Hop til indhold
DK fyr 34

Stakkels Allan :((

Recommended Posts

Allan mener at et blow med udløsning i pigens mund vil gøre hans liv mere spændende https://annoncelight.dk/showad/251121

Desværre har Allan ikke angivet hverken telefonnummer eller mail i sin annonce på AL så Allan må undvære det sjove.

Kender du Allan så tag da fat i ham og sig han har glemt sine kontaktoplysninger ;) 

- Tror faktisk gutten har været fremført tidligere, med samme annonce og af samme årsag.......og vi kan jo ikke have Allan går rundt og venter forgæves.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Din interesse for andres annoncer er alligevel ret stor. Hvis Allan får en ( seksuel fantasi) opfyldt ved at have sådan en annonce.... er det så ok at sidde og gøre grin med ham herinde ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja TS. Man skal vogte sig hvis man vover sig ned af satirens og sarkasmens smalle sti :huh:

Jeg kan dog kun erklære mig enig med Allan. Det er spændende og komme i en piges mund. Men sodavanden beholder jeg altså for mig selv :ph34r:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Din interesse for andres annoncer er alligevel ret stor. Hvis Allan får en ( seksuel fantasi) opfyldt ved at have sådan en annonce.... er det så ok at sidde og gøre grin med ham herinde ? 

Ja da, og især i morgen når det er fredag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Din interesse for andres annoncer er alligevel ret stor. Hvis Allan får en ( seksuel fantasi) opfyldt ved at have sådan en annonce.... er det så ok at sidde og gøre grin med ham herinde ? 

Så er vi vist heller ikke mere hellige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
JessiJade skrev, for 51 minutter siden:

Så er vi vist heller ikke mere hellige...

Det ved jeg sq ikke rigtigt.... Jeg griner ikke offentligt på et tilgængeligt forum af andre mennesker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Allan mener at et blow med udløsning i pigens mund vil gøre hans liv mere spændende https://annoncelight.dk/showad/251121

Desværre har Allan ikke angivet hverken telefonnummer eller mail i sin annonce på AL så Allan må undvære det sjove.

Kender du Allan så tag da fat i ham og sig han har glemt sine kontaktoplysninger ;) 

- Tror faktisk gutten har været fremført tidligere, med samme annonce og af samme årsag.......og vi kan jo ikke have Allan går rundt og venter forgæves.

 

Jeg forstår det ikke helt.

Allan ønsker at komme i munden på en kvinde, så hvorfor efterlyser du ham? Dit billede viser du mand, så forstår vist ikke din interesse? Er du trans? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 6 timer siden:

Jeg forstår det ikke helt.

Allan ønsker at komme i munden på en kvinde, så hvorfor efterlyser du ham? Dit billede viser du mand, så forstår vist ikke din interesse? Er du trans? 

dkfyr34 forstår vel ikke ligesom jeg selv:D

hvorfor der er en del annoncer på al

uden kontakt info hverken tlf. nr -email adr-

de annoncer er jo umulige at svare på for kunder .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Din interesse for andres annoncer er alligevel ret stor. Hvis Allan får en ( seksuel fantasi) opfyldt ved at have sådan en annonce.... er det så ok at sidde og gøre grin med ham herinde ? 

Jeg synes nu at @DK fyr 34 er blandt de mere seriøse brugere af dette forum, derimod synes jeg at der er en kedelig tendens til at et lille, selvbestaltet kor af brugere kommenterer og angriber andre brugere, som de mener skriver noget "forkert." 

Hvis der havde tale om mobning, så havde jeg nok været enig, men sådan oplever jeg det slet ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes nu at @DK fyr 34 er blandt de mere seriøse brugere af dette forum, derimod synes jeg at der er en kedelig tendens til at et lille, selvbestaltet kor af brugere kommenterer og angriber andre brugere, som de mener skriver noget "forkert." 

Hvis der havde tale om mobning, så havde jeg nok været enig, men sådan oplever jeg det slet ikke. 

 

Hvis du nu var Allan - Ville du så ikke føle dig mobbet? 

Som jeg kan se det, så er jeg den eneste som mener det er lidt synd for Allan, så det hylekor er vist ikke aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses. Hvis Allan ville tages seriøst, havde han som minimum sat en falsk mailadresse på.

Jeg tror Allan har opnået lige præcis det maksimale han og hans indrykning kunne opnå. Nemlig at det har fået opmærksomhed her.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Hvis du nu var Allan - Ville du så ikke føle dig mobbet? 

Som jeg kan se det, så er jeg den eneste som mener det er lidt synd for Allan, så det hylekor er vist ikke aktuelt.

Ahh, det ved jeg nu ikke om jeg ville, men det er måske fordi jeg har svært ved at sætte mig ind i situationen/tankegangen med annoncen, hvis han reelt ikke ønsker nogen kontakt, men lad nu det ligge ... jeg tror bare at vi skal passe på at vi ikke tillægger andre motiver (og i andre sammenhæng meninger), og det gælder så vidt også for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det ikke tænkes at man fjerner kontaktoplysningerne de tidspunkter hvor man ikke er tilgængelig eller er fuldt booket osv? Måske har Allan bare fået de blowjob tilbud han skulle bruge for nu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sometimes skrev, for 6 timer siden:

Kunne det ikke tænkes at man fjerner kontaktoplysningerne de tidspunkter hvor man ikke er tilgængelig eller er fuldt booket osv? Måske har Allan bare fået de blowjob tilbud han skulle bruge for nu :) 

Har faktisk tænkt tanken men tror ikke det er videre sandsynligt :) Han kunne i så fald jo bare gemme modtagne mails og vende tilbage når han ville have ét BJ mere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 timer siden:

Har faktisk tænkt tanken men tror ikke det er videre sandsynligt :) Han kunne i så fald jo bare gemme modtagne mails og vende tilbage når han ville have ét BJ mere ;)

Han præsentere sig som en attraktiv fyr og han tilbyder 1200kr for en sutter. Hvorfor tror du ikke det er sandsynligt nogen bider på? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sometimes skrev, for 10 minutter siden:

Han præsentere sig som en attraktiv fyr og han tilbyder 1200kr for en sutter. Hvorfor tror du ikke det er sandsynligt nogen bider på? :) 

Ikke helt forstået ;) Hvis man mangler henvendelser er det vel udelukkende fordi pigerne ikke kan komme i kontakt med ham.

Der er intet telefonnummer/mail i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...