kunne røre mig. Derefter blev jeg blind folded.

Så gik seancen ellers igang.

Lillemanden fik en gang oliemassage som var virkelig dejligt.

Der blev pirret, rørt og kælt over det meste. Både med hænder og de dejlige velformede og strittende bryster.

Det er en rigtig fed oplevelse at man ikke kan se, hvad der foregår og meget ophidsende.

Undervejs blev der også plads til dejlige intense tungekys.

Efter at lillemanden nu var ved, at være rigtig glad blev det tid til en "omvendt cow-girl", hvor det hele kulminerede i en helt fantastisk cow-girl.

Wouw det var en super dejlig oplevelse.:wub:

Virkelig en ny dejlig oplevelse. Det kapitel skal godt nok granskes nærmere i fremtiden:P

Er der andre herinde, der er vilde med pirrings bondage?

Vh

V.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er en dejlig oplevelse jeg nyder det selv. min bedste oplevelse er med 2 piger hvoraf jeg aldrig har set den ene pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh nej, lad dog være med at skrive sådan en historie ;) Den fik minderne til at vælte frem.

For måske 15 år siden besøgte jeg en klinik i Roskilde, hvor danske Chris huserede. 

Slank dame med pæne silikonebabser - vi var nogenlunde jævnaldrende og da jeg ikke rigtigt havde besluttet mig på forhånd hvad jeg ville have, så foreslog hun pirringsbondage - jeg pointerede at det skulle være i den blide ende. Fik hende til at iføre sig lange lakstøvler (elsker følelsen af kvinder i støvler) og så var det ellers i gang.

Jeg blev bundet på hænder og fødder og den næste halve time var jeg helt i hendes magt - lillebror blev bundet op og klemmer sat taktiske steder. Hun var meget lydhør for hvornår hun ramte min grænse. Da jeg endelig eksploderede oppe i hende, så var det så jeg så sol, måne og stjerner :) 

En måneds til senere skulle jeg lige have en omgang mere - og det var endnu bedre. Som afslutning denne gang var det en 69'er - og jeg eksploderede endnu mere end første gang og hun var vist ikke selv uberørt, da hendes safter løb ud af hende mens hun kom (nej, det var ikke urin) :) 

Jeg mødte desværre ikke Chris efterfølgende da klinikken i Roskilde lukkede - den kom vist aldrig rigtigt i gang.

Men prøv det - men gør det med en du har tillid til :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 3 timer siden:

... Er der andre herinde, der er vilde med pirrings bondage?

Jeg prøvede det engang hos Gina Faith, og det var en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 3 timer siden:

Hej

Igår blev der åbnet endnu et kapitel i "mit sexlivs bog".

Min faste GP mente jeg trængte til noget pirrings bondage. Den var jeg selvfølgelig med på.

Jeg blev lagt på sengen og hænder og fødder blev bundet, så jeg kun i meget begrænset omfang kunne røre mig. Derefter blev jeg blind folded.

Så gik seancen ellers igang.

Lillemanden fik en gang oliemassage som var virkelig dejligt.

Der blev pirret, rørt og kælt over det meste. Både med hænder og de dejlige velformede og strittende bryster.

Det er en rigtig fed oplevelse at man ikke kan se, hvad der foregår og meget ophidsende.

Undervejs blev der også plads til dejlige intense tungekys.

Efter at lillemanden nu var ved, at være rigtig glad blev det tid til en "omvendt cow-girl", hvor det hele kulminerede i en helt fantastisk cow-girl.

Wouw det var en super dejlig oplevelse.:wub:

Virkelig en ny dejlig oplevelse. Det kapitel skal godt nok granskes nærmere i fremtiden:P

Er der andre herinde, der er vilde med pirrings bondage?

Vh

V.

 

Vil du ikke afsløre hvem det var :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

jamen det er en rigtig lækker form, hvis kvinden forstår at gøre det rigtigt.. 

jeg har en ældre kvinde som veninde med hvad dertil hører og hun er ikke sart.. hun binder mig nogen gange og leger med mig, hun har endda lavet en maske kun med hul ved næse og mund, så kan jeg intet se og ørepropper i så er man total "ude", hun har så et par gange inviteret en af hendes veninder (eller hvem hun er) med i legen og så bliver det rigtig frækt...

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, den 24. august 2018 at 11:36:

[..........]..Er der andre herinde, der er vilde med pirrings bondage?

Vh

V.

 

Jep!

Alle sanser bliver lige skærpet en ekstra tand. Og alt efter hvor fræk pigen er med berøringerne, så kan "det uventede" drive liren helt op på højeste plan.

Så ja, jeg er også vild med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det er  super lækkert  og meget  tilfredsstillende. At ligge  bunden  og  evt  også  blindfolded. Være  i den  andens  magt  tænder  mig  voldsomt  meget.  Sidste  gang  jeg  nød  denne  leg  var  mine  hænder  fikseret  og  øjenmaske.  Mine  bryster  blev  krammet,  suttet  og  æltet,  blev  slikket  mens  han  havde  et  mentolbolcher  i munden,  fingerkneppet  så  jeg  sprøjtede  og  jeg  nærmest  skreg  den  ene  orgasme  ud  efter  den  anden. 

Elsker  de  typer  af  lege med  en  der  respekter  mine  grænser  og  der  er  tillid  til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 24/8/2018 at 15:26:

Jeg prøvede det engang hos Gina Faith, og det var en god oplevelse.

