Hop til indhold
SEXY JASMIN HERLEV

Satisfyer Pro 2 Next Generation Klitoris Stimulator. Jeg er forelsket

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Har fået  min  i dag - den  er  mega  lækker  på  fuld  gas,  stod  op da jeg prøvekørte den  -  havde  svært ved at holde  balance. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Har fået  min  i dag - den  er  mega  lækker  på  fuld  gas,  stod  op da jeg prøvekørte den  -  havde  svært ved at holde  balance. 

Tror jeg vil lade fantasien løbe med tanken om dig stående der med tingesten på fuld gas! Gad jeg dælme godt se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort

Det lyder som om vi skal have Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på banen. Det lyder som helt urimelig konkurrence. :wacko::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har den også og er også helt vild med den. :biggrin: Men jeg ved ikke om mænd får noget ud af at bruge den? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har den også og er også helt vild med den. :biggrin: Men jeg ved ikke om mænd får noget ud af at bruge den? 

Mener du på dig eller på ham?

Jeg har selv prøvet en vibrator på en glædespige, og det endte med, at hun simpelthen lettede fra madrassen. Til min allerstørste fornøjelse ;).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Mener du på dig eller på ham?

Jeg har selv prøvet en vibrator på en glædespige, og det endte med, at hun simpelthen lettede fra madrassen. Til min allerstørste fornøjelse ;).

Jeg mente på ham. Har du prøvet den på dig selv? Og det er ikke en rigtig vibrator pga de trykbølger. Men den er gooood. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kvinde 1966 skrev, for 18 minutter siden:

Har den os.. Men jeg synes desværre ikk den er noget.. Så har jeg en anden der er meget bedre :wub:

Jeg læste nogle skrive at man skulle prøve den nogle gange før man fandt ud af at placere den rigtigt. Den er jo en del anderledes end en normal vibrator. Og sådan var det for mig. De første par gange blev jeg lidt frustreret, men nu ved jeg hvordan den betjener mig bedst. Men jeg nyder at skifte mellem legetøj så det ikke er det samme hver gang. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, Lige nu:

Jeg læste nogle skrive at man skulle prøve den nogle gange før man fandt ud af at placere den rigtigt. Den er jo en del anderledes end en normal vibrator. Og sådan var det for mig. De første par gange blev jeg lidt frustreret, men nu ved jeg hvordan den betjener mig bedst. Men jeg nyder at skifte mellem legetøj så det ikke er det samme hver gang. :biggrin:

Jeg har nu prøvet den flere gange. Men den er ikk kraftig nok til mig desværre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Jeg har nu prøvet den flere gange. Men den er ikk kraftig nok til mig desværre :)

Øv hvor ærgerligt. Jeg skal stimuleres kraftigt på klitten for at kunne komme og var bange for om den var kraftig nok, men det er ikke noget problem. Jeg når kun at skrue op 3 gange, så kan jeg ikke holde ud at skrue den højere op. Men godt du har noget andet der kan hjælpe dig. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det kunne være vi skulle lave en tråd som ikke kun handler om denne her, hvor vi viser hvad vores yndlings legetøj er. Så kan vi blive inspireret af hinanden. Det er jo altid sjovt at shoppe. Specielt når det er den her slags indkøb. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Ssbbw Kbh skrev, for 54 minutter siden:

Det kunne være vi skulle lave en tråd som ikke kun handler om denne her, hvor vi viser hvad vores yndlings legetøj er. Så kan vi blive inspireret af hinanden. Det er jo altid sjovt at shoppe. Specielt når det er den her slags indkøb. :)

Hvis der er billeder med, kan jeg godt love dig at det bliver en populær tråd :PB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 1 time siden:

Det kunne være vi skulle lave en tråd som ikke kun handler om denne her, hvor vi viser hvad vores yndlings legetøj er. Så kan vi blive inspireret af hinanden. Det er jo altid sjovt at shoppe. Specielt når det er den her slags indkøb. :)

Tænker det ku blive til mange billeder... For hold da op der findes meget godt... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kvinde 1966 skrev, for 4 minutter siden:

Tænker det ku blive til mange billeder... For hold da op der findes meget godt... :P

Jeg er frisk, men leverer altså kun billeder af mit legetøj. Om I andre viser det i brug, det er helt op til jer. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kvinde 1966 skrev, for 19 minutter siden:

Det blir heller ikk i brug her... :D:P

Nu har jeg taget billeder af mit. Jeg håber du følger med over i den anden tråd som jeg opretter nu og viser hvad du bedst kan lide af det du har. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Legetøj eller ej ...... Jeg er af flere blevet rost for min brug af tungen. Så den holder jeg mig til fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Legetøj eller ej ...... Jeg er af flere blevet rost for min brug af tungen. Så den holder jeg mig til fremover.

Vi kan jo ikke gå ned i en forretning og købe din tunge. Så vi er nødt til at have legetøj. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 2 minutter siden:

Vi kan jo ikke gå ned i en forretning og købe din tunge. Så vi er nødt til at have legetøj. :P

Ja, det er I jo nok. Så må I jo bare tænke venligt på de piger, som jeg nu når frem til :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, den 23/8/2018 at 01:56:

Jeg kan godt lide at lege frækt og jeg kan godt lige at lege med legetøj ;) Idag har jeg haft fornøjelsen af at lege med denne frække fyr. Han havde mange lækre legetøj med :D Men der var et legetøj  der har gjort sig mere  bemærket end andre. Han fortalte at dette styk legetøj har fået rigtig fine anmeldelser og at en kvinde skrev at man fik sprøjte orgasmer efter blot 5min brug. Jeg er en frisk pige så jeg var helt klar til at taste dette lille legetøj.

Efter 10 sek  eksploderet jeg :D

Jeg elsker dette legetøj  og det står  øverst på min musthave  ønske liste 

2018-08-23_01_52_52.thumb.jpg.33bad79daca035da2d20c5fffc3236ae.jpg

 

 

Det super smarte ved den er at måden man oplader den på faktisk er via sit usb stik i pc. Når den er opladet holder den også super længe. Har faktisk selv købt den for at glæde pigerne, men de er noget tilbageholdende for at afprøve den. Den har også en anden super smart hygiejnisk ting, nemlig at den del der går ind på klitoris er blød og lige til at pille af og rengøre i et snuptag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 23/8/2018 at 08:08:

Og  kan  fås for  under  300 kr.  

Legetøj  er  lækkert  som  supplement 

Håber jeg nu ikke den kan, da jeg gav noget der var tæt på 700 kr for den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 1 minut siden:

Er du sikker på det er den samme? Den koster kun 289 kr hos Sinful. 

https://www.sinful.dk/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator

Nej ikke helt den samme. Den hedder womanizer, men princippet er det samme, og tror de fungerer lige godt. Er da fedt at se man kan få så skønt et stykke legetøj så billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...