Gina Faith... er det ikke 20 år siden? Men hvilke minder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Det er  super lækkert  og meget  tilfredsstillende. At ligge  bunden  og  evt  også  blindfolded. Være  i den  andens  magt  tænder  mig  voldsomt  meget.  Sidste  gang  jeg  nød  denne  leg  var  mine  hænder  fikseret  og  øjenmaske.  Mine  bryster  blev  krammet,  suttet  og  æltet,  blev  slikket  mens  han  havde  et  mentolbolcher  i munden,  fingerkneppet  så  jeg  sprøjtede  og  jeg  nærmest  skreg  den  ene  orgasme  ud  efter  den  anden. 

Elsker  de  typer  af  lege med  en  der  respekter  mine  grænser  og  der  er  tillid  til. 

Lyder også rart. Hvor meget måtte du betale for dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Finn1101 skrev, for 19 minutter siden:

Lyder også rart. Hvor meget måtte du betale for dette?

Jeg  måtte  ligge  krop  til  - og  var  så  heldig  at  jeg  også  fik  lov  til  at  sutte  pik, få  lommepenge  og  hyggelig snak bagefter.

Vi  startede  med  et  fællesbad  med  masser  af  berøringer og  kys. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det er  super lækkert  og meget  tilfredsstillende. At ligge  bunden  og  evt  også  blindfolded. Være  i den  andens  magt  tænder  mig  voldsomt  meget.  Sidste  gang  jeg  nød  denne  leg  var  mine  hænder  fikseret  og  øjenmaske.  Mine  bryster  blev  krammet,  suttet  og  æltet,  blev  slikket  mens  han  havde  et  mentolbolcher  i munden,  fingerkneppet  så  jeg  sprøjtede  og  jeg  nærmest  skreg  den  ene  orgasme  ud  efter  den  anden. 

Elsker  de  typer  af  lege med  en  der  respekter  mine  grænser  og  der  er  tillid  til. 

Det kunne godt have været mig smil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hallo-hallo skrev, for 3 minutter siden:

Det kunne godt have været mig smil

Det  er  dig  og  vores  sidste  møde <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Gina Faith... er det ikke 20 år siden? Men hvilke minder ;) 

Jeg var hos Gina i slutningen af oktober 2012 og fik denne sublime behandling.

Jeg havde faktisk dengang en plan om skiftevis at besøge hende og @Nikita Darling, men jeg er ikke så god til at multitaske, så det endte med, at jeg havnede hos Darlingen i et længerevarende "forhold".

Hun stoppede så desværre her ovre i Københavnsområdet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte engang en østpige på Jasminvej i Herning, der plejede at være danske piger, så jeg blev noget overrasket over, at blive lukkede ind af en pige der talte lidt engelsk.

Var lige ved, at gå igen, men hun var flot og fræk og smilede sødt, så jeg gik med ind.

Da vi kom ind, lade jeg mærke til, at hun havde lakstøvler og dress liggende, så det endte med, at jeg pegede på Pirrings bondage og Lak dresset.  Da jeg kom tilbage fra badet, stod hun klædt i lak fra top til tå, flot syn. Hun havde også lagt en slags gummilagen på sengen og der var trukket en kæde op i hvert hjørne. Hun viste mig på plads og satte sig over mit bryst, mens hun gav mig manchetter om både håndled og ankler, hun træk godt i arme og ben, inden jeg blev hægtet fast i kæderne, med andre ord spændt godt ud.

Så gik hun igang, der var ikke det sted på min krop, hvor hendes hænder, støvle stilleter, bryster, ja hun brugte hele kroppen til, at pirre med, hun brugte min tunge til, at slikke både stive brystvorter og en våd fisse. På et tidspunkt sad hun mellem mine ben og spillede min pik mellem hendes stilethæle, hun formåede, at holde mig lige på kanten længe.

Til sidst lade hun sig over mig og og lod pikken glide ind mellem hende læber, mens hun kælede for mine baller og nosser med sin handskeklædte hånd, efterhånden var der et par finger der var nærgående ved min anus, hun lod sit mundvand løbe ned på hendes finger og min anus. Da hun igen fangede min pik med læberne, gled først en finger, så to op i mig, hun fingerkneppede min røv, mens jeg fik et kanon blow, inden længe stod min krop op i en bue, jeg kom som sjælen prøvet ;)

Men hun var ikke færdig, hun ventede sig om og satte sig til rette over mit ansigt og sagde come on, jeg slikkede det bedste jeg havde lært, mit hoved blev holdt fast mellem hende lakklædte lår og hun brugte mig uhæmmet, på et tidspunkt løsenede hun mine hænder og førte dem op til hende bryster, så jeg kunne ælte hendes skønne bryster, men jeg slikkede som en gal. Hele hendes krop sitrede og hendes safter løb ned i mit ansigt da hun kom.

Mødte hende desværre ikke igen.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
nassty skrev, for 8 minutter siden:

Hvor fandt du hende henne har du et link evt?

 

jasminvej er lukket for mange år siden desvære

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 10 minutter siden:

jasminvej er lukket for mange år siden desvære

Han har da været der  i fredags? Evt noget der er startet op igen? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nassty skrev, for 52 minutter siden:

Han har da været der  i fredags? Evt noget der er startet op igen? 

 

hvem var der i fredags

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
knallert skrev, for 13 minutter siden:

hvem var der i fredags

Trådstarter  besøgte  hans  faste  gp 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Trådstarter  besøgte  hans  faste  gp 

ok troede du mente det indlæg fra jasmin vej, kan godt se at trådstarteren  var et andet sted fredag

Redigeret af knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 9 minutter siden:

ok troede du mente det indlæg fra jasmin vej, kan godt se at trådstarteren  var et andet sted fredag

Det er åbenbart et mysterium hvor og med hvem?

Men på den anden side ligger den her tråd jo heller ikke i anmeldelser :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